Ik heb er een account, maar hoe meld ik me aan bij de fok competitiequote:Op woensdag 19 januari 2005 17:19 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik ben ook student doe ook niet met grote bedragen mee. eerder in dit topic staat mijn portofeuille wel ergens.
ik heb doe ook mee aan een belegginsspel op www.IEX.nl, daar is een sub competitie speciaal voor Fok! als iedereen zich daar nou even aanmeld want ik ben veel te goed daar
Positie Portfolio naam Netto waarde Historisch Stijging % Stijging
1 Conundrum 107.222,30 104.285,95 2.936,35 +2,82%
2 haruko 96.863,42 95.142,45 1.720,97 +1,81%
3 Killerkef 470.936,13 464.916,13 6.020,00 +1,29%
Wat ik nu van jou denk is: die heeft geld teveel!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:36 schreef fokmenietop het volgende:
hehe oke ben ik tenminste niet de enige. MAar heb jij nog suggesties voor nasdaq/wallstreet aandelen die gaat over een half uurtje open volgens mij.
Wat ik nu van jou denk is: die heeft geld teveel!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:36 schreef fokmenietop het volgende:
hehe oke ben ik tenminste niet de enige. MAar heb jij nog suggesties voor nasdaq/wallstreet aandelen die gaat over een half uurtje open volgens mij.
zonde vd transactiekostenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:14 schreef fokmenietop het volgende:
bedankt voor de informatie, zal die links doornemenIk ben sinds vandaag pas begonnen. Had gisteren zon effecten-rekening aangevraagd bij de rabobank en hij is sinds vandaag actief. Dus ben nog beetje nieuw in het vak hehe.
Heb ook geen idee hoelang het duurt voordat de order voor een aandeel is afgehandeld nadat ik het besteld heb. Ik had paar uur geleden aandelen gekocht voor yahoo en de beurs is nu net open, maar heb nog geen bevestiging gekregen van order dus mijn aandeel zou dan waarschijnlijk niet met de koers van de opening werken.
Skitterend je hebt dus niets gekocht! houden zo en oriënteer je dan goed op de nederlandse aandelen markt!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:48 schreef fokmenietop het volgende:
Oh ik weet al waardoor het zo lang duurt. Ik zie nu dat ik een limiet order gedaan had en het ingesteld hebt op 35 dollar.
Waarom specifiek de NL markt? vwb dat orienteren ben ik het wel helemaal met je eensquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Skitterend je hebt dus niets gekocht! houden zo en oriënteer je dan goed op de nederlandse aandelen markt!
Waarom? Spannend? Of denk je daar winst te halen?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:42 schreef Koobus het volgende:
Weet er iemand trouwens een goed beleggingsfonds voor Oost Europa (zonder Rusland etc). Alleen de landen die tot de EU zijn toegelaten. Ik wil het wel via Alex kunnen verhandelen.
Als beginnende belegger start je het best in je eigen achtertuin, het is dan al moeilijk genoeg om goed te blijven opvolgenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:56 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Waarom specifiek de NL markt? vwb dat orienteren ben ik het wel helemaal met je eens
Maar goed, ook gewoon handelen.
Uh... wat hij zegt!quote:Op zondag 23 januari 2005 03:56 schreef P4nic het volgende:
[..]
Als beginnende belegger start je het best in je eigen achtertuin, het is dan al moeilijk genoeg om goed te blijven opvolgen
Er is veel meer te vinden over US stocks dan over NL aandelenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:14 schreef One_conundrum het volgende:
nouja omdat ik denk dat er veel meer info over de nederlandse aandelen en bedrijven is te vinden dan over bijv. de US, en omdat deze info nederlands is kun je er ook beter en meer informatie uithalen
en RTLZ natuurlijk voor realtime koersen :S
Natuurlijk denk ik daar winst te halen. Ik beleg niet voor de spanning, maar voor de winst. Die landen hebben een enorme inhaalslag te maken ten opzichte van de huidige EU landen. Er gaat daar meer gebeuren dan hier. Maar ik heb geen zin om al die bedrijven zelf uit te gaan zitten pluizen, dus daarom hoopte ik dat iemand hier een beleggingsfonds zou weten.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:16 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Waarom? Spannend? Of denk je daar winst te halen?
staat er op de alex site geen fonds zoeker ?quote:Op zondag 23 januari 2005 11:14 schreef Koobus het volgende:
[..]
Natuurlijk denk ik daar winst te halen. Ik beleg niet voor de spanning, maar voor de winst. Die landen hebben een enorme inhaalslag te maken ten opzichte van de huidige EU landen. Er gaat daar meer gebeuren dan hier. Maar ik heb geen zin om al die bedrijven zelf uit te gaan zitten pluizen, dus daarom hoopte ik dat iemand hier een beleggingsfonds zou weten.
hehe. ik heb de aandelen van yahoo waar ik limiet van 35 had ingesteeld geroyeerd, waarschijnlijk krijg ik dan het geld terug exclusief de transactie kosten.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Skitterend je hebt dus niets gekocht! houden zo en oriënteer je dan goed op de nederlandse aandelen markt!
ING Emerging Eastern Europe zit zwaar in Rusland, o.a. Lukoil. Mij niet gezien. Dito voor de fondsen in de SNS Fundcoach. En als ze al exclusief Oost-Europa zonder Rusland etc zijn, dan zijn ze niet via Alex te verhandelen en moet ik een aparte rekening bij de bank in kwestie openen. En daar heb ik dan weer geen zin an. Ik wil het allemaal in een hand kunnen beheren.quote:
tjah Pharming kan nog wel denk ik maar verwacht niet nog zo'n stijging als in deze week.quote:Op zondag 23 januari 2005 15:11 schreef fokmenietop het volgende:
[..]
hehe. ik heb de aandelen van yahoo waar ik limiet van 35 had ingesteeld geroyeerd, waarschijnlijk krijg ik dan het geld terug exclusief de transactie kosten.
Ik ga maandag meedoen met de nederlandse beurs. Iemand suggesties voor een dag aandeel voor maandag? Is Pharming nog een tip of niet?
Heb gekeken crucell is niet zo'n goed plan http://www.rtl.nl/(/finan(...)ensus_winst_2004.xmlquote:Op zondag 23 januari 2005 23:12 schreef One_conundrum het volgende:
Kijk ook naar Crucell dat morgen om 1400 nl tijd met hun cijfers van het jaar 2004 komt en sopheon zou ook nog wellus kunnen stijgen
dan hoef je ook niet naar polydoc (sopheon) te kijken die maken al jaren geen winstquote:Op maandag 24 januari 2005 04:24 schreef fokmenietop het volgende:
[..]
Heb gekeken crucell is niet zo'n goed plan http://www.rtl.nl/(/finan(...)ensus_winst_2004.xml
Ze verwachten fors verlies hehe.
Zal even kijken voor sopheon.
en nou staat ie 2,74.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:27 schreef speert.flies het volgende:
alleen pharming..
heb niet zoveel geld om te beleggen en als je dan snel geld wilt verdienen moet je toch een beetje risiso nemen. Zit er met 450 aandelen op 1,80 in. Nu staat ie 2,38.. evengoed wel lkkr
loop nou niet gelijk achter de meute aan, dan ben je ten eerste (bijna) altijd te laat en ten tweede remember 2000 toen deed iedereen dat ook, en de laatste zullen de eerste zijn ging niet echt op...quote:Op maandag 24 januari 2005 18:23 schreef fokmenietop het volgende:
hm jullie hebben allemaal 450 aandelen , dan moet ik het ook maar vergroten naar 450 anders verdien ik er ook niks mee.
hehe niet leuk zo te denkenquote:Op maandag 24 januari 2005 22:05 schreef One_conundrum het volgende:
ja ze doen leuk mee!
stel je voor dat je pharming al had op 2,42
ik zou braaf even wachten tot de trend gekeerd is de grafiek maakt een behoorlijk stijle lijnquote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:58 schreef merry77 het volgende:
wat vinden mensen van het aandeel Wolters Kluwer?
WKLU heeft net een formatie afgerond en staat weer op de steun van zo 13,30.
Ik denk erover om er wat van te kopen en dan een rit naar de 15,00 uit te zitten.
ik beleg zelf liever niet in penny stocks. maar weet iemand wat de verwachtingen zijn voor WKLU op midellange termijn?
Nu is het wel moment om in te stappen in crucell denk ik. Heb de mijne verkocht voor de daling en heb nu een limiet ingesteld om terug in te stappen.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:43 schreef Richie_Rich het volgende:
Op zo'n beetje ieder forum waar het ook over beleggen gaat zitten mensen elkaar op te hitsen over Crucel, Pharming, Sopheon e.d
zeg maar een soort shuffle in het groot, ik doe iig niet mee aan een stijging die gebaseerd is op lucht. Misschien evt. een putje nemen ofzo
Als ik al in zou stappen, dan doe ik dat met een heel stel. Inzake koersbeinvloeden, ik stap niet zomaar in.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:25 schreef P4nic het volgende:
[..]
Nu is het wel moment om in te stappen in crucell denk ik. Heb de mijne verkocht voor de daling en heb nu een limiet ingesteld om terug in te stappen.
ik wil niet zeggen dat Pharming een slecht aandeel is , ik hem me er net in vedieptquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:23 schreef fokmenietop het volgende:
hehe thx for tip.
http://www.pharming.nu/ is ook wel leuke site
Voor dit linkje wil ik je wel effe bedanken zegquote:Op maandag 24 januari 2005 04:24 schreef fokmenietop het volgende:
[..]
Heb gekeken crucell is niet zo'n goed plan http://www.rtl.nl/(/finan(...)ensus_winst_2004.xml
Ze verwachten fors verlies hehe.
Zal even kijken voor sopheon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |