Dit is natuurlijk een persoonlijke mening. Jij ziet het niet als een probleem, ik daarintegen baal er verschikkelijk van om met reclame te moeten rondrijden.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:16 schreef nanofriek het volgende:
Arbeidsvoorwaarden kunnen volgens mij gewoon gewijzigd worden in die zin, ze kunnen je auto ook gewoon weer van je afnemen... En zo'n probleem lijkt het mij toch niet?
Bij het bedrijf waar ik hiervoor werkte reed ik wel altijd met reclame. Dit wist mijn huidige werkgever en er is destijds wel iets gezegt over het feit dat ik, als ik daar kwam werken, geen reclame op de auto kreeg. Dit is echter niet meer hard te maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:17 schreef R0elio het volgende:
Ik denk pech gehad, hebben ze destijds niets gezegd over enige vorm van reclame op de auto, of collega's die met reclame rondreden.
Ik heb zojuist de betreffende sticker gezien, het gaat hier niet om een stickertje maar om een sticker van 80x40 centimeter welke over de gehele achterruit valt.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:40 schreef smiley54321 het volgende:
Een maat van mij werkt bij Centric detachering.
Toen ze daar ook met die stikkers kwamen, moest zijn accountmanager vriendelijk aan hem vragen of de stikker eventueel op zijn auto wilde plakken.
Als hij namelijk gedwongen zou worden, dan zou de zaak er belasting over moeten betalen, omdat het een reclame uiting is.
Nu ben ik er niet zo in thuis, maar dikke kans dat jouw zaak dat niet zo goed heeft uitgezocht, en mischien dat je hiermee een stok achter de deur hebt, als ze doorzetten.
een bedrijfsauto KRIJG je niet drol.quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:16 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Wees goddomme blij dat je een auto krijgt. Huilie.
Blijf even reeel, die bijtelling die je betaalt staat niet in verhouding tot de kosten die je zelf zou moeten maken voor die auto.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:26 schreef tKrieK het volgende:
[..]
een bedrijfsauto KRIJG je niet drol.
je betaald over de cataloguswaarde 25% belasting en dat is bij een beetje normale auto toch al snel zo'n 200-250 euro per maand.
Om dan met reclame te rijden en zon bedrag te betalen vind ik zelf een beetje achterlijk.
Gottegottegot. WEL 250 Euri per maand. Daarvoor heb je dan geen problemen met onderhoud, brandstofprijzen, verzekering, je rijdt hoogstens 3 jaar in een auto en dan krijg je een nieuwe, als er wat mee is, krijg je zonder meer een vervangende auto....quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:26 schreef tKrieK het volgende:
[..]
een bedrijfsauto KRIJG je niet drol.
je betaald over de cataloguswaarde 25% belasting en dat is bij een beetje normale auto toch al snel zo'n 200-250 euro per maand.
Om dan met reclame te rijden en zon bedrag te betalen vind ik zelf een beetje achterlijk.
iedereen verplicht met reclame van zijn werkgever rijden, wordt het aantal achterlijke imbicielen dat zo nodig asociaal moet rijden vanzelf minderquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:46 schreef Kentaro het volgende:
Je kan er helaas niets aan doen. Maar het is zwaar irritant, niet alleen omdat je bijtelling betaald om reclame te maken. Maar ook omdat als iemand zich geirriteerd voelt door jou rijstijl, hij het bedraijf gaat benaderen.
Zo heeft het bedrijf waar ik voor werk, en waarvn de naam echt heel klein achterop de auto staat, pas weer een mail gehad van iemand die ik rechts inhaalde. Dat die Sjaak al drie kilometer meer 90 km per uur links bleef hangen stond er natuurlijk niet bij.
Ja en het aanal achterlijke imbecielen dat gaat klikken bij de baas wordt groter en ik heb zo'n vermoeden dat jij, als je al een rijbewijs hebt, bij die groep hoort. Snel bellen om te klagen als je het niet kan hebben dat iemand in een dure auto rijdtquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
iedereen verplicht met reclame van zijn werkgever rijden, wordt het aantal achterlijke imbicielen dat zo nodig asociaal moet rijden vanzelf minder
je bent al de 2e die een domme aanname maakt vandaagquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:29 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ja en het aanal achterlijke imbecielen dat gaat klikken bij de baas wordt groter en ik heb zo'n vermoeden dat jij, als je al een rijbewijs hebt, bij die groep hoort. Snel bellen om te klagen als je het niet kan hebben dat iemand in een dure auto rijdt
Ik heb het over een vermoeden dat is geen aannamequote:Op woensdag 5 mei 2004 14:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
je bent al de 2e die een domme aanname maakt vandaag
iets vermoeden terwijl het nergens op te baseren is, is anders ook niet al te snuggerquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:32 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik heb het over een vermoeden dat is geen aanname
Nou, het lijkt me wel wat. Een dure auto zal me een zorg zijn. Maar het waanidee dat bij sommige mensen leeft, dat als ze een dure auto rijden, de verkeersregels op hen niet van toepassing zijn, daar word ik af en toe een beetje moe van als de zoveelse Mercedes of BMW zonder richting aan te geven van baan verandert, met 160 op je staart gaat zitten seinen of helemaal langs de file rijdt om op het laatste moment ertussen te proppen...quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:29 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ja en het aanal achterlijke imbecielen dat gaat klikken bij de baas wordt groter en ik heb zo'n vermoeden dat jij, als je al een rijbewijs hebt, bij die groep hoort. Snel bellen om te klagen als je het niet kan hebben dat iemand in een dure auto rijdt
Ik baseer mijn vermoeden op jou aanname, volgens mij ben jij zelf niet zo snugger, en nee dat is geen aanname of vermoeden maar een conclusiequote:Op woensdag 5 mei 2004 14:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
iets vermoeden terwijl het nergens op te baseren is, is anders ook niet al te snugger
ik zal vandaag de vlag voor je uithangenquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:51 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik baseer mijn vermoeden op jouw aanname, volgens mij ben jij zelf niet zo snugger, en nee dat is geen aanname of vermoeden, maar een conclusie
dat doen ze allemaal voor jou, snap dat danquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:56 schreef Kentaro het volgende:
Doe het dan morgen, vandaag hangen er al zoveel
Nee dat niet, er staat wel IT reclame op dus of dat goed effect heeft qua inbraken betwijfel ik.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:04 schreef alki het volgende:
Werk je voor UPC Soms ? Dan word ie met sticker geheid gesloopt, krijg je een nieuwe auto en geen sticker meer jij ook weer blij
of je moet ook nog eens verplicht een infrarood gestuurd machinegeweer monterenquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:44 schreef smiley54321 het volgende:
Je plakt het ding erop.
3 weken later vraag je een nieuwe, omdat kinderen uit de buurt hem eraf gehaalt hebben.
Je plakt hem er weer op.
2 weken later vraag je een nieuwe, omdat kinderen uit de buurt hem eraf gehaalt hebben.
Je plakt hem er weer op.
Pulk hem eraf, en wacht tot ze er wat van zeggen. Zeg dan dat je graag een niewe wilt, omdat het erop lijkt, dat die kutkinderen er geen genoeg van hebben.
Wedden dat na een stikker of 3, de neiging tot uitdelen langzaam verdwijnt?
Dan krijgt-ie een hele stapel meequote:Op woensdag 5 mei 2004 21:44 schreef smiley54321 het volgende:
Je plakt het ding erop.
3 weken later vraag je een nieuwe, omdat kinderen uit de buurt hem eraf gehaalt hebben.
Je plakt hem er weer op.
2 weken later vraag je een nieuwe, omdat kinderen uit de buurt hem eraf gehaalt hebben.
Je plakt hem er weer op.
Pulk hem eraf, en wacht tot ze er wat van zeggen. Zeg dan dat je graag een niewe wilt, omdat het erop lijkt, dat die kutkinderen er geen genoeg van hebben.
Wedden dat na een stikker of 3, de neiging tot uitdelen langzaam verdwijnt?
De aanname dat iedereen met een leaseauto dezelfde auto prive zou rijden is niet reeel. En een oudere eigen auto is absoluut goedkoper dan een leasebak aangezien leaseauto's naast belasting meestal ook een stuk salaris kosten.quote:Blijf even reeel, die bijtelling die je betaalt staat niet in verhouding tot de kosten die je zelf zou moeten maken voor die auto.
voor mij zou mijn probleem zijn dat ik het lelijk vind.quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan maak je het logo zelf na met raamverf, dan kun je het er na vijven weer afhalen
Ik snap je probleem niet zo, eerlijk gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |