Zoiets?quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:28 schreef Lois het volgende:
Ze zoeken een "YEAH! ik heb een positieve test"smiley en een "Dem! negatieve test"smiley.
Die zijn leuk! Eventueel zou je het dan nog zo kunnen doen:quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zoiets?
Postief: [afbeelding]
Negatief: [afbeelding]
deze vind ik echt super! heel leuk.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zoiets?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:52 schreef Lois het volgende:
[offtopic]
Mag ik even een kritische noot toevoegen? Ik vind de smilies niet zo duidelijk aangeven wat jullie ermee willen overbrengen. Ik vind ze ook niet zo mooi passen bij de standaardsmilies, die allemaal toch wel iets van elkaar weghebben. Mede om die redenen denk ik dat de heren developers niet zo gauw geneigd zijn om ze op te nemen in de smilielijst.
Ik denk dat het meer moet lijken op de andere smilies die we al gebruiken en dat de bedoeling van de smilie iets duidelijker mag. (ik denk bijv. aan een juichende, stuiterende, smilie met een testje in haar hand ofzo)
thanx! volgens mij hebben we dat hier wel ergens liggen, fireworks. heeft m'n vriendje wel. ik ben best handig op de compu (photoshop & illustrator) maar met dat hele web-gebeuren heb ik me nog steeds niet bezig gehouden, veeels te druk met m'n werk. moet ook nog steeds 's een website gaan maken voor m'n zaakje, komt er ook maar niet van. maar om een beetje te gaan zitten priegelen met smilies & usericons is wel erg leuk om zo tussen door te doen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:35 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat programma heet Fireworks, en is van Macromedia. Het is te vergelijken met Photoshop van Adobe, maar dan specifiek voor web-toepassingen. Het wordt vaak samen met de andere web-develop programma's van Macromedia gebruikt: Dreamweaver en Flash. Waarschijnlijk kun je wel een trial versie downloaden op de site van Macromedia, maar als je het echt leuk vindt zou ik het pakket kopen met boek erbij, want het is best geavanceerd (en ook best aan de prijs).
=edit=zie nu net pas het bericht van Lois, excuses, had het beter elders kunnen plaatsen.
volgens mij kunnen we die wel ergens op internet vindenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:52 schreef phluphy het volgende:
Nu nog smiley's bedenken voor het FfF / KvK![]()
wat ik van deze zo grappig vind, is dat ie net als in het echt gaat & je zit ook ff in spanning: wordt ie pos of neg??????quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zoiets?
Ik vind deze dus ook ok! Ze zeggen precies wat ze moeten zeggen en passen bij de anderen...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zoiets?
Nee dit soort echt leuke opmerkingen bedoelde ik niet met die zinquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:38 schreef miss_dynastie het volgende:
ik hoop niet dat dit onder leuke opmerking valt, maaruh... Ik vind die van Northern Star echt super
Een breismileyquote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:53 schreef Luckepuk het volgende:
een "in afwachting zijnde" smile voor de zwangeren / op adoptiekind wachtenden:
Deze net gevonden in een oud topicquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:52 schreef phluphy het volgende:
Nu nog smiley's bedenken voor het FfF / KvK![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 13:34 schreef sjak het volgende:
[..]
Deze net gevonden in een oud topic
[afbeelding]
Vind hem ook helemaal geweldig. Had hem al eens eerder gezien, maar totaal vergeten.quote:Op zondag 9 mei 2004 15:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie al zo'n gewone smiley voor me met een eitje wat ineens zichtbaar wordtquote:Op maandag 10 mei 2004 11:36 schreef minoes1967 het volgende:
Aha,dat had ik dus nooit gezien.
ff een nieuwe oproep voor een smilie:
Kan iemand voor de eisprong een smilie bedenken???
Dus zo'n poppetje,met springende pootjes eronder???.
Succes,groetjes,Minoes![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 18:38 schreef phluphy het volgende:
Doe dan gelijk 1 van een " zwemmertje "![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:51 schreef Breuls het volgende:= P +
= P -
= ( o )
Lachen hoor...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:23 schreef lily het volgende:
ze dachten dat het een bugje was....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |