niet zoveel denk ik, weinig plaatjes hierquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:19 schreef wonderer het volgende:
*terugvindpost*
Hoeveel vrouwen hangen er eigenlijk in dit topic rond?
Tren voor vrouwen?!?!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:12 schreef AnGeL-KiLLeR het volgende:
Wie heeft er ervaring met Trenbolan, en dan in het bijzonder vrouwen?
Wat heb je er voor betaald (vermeld ook ff de hoeveelheid)...
en wat waren de bijwerkingen die je kreeg.
Grtzz
(en wat die eiwitten enzo betreft...... neem dan gewoon Power-Tek, niks ongezond, makkelijk en geen hoge cholesterolspiegel)
(ei-eiwit mag je zoveel eten als je wilt, eigeel niet, dat geeft een hoog cholesterol)
Bron: Chemical Muscle Enhancement - L. Rea (Hoofdstuk Trenbolone and derivatives --> Parabolan)quote:Women should not use Parabolan due to a very high virilizing effect. But many competitive athletes still did. Some stacked 76mg of Parabolan every 5-8 days with 80-120mcg of Clenbuterol and either 15-20mg Winstrol tabs or 10-15mg of Oxandrolone tabs daily.
I know of one female who is suffering from the most of the possible side effects: missed periods, hair loss on the scalp, serious sex-drive (you should see her on an exercise bike) and clitoral hypertrophy. Facial hair growth can also result also.
Toch klinkt het wel lekker... ik heb altijd al staand willen plassen!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:39 schreef Mr.J het volgende:
Voor vrouwen imho een absolute NO.
Ze worden gewoon een man dus...quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:52 schreef Mr.J het volgende:
Vandaar dus die mannelijke gezichten, vergrote klit etc.
Okay. Ik wilde ze niet allemaal over een kam scherenquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:52 schreef Mr.J het volgende:
Vrouwelijke pro bodybuildsters (vergelijk deze niet met de miss fitness klasse) hebben allemaal gebruikt.
denk niet dat er een tegengif isquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okay. Ik wilde ze niet allemaal over een kam scherenIk vind dat je dan toch wel erg veel voor je sport over hebt, hoor... zijn die effecten blijvend, eigenlijk?
Blijvend ja.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okay. Ik wilde ze niet allemaal over een kam scherenIk vind dat je dan toch wel erg veel voor je sport over hebt, hoor... zijn die effecten blijvend, eigenlijk?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
denk niet dat er een tegengif is
Wie heeft er dan gezegd dat ik geen pro ambities heb ?quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:11 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Tren kan dus NIET.
Masteron zou ik ook niet doen vooropgesteld dat je eraan kan komen.
http://www.bodybuilding.com/fun/catmast.htm
Waarom zou je als vrouw in godsnaam aan de AAS willen als je geen pro ambities hebt?
Niemand, maar je komt hier binnenvallen en geeft verdomde weinig info. 't Is niet een alledaags iets dat een vrouw wilt gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:50 schreef AnGeL-KiLLeR het volgende:
waar gaan we nou verder ???
Hier maar ?
[..]
Wie heeft er dan gezegd dat ik geen pro ambities heb ?
Hallo! Vermannelijking is een van de grootste side effects bij vrouwen die AAS gebruiken!quote:En afgezien daarvan....
waarom is het oke voor mannen zich vol te stouwen met god mag weten wat voor preparaten zonder juiste begeleiding of ambities whatsoever???
Maar vrouwen die hun lichaam graag in andere proporties willen zien en daarvoor middellen gebruiken om hun doel sneller te bereiken zijn meteen bezig een man te worden ? En daar komt dan een boel commentaar op ?
Heb je als eens gebruikt dan? Zo nee, heb je ook die symptonen niet.quote:Ik heb echter helemaal geen vergrote clitoris, ook geen mannelijke trekken in mijn gezicht, helemaal niets aan vervelende neveneffecten.Op en top vrouw maar wel 8 kilo spieren zwaarder in korte tijd
Sorry, maar ik heb te weinig achtergrondinfo om jou van AAS info te voorzien. Heb namelijk geen idee hoe je oud je bent, hoelang je al traint, wat je stats zijn etc. etc.quote:En trouwens, wat is er mis met masteron dan ?
Dus?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:07 schreef AnGeL-KiLLeR het volgende:
-tren-
En als je alles klakkeloos moet aannemen wat er geschreven staat :
There used to be a myth that trenbolone was "hard on the kidneys." I have found no indication in the scientific literature of particular kidney toxicity with trenbolone. I know a number of users, at doses of 50-100 mg/day, who have experienced no problems. It seems to me that the claims that have been made were from athletes stacking an incredible amount of drugs, and how the blame could have fairly been laid at trenbolone (actually at Parabolan, not trenbolone acetate) is not clear.
It is also not clear that trenbolone results in any greater degree of increased aggression for a given amount of anabolic effect than testosterone itself does, despite another myth to that effect. The increase in aggressive tendency -- which does not mean the act of aggression -- is moderate and entirely controllable, if noticeable at all.
Tsjah enzo......
quote:There used to be a myth that trenbolone was "hard on the kidneys." I have found no indication in the scientific literature of particular kidney toxicity with trenbolone
Kweenie maar euhm.....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:04 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dus?
Voor een injectable heeft tren meer invloed op je lever en nier activiteit dan de meeste andere roids.
Ik denk dat de meeste vrouwen hun vrouwelijkheid willen behouden, de meesten willen niet zover gaan dat ze semi-man worden.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:56 schreef AnGeL-KiLLeR het volgende:
[..]
[..]
Kweenie maar euhm.....![]()
En je zit er idd naast....
Ik had gehoopt op een aantal reakties van vrouwen die net als ik al gebruikt hebben.
Ervaringen uitwisselen enzo...
Maar die zijn hier blijkbaar niet te vinden
Maar andere hormonen mogen wel? Wat is het verschil? Testosteron zorgt nu eenmaal voor meer spiermassa, als vrouw heb je die handicap gewoon.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik vind het te idioot voor woorden dat een vrouw gaat rotzooien met mannelijk hormoon, maar dat is ook maar een mening.
Doe je waarschijnlijk al maar ik zou gaan kijken op amerikaanse boards, femininemuscle.com vind ik zelf een goeie, denk dat je daar meer ervaringen en info omtrent vrouwen en as vandaan kan halen dan hier.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:56 schreef AnGeL-KiLLeR het volgende:
[..]
[..]
En je zit er idd naast....
Ik had gehoopt op een aantal reakties van vrouwen die net als ik al gebruikt hebben.
Nee, ik zou boeken als Chemical Muscle Enhancement ook niet serieus nemen nee.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:56 schreef AnGeL-KiLLeR het volgende:
[..]
[..]
Kijk dan eens op bb gerelateerde sites, daar kan je echt wat meer info krijgen dan hier.quote:En je zit er idd naast....
Het hoeft niet zo te zijn als je echt weet wat je doet. Maar zo kom je iig niet over.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:58 schreef AnGeL-KiLLeR het volgende:
Jammer dat iedereen blijkbaar op een foute manier kennis heeft gemaakt met anabolen voor vrouwen.
Blijkbaar bestaat nog steeds de fabel dat je altijd een semi man wordt wanneer je als vrouw gebruikt.
Wanneer je ze op een juiste manier gebruikt hoeft het helemaal niet zo te zijn....
en de figure wedstrijden zijn toch verre van mannelijk, dacht ik zo.
Crea kan je gewoon het hele jaar door nemen volgens de laatste bevindingen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik vind het te idioot voor woorden dat een vrouw gaat rotzooien met mannelijk hormoon, maar dat is ook maar een mening.
Ik kwam hier eigenlijk met een vraag betreffende creatine. 4 weken op 2 weken af, is dat oké?
quote:13.Cycling Creatine Will Produce Better Results. False.
There's no significant evidence which shows that cycling creatine is better than taking it continuously.
-----------------------------------------------------------------------------------
There's no compelling proof which shoes that creatine supplementation in athletes will down-regulate the body's own ability to produce creatine.
-----------------------------------------------------------------------------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |