Niet zo'n beetje ookquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:33 schreef Summoner het volgende:
Die Borus lijkt inderdaad op een wijf.
Of op paarden.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:39 schreef kamagurka het volgende:
Maar het was me al duidelijk dat jong vrouwvolk eigenlijk op andere vrouwen valt.
Of op elfjes, kabouters... iig geen volwassen ogende kerel, gatver!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:43 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Of op paarden.
ondanks alle bebaarde lord of the rings mannen ?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:48 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Of op elfjes, kabouters... iig geen volwassen ogende kerel, gatver!
Wie vinden jonge meisjes het leukst?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
ondanks alle bebaarde lord of the rings mannen ?
Jij zegt het, ik denk hetquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:51 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Wie vinden jonge meisjes het leukst?
Juist. Orlando Bloom.
neem je het wel op, en laat je ons hier meegenieten?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:54 schreef dwerg het volgende:
Als ik nog één keer Marianne Weber hoor, ga ik gillen.
Arme dwerg, ik leef met je mee, want als sterren aan de hemel staan.... etc.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:54 schreef dwerg het volgende:
Goedemiddag Muziek.
Het is hier snertweer. En het is koud. En de muziek op de radio is kut. Als ik nog één keer Marianne Weber hoor, ga ik gillen.
Akkoord.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:49 schreef dwerg het volgende:
Koop deze cd niet!
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:16 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb besloten om mijn wilde haren er af te laten halen
Er komt ooit een tijd dat zoiets moet gebeuren.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:26 schreef MuadDib het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er komt ooit een tijd dat zoiets moet gebeuren.
Je kan ook wachten tot het grijs wordt. Of vanzelf uitvalt.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Niet.
Dat grijs worden is goed te verhelpen. Uitval minder. Maar dat zie ik dan wel weer.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:31 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je kan ook wachten tot het grijs wordt. Of vanzelf uitvalt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:16 schreef Anthraxx het volgende:
Goedenavond muziek,
Jawel ook ik wordt een dagje ouder. Ik heb besloten om mijn wilde haren er af te laten halen en als een hippe jongen door het leven te gaan. Qua uiterlijk dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |