Oeh, dat zou ik leuk vinden! Het moet ergens eind Juni af zijn. Als het ooit afkomt (stresss). Het valt nog niet mee, een filmpje maken. Nou ja, er kan nog een hoop gebeuren in een maand. Ik zal de precieze datum nog wel eens opzoeken. De Minerva eindexamententoonstelling is trouwens sowieso heel erg leuk meestal. Je zal op weinig andere tentoonstelling zoveel verschillende dingen zien. Erg vermoeiend, maar er zitten altijd wel wat grappige dingen tussen (en ook hele lelijke). Nou ja, als ik slaag dan zijn jullie natuurlijk allemaal van harte welkom op de expositiequote:Op zondag 9 mei 2004 22:53 schreef Liejannuh het volgende:
Wanneer kunnen we je afstudeerproject gaan bewonderen Siebe??
Misschien wil ik daarvoor wel helemaal naar het verre noorden afreizen!
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Was trouwens vandaag bij ruudewild op de radio had ie een nrtje gemaakt met de hele tijd
KEEP THE SOUL ALIVE!!! Maar heeft iemand dat nr voor me???
Ik heb al gezocht maar volgens mij is t (nog) niet te krijgen....
ThnX mischien
Ik dacht dat ik alleen over standaardonderwerpen (wat studeer je, waar wonen je ouders, wat ga je hierna doen) zou praten, maar ze had ook nog een stel "Speachcards" liggen, met een opdracht erop die ik uit moest voeren. In mijn geval was dat "Bel een vriendin op en nodig haar uit voor een feestje". Ik heb me nooit zo verdiept in het Spaanse jargon aangaande feestjes, dus ik was de weg een beetje kwijt, en het kwam erop neer dat ik dingen zei zoals: "Ja, we gaan naar vriendin X die jarig is, en dan gaan we dansen op salsamuziek, en vriendin X draagt haar salsaschoenen." Toen ging de vrouw die dat mondeling afnam er serieus op in, en vroeg of ik ook salsaschoenen had. Ik zo: "Nee, en vriendin Y die ik nu opbel ook niet, maar vriendin X zit op salsadansen, vandaar." Enz. Met andere woorden, ik heb 2 van de 10 minuten van dat mondeling over "zapatos de salsa" zitten praten, nieteens wetend of die dingen wel bestaan, maar ik kon weinig anders aangezien ik zelfs een simpele zin als "het feestje begint om 10 uur" vergeten was.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:00 schreef Z het volgende:
En hoe ging je mondeling?
krijg je geen punten voor originaliteitquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Volgens mij vond de vrouw bij wie ik dat mondeling deed mij echt ontzettend raar met mijn geneuzel over die stomme schoenen..
Haar schuld. Zij begon over feestjes. En het enige feestje dat ik in het Spaans kon beschrijven was een feestje met salsaschoenen, tapas en sangría.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
krijg je geen punten voor originaliteit
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Haar schuld. Zij begon over feestjes. En het enige feestje dat ik in het Spaans kon beschrijven was een feestje met salsaschoenen, tapas en sangría..
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
dat zijn ook de betere feestjes
je had natuurlijk coca-cola en mcDonalds kunnen noemenquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Niet als je Spaanse feest-jargon dus niet verder reikt dan sangria en tapas. Volgens mij hebben namelijk alle 10 mensen voor mij ook feestjes gegeven met sangria, omdat niemand iets anders kon zeggen in het Spaans.
.
Dat is mijn probleem ook, ik ben nog nooit in Spanje geweest, en alle andere mensen uit mijn klas wel, dus die kunnen allemaal al bier bestellen enzo. Ik heb nu 4 maanden Spaans gedaan, en ik vergeet nogsteeds telkens wat bier is. Cerveza dus.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je had natuurlijk coca-cola en mcDonalds kunnen noemen"typisch spaans" en cervessas (hoe schrijf je dat ?)
Ik ben ook nog nooit in spanje geweest maar dat biertje wist ik nog ...coronaquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem ook, ik ben nog nooit in Spanje geweest, en alle andere mensen uit mijn klas wel, dus die kunnen allemaal al bier bestellen enzo. Ik heb nu 4 maanden Spaans gedaan, en ik vergeet nogsteeds telkens wat bier is. Cerveza dus.
quote:Trouwens, als je wil lachen, dit topic is echt hilarisch: Help! Ik kan mijn kamer niet uit. Iemand die een mus op zijn overloop heeft, en denkt dat ie doodgaat als ie zijn kamer uitkomt omdat die mus dan vast in zijn bek gaat schijten en zijn ogen gaat uitpikken.. Ik lig echt al een kwartier in een scheur.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |