erg sterke formulequote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:04 schreef Cappucino het volgende:
Wil je het echt weten??????
Nee, dat wil je niet!! Er = Rf + B * {Em - Rf}
Ik weet al hoe het moet en alles is al opgelost, bedankt voor de moeitequote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:39 schreef P.bertens het volgende:
[..]
erg sterke formule![]()
als je nu ook verteld waar de tekens voor staan dan kan dezz misschien er nog wat conclusies uit trekken, maar dit slaat echt nergens op.
ja in september lekker weer instappenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:57 schreef SeLang het volgende:
AEX = 335.47
Gaat lekker zo
Maar eerst grof geld verdienen met shortenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:40 schreef Joene het volgende:
[..]
ja in september lekker weer instappen
Voorlopig gaat mn putje 320 lekker in elk geval .quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:54 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar eerst grof geld verdienen met shorten![]()
Ja hij gaat fijnquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:09 schreef SeLang het volgende:
We zijn al even onder de 330 geweest
jah, ga statistiek maar is doornemen!quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:59 schreef djdano het volgende:
Er zijn een aantal fondsen flink gestegen de laatste maand. Zelf heb ik redelijk verdiend op logica cmg die in een maand tijd meer dan 15% gestegen is. Dat is toch niet onaardig als je het mij vraagt.
Dus ik denk dat de beurscrash zoals voorspelt in een ander topic wel mee zal vallen.
Iemand nog goede tips?
geen idee maar waarom mail je ze niet vene investor@cchiptech.comquote:Op woensdag 22 september 2004 21:23 schreef joris007 het volgende:
vraagje: ik wil aandelen C-Chip kopen (NASDAQ) maar bij Alex lukt dat niet, om de volgende rede:
Geachte heer Van der Meer,
Het fonds C-Chip is een OTC BB fonds. Dat houdt in dat het geen officiële handel is maar Over The Counter wordt verhandeld. Dat is telefoonhandel. Helaas is het bij Alex niet mogelijk om aankooporders te plaatsen in dergelijke fondsen.
iemand enig idee waar ik ze dan wel kan aanschaffen???
tnx alvast!
haha, zeker ook een reclamefoldertje binnengekregenquote:Op woensdag 22 september 2004 21:23 schreef joris007 het volgende:
vraagje: ik wil aandelen C-Chip kopen (NASDAQ) maar bij Alex lukt dat niet, om de volgende rede:
Geachte heer Van der Meer,
Het fonds C-Chip is een OTC BB fonds. Dat houdt in dat het geen officiële handel is maar Over The Counter wordt verhandeld. Dat is telefoonhandel. Helaas is het bij Alex niet mogelijk om aankooporders te plaatsen in dergelijke fondsen.
iemand enig idee waar ik ze dan wel kan aanschaffen???
tnx alvast!
iedereen heeft em gehad denk, ik namelijk ook, klinkt wel intressant, maar vind het wel beetje vreemd. Heeft namelijk niet echt weg van een onafhankelijk rapportquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:07 schreef P.bertens het volgende:
[..]
haha, zeker ook een reclamefoldertje binnengekregen
quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:07 schreef P.bertens het volgende:
[..]
haha, zeker ook een reclamefoldertje binnengekregen
als je er wat centen tegen aan gooit willen ze bij de AAb of ING je vast wel helpenquote:Op woensdag 29 september 2004 16:39 schreef joris007 het volgende:
[..]
![]()
maar ik dacht voor die paar cent kan je het altijd proberen natuurlijk, en als iedereen dat nou denkt heb je er nog wat aan ook![]()
maar blijkbaar kan je het niet eens normaal kopen in Nederland, dan is die folder ook een beetje zonde van het papier...
Als je crucell bedoeld ? ja daar zit ik in, idd mooie stijging, jammergenoeg niet overdreven veel in gestoken.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:46 schreef P.bertens het volgende:
wie riep er hier een tijdje geleden dat hij crusell had? Die zal nu wel ff flink dde poloniase aan het doen zijn. Antistofje tegen sars uitgevonden. Das kassa!
hehe je moet toch ergens beginnen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:09 schreef SeLang het volgende:
Waarom koopt iedereen hier toch altijd van die Mickey Mouse aandelen
als ervaren belegger weet jij dat welquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:09 schreef SeLang het volgende:
Waarom koopt iedereen hier toch altijd van die Mickey Mouse aandelen
GTN nog nooit iets gepresteerd?!quote:Op zondag 9 januari 2005 08:44 schreef dop het volgende:
[..]
als ervaren belegger weet jij dat wel
beginners kopen altijd kleine aandelen omdat ze daar lekker veel van kunnen kopen.
zo denken ze dat de winstkans groter is
verder geloven ze graag in de gouden toekomst van een bedrijf dat nog nooit iets heeft gepresteerd.
dat laatste vertelt niemand dus hoeven ze het ook niet in overweging te nemen..
over die toekomst daar praat iedereen over die 100 aandeeltjes van de toko bezit..
vergeet niet de spread, je maakt zowiezo al 1 cent verlies als jegelijk weer verkoopt, dus ze moeten wel minimaal 2 cent bewegen, tevens ben jij natuurlijk niet de enige die dit heeft bedacht, naar mijn weten en horen wordt er ook veel gemanipuleerd in die aandelen met "kleine" koersjes, want je moet ook nog vooraan in de rij staan als er een transactie wordt gedaan, d'r staan dan ook altijd nog andere blokken met kopers/verkopers te "wachten"...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:21 schreef Vamos het volgende:
Ik zit nu met 10.000 aandeeltjes in Corus maar er zit momenteel niet zo veel beweging in. Heb ze op 40-50 cent gekocht en eigenlijk wil ik er pas over een paar jaar weer naar kijken.
Toch lijkt me een beetje daghandelen wel leuk. Nu zie ik dat Corus al maanden elke dag een centje of 2 hooguit stijgt of daalt. Dus stel:
Ik koop elke ochtend 10.000 aandelen corus op de openingskoers en zet een verkoop order in op 1 cent hoger. Daarnaast zet ik een stop-loss in van 4 cent ofzo onder de aankoopkoers. Min aankoopkosten ( nu abn amro a 11 euro ofzo, maar er zijn vast goedkopere internetbeleggingsmogelijkheden) dan zou ik elke dag een klein 80 euro winst maken.
Mocht de koers een paar daagjes bevroren blijven dan verkoop ik op aankoopkoers of met 1 cent verlies. en doe het truukje opnieuw.
Kan een ervaren belegger mij vertellen of dit een succesvolle taktiek gaat worden?
Aldus ABN-Amroquote:Bij de MIDKAP is het plaatje verdeeld tussen minnen en plussen. Een van de grootste dalers hier is LOGICACMG. Deze onderneming kwam met een update over de gang van zaken in de tweede helft van 2004. De uitspraken waren min of meer in lijn met onze verwachtingen. Ten aanzien van IT Services bleef de performance in de Britse markt onverminderd sterk met marges van 11.8%. In Duitsland was de omzet stabiel en verloopt de reorganisatie conform de plannen. Regio’s die minder presteerden waren België, waar de marges onder druk stonden, en Frankrijk, waar de marktomstandigheden moeilijk bleven. De divisie Wireless Networks zal 2004, zoals verwacht, met een klein winst sluiten. De markt is vooral teleurgesteld over het achterwege blijven van uitspraken over de margedoelstelling van 8% bij IT Services. Het aandeel noteert bijna 3% lager op 2.71.
ik ken hele volkstammen met een goed gevoel over upc,baan,fokker,daf,and,newconemy,kpnquest,lci,enzquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:28 schreef ASSpirine het volgende:
is het slim om bv te beleggen in versatel
ik heb er een goed gevoel over
iets meer dan een jaar geleden mijn buhrman aandelen verkocht (beetje meespelen met iemand, rond de 200)
op een gegeven moment stond buhrman rond de 2 euro (gekocht voor 6,50), had ik dan massaal gekocht, dan had ik wel meer geld kunnen verdienen
moet ik dan persé een nieuwe soort rekening openen, want ik ga dat dan toch niet via iemand anders doen
met studentenrekening lijkt me dit niet mogelijk
edit:
vroeger had ik ook een goed gevoel over Laurus, toen nog 90 cent...
je kan gewoon bij binck of alex ad slag, verder weet ik niet bij welke bank je zit, maa je kan denk ik gewoon je studentenrekening aan een beleggersrekening koppelenquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:28 schreef ASSpirine het volgende:
moet ik dan persé een nieuwe soort rekening openen, want ik ga dat dan toch niet via iemand anders doen
met studentenrekening lijkt me dit niet mogelijk
Bij binck heb je een eigen effectenrekening, dan kun je gewoon geld daarvan en daarnaar overboeken.quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:00 schreef superbient het volgende:
[..]
je kan gewoon bij binck of alex ad slag, verder weet ik niet bij welke bank je zit, maa je kan denk ik gewoon je studentenrekening aan een beleggersrekening koppelen
Met versatel ben je denk ik te laat. Je moet je eens verdiepen in Sopheon en Pharming of als je veel geld te besteden hebt Crucellquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:28 schreef ASSpirine het volgende:
is het slim om bv te beleggen in versatel
ik heb er een goed gevoel over
Ik ben ook student doe ook niet met grote bedragen mee. eerder in dit topic staat mijn portofeuille wel ergens.quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:10 schreef P4nic het volgende:
Crucell heeft mooie perspectieven, zit er zelf in. Wel met geen bakken geld, ben nog student, maar toch met aardig bedrag. Die andere twee ken ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |