Of een grote teletoeter.. of een foto van die vent met z'n koek!quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eigenlijk moet er een goed plaatje zijn voor in de OP...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iets met de 16 vlaggen van de landen die deelnemen in 1 plaatje?
Ik zal wel iets in elkaar proberen te flansen nu of morgen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:18 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Of een grote teletoeter.. of een foto van die vent met z'n koek!
Hoi Loek? Toch? Of heb ik nu je opzichtige kloon ondekt?quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:17 schreef RuudGullit het volgende:
Gezellig.
Hoi Ajaxno1.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zet hem (mits niet te groot) wel op mijn webspace of anders op Lycos of Zonnetquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zal wel iets in elkaar proberen te flansen nu of morgen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan het alleen niet hosten aangezien Angelfire geen doorlinken van plaatjes meer toestaat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het is 5 mei, dus dat is normaalquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:19 schreef Jipje het volgende:
Ik heb een oranje trui aan.
Telt dat?
stuur maar naar mij anders.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zal wel iets in elkaar proberen te flansen nu of morgen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan het alleen niet hosten aangezien Angelfire geen doorlinken van plaatjes meer toestaat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ok, even soepen dus. (Paint gebruiken eerder.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:21 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ik zet hem (mits niet te groot) wel op mijn webspace of anders op Lycos of Zonnetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ajaxno1 doe ik al.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:21 schreef mat_herben het volgende:
[..]
stuur maar naar mij anders.
Hmmz die oude vent lijkt me iig leukquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ok, even soepen dus. (Paint gebruiken eerder.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat en het EK logo in de OP?
Geen kloon.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:20 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Hoi Loek? Toch? Of heb ik nu je opzichtige kloon ondekt?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:21 schreef Gurby het volgende:
[..]
het is 5 mei, dus dat is normaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The horrorquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:30 schreef Tiemie het volgende:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ej we gaan het niveau nog wel een beetje hoog houden hieroquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:30 schreef Tiemie het volgende:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop