quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:06 schreef livEliveD het volgende:Kaart:
De DwaasVan te voren alles weten is saai enzo [
afbeelding]. In het diepe springen is ok.
![]()
quote:
En dan volgt er een nieuwe fase in m'n leven. Alhoewel ik deze kaart vaker heb gehad is er volgens mij nog geen nieuwe fase aangebroken. Mss mot het nog komen
![]()
Meestal zie je pas achteraf dat dingen zijn veranderd. Of hoe jij zelf bent veranderd.
Zo, ik ga nu even stoom afblazen onder de douche!! Net een irri telefoongesprek gehad met het UWV. Eerst werd ik tig keer doorverbonden en in de wacht gezet. Moest ik vijf keer mijn verhaal herhalen (wat een ballentent
![]()
). Kreeg ik zo'n gast a/d lijn (en ja, aan het lijntje word je daar zeker wel gehouden
![]()
), overduidelijk a/d valium of zoiets, of hij tripte gewoon op zichzelf. Je weet wel, van die gasten die heel zacht en rustig praten, terwijl je voelt dat ie zijn woede a/h inhouden is, heel vervelend gevoel
![]()
Waar hebben we het over? Een brief die zij aangetekend hebben verstuurd, maar die ik nooit heb ontvangen. Dus ik heb daar nooit voor getekend. Desalniettemin heb ik niet gereageerd op die brief, dus ben ik nalatig. Ik meen dat er dan bij de PTT moet na te vragen zijn of ik ooit die brief in ontvangst heb genomen. Hij zegt dat de PTT hun wel zou bellen in dat geval of de brief zou terug sturen, wat volgens hem niet is gebeurd. En daarom zou ik liegen. Vervolgens zeg ik dat hun systeem dan niet klopt omdat ik op deze manier altijd fout zit. Nou suggereer ik dingen die hij niet tolerabel vindt... En omdat hij geen zin heeft in een discussie, beëindigt hij het gesprek maar. Met de mededeling dat hij het gaat voorleggen aan de arts en zijn baas (het laatste heb ik zelf om gevraagd). Ik kijk nog eens naar mijn dossier. Tot nu toe zat er steeds minstens een maand tussen mijn telefoontjes en hun reactie daarop. Alleen het vervelende nu is dat ze mijn uitkering per 1 mei hebben stopgezet (kreeg ik gister pas de brief over
![]()
), dus als ik nu weer een maand moet wachten.....
![]()
Maar goed, daar wilde hij al hé-le-máál niet over praten....
Ik heb maar een smiley hiervoor: