Lijkt me dat hij ook een kort lontje heeft en dat op zo'n mooie dag.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:03 schreef werty het volgende:
dan gaat er iemand tegen tegen de benen van me vriend aanrijden met een kinderwagen, aan me vriend heb je dan een kwaaie want het was niet bepaald per ongeluk, de man achter de kinderwagen zei dat hij haast had en vloekte er ook nog wat bij, toen ik hem er op attent maakte dat de weg leeg was, was ik een vuile kutracist en moest ik niet zo'n grote muil opzetten,
quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:11 schreef mazaru het volgende:
Je had gewoon keihard door al dat gesnater heen, het wilhelmus moeten gaan zingen!
Ik ken ook een paar van die termen voor die bosapen, dat ik er ook makkelijk bij grijp in zo een situatie, maar dat betekent niet dat het ok is.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:15 schreef RM-rf het volgende:
dat staat verder los van zaken als kutnederlanders of kut-bantam-negers, dat is enkel een termpje dat mensen kennelijk in een ruzie makkelijk erbij grijpen.
Het is maar een kinderwagen hoor ...quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:24 schreef smash789 het volgende:
Zielig hoe alles hier weer gebagatalliseerd wordt...
Waar bleef je nou man!quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:26 schreef Youssef het volgende:
Een man achter een kinderwagen.. Was dat kind soms geadopteerd?
Volgens mij moet dat schaapjesvlees zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:24 schreef smash789 het volgende:
RM-rf spant de kroon qua struisvogelgedrag. Van openingspost goed lezen heeft hij schijnbaar ook al geen kaas gegeten. Nee, blijf jij maar lekker met je kop diep onder de grond, RM-rf!
me vrined zat practisch in die kinderwagen,en dat word mijns inziens wat krapjes met ze 2en in een 1-persoons wagentje die gast liep echt te raggen,quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:28 schreef MrBean het volgende:
[..]
Het is maar een kinderwagen hoor ...
Daar valt toch niet meer aan te bagatalliseren?
Of ben je bang dat die man het Empire State Building inrijdt?![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:26 schreef Youssef het volgende:
Een man achter een kinderwagen.. Was dat kind soms geaborteerd?
Tijdens Koninginnedag zag ik in Maastricht op een rommelmarkt een Commodore 64 staan. Met een paar jappen erachter. In gebrekkig Engels vertelde ze me dat het de allereerste 64 was. Op een haast autoverkoperachtige manier. Ik had het ding nog bijna gekocht ook. Verdomde buitenlanders.quote:
ach, ze willen gewoon aardig zijn, laat ze tochquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Tijdens Koninginnedag zag ik in Maastricht op een rommelmarkt een Commodore 64 staan. Met een paar jappen erachter. In gebrekkig Engels vertelde ze me dat het de allereerste 64 was. Op een haast autoverkoperachtige manier. Ik had het ding nog bijna gekocht ook. Verdomde buitenlanders.
Jappen moeten we knuffelen!quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:49 schreef bugeye het volgende:
[..]
ach, ze willen gewoon aardig zijn, laat ze toch
dankjequote:Op woensdag 5 mei 2004 13:24 schreef smash789 het volgende:
RM-rf spant de kroon qua struisvogelgedrag. Van openingspost goed lezen heeft hij schijnbaar ook al geen kaas gegeten. Nee, blijf jij maar lekker met je kop diep onder de grond, RM-rf!
dit soort dingen schijnen ook steeds meer regel dan uitzondering te zijn. Ik kan godverdomme in Tilburg-Noord niet meer in een bus stappen alvorens ik me een weg moet banen om 6 kinderwagens heen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:50 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het is inderdaad een gotspe dat de politie niet optreedt tegen die buitenlanders met kinderwagens die bewust blanke nederlanders tegen de hielen rijden.
Ook de Nederlandse Politici onderkennen dit maatschappelijke probleem niet genoeg....
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:50 schreef GewoonPim het volgende:
Ik had die lijer op z'n bek geramt.
Nou heeft deze HarigeKerel al aardig wat van hem gelezen en kan niet tot de conclusie komen dat hij achterlijk is.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:43 schreef smash789 het volgende:
en RM-rf bevestigt weer hoe ongelooflijk achterlijk hij is
Een dikke lelijke moeke met een importbruidegom uit Ankara en een uitkering?quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:59 schreef smash789 het volgende:
. Wat moet daar nou van komen?
Bron? Percentage?quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:55 schreef smash789 het volgende:
en een groot deel vind dat Nederlanders maar moeten ophoepelen uit Nederland (zelf vaak genoeg ervaren hier in Rotterdam).
die 4 mannen die zich erin kwamen mengen deden dat nadat de topicstarter exact datzelfde had opgemerkt tegen de buitenlandse man, ik neem aan dat zeer waarschijnlijk zij dat op zo'n manier gedaan had dat deze andere mensen zich kennelijk er door aangesproken voelden.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:55 schreef smash789 het volgende:
Het is verschrikkelijk dat een BUITENLANDER in Nederland, zegt dat alle Nederlanders moeten ophoepelen. Zoiets zeg je niet zomaar.
kinderwagens gewoon verbieden op Koninginnedag is nu zeker een maatregel die enkel achteraf een compleet geescaleerde situatie niet meer op kan lossenquote:Nederland is een zinkend schip.
Wat heeft je moeder hier nu mee te maken?quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:04 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Een dikke lelijke moeke met een importbruidegom uit Ankara en een uitkering?![]()
Terug in je hok valse nicht.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat heeft je moeder hier nu mee te maken?![]()
Ga alsjeblieft als de sodemieter van boord dan.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:55 schreef smash789 het volgende:
Nederland is een zinkend schip.
Alles voor een man in Uniformquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:28 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Terug in je hok valse nicht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |