ghihihiquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:15 schreef p-etr-a het volgende:
en het zijn niet zulke grote als jij nu afbeeldt.
tarantula's wat zijn dat?? Ben ik blij dat ik niet in Cambodja leefquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:20 schreef Caesu het volgende:
in cambodja heb ik tarantula's gegeten
[afbeelding]
aziaten eten alles
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:21 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
tarantula's wat zijn dat?? Ben ik blij dat ik niet in Cambodja leef
echt??quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:24 schreef Caesu het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit is er eentje.
er zit niet veel vlees aan.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:26 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
echt?? :'(
in het dood is ie natuurlijk sowieso niet gevaarlijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:25 schreef Joran-Joran het volgende:
Tarantula
Harig en groot maar niet gevaarlijk![]()
doe mij maar un bakkie met tarantula's met extra mayoquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:27 schreef Caesu het volgende:
[..]wordt gewoon op straat verkocht in phnom pen
nieuwsgierig aagjequote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:32 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
doe mij maar un bakkie met tarantula's met extra mayo
Bah hoe smaken die dingen eigenlijk?
smaakt een beetje als een gefrituurde garnaal vond ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:32 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
doe mij maar un bakkie met tarantula's met extra mayo
Bah hoe smaken die dingen eigenlijk?
en geen ochtend humeurquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:39 schreef Allan24 het volgende:
Het helpt als je, voordat je gaat slapen, een plastic zak over je hoofd trekt en die rond je hals vastbindt. Gegarandeerd geen spinnen in je mond!
Wel even frituren, anders heb je de e-colli bacterie te pakken (tenzij je zeker weet dat hij zijn billen afgeveegd heeft en zijn handen gewassen heeftquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:40 schreef Miss_mini het volgende:
ik zie vanaf hier een op het platfond...
dat wordt mijn avond-snack dus...
bij zo'n tarantula moet je wel goed die ingewanden er uit halen. die zijn pas echt smerig. soort zwarte pasta, ziet de eitjes en zooi nog zitten die hij/zij eerder had gegeten. veel ingewanden heeft zo'n beest. dus er blijft niet veel over. pootjes kan je ook eten natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wel even frituren, anders heb je de e-colli bacterie te pakken (tenzij je zeker weet dat hij zijn billen afgeveegd heeft en zijn handen gewassen heeft).
![]()
He, spinnen zijn eigenlijk best leuk zo(en een bron van eiwitten, toch
).
Haleluja, PRAISE THE LORD..................quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:49 schreef Miss_mini het volgende:
bron van eiwitten heb ik al gehad..
van mn vriend
ik geloof het ook niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:55 schreef sweetgirly het volgende:
Deja-vu topic (brrr) en ik geloof er ook niks van
of ik wil het niet geloven, nee maar dat soort dingen gaan er bij mij niet in, geen spinnen iig![]()
Veel spinnen hebben weerhaakjes op de poten, die blaas je echt niet weg als je uitademt.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:00 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik geloof het ook niet.
je ademt toch dus je als je uitademt blaas je hem weg.
zo'n spin moet wel heel stug doorblijven wandelen en dan met tegenwind een mond binnen lopen.
Check de badkamer eens, daar wil er nog wel eens eentje zitten.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:05 schreef Bill_E het volgende:
dat mensen dit verhaal geloven.. hoe vaak zie jij spinnen op vochtige plaatste?
nooit..
nee je blaast ze niet weg maar die spin gaat gewoon niet naarbinnen als hij wind van voren krijgt.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:05 schreef Steijn het volgende:
[..]
Veel spinnen hebben weerhaakjes op de poten, die blaas je echt niet weg als je uitademt.
Idd, mij lijkt het gewoon stug, want ik merk zoiets echt wel als een spin mijn mond binnen wil kruipen. Daarbij slaap ik nooit met mijn mond open, dus dan zou hij via mijn neus naar binnen moeten glippen of naja, via andere openingen, oor of zoquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:00 schreef Caesu het volgende:
ik geloof het ook niet.
je ademt toch dus je als je uitademt blaas je hem weg.
zo'n spin moet wel heel stug doorblijven wandelen en dan met tegenwind een mond binnen lopen.
Een fijne gedachte om zodadelijk de nachtrust mee te aanvaarden,quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:13 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wat ik wel geloof, daar was ook een keer een documentaire van en/of stond ergens een keer in de Nieuwe Revu ofzo, dat er een man was waarvan de wang onwijs opgezet en dik werd. Hij begreep er niks van en op een gegeven moment kwamen daar allemaal kleine spinnetjes uit.. brrrrr. Hij was in het buitenland geweest ofzo en er zaten dus spinne-eitjes in zijn wang..naja zoiets was het.
dan was hij dus wel zwanger als man.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:15 schreef bolivian het volgende:
[..]
Een fijne gedachte om zodadelijk de nachtrust mee te aanvaarden,.
Verander die 300 maar rustig in een getal tussen de 2000 en 3000.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:13 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Idd, mij lijkt het gewoon stug, want ik merk zoiets echt wel als een spin mijn mond binnen wil kruipen. Daarbij slaap ik nooit met mijn mond open, dus dan zou hij via mijn neus naar binnen moeten glippen of naja, via andere openingen, oor of zo![]()
. En ik geloof niet dat er zoveel spinnen zijn. Oh ja zoiets was het, in ieder gemiddeld genomen woning zouden iets van 300 spinnen vertoeven, ja ammehoela..no way, dat geloof ik ook niet.
Wat ik wel geloof, daar was ook een keer een documentaire van en/of stond ergens een keer in de Nieuwe Revu ofzo, dat er een man was waarvan de wang onwijs opgezet en dik werd. Hij begreep er niks van en op een gegeven moment kwamen daar allemaal kleine spinnetjes uit.. brrrrr. Hij was in het buitenland geweest ofzo en er zaten dus spinne-eitjes in zijn wang..naja zoiets was het.
Waar mogen die dan zitten? Hoewel ik zelfs regelmatig in de kruipruimte kabels trek, ben ik er daar maar een handje vol tegen gekomen. Laat staan dat ik ze elders vaak zie.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:18 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Verander die 300 maar rustig in een getal tussen de 2000 en 3000.
Gewoon in alle donkere gaten. En soms dus op het plafond, muur etc.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:21 schreef Steijn het volgende:
[..]
Waar mogen die dan zitten? Hoewel ik zelfs regelmatig in de kruipruimte kabels trek, ben ik er daar maar een handje vol tegen gekomen. Laat staan dat ik ze elders vaak zie.
Dan kom je echt nooit aan de 3000.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:22 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Gewoon in alle donkere gaten. En soms dus op het plafond, muur etc.
Wist je dat?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dan kom je echt nooit aan de 3000.
No wayquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:18 schreef Elocyp het volgende:
Verander die 300 maar rustig in een getal tussen de 2000 en 3000.
Nou, als jij het zegt dan ben ik wel overtuigd.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:30 schreef Libris het volgende:
Zo zien we thuis praktisch geen spinnen, nochtans wonen er in een huis toch vlug zo'n 1000 a 2000 spinnen, naar gelang het een alleenstaande woning of een appartement betreft. Waar zijn dan al die spinnen?
Om thuis op "spinnensafari" te gaan moeten we bij voorkeur 's nachts op pad. Inderdaad, de meeste spinnen zijn nachtdieren en komen enkel daar voor waar er " te eten " valt. Dit betekent dus "prooidieren" want spinnen leven enkel van levende "vieze beestjes". Vandaar dat we spinnen vinden op de meest "akelige plekjes" (vb. de zolder, de kelder, enz...).
Jak, jouw verhaaltje geeft me wel de creeps..maar toch, ik ben vaak 's nachts op/wakker en ik zie nou geen hordes spinnen om me heen lopen hoor. Oh oh, nou krijg ik wel de kriebels ...arghhh sjit, eigen schuld, dikke bult..ik begon er zelf meequote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:30 schreef Libris het volgende:
Zo zien we thuis praktisch geen spinnen, nochtans wonen er in een huis toch vlug zo'n 1000 a 2000 spinnen, naar gelang het een alleenstaande woning of een appartement betreft. Waar zijn dan al die spinnen?
Om thuis op "spinnensafari" te gaan moeten we bij voorkeur 's nachts op pad. Inderdaad, de meeste spinnen zijn nachtdieren en komen enkel daar voor waar er " te eten " valt. Dit betekent dus "prooidieren" want spinnen leven enkel van levende "vieze beestjes". Vandaar dat we spinnen vinden op de meest "akelige plekjes" (vb. de zolder, de kelder, enz...).
als je niet meer kan slapen blijf je maar fijn op FOK! voortaanquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:34 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Jak, jouw verhaaltje geeft me wel de creeps..maar toch, ik ben vaak 's nachts op/wakker en ik zie nou geen hordes spinnen om me heen lopen hoor. Oh oh, nou krijg ik wel de kriebels ...arghhh sjit, eigen schuld, dikke bult..ik begon er zelf mee.
Lekkere link ook nogquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:34 schreef sweetgirly het volgende:
Jak, jouw verhaaltje geeft me wel de creeps..maar toch, ik ben vaak 's nachts op/wakker en ik zie nou geen hordes spinnen om me heen lopen hoor. Oh oh, nou krijg ik wel de kriebels ...arghhh sjit, eigen schuld, dikke bult..ik begon er zelf mee.
Spinnen zijn juist coolquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:34 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:37 schreef Caesu het volgende:
als je niet meer kan slapen blijf je maar fijn op FOK! voortaan
Ik hou het liever gewoon bij hooiwagens.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:39 schreef Libris het volgende:
Nog even een spinnetje dat hier in het wild voorkomt:
[afbeelding]
Het lijf is zo'n 10 centimer lang denk ik.... (dit is ongeveer 1,5 kilometer van mijn huis..)
Voordeel is dat deze niet in je mond passenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:41 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik hou het liever gewoon bij hooiwagens.
Ja harstikke, wat een lieve beestjes zijn het tochquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:39 schreef Steijn het volgende:
Spinnen zijn juist coolZe gebruiken de meest fantastische jachttechnieken.
volgens mij weet zo'n spin dat dat z'n dood betekent.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:42 schreef Elocyp het volgende:
Ik snap niet waarom mensen dit nou niet geloven? Als er nou eens toevallig zo'n beest over je gezicht heen loopt en in je mond valt. Dan doe jij je mond dicht en slik je dat beest gewoon door.
Ehhhhh, sorry?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:45 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
brrrrt verder, ja en gaat er nog één met plaatjes smijten ook![]()
Of niet gaan slapenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:47 schreef Steijn het volgende:
Bier drinken helpt ook.
Een kogelspin als ik dat zo bekijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:39 schreef Libris het volgende:
Nog even een spinnetje dat hier in het wild voorkomt:
[afbeelding]
Het lijf is zo'n 10 centimer lang denk ik.... (dit is ongeveer 1,5 kilometer van mijn huis..)
Nee, niet per nacht. Sommige bronnen vermelden per jaar andere weer per 20 jaar.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:48 schreef sweetgirly het volgende:
Naja, ik ga maar zo uit dit spinachtige topic weg, want het wordt mij wat te kriebelig nu.
Het schijnt dus dat je (uit fokbare bronnen dacht ik vernomen) iets van 5 tot 10 spinnen per nacht zou opeten, nou dat geloof ik dus niet, punt. En nu ben ik weg.
andere 70 per leven... Vind het allemaal een beetje te vaag, ben nog nooit wakker geworden met een spin in mijn mond.. Kans lijkt me erg klein.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:50 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Nee, niet per nacht. Sommige bronnen vermelden per jaar andere weer per 20 jaar.
Oepsquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:47 schreef Caesu het volgende:
volgens mij weet zo'n spin dat dat z'n dood betekent.
heb weleens een grote vlieg in m'n oor gehad en dat deed verrekte pijn - het beest kreeg een epileptische aanval midden op m'n trommelvlies. iedereen dacht dat ik gek werd omdat ik als een gek rondsprong en het uitschreeuwde van de pijn.
Niet gevaarlijk voor de mens hoop ik?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:50 schreef Steijn het volgende:
[..]
Een kogelspin als ik dat zo bekijk.
Bedwansen? Wat is dat nou weerquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:48 schreef Libris het volgende:
Ehhhhh, sorry?
Die dingen komen in Nederland niet voor, maar we kunnen natuurlijk ook over bedwansen hebben
Zal ik nog meer plaatjes posten?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:53 schreef Elocyp het volgende:
Jullie vinden die spinnen al eng maar dan wil je niet weten waar jullie straks in je bed tussenlig![]()
Mijn bron noemt alleen zijn grote webben als bijzonderheid dus hij zal wel niet gevaarlijk zijn voor de mens.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:51 schreef Libris het volgende:
[..]
Niet gevaarlijk voor de mens hoop ik?
Stond er met mijn macrolens opeens wel erg dicht op..
Gooi de bedwans maar eens in google, volgens mij heeft Libris te veel films gekeken.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:54 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Bedwansen? Wat is dat nou weeris dat ook weer één of andere spinsoort ofzo
Van mij mag je alleen gaat sweetgirly dan huilen enzoquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:54 schreef Libris het volgende:
[..]
Zal ik nog meer plaatjes posten?
Nee precies ik ook niet, wel met wat anders in mijn mond ohh flauw weerquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:51 schreef Libris het volgende:
andere 70 per leven... Vind het allemaal een beetje te vaag, ben nog nooit wakker geworden met een spin in mijn mond.. Kans lijkt me erg klein.
Was dat niet een krab?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:59 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nee precies ik ook niet, wel met wat anders in mijn mond ohh flauw weer
Wat ik wel een erg eng stukje trouwens vond, was van The Blue Lagoon, nachtmerries van gehad. Die dikke man die dan dood op een eilandje ligt, nadat hij teveel had gedronken en daar naar toe was gezwommen in zijn beschonken toestand. Een dag later vonden het jongetje en meisje hem en kwam er opeens een onwijze spin uit zijn mond.Wat een eng stukje was dat zeg.
Haha waarom zijn meisjes altijd zo bang voor spinnen? Als ik een plaatje van een vogelspin in het bes van mij zusje leg raakt ze ook helemaal overstuurquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:59 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nee precies ik ook niet, wel met wat anders in mijn mond ohh flauw weer
Wat ik wel een erg eng stukje trouwens vond, was van The Blue Lagoon, nachtmerries van gehad. Die dikke man die dan dood op een eilandje ligt, nadat hij teveel had gedronken en daar naar toe was gezwommen in zijn beschonken toestand. Een dag later vonden het jongetje en meisje hem en kwam er opeens een onwijze spin uit zijn mond.Wat een eng stukje was dat zeg.
Dat weet ik al, hoor, mijn schoonmoederquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:53 schreef Elocyp het volgende:
Jullie vinden die spinnen al eng maar dan wil je niet weten waar jullie straks in je bed tussenlig![]()
Uhmquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:53 schreef Elocyp het volgende:
Ja jij wist het dus alquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat weet ik al, hoor, mijn schoonmoederOf bedoelde je wat anders
![]()
Sorry, gaat wat ver en je moet het snappen en en en
*beperkt de puntjes![]()
Een paar miljoen beestjes waar ik de naam weer van kwijt benquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:02 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Uhm![]()
Spiderman?
Nee, dat was een spin..een hele grote, zo'n Taratella dinges, dacht ik..tochquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:01 schreef bolivian het volgende:
Was dat niet een krab?
Gewoon met een krant. Maar ik dood spinnen nooit omdat ze nuttig zijn tevens staat het stoer.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:04 schreef Caesu het volgende:
ze zijn zo moeilijk te vangen al je ze wilt hebben.
zo smaken ze anders welquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:05 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nee, dat was een spin..een hele grote, zo'n Taratella dinges, dacht ik..toch
Begin ik zelf nog te twijfelen, maar er was ook een keer wat met een krab volgens mij idd.
Huismijt! Ja, die wil je ook niet onder een vergrootglas zienquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:03 schreef Elocyp het volgende:
Een paar miljoen beestjes waar ik de naam weer van kwijt ben
ik mis ze toch meestal, vooral die snelle - gaan ze weer achter een kast zitten ofzo.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
Gewoon met een krant. Maar ik dood spinnen nooit omdat ze nuttig zijn tevens staat het stoer.![]()
Laat je handen eens onderzoeken op microorganismen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:06 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Huismijt! Ja, die wil je ook niet onder een vergrootglas zien
en wat voor dieren heb je gerekruteerd om muizenpoep op te ruimen?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:08 schreef Steijn het volgende:
Ik heb wel eens muizen door mij kamer hollen.Ze houden de boel keurig schoon.
Juist die beestenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:06 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Huismijt! Ja, die wil je ook niet onder een vergrootglas zien
Stofuziger.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:09 schreef Caesu het volgende:
[..]
en wat voor dieren heb je gerekruteerd om muizenpoep op te ruimen?
bon appétitquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:10 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Juist die beesten
* Caesu gaat nu gezellig naar de spinnen en de huismijten toe.![]()
Hm gefrituurde spin, ach, moet kunnenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:06 schreef Caesu het volgende:
zo smaken ze anders wel
naar gefriteerde krab / garnalen.
Gewoon laten zitten.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:12 schreef sweetgirly het volgende:
Over spinnen vangen gesproken, respect voor degenen die ze vangen en vrij laten enzo,
Ja, ik weet het, zo ken ik er nog een paar. Smaakpolitie, bepaalde bacterieën in shoarma enzo en hoeveel bacterieën er al niet op een handdoek zitten, beter is het om keukenrol ofzo te gebruiken en dan weg te gooien. Maja, is ook weer overdreven eigenlijk, en zolang je ze niet ziet en goed de handjes wast, echt goed dus, schijnt ook onderzoek naar te zijn gedaan en heel veel mensen doen dat niet, en dan vind je die bacterieën weer terug op je broodje shoarmaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:07 schreef Steijn het volgende:
Laat je handen eens onderzoeken op microorganismen.
Mee eens, zolang je er maar niet ziek van wordt is het voor mij goed. Ik denk juist zelfs beter, op die manier blijft je lichamelijke afweer scherp en alert.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:18 schreef sweetgirly het volgende:
Maja, is ook weer overdreven eigenlijk, en zolang je ze niet ziet en goed de handjes wast, echt goed dus, schijnt ook onderzoek naar te zijn gedaan en heel veel mensen doen dat niet, en dan vind je die bacterieën weer terug op je broodje shoarma. En eetsmakelijk! Naja, dan is er niks aan het handje..kwam even een regel tussen.
Yeah rightquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:13 schreef Steijn het volgende:
Gewoon laten zitten.![]()
Ja weltrust, doe ze de groetenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:10 schreef Elocyp het volgende:
Juist die beesten
* sweetgirly gaat nu gezellig naar de spinnen en de huismijten toe.![]()
Ik ben zo denk ik ook in dromenland, dan kunnen we nog wel even doorgaan over de spinnen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:22 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja weltrust, doe ze de groeten
Bon appetittsjonge Causu
Aha ja idd, zo denk ik er ook over. Te schoon of alles schoon willen houden enzo is ook weer niet goed, ben (of kan) je om het minste of gerinste ziek (worden) als er een keer een stofje naar beneden valt bij wijze van.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:20 schreef Steijn het volgende:
Mee eens, zolang je er maar niet ziek van wordt is het voor mij goed. Ik denk juist zelfs beter, op die manier blijft je lichamelijke afweer scherp en alert.
nee! nu heb ik je juist weggejaagdquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:21 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Yeah righten dan helemaal geen oog dicht kunnen doen..
En Causu nu ga ik dit topic verlaten..ik schrik me lam. Causu actie weer hoor
![]()
Helaas, ik was er tussendoor geglipt.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:25 schreef sweetgirly het volgende:
3 op een rij in een spinnentopic![]()
* spankt the spiderboyquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:25 schreef Caesu het volgende:
nee! nu heb ik je juist weggejaagd![]()
![]()
![]()
Ja verdorriequote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:27 schreef Steijn het volgende:
Helaas, ik was er tussendoor geglipt.![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:30 schreef Caesu het volgende:
trusten
ik heb m'n planning helemaal verknald nu![]()
En wij spinnen er garen bij!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:34 schreef sweetgirly het volgende:
[..]jij ook al.
dat wordt voor mij..uhm 3,5 uurtjes slapen ofzo ..oeps zoveelste.
Sorry,quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:37 schreef sweetgirly het volgende:
Nou wel 3 op een rij..uhm weer niet
![]()
Nee, de hele Tropen zijn ook helemaal niet warm en vochtigquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:05 schreef Bill_E het volgende:
dat mensen dit verhaal geloven.. hoe vaak zie jij spinnen op vochtige plaatste?
nooit..
hoe vaak zie je spinnen op warme plaatsten?
Nooit.
Geloof ik kan jij dan niet meer leven van het overmatige anti insecte middel wat je gebruikt.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:10 schreef NeLiZu het volgende:
in mijn huis zijn 0 spinnen, hehe
http://www.snopes.com/science/stats/spiders.htmquote:Claim: The average person swallows eight spiders per year.
Status: False.
Origins: Oh, yuk!
It's hard enough to avoid those horrible wriggly things while we're awake, and now we have to worry that they're crawling into our mouths while we sleep? Little Miss Muffett was a piker.
Fear not. This "statistic" was not only made up out of whole cloth, it was invented as an example of the absurd things people will believe simply because they come across them on the Internet.
In a 1993 PC Professional article, columnist Lisa Holst wrote about the ubiquitous lists of "facts" that were circulating via e-mail and how readily they were accepted as truthful by gullible recipients. To demonstrate her point, Holst offered her own made-up list of equally ridiculous "facts," among which was the statistic cited above about the average person's swallowing eight spiders per year, which she took from a collection of common misbeliefs printed in a 1954 book on insect folklore. In a delicious irony, Holst's propagation of this false "fact" has spurred it into becoming one of the most widely-circulated bits of misinformation to be found on the Internet.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:43 schreef Jaguar645 het volgende:
dit is wel een lief spinnetje
[afbeelding]
schijnt dus geen 'echte' spin te wezen... (niet dat dat veel uitmaakt maar goed..) ...quote:quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:43 schreef Jaguar645 het volgende:
dit is wel een lief spinnetje
[afbeelding]
verder beetje gezichtsbedrog, ze zijn kleiner dan het lijkt.... al schijnen er wel wilde verhalen te zijn dat soldaten 'stukjes uit hun been missen', omdat deze spin dat as voedsel zou gebruiken. Deze 'spinnen' voeden op oa kamelen door onder op hun buik te springen en daar vlees te eten.....quote:
Camel spiders, also known as wind spiders, wind scorpions, and sun scorpions, are a type of arthropod found (among other places) in the deserts of the Middle East. They're technically not spiders but solifugae (although, like spiders, they belong to the class Arachnida).
Dit verhaal is toch wel zo'n hardnekkig lulverhaal!quote:Op maandag 10 mei 2004 18:56 schreef petre86 het volgende:
3 of 4 per jaar?
het zijn er zo'n 10 tot 14 per jaar hoor!
als er iets in je mond komt als je slaapt, dan slik je automatisch...
dus als er een spinnetje in valt...
hij wel...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:49 schreef Miss_mini het volgende:
bron van eiwitten heb ik al gehad..
van mn vriend
hehe, lagen er nog wat pootjes op je kussen toevallig?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:27 schreef tulpje6 het volgende:
Hmm ja nou je het zegt.....er zat gister een dikke vette spin op het plafond, maar toen ik wakker werd was die verdwenen....;-p
Tering zeg, ik kan me niet voorstellen dat ik ooit zo ver kom om zo'n beest op te eten!quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:01 schreef Plastic_Power het volgende:
Op TV eten ze ook spinnen (African cave-dwelling spiders, om precies te zijn)
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |