quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:38 schreef Ladder het volgende:
Bij mij wisselt het echt enorm. Het ene moment ben ik vreselijk vrolijk en het andere moment val ik in zo'n diep gat dat ik het totaal niet meer zie zitten... De citalopram werkt hier toch nog niet echt bij.. Ben net een paar dagen begonnen aan 2 tabbies per dag, in totaal slik ik nu al 5,5 week. Ik geloof dat paroxetine bij mij meer effect had, mrgoed, ik ga het volgende week wel bespreken met mn psieg.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:41 schreef barbarab het volgende:
Hallo heeft hier weleens last gehad van de lichamelijke bijwerkingen van antidepressiva?
Ik heb ooit eens seroxat gebruikt en mijn ogen begonnen helemaal uit te puilen, geloof me, dat doet geen enkele depressie goed :-) Heeft iemand hier ervaringen met bijwerkingen op de ogen door antidepressiva en zo ja met welk middel? En trok het weg of schrok je net als ik zo erg dat je meteen weer stopte? Daarna ben ik prozac gaan gebruiken en leek het wel alsog mijn ogen groter werden Herkend iemand die klachten?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:05 schreef Cissie het volgende:
[..]
Ik gebruik Paroxetine (=hetzelfde als Seroxat) maar heb geen last van m'n ogen gehad.
Ben je er nog toen nog achter gekomen hoe dat kwam, die uitpuilende ogen?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:13 schreef Cissie het volgende:
[..]
We leven hier met je mee,
(we zitten hier tenslotte allemaal een zo'n beetje in hetzelfde schuitje)
Schrijf hier je twijfels, frustraties, gevoelens of wat-dan-ook maar van je af hoor!![]()
Ja, die vrolijke dagen zijn er ook. Er waren bij mij ook dagen dat ik me goed voelde, maar over het algemeen voelde ik me toch meer depressief.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:52 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dankje
Huisarts heeft diagnose depressie gegeven jah,maar ben niet echt zo lang achter elkaar depri,meestal maar een paar uur(of nog minder)per dag.Hooguit een paar dagen(komt zelden voor).En ook dagen dat ik echt ubervrolijk ben
Welkom alweerquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:10 schreef teigan het volgende:
Heej allemaal, ik ben dus een paar dagen weggeweest, en vond het daarna moeilijk weer hierin te posten, ik lees het allemaal wel mee, maar het dringt niet altijd even goed door..
Het vergeetachtige had ik ook. Heel irritant was dat. Koop een agenda, en schrijf daar je dingen in op. dat was mijn "externe geheugen zoals ik het liefkozend noemdequote:Ik ben de laatste tijd vergeetachtig, schommel heel erg met mijn stemmingen, en volgens mijn vriend begin ik me iets te obsessief met mijn eten bezig te houden..
Voelt je vriend zich ook de pineut? Bij mij bijvoorbeeld spookte er de hele tijd door mijn hoofd:"wat zullen de mensen denken van me???"quote:Het is dus soms een beetje lastig hier te posten, ik heb wel het idee dat de wisselingen minder worden, maar alleen bij mijn vriend durf ik me te laten gaan in dat opzicht, dus hij is nog wel eens de pineut...
Het komt echt wel een keer hoor.. Misschien duurt het iets langer, maar het zou moeten kunnen.quote:Voor mij helpt het wel, het is net dat steuntje dat ik nodig heb om "normaa" te functioneren... Toch wil ik er wel eens af...
Gewoon het zonder kunne..
Maar ik vrees dat dat het niet wordt..
Dan dringt het niet door tot de gemiddelde hersenloze pillenslikker.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:59 schreef Krea het volgende:
mening geven is prima, maar dat kan ook genuanceerd.
maar is dat dan zo belangrijk? Laat deze mensen lekker. Waarom moet je tot hun doordringen?quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:06 schreef Krea het volgende:
[..]
Dan dringt het niet door tot de gemiddelde hersenloze pillenslikker.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar is dat dan zo belangrijk? Laat deze mensen lekker. Waarom moet je tot hun doordringen?
zoals ik al zei: mening geven? Prima maar wel op een normale manier, anders edit/verwijder ik je post
Omdat het mijn belastingcenten zijn. Bovendien kun je ervanuit gaan dat de gemiddelde kansloze depressiveling thuis zit te teren op de maatschappij omdat het allemaal zo zwaar is. Dure jongens dus en met zo'n topic doe je net of het normaal is om ze te slikken. Het wordt alleen maar toegankelijker en geaccepteerd, terwijl het grote merendeel zichzelf een schop onder de kont moet geven en op moet houden met dat gejammer dat ze het zo moeilijk hebben. maar je hebt wel gelijk op zich, we praten hier over de meest kansloze mensen onder de bevolking, die toch niet willen luisteren omdat ze zo zielig zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar is dat dan zo belangrijk? Laat deze mensen lekker. Waarom moet je tot hun doordringen?
Aah fijn een moderatorquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zoals ik al zei: mening geven? Prima maar wel op een normale manier, anders edit/verwijder ik je post
Vind ik erg kort door de bocht hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:15 schreef Krea het volgende:
[..]
Omdat het mijn belastingcenten zijn. Bovendien kun je ervanuit gaan dat de gemiddelde kansloze depressiveling thuis zit te teren op de maatschappij omdat het allemaal zo zwaar is. Dure jongens dus en met zo'n topic doe je net of het normaal is om ze te slikken. Het wordt alleen maar toegankelijker en geaccepteerd, terwijl het grote merendeel zichzelf een schop onder de kont moet geven en op moet houden met dat gejammer dat ze het zo moeilijk hebben. maar je hebt wel gelijk op zich, we praten hier over de meest kansloze mensen onder de bevolking, die toch niet willen luisteren omdat ze zo zielig zijn.
Steun? Flikker toch op man! Je bent 17 of 18....hoe kansloos ben je als je dan al troep nodig hebt om de dag door te komen!quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:15 schreef True_Emperor het volgende:
[..]
Aah fijn een moderator![]()
Er zijn mensen die wel steun hebben als topic's zoals dit! tis wel serieuse zaak zeg maar.. bedankt!
Pim
......maar ga het dan in godsnaam niet stimuleren door een topic te openen over welk pilletje je stemming beter onderdrukt dan de andere.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:21 schreef DarkElf het volgende:
Misschien is het wel zo dat mensen zichzelf onder de kont moeten schoppen maar het is nu eenmaal zo dat deze maatschappij snel hulp zoekt, en dat krijg je er echt niet uit door ongenuanceerde opmerkingen te gaan maken
Jah sorry hoor, maar als je zelf depressief was, had je ook niet gewild dat je pillen zou slikken. We willen allemaal werken en gelukig zijn, al wil dat niet wegens een soort ziekte dat depressief heet.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:15 schreef Krea het volgende:
[..]
Omdat het mijn belastingcenten zijn. Bovendien kun je ervanuit gaan dat de gemiddelde kansloze depressiveling thuis zit te teren op de maatschappij omdat het allemaal zo zwaar is. Dure jongens dus en met zo'n topic doe je net of het normaal is om ze te slikken. Het wordt alleen maar toegankelijker en geaccepteerd, terwijl het grote merendeel zichzelf een schop onder de kont moet geven en op moet houden met dat gejammer dat ze het zo moeilijk hebben. maar je hebt wel gelijk op zich, we praten hier over de meest kansloze mensen onder de bevolking, die toch niet willen luisteren omdat ze zo zielig zijn.
Mag ik je er op wijzen dat wat JIJ denkt niet per definitie waar hoeft te zijn. De gemiddelde pillenslikker is niet hersenloos.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:06 schreef Krea het volgende:
[..]
Dan dringt het niet door tot de gemiddelde hersenloze pillenslikker.
Er is vraag naar dit topic, en beter centraal dan een wildgroei aan medicijn topics, lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:23 schreef Krea het volgende:
[..]
......maar ga het dan in godsnaam niet stimuleren door een topic te openen over welk pilletje je stemming beter onderdrukt dan de andere..
Als je een ziekte hebt, is het fijn om met andere te praten die hetzelfde hebben en ervaring uit te wisselen. Dus ook als je depressief bent..quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:23 schreef Krea het volgende:
[..]
......maar ga het dan in godsnaam niet stimuleren door een topic te openen over welk pilletje je stemming beter onderdrukt dan de andere..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |