Vindt ik ook altijdquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:11 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben het nu ook aan het spelen!
en ik moet zeggen dat hij me tot nu toe goed bevalt
geweldige graphics, en het speelt super
Verderop in de game komen er monsters in plaats van de 'soldaten' , of niet?
Dat vind ik namelijk minder..
ik kijk als leek op die site.. en vind....:quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:50 schreef Svyatagor het volgende:
Vraagje: ik ben aan het overwegen om Far Cry te kopen, maar voor ik die uitgave doe wil ik eerst weten of hij goed draait op mijn systeem. De meeste eisen voldoe ik wel aan, maar ik kan nergens vinden hoeveel geheugen mijn videokaart heeft (newbie ja).
Miijn systeem verder:
AMD Athlon XP 2600+
2,13 Ghz
512 MB RAM
en mijn videokaart is een NVIDIA GeForce4 MX 440 AGP8X.
Kan ik het spel zo redelijk draaien, of heb ik een betere videokaart nodig? Alvast bedankt..
Uit de buggy stappen en die kerels uit de boot knallen met je machinegeweerquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:33 schreef BMWM3 het volgende:
Ik kom echt niet verder
Allereerste missie is dat van Part I. Rij je in een auto en dan schieten ze met een Bazooka op je vanaf een boot. Ik kom er maar niet langs
Begin in de map profiles, gewoon even directories graven en dan kom je hem van zelf tegen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:50 schreef Duiveltja het volgende:
Wat is eik de saved games dir.
Ik heb mijn systeem geformateerd (farcry stond op een andere schijf), nu moet ik dus het spel opnieuw installeren maar ik wil natuurlijk verder waar ik gestopt was.
Laatste versie?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:56 schreef Dezz het volgende:
Ik heb een probleem met m'n multiplayer![]()
Als ik op een server klik en dan probeer te connecten dan blijft dat schermpje met Connecting to server blablabla maar staan.
Ik kom er gewoon niet in, iemand een idee?
Versie 1.1 jaquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:44 schreef Bensel het volgende:
[..]
Laatste versie?
Begin is kut, maar wat je ook kunt doen : negeer die beesten en ren naar de eerst volgende ruimte! Het beest wat als eerste aan komt lopen passeren, door de deur, mannetjes en mutants zijn daar aan het vechten, die maak je zo af. en dan achterom kijkenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:33 schreef neggix het volgende:
OmgZit nu bij cooler. Wat een kut begin zeg
ja, dat had ik na 6 keer ook door, maar ik kan niet naar die deur zonder een beetje schade op te lopen. Elke keer word ik wel weer gemept en als ik in die andere hal ben word ik wel 1 keer ofzo geraakt waardoor ik alsnog opnieuw moet beginnen. Na 15 keer had ik er ff geen zin meer inquote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:23 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Begin is kut, maar wat je ook kunt doen : negeer die beesten en ren naar de eerst volgende ruimte! Het beest wat als eerste aan komt lopen passeren, door de deur, mannetjes en mutants zijn daar aan het vechten, die maak je zo af. en dan achterom kijkenWTF! Die lui kunnen niet door die deur... easy
![]()
Ikzelf zit nu in Catacombs, en op een zeer bagger stuk, in de ene ruimte komen mannetjes naar beneden uit heli, vechten tegen mutants, en vande andere kant zon rocket pipo + van die kleinere beesten. Niet fijn![]()
hmz apart. Heb je dat met andere spellen ook?(nee zeker:) .quote:Ik heb een probleem met m'n multiplayer
Als ik op een server klik en dan probeer te connecten dan blijft dat schermpje met Connecting to server blablabla maar staan.
Ik kom er gewoon niet in, iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |