Lijerquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:05 schreef Seborik het volgende:
[afbeelding]
Annie, je hebt wel wat weg van David Hasselhoff.
O, als ik toch eens kon fotosjoppenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:07 schreef Zander het volgende:
Hee, je weet toch hoeveel chicks hij altijd scoort in Baywatch?
Country CD's maken helpt bij het natmaken van Duitsche dames.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:09 schreef Seborik het volgende:
Inderdaad en een pratende auto doet ook wonderen.
Gelukkig is één van jullie beiden ook bereid om dat zelf toe te geven. Nu nog even beloven dat je nooit en te nimmer een cd op zal nemen. Alhoewel een bagger-cd meer of minder ook niet op zal vallen tussen de Borissen en Jims in de top 40.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:11 schreef Anthraxx het volgende:
De overeenkomst tussen David en mij zijn dat we beide niet kunnen zingen
Zonnebril aan het zoekende.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Soppende?
19quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zonnebril aan het zoekende.
Pardon ?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
19
19 complimenten.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Pardon ?
(Oh trouwens, over mijn spannende belevenissen vandaag, ik ben op mijn kont een trapje afgedonderd en heb nu op elke bil een ronde blauwe plek. Youchei !)
Met of zonder de Hasselhoff vergelijking ?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
19 complimenten.
Met.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Met of zonder de Hasselhoff vergelijking ?
quote:Mimi_Rei/Hartje: says:
COOL!!!!!!!!
Dusch.quote:Mimi_Rei/Hartje: says:
staat echt heeeeeeeeeeeeeeel erg leuk!!!!!!!!!
Bedoel je nou Geezer of Bill?Aangezien de namen van geezer en bill verkeerd staan.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:20 schreef Zander het volgende:
Jah, foto! Misschien doe ik dan ook wel inspiratie op voor mijn nieuwe coupe.. Op dit moment lijkt mijn kapsel vooral op dat van Geezer Butler anno 1971
[afbeelding]
Sterf.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
mannen met lang haar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |