Of een grote teletoeter.. of een foto van die vent met z'n koek!quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eigenlijk moet er een goed plaatje zijn voor in de OP...
Iets met de 16 vlaggen van de landen die deelnemen in 1 plaatje?
Ik zal wel iets in elkaar proberen te flansen nu of morgen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:18 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Of een grote teletoeter.. of een foto van die vent met z'n koek!
Hoi Loek? Toch? Of heb ik nu je opzichtige kloon ondekt?quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:17 schreef RuudGullit het volgende:
Gezellig.
Hoi Ajaxno1..
Ik zet hem (mits niet te groot) wel op mijn webspace of anders op Lycos of Zonnetquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zal wel iets in elkaar proberen te flansen nu of morgen.
Ik kan het alleen niet hosten aangezien Angelfire geen doorlinken van plaatjes meer toestaat.
het is 5 mei, dus dat is normaalquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:19 schreef Jipje het volgende:
Ik heb een oranje trui aan.
Telt dat?
stuur maar naar mij anders.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zal wel iets in elkaar proberen te flansen nu of morgen.
Ik kan het alleen niet hosten aangezien Angelfire geen doorlinken van plaatjes meer toestaat.
Ok, even soepen dus. (Paint gebruiken eerder.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:21 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ik zet hem (mits niet te groot) wel op mijn webspace of anders op Lycos of Zonnet
Ajaxno1 doe ik al.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:21 schreef mat_herben het volgende:
[..]
stuur maar naar mij anders.
Hmmz die oude vent lijkt me iig leukquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ok, even soepen dus. (Paint gebruiken eerder.)
Dat en het EK logo in de OP?
Geen kloon.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:20 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Hoi Loek? Toch? Of heb ik nu je opzichtige kloon ondekt?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:21 schreef Gurby het volgende:
[..]
het is 5 mei, dus dat is normaal
Ej we gaan het niveau nog wel een beetje hoog houden hieroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |