Ik niet. Vele anderen wel. Waarom wil je dat weten?quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:39 schreef OldJeller het volgende:
Hebben jullie ook fotoboeken?
Een foto van mezelf zal ik je niet aandoen. Ook ik heb grenzen qua wreedheid.quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:39 schreef OldJeller het volgende:
Hebben jullie ook fotoboeken?
Weet waar je aan begint, het zijn geen TRU onderwerpen, het zijn feiten.quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:14 schreef livEliveD het volgende:
Als je trouwens echt niemand kan vinden wil ik wel een uurtje WF goeroe zijn hoor.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:17 schreef OldJeller het volgende:
Weet waar je aan begint, het zijn geen TRU onderwerpen, het zijn feiten.
De aarde is geen bol.
Als niemand hier een fotoboek heeft, bekijk de mijne en laat een bericht achter, dan heb ik het gevoel alsof ik meer vrienden heb en zijn mijn huisdieren weer trots op me.
www.HuurHierVrienden.nlquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:17 schreef OldJeller het volgende:
Als niemand hier een fotoboek heeft, bekijk de mijne en laat een bericht achter, dan heb ik het gevoel alsof ik meer vrienden heb en zijn mijn huisdieren weer trots op me.
jij niet huilen gaatquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:21 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]![]()
![]()
@ het hele verhaaltje
Ze geeft om mequote:Op donderdag 6 mei 2004 01:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
jij niet huilen gaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
woei!quote:
Ik ben niemands achterban.quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:39 schreef OldJeller het volgende:
We is mijn achterban..
Ik ben er nog niet over uit wie dat nou zijn, maar volgens mij is Schorpi al van de partij... (toch?)
Muiterij!quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:36 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik ben niemands achterban.
Ouwe Jeller fulminerend in een rolstoel strijdend tegen het pacifistische bloemenleger, het heeft iets Don Quichotterigs, vind je niet?quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Muiterij!
MUSEquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:35 schreef OldJeller het volgende:
Voor qu63
Sing for absolution..
I will be singing..
Falling from your grace..
quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:36 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik ben niemands achterban.
zo fulminerend is het ook weer niet hoor.. valt best mee!quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:38 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ouwe Jeller fulminerend in een rolstoel strijdend tegen het pacifistische bloemenleger, het heeft iets Don Quichotterigs, vind je niet?
Ik dacht meer iets van Vincent van Gogh met één oor.. disabled.quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:38 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ouwe Jeller fulminerend in een rolstoel strijdend tegen het pacifistische bloemenleger, het heeft iets Don Quichotterigs, vind je niet?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:46 schreef OldJeller het volgende:
Ik dacht meer iets van Vincent van Gogh met één oor.. disabled.
Met mijn glimmende rolstoel galoppeer ik over de vestingmuur tussen WFL en TRU en speel ik gitaar rond het kampvuur voor de passivisten.
Ey, jij gebruikt vage, niet-bestaande woorden!quote:Op donderdag 6 mei 2004 02:01 schreef OldJeller het volgende:
Wèèèèh!!!![]()
![]()
Dat heb je soms hè.. Het ging dit keer om het idee.quote:Op donderdag 6 mei 2004 02:25 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ey, jij gebruikt vage, niet-bestaande woorden!
Ja, heb ik altijd al gedaan en zal ik ook altijd blijven doen. Liefde kent geen tijd, noch grenzenquote:Op donderdag 6 mei 2004 02:27 schreef OldJeller het volgende:
Dat heb je soms hè.. Het ging dit keer om het idee.
Hou je nog wel van me?
Ahh...quote:Op donderdag 6 mei 2004 02:37 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ja, heb ik altijd al gedaan en zal ik ook altijd blijven doen.
HEY!! WFL IS DIE KANT!!!quote:Liefde kent geen tijd, noch grenzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |