Als men hier rondkijkt op de prachtige Media-afdeling van onze geliefde academie, dan ziet u allemaal state-of-the-art macjes, gloedjenieuwe montagecomputers, een arsenaal beamers en niet te vergeten een rijtje digitale cameras. Schrijver dezes was vanmorgen, ondanks een nachtje hard werken, vroeg uit de veren gerezen om een cruciaal onderdeel van zijn scriptje te bewerkstellligen. In de blijde verwachting dat dit ging lukken was ik op tijd op school, aangezien deze geweldig behulpzame afdeling zijn hekken om 12 uur 's middags sluit.
Groot was mijn frustratie toen bleek dat ik mijn handen niet kon leggen op een noodzakelijk stukje techniek. Nu zult gij misschien zeggen, "Ja verwende knaep, de kindertjes in Afrika hebben helemaal niks, dus u moet gauw uwen smoel snoeren". Nou, ik wil wedden dat een kind in Afrika het ook nog wel eerder voorelkaar zou krijgen om een KLEURENPRINTJE te maken! En er is hier op die hele afdeling geen printer te vinden die dat kan
![]()
. Aargh!
* Man_in_a_Shed is aan vakantie toe en hij moet nog een zeer stressvolle maand
. Nou ja, dan komt die scriptie maar gewoon wat later. Mijn schuld is het NIET! Zo! Dank u voor uw aandacht. En een prettig weekend iedereen en gefeliciteerd PdeHoog. En als je iemand ziet lopen met grote wallen onder z'n hogen en druk staat te zwaaien met een cd-rommetje met 2 plaatjes, glimlach dan even vriendelijk want ik ben het.