abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18921135
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 02:39 schreef OldJeller het volgende:
Ahh...
Ga nou 's in je kracht staan! Huillies worden hier niet getolereerd. Doe nou maar gauw voor MUUS het ziet!!!
quote:
HEY!! WFL IS DIE KANT!!!
ik heb er vaak genoeg gepost hoor Maar ik durf niet meer in topics te posten, dus blaat ik maar wat rond in Slooow-Chats:

donderdag 6 mei 2004 @ 08:26:04 #277
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18922700
mogûh!!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_18923796
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 08:26 schreef qu63 het volgende:
mogûh!!
Dag dag!
  donderdag 6 mei 2004 @ 09:58:48 #279
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18923932
*stilletjes* Mogguh */stilletjes*
There is consciousness in all things.
pi_18924249
Mogge DiSiLLUSiON
Out of my mind, back in five minutes
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:11:37 #281
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18925464
Mogguh Pleun

Zeg, waar is de 'speed' in dit topic? 'k zie bijna niemand reageren
pi_18926297
Gisteren ging het snel genoeg. Er was geen speld tussen te krijgen.
pi_18926487
Oh, 't komt wel vanmiddag denk ik
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:44:52 #284
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18926488
Ohh, dan zal het vanzelf wel weer storm lopen.
pi_18926517
Dan ben ik weer weg...
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 11:46:11 #286
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18926535
10. Rad van Fortuin

Archetype: Het levenslot.

Symboliseert: De willekeurige wendingen van het geluk. Ongeacht de wereldlijke macht die we verwerven, blijft ons lot in handen van God.

Betekenis: Omdat we met onze beperkte mentale vermogens geen verband kunnen leggen tussen alles wat plaats vindt, spreken we over 'lot' of 'toeval'. Het korte leven vernauwt onze blik op de wereld tot zo'n miniscuul stukje, dat het leven zinloos lijkt. Maar het Rad leert ons dat alles met elkaar is verbonden. Het illustreert de wetten van het karma, de beslissende factor in wedergeboorte.

Gemoedstoestand: Er staan veranderingen op stapel in je levensomstandigheden, waarvan je de oorzaken waarschijnlijk nog niet zal begrijpen. Het Wiel des Levens wordt pas zichtbaar als je er afstand van kunt nemen

Oe diep hoor, ik ben benieuwd!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_18926559
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:45 schreef Pleun het volgende:
Dan ben ik weer weg...
Ik ook
pi_18928244
Goeiemorgen! Is er ook een site btw met een dagelijkse goeie horoscoop ofzo? Mijn tarotkaartje voor vandaag:

2. De Hogepriesteres

Archetype: De Maagd Maria, de ongrijpbare en mystieke aspecten van het vrouwzijn.

Symboliseert: Passiviteit, niet zozeer als negatieve eigenschap, maar als kracht: mensen die altijd maar in actie zijn, kunnen zich nauwelijks bezinnen op hetgeen zij geleerd hebben van hun acties.

Betekenis: Onze maatschappij, gericht op uiterlijk succes, koestert een diepe vrees voor het onbewuste (dat niet rationeel kan worden benaderd). De Hogepriesteres vertegenwoordigt de wijsheid die uit het onbewuste voortvloeit.

Gemoedstoestand: Je moet proberen om oplossingen voor je problemen intuïtief aan te voelen, in plaats van te rationaliseren. Er breekt een contemplatieve periode aan die je leven kan verrijken, omdat het sluierende in je een kans krijgt om te ontwaken.

Poeh, gisteren de keizerin, vandaag die... Passiviteit, wijsheid, intuïtie, ok!

Btw: OldJeller, jouw ondertitel *knuffel!*
pi_18928481
Nog eentje dan, voor ik weg ben
Mijn tarotkaart:

9. De Kluizenaar

Archetype: De leermeester, de monnik.

Symboliseert: De definitieve terugtrekking uit de uiterlijke wereld, teneinde de onbewuste geest te activeren.

Betekenis: Voor degenen die geen spirituele leermeester kunnen vinden zal de psyche vaak zelf als zodanig optreden. De kluizenaar, op een eenzame bergtop, leert ons dat we de symboliek van onze geest pas kunnen waarderen wanneer we haar als een wereld van stilte hebben ervaren, weg van al het uiterlijke vertoon.

Gemoedstoestand: De terugtrekking behoeft niet fysiek te zijn, maar kan duiden op een nieuwe interesse of een emotionele onthechting van mensen of zaken waaraan voorheen veel waarde werd gehecht. Er kan iemand in je omgeving zijn die je op weg helpt, maar het is ook mogelijk dat jij zelf de rol van leermeester vervult.

donderdag 6 mei 2004 @ 13:26:08 #290
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18929078
Goedemorgen allemaal
Kloppen jullie kaarten een beetje?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_18929178
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 13:26 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen allemaal
Kloppen jullie kaarten een beetje?
Pcies, dat vraag ik me nou ook altijd af. Iedereen post wel heel leuk altijd zijn kaart van de dag, maar wat wíj dan met die info aanmoeten?
  donderdag 6 mei 2004 @ 13:46:37 #292
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18929470
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 13:32 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Pcies, dat vraag ik me nou ook altijd af. Iedereen post wel heel leuk altijd zijn kaart van de dag, maar wat wíj dan met die info aanmoeten?
Hey EGC
Alles ok? Is het nog een beetje laat geworden gisteren?
Ik ga zo ook ff kaartje trekken. Zal idd eens kritisch kijken wat hij allemaal kan betekenen.
Je kan ook naar IRC komen
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_18929868
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 13:46 schreef livEliveD het volgende:
Hey EGC
Alles ok? Is het nog een beetje laat geworden gisteren?
Beetje??? Beetje boel!!
quote:
Ik ga zo ook ff kaartje trekken. Zal idd eens kritisch kijken wat hij allemaal kan betekenen.
Hehe Kijk dán wordt het interessant!
quote:
Je kan ook naar IRC komen
Hehe Ben helaasch nu te druk daarvoor! Wat ben jij nu a/h doen dan, naast fok/irc?
  donderdag 6 mei 2004 @ 14:06:43 #294
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18930019
Kaart: De Dwaas
Eens kijken wat we ermee kunnen.
quote:
Archetype: De zwerver, de hofnar.

Symboliseert: De volkomen vrije geest en het zuivere instinct. De Dwaas verwacht niets, en maakt geen plannen. Hij reageert onmiddellijk op de situatie van het moment.
Dit klopt op zich wel. Teveel structuur is
quote:
Betekenis: Welke weg we ook kiezen, dwaas zijn we en blijven we. De knapzak bevat onze ervaringen die we nooit gedachteloos achterlaten, zoals herinneringen en trauma's ons leven kunnen beheersen.
Dit is volgens mij voor iedereen zo.
quote:
De Dwaas leert ons impulsief nieuwe uitdagingen aan te gaan.
Van te voren alles weten is saai enzo . In het diepe springen is ok.
quote:
Gemoedstoestand: Je hebt een gevoel van moed, optimisme en vertrouwen in jezelf. Je begint aan een onbevreesde sprong in een nieuwe fase van je leven, waarbij soms niet de gebaande paden worden betreden. Je zou dan ook een gevaar kunnen zijn voor elementen in de maatschappij die hechten aan structuur en ordening.
Optimisme:
Gevoel van moed:
Vertrouwens in jezelf:

En dan volgt er een nieuwe fase in me leven. Alhoewel ik deze kaart vaker heb gehad is er volgens mij nog geen nieuwe fase aangebroken. Mss mot het nog komen

Iemand anders die zijn kaart wil analyseren?
  donderdag 6 mei 2004 @ 14:12:15 #295
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18930189
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:01 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Beetje??? Beetje boel!!
quote:
Hehe Ben helaasch nu te druk daarvoor! Wat ben jij nu a/h doen dan, naast fok/irc?
Beetje programmeren. Had nog een project liggen waar ik al tijden verder mee wil. Verder was ik pas 12:00 wakker. Beetje moe geweest geloof ik.

Fok is meer een afleiding. Op IRC is niks te doen op dit moment.

Vraagje aan de IRC kenners: Ik heb mIRC met Invincible. Nu gooit dat ding zo'n auto-message neer als ze je status veranderen. Dus als ik bv een epesteert of plussie krijg of verlies dan zet ie een default bericht neer. Weet iemand hoe/waar ik dat uit kan zetten?
pi_18930458
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:06 schreef livEliveD het volgende:
Kaart: De Dwaas
Van te voren alles weten is saai enzo [afbeelding]. In het diepe springen is ok.
quote:
En dan volgt er een nieuwe fase in m'n leven. Alhoewel ik deze kaart vaker heb gehad is er volgens mij nog geen nieuwe fase aangebroken. Mss mot het nog komen
Meestal zie je pas achteraf dat dingen zijn veranderd. Of hoe jij zelf bent veranderd.

Zo, ik ga nu even stoom afblazen onder de douche!! Net een irri telefoongesprek gehad met het UWV. Eerst werd ik tig keer doorverbonden en in de wacht gezet. Moest ik vijf keer mijn verhaal herhalen (wat een ballentent ). Kreeg ik zo'n gast a/d lijn (en ja, aan het lijntje word je daar zeker wel gehouden ), overduidelijk a/d valium of zoiets, of hij tripte gewoon op zichzelf. Je weet wel, van die gasten die heel zacht en rustig praten, terwijl je voelt dat ie zijn woede a/h inhouden is, heel vervelend gevoel Waar hebben we het over? Een brief die zij aangetekend hebben verstuurd, maar die ik nooit heb ontvangen. Dus ik heb daar nooit voor getekend. Desalniettemin heb ik niet gereageerd op die brief, dus ben ik nalatig. Ik meen dat er dan bij de PTT moet na te vragen zijn of ik ooit die brief in ontvangst heb genomen. Hij zegt dat de PTT hun wel zou bellen in dat geval of de brief zou terug sturen, wat volgens hem niet is gebeurd. En daarom zou ik liegen. Vervolgens zeg ik dat hun systeem dan niet klopt omdat ik op deze manier altijd fout zit. Nou suggereer ik dingen die hij niet tolerabel vindt... En omdat hij geen zin heeft in een discussie, beëindigt hij het gesprek maar. Met de mededeling dat hij het gaat voorleggen aan de arts en zijn baas (het laatste heb ik zelf om gevraagd). Ik kijk nog eens naar mijn dossier. Tot nu toe zat er steeds minstens een maand tussen mijn telefoontjes en hun reactie daarop. Alleen het vervelende nu is dat ze mijn uitkering per 1 mei hebben stopgezet (kreeg ik gister pas de brief over ), dus als ik nu weer een maand moet wachten..... Maar goed, daar wilde hij al hé-le-máál niet over praten....

Ik heb maar een smiley hiervoor:

pi_18930826
Do you have a Rabbit in your headlights??
Ook goedemorgenmiddag..
  donderdag 6 mei 2004 @ 14:37:58 #298
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18930872
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:22 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Telefoon terror
Ik werk op een helpdesk en ken de andere kant van de lijn. Nou weet ik ook dat er een aantal foute figuren bij ons werken die niet goed doorhebben hoe ze op anderen moeten reageren. Als ik het bovenstaande zo lees dan was die kerel niet echt efficient op zoek naar een oplossing.

Als je daarnaast ook nog kan merken dat ie eigenlijk woedend is dan is het wel een enorme newbie

Verder snap ik dat probleem met die aangetekend brief niet helemaal. Noem mij maar simpel maar het werkt toch gewoon zo:

- Bedrijf geeft brief aan ptt man.
- Ptt man gaat naar jouw en begint om een handtekening te vragen
- Jij hebt die PTT man nooit gezien of hebt geweigerd voor de brief te tekenen
- PTT man vult formuliertje in waarin hij aankruist dat je of niet te vinden bent of niet wil tekenen
- PTT man doetut formuliertje aan bedrijf teruggeven (en houd kopie) als in "zoek het lekker ff uit ofzo"
------------------------------------------------+
Geen krabbel = brief niet gehad = hun geen rechten kunnen ontlenen aan de tekst in de brief want die heb je niet gezien.

Zo Hatsieflats

Ps. Ik denk dat het zo werkt. Verder heb ik er geen ervaring mee ofzo. Anders mot je ff zoeken of er ooit een topic over is geweest of anders er zelf 1 openen.
  donderdag 6 mei 2004 @ 14:39:54 #299
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18930917
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:36 schreef OldJeller het volgende:
Ook goedemorgenmiddag..
Hey opoe ik heb je gemist

Ga je ook een tarotkaart trekken?
pi_18931007
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:39 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Hey opoe ik heb je gemist

Ga je ook een tarotkaart trekken?
As we speak, there is a fierce battle in WFL Slowchat..
You might want to check it out, but be careful.. it takes its victims..

Ik kan trouwens wel pokeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')