abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18915639
En verder zegt ie... Ik durf niet eens meer verder!

Moet nu 3 torens opblazen, en ik haat die eppo die al die bosjes op die eilanden heeft geplant. Ik bedoel, had die torens op een betonnen vloer gezet, zonder obstakels, dan wil t nog wel... maar die mannetjes komen uit de gekste hoeken aanzeilen met hun ratatata device.
pi_18915660
Ik ben het nu ook aan het spelen!
en ik moet zeggen dat hij me tot nu toe goed bevalt
geweldige graphics, en het speelt super

Verderop in de game komen er monsters in plaats van de 'soldaten' , of niet?
Dat vind ik namelijk minder..
pi_18915791
Is inderdaad minder, gelukkig zit je nooit met alleen maar monsters in een level, ook soldaatjes

Nog ff een tip : Soms helpt het heel goed door een deur te openen, en gewoon weer naar buiten te gaan. Dan gaan monsters en soldaten eerst tegen elkaar vechten, en daarna hoef jij alleen nog maar degenen die over blijven af te maken. Hopen dat het monsters zijn, want de meeste zijn zo dom als een konijn als je achter een box gaat zitten...
  donderdag 6 mei 2004 @ 10:50:40 #5
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_18924896
Vraagje: ik ben aan het overwegen om Far Cry te kopen, maar voor ik die uitgave doe wil ik eerst weten of hij goed draait op mijn systeem. De meeste eisen voldoe ik wel aan, maar ik kan nergens vinden hoeveel geheugen mijn videokaart heeft (newbie ja).
Miijn systeem verder:

AMD Athlon XP 2600+
2,13 Ghz
512 MB RAM
en mijn videokaart is een NVIDIA GeForce4 MX 440 AGP8X.

Kan ik het spel zo redelijk draaien, of heb ik een betere videokaart nodig? Alvast bedankt..
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_18927391
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 22:11 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben het nu ook aan het spelen!
en ik moet zeggen dat hij me tot nu toe goed bevalt
geweldige graphics, en het speelt super

Verderop in de game komen er monsters in plaats van de 'soldaten' , of niet?
Dat vind ik namelijk minder..
Vindt ik ook altijd Monsters

Net zoiets bij RTCW dat je mummies ziet
pi_18927514
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 10:50 schreef Svyatagor het volgende:
Vraagje: ik ben aan het overwegen om Far Cry te kopen, maar voor ik die uitgave doe wil ik eerst weten of hij goed draait op mijn systeem. De meeste eisen voldoe ik wel aan, maar ik kan nergens vinden hoeveel geheugen mijn videokaart heeft (newbie ja).
Miijn systeem verder:

AMD Athlon XP 2600+
2,13 Ghz
512 MB RAM
en mijn videokaart is een NVIDIA GeForce4 MX 440 AGP8X.

Kan ik het spel zo redelijk draaien, of heb ik een betere videokaart nodig? Alvast bedankt..
ik kijk als leek op die site.. en vind....:

Minimum:

Computer: 1 GHz CPU
Memory: 256 MB RAM
Operating System: Windows® 98/ME/2000/XP
Video Card: Geforce 4 MX, Geforce 3 or higher
Drive Space: 582Mb hard drive space
DirectX 9.0b must be installed
Nvidia based cards must have : ForceWare drivers 53.03
ATI based cards must have: Catalyst drivers 3.9

geen dank .. ja dus
verlangen voorbij vanitas
pi_18930700
Al denk ik wel datg je niet alle optuies op hoog moet zetten... Tip: Vind een 2e hands TI4200 Videokaart ofzo Die zijn snel en toch vrij goedkoop!
pi_18930733
Ik kom echt niet verder

Allereerste missie is dat van Part I. Rij je in een auto en dan schieten ze met een Bazooka op je vanaf een boot. Ik kom er maar niet langs
pi_18930883
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:33 schreef BMWM3 het volgende:
Ik kom echt niet verder

Allereerste missie is dat van Part I. Rij je in een auto en dan schieten ze met een Bazooka op je vanaf een boot. Ik kom er maar niet langs
Uit de buggy stappen en die kerels uit de boot knallen met je machinegeweer

Als je dit al moeilijk vind....eat your heart out
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_18931203
Wat is eik de saved games dir.

Ik heb mijn systeem geformateerd (farcry stond op een andere schijf), nu moet ik dus het spel opnieuw installeren maar ik wil natuurlijk verder waar ik gestopt was.
pi_18931315
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:50 schreef Duiveltja het volgende:
Wat is eik de saved games dir.

Ik heb mijn systeem geformateerd (farcry stond op een andere schijf), nu moet ik dus het spel opnieuw installeren maar ik wil natuurlijk verder waar ik gestopt was.
Begin in de map profiles, gewoon even directories graven en dan kom je hem van zelf tegen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_18931392
Ik heb een probleem met m'n multiplayer

Als ik op een server klik en dan probeer te connecten dan blijft dat schermpje met Connecting to server blablabla maar staan.
Ik kom er gewoon niet in, iemand een idee?
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  donderdag 6 mei 2004 @ 21:44:43 #14
64288 Bensel
Ladderzat
pi_18940360
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:56 schreef Dezz het volgende:

Als ik op een server klik en dan probeer te connecten dan blijft dat schermpje met Connecting to server blablabla maar staan.
Laatste versie?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_18940562
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 21:44 schreef Bensel het volgende:

[..]

Laatste versie?
Versie 1.1 ja
pi_18948877
Omg Zit nu bij cooler. Wat een kut begin zeg
O+ BlaBlub O+
  vrijdag 7 mei 2004 @ 13:23:33 #17
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_18952654
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 09:33 schreef neggix het volgende:
Omg Zit nu bij cooler. Wat een kut begin zeg
Begin is kut, maar wat je ook kunt doen : negeer die beesten en ren naar de eerst volgende ruimte! Het beest wat als eerste aan komt lopen passeren, door de deur, mannetjes en mutants zijn daar aan het vechten, die maak je zo af. en dan achterom kijken WTF! Die lui kunnen niet door die deur... easy

Ikzelf zit nu in Catacombs, en op een zeer bagger stuk, in de ene ruimte komen mannetjes naar beneden uit heli, vechten tegen mutants, en vande andere kant zon rocket pipo + van die kleinere beesten. Niet fijn
pi_18953132
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 13:23 schreef StonedKinG het volgende:

[..]

Begin is kut, maar wat je ook kunt doen : negeer die beesten en ren naar de eerst volgende ruimte! Het beest wat als eerste aan komt lopen passeren, door de deur, mannetjes en mutants zijn daar aan het vechten, die maak je zo af. en dan achterom kijken WTF! Die lui kunnen niet door die deur... easy

Ikzelf zit nu in Catacombs, en op een zeer bagger stuk, in de ene ruimte komen mannetjes naar beneden uit heli, vechten tegen mutants, en vande andere kant zon rocket pipo + van die kleinere beesten. Niet fijn
ja, dat had ik na 6 keer ook door, maar ik kan niet naar die deur zonder een beetje schade op te lopen. Elke keer word ik wel weer gemept en als ik in die andere hal ben word ik wel 1 keer ofzo geraakt waardoor ik alsnog opnieuw moet beginnen. Na 15 keer had ik er ff geen zin meer in
O+ BlaBlub O+
pi_18956490
ben nu de demo aan het downloaden, alleen om even te checken of mijn pc hem (goed) wil trekken.

Over 3 uur heb ik hem wel binnen
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:47:52 #20
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_18963544
Ben nu bij river, en de opdracht is om die rivier af te varen. Maar dat wil ik helemaal niet

Ik ben maar gaan lopen tot zover het kon langs de kant, Scheelt een heleboel gedoe met irritante bootjes met raketwerpers op het water. Sniper geweer rulez
pi_18971741
Ik zit nog steeds in rebbelion (4de save point nu ) moet met een auto de weg volgen, ben ook maar gaan lopen.
In dit tempo ben ik in de herfst klaar met dit spel
pi_18976483
heb demo gespeeld, speelt erg soepel met alles op high, alleen bij sommige puntjes kan ie nog wel wat moeite krijgen.

xp2000+ 9600pro en 768mb ddr
pi_18982679
Ik speel ook alles soepel op mn Ati Radeon 9800
quote:

hmz apart. Heb je dat met andere spellen ook?(nee zeker:) .
Nog niet gehoord dit probleem.
De massa vertoont het gedrag van lemmingen.
  zondag 9 mei 2004 @ 18:54:21 #24
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_19000466
Wat een bagger level zit ik nu in zeg Ben net een heli uitgeschopt, en met 10 kogels in de jungle. Zit die trigends nu 1 voor 1 te verzuipen, maar schiet voor geen meter op
  zondag 9 mei 2004 @ 18:55:00 #25
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_19000482
Ik zit nu in de level Cooler.
Ik heb net die grote hal met water laten overlopen en door het gangetje ben ik naar buiten gekropen,
Daar komt alleen een grote Rocket Trigen op me af die ik maar niet kan doden
Ik heb geen raketten Alleen shotgun, OICW, Colt, en Sniper) .... echt irritant stukje dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')