Nee.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:53 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Plakt Annie wat er boven af gaat aan z'n kin?
eerst zien, dan geloven.....
laat me raden trouwens: .... vriendin .....?
Onhandelbaar haar. Ik heb het nog aangekeken maar het wordt steeds erger. Het gaat steeds meer 'pluizen', veel dode punten waar ik vroeger geen last van had en tsja, dat deed me toch besluiten om het er af te laten halen. Kan er gewoon niets meer mee.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vlaag van verstandsverbijstering? Dronken? Onder druk van anderen?
ruim een Maand geleden nog geweest. Didn't help.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je had misschien tussendoor een naar de kapper moeten gaan om het een beetje bij te laten knippen, dode punten eraf enzo.
Kom op, ik ben Summoner nietquote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:14 schreef Seborik het volgende:
Heb je al een muts uitgezocht, Annie?
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 08:53 schreef Liejannuh het volgende:
We krijgen wel een voor een na foto!
Toch?
Nou, ik geloof dat mijn ouders op TV zagen dat je haar kon doneren aan een kankerstichting, die er pruiken voor maakt voor kinderen met kanker. Helaas was dat in Amerika dus ik weet niet of ze dat hier doen, maar ze mogen het hebben hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2004 09:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Je gaat het haar toch wel doneren aan arme kinderen die een jaren 70 disco kapsel willen hebben he?
Hup, naar de kapper jij.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:16 schreef Zander het volgende:
Hmm, ik neem me ook al tijden voor om het een keer kort te laten knippen, maar voorlopig wordt het alleen nog maar langer.
Zodra dat gebeurt gaan er koppen rollen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:31 schreef Liejannuh het volgende:
Tijdens mijn studie viel het op dat het haar van de meeste jongens steeds korter werd naarmate de studie vorderde!
Ik zal voor je duimen annie, dat ze je geen poedelkapsel geven!
Ik hoorde het gisterenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:34 schreef FLIPNEUS het volgende:
Wow, Annie ook al. Witchfynder ging ook al zijn wilde lokken laten epileren.
We worden volwassenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik hoorde het gisteren
Hell no... althans, dat hoop ik. Misschien kom ik vanmiddag ook wel met een breezah kapsel naar buiten.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:37 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
We worden volwassen.
Zolang je maar niet op je broer gaat lijken.
Cool, ga je vanavond dan ook mee naar een trancefeest?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hell no... althans, dat hoop ik. Misschien kom ik vanmiddag ook wel met een breezah kapsel naar buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |