Ja, vandaar die blauwe plekkenquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:33 schreef DivineJester het volgende:
Er worden hier heel wat Hools gesmurft
Girlyquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:30 schreef Bluezz het volgende:
Guys
Je zal toch meer moeten doen om blauw te worden hoor !quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:39 schreef AirRaid het volgende:
* Da_Sandman heeft zich kandidaat gesteld om trainer te worden van AC Fok! United
Je moest eens weten hoe 2 jaar geleden m'n verjaardag eruit zagquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:43 schreef methodmich het volgende:
Ajax No 1 is dus jarig op Pimorial?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zal toch meer moeten doen om blauw te worden hoor !
It's a bloody shame.quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:31 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe 2 jaar geleden m'n verjaardag eruit zag![]()
![]()
Zover ik me kan herrineren zag ik het op Fok! (toen leek ie alleen een schampschot gehad te hebben). Dus ik vertel dat tegen m'n ma... En toen hebben m'n ma en familie de hele avond tv gekekenquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
It's a bloody shame.
Wat zei je tegen je moeder: Ga toch taart bakken mens?
JustSmurf gaat even eten kopenquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:33 schreef Eilanden het volgende:
Sssssssssssssssh Smurf Alarm!!!
Broodje Döner is onderweg naar Ajaxno1quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:38 schreef just me het volgende:
[..]
JustSmurf gaat even eten kopen
Nog een Smurf meldt zich.quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:33 schreef Eilanden het volgende:
Sssssssssssssssh Smurf Alarm!!!
quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:
Wat is het nut van het interviewen van "Pim-kenners"? Goed topic, ik was het op de meeste punten wel eens met Pim (nu mischien wat minder, ben ook wel 2 jaar ouder geworden) Maar in die tijd werd echt iedereen die maar 1 keer had gesproken als Pim kenner gezien.
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |