Op dinsdag 20 januari 2004 18:47 schreef dewd het volgende:
Mr J misschien weet jij het nog, er stond laatst niet op het forum maar de frontpage van DDB een aantal supplementen die in combinatie je verbranding een stuk omhoog deden. Net zoiets als BB vroegah deden met aspirine, koffie en zware hoest siroop(ivm efidrine erin).
Alleen dat iets minder drastisch dacht ik
Ik ga slapen. Rust = groei. Kijken of ik morgenochtend wakker wordt met 88kg.
[edit]Hmm nee het moet ook nog ergens anders staan, niet op het forum dacht ik maar een soort verwijs pagina stond het. Je kon daarvandaan uit naar het forum toe. Ik mag nl niet in dat gedeelte op het forum komen en toch heb ik het gelezen.[/edit]
Wat is voor duursporten (zo valt het een beetje te beschouwen) eigenlijk beter: rijst of pasta?
(shakes en dergelijken kan ik niet nemen aangezien ik veel buiten de deur zit met klanten en dan moeilijk tijdens een lunch of diner aan de shakes kan gaan )
quote:Rijst en pasta zijn beide koolhydraat bronnen. Persoonlijk zou ik voor (zilvervlies)rijst gaan.
Op woensdag 21 januari 2004 00:58 schreef Den_Haag het volgende:
Hmmm, vandaag weer een keer me vetpercentage gemeten en ik zat op 9,5%. Misschien moet ik toch maar iets meer gaan eten, is wat handiger.Wat is voor duursporten (zo valt het een beetje te beschouwen) eigenlijk beter: rijst of pasta?
(shakes en dergelijken kan ik niet nemen aangezien ik veel buiten de deur zit met klanten en dan moeilijk tijdens een lunch of diner aan de shakes kan gaan)
quote:Met kip natuurlijk
Op woensdag 21 januari 2004 10:16 schreef Mr.J het volgende:[..]
Rijst en pasta zijn beide koolhydraat bronnen. Persoonlijk zou ik voor (zilvervlies)rijst gaan.
quote:Yep.
Op woensdag 21 januari 2004 10:40 schreef Den_Haag het volgende:[..]
Met kip natuurlijk
quote:En veel verse groenten, of maakt dat niet zoveel uit (eet het vooral voor maagvulling en omdat het ook lekker is)?
Op woensdag 21 januari 2004 10:49 schreef Mr.J het volgende:[..]
Yep.
quote:Is ook wel goed ja.
Op woensdag 21 januari 2004 11:19 schreef Den_Haag het volgende:[..]
En veel verse groenten, of maakt dat niet zoveel uit (eet het vooral voor maagvulling en omdat het ook lekker is)?
Ik eet bijv 2x op een dag:
75gr zilvervliesrijst / 50gr roerbakgroenten / 100gr kipfilet
quote:je bedoelt toch echt CEA stack
Op dinsdag 20 januari 2004 23:46 schreef dewd het volgende:
Ah maakt niet uit, dan kijk ik daar ff in(als ik erin kan kijken dan), weet iig waar het ongeveer stond..[edit]Hmm nee het moet ook nog ergens anders staan, niet op het forum dacht ik maar een soort verwijs pagina stond het. Je kon daarvandaan uit naar het forum toe. Ik mag nl niet in dat gedeelte op het forum komen en toch heb ik het gelezen.[/edit]
cafeine, efedrine, aspirine
Samen en in de juiste verhoudingen leiden ze tot enkele graden Celsius temperatuursverhoging waardoor het afvallen sneller gaat terwijl toch makkelijk spier vasthoudt. Dat is het werk van de efedrine. Efedrine is een broertje van clenbuterol en werkt ongeveer hetzelfde.
Cafeïne zit in koffie, Kolanoten, Guarana, cola en thee. Efedrine zit in Mua Huang en in veel hoestdrankjes. In een verhouding van 10 delen C op 1 deel E versterken ze elkaars werking synergetisch.
SYNERGETISCH? Stel dat cafeïne je temperatuur met 0,5 graad verhoogt, en efedrine met 0,7 graad. In een willekeurige verhouding heb je dan een temperatuurstijging van 1,2 graad Celsius. In een synergetische verhouding van 1 staat op 10 heb je echter een temperatuurstijging van 1,9 graad Celsius. (De getallen zijn bij wijze van voorbeeld...)
WERKING Volgens de bedenkers van de stack verhoogt cafeïne de aanmaak van neurotransmitters als adrenaline en nor-adrenaline. Efedrine werkt als nor-adrenaline of adrenaline. Cellen stompen snel af voor de prikkels van die stoffen, maar asprine voorkomt dat.
DOSERING: De minimale dosis die je temperatuur verhoogt, is 15 mg efedrine op 150 mg cafeine. De maximale hoeveelheid efedrine die je per inname kunt hebben is 30 mg. Per dag moet je dosis efedrine beneden de 90 milligram blijven.
Het lichaam wordt vrij snel ongevoelig voor cafeïne en efedrine. Aspirine vertraagt dat proces waardoor de werkzaamheid van de combinatie groter wordt. Een standaard tablet van 400-500 mg aspirine is daarvoor voldoende, ongeacht je dosering van C en A. Vind je 1500 mg aspirine op een dag te gortig, dan kun je ook volstaan met een kinderaspirientje.
Je kunt de afbraak van de cafeïne vertragen door er een grapefruit bij te eten: daarin zit een stof die het afbraakproces in de lever afremt.
KUURSCHEMA: Vijf dagen op, twee dagen af. Vier weken nemen, twee weken rust. Nooit langer dan vier maanden per jaar. Je kunt knap bibberig worden als je de stack in te grote hoeveelheden binnenkrijgt. Daarom moet je de dosering geleidelijk opvoeren.
BIJWERKINGEN: De stack is niet onschadelijk. In de VS zijn enkele tientallen jongeren overleden doordat ze gingen experimenteren met megadoses efedrine.
ps; ik ben zelf niet zo'n efedrine fan...en bovendien is dat hier nauwelijks te krijgen..daarvoor kan je beter even bij onze belgische vrienden kijken
Efedrine geven we aan patienten op de Intensive Care hier als ze een te lage bloeddruk hebben bij hartfalen. Lang gebruik kan echter leiden tot verslechtering van de hartconditie.
Je moest eens weten wat ik in de sportschool tegenkwam tijdens mijn rondes... allerergste was een flesje met een etiket waar "fur tiere" op stond
Wat mensen al niet over hebben voor een paar spiertjes.
quote:Niet als je je lichaam de tijd geeft zich te herstellen dmv van bijv. HCG en een oestrogeenblokker als Nolvadex. De gevolgen zijn dan zeer zeker te overzien.
Op woensdag 21 januari 2004 11:46 schreef KonnieKipke het volgende:
ik ben heus niet vies van expirimenteren, maar jarenlang testosteron-derivaten gebruiken is funest voor je cholestorolhuishouding en dito hart en vaten.. Heb geen zin om een hartaanval te overlijden.[..]
quote:O ja? Als iemand gewoon een basis heeft opgebouwd alvorens aan de AAS te beginnen zal hij gewoon normaal 'geconserveerd' blijven.
Op woensdag 21 januari 2004 12:00 schreef SHE het volgende:
Eens, naturals blijven trouwens ook beter geconserveerd met de jaren.
quote:Dat is geen human grade is hoeft niet meteen te betekenen dat dat product niet te gebruiken is. Als een veterinarian product gewoon uit het farmaceutische circuit komt, kan het zelfs van betere kwaliteit zijn dan een underground lab dat human grade AAS produceerd.
Je moest eens weten wat ik in de sportschool tegenkwam tijdens mijn rondes... allerergste was een flesje met een etiket waar "fur tiere" op stondWat mensen al niet over hebben voor een paar spiertjes.
Nadeel is vaak wel de hoeveelheid werkzame stof per ml. Deze ligt bij vet. products op bijv. 25mg/ml, dan mag je dus bijv 16ml zetten per week! Maar deze producten worden dan weer in underground labs geproduceerd in hoeveelheden van 200mg/ml oid.
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.J op 21-01-2004 12:26]
En denk je nu echt dat op bijv. de Mr. Olympia naturals staan?
Goed, ik doe nu shoulder press met 2 halters van 33 KG en ik vind dat prima. Geen streven om nog groter te worden. Dan moet je het blijven onderhouden en daar heeft konniekipke soms geen zin in..
[Dit bericht is gewijzigd door KonnieKipke op 21-01-2004 12:49]
quote:oh, dat wil ik niet tegenspreken.. Als ik het zelf niet geprobeerd heb, kan ik er ook niet over oordelen en onderzoeken hiernaar zijn ook niet al te helder.
Op woensdag 21 januari 2004 12:12 schreef Mr.J het volgende:[..]
Niet als je je lichaam de tijd geeft zich te herstellen dmv van bijv. HCG en een oestrogeenblokker als Nolvadex. De gevolgen zijn dan zeer zeker te overzien.
[..]O ja? Als iemand gewoon een basis heeft opgebouwd alvorens aan de AAS te beginnen zal hij gewoon normaal 'geconserveerd' blijven.
[..]Dat is geen human grade is hoeft niet meteen te betekenen dat dat product niet te gebruiken is. Als een veterinarian product gewoon uit het farmaceutische circuit komt, kan het zelfs van betere kwaliteit zijn dan een underground lab dat human grade AAS produceerd.
Nadeel is vaak wel de hoeveelheid werkzame stof per ml. Deze ligt bij vet. products op bijv. 25mg/ml, dan mag je dus bijv 16ml zetten per week!
Maar deze producten worden dan weer in underground labs geproduceerd in hoeveelheden van 200mg/ml oid.
Ik vond het etiketje gewoon wat grappig; er stond een koe op en die tekst dus.
Dat goedje heb ik vervolgens in de kont van een hele grote meneer moeten spuiten...dus ik was wat angstig dat ie zo exploderen ofzo
Uiteindelijk blijft het bijna een complete studie, wat groeien en bloeien betreft.
quote:Hmm, als hij dood was gegaan, was jij verantwoordelijk geweest...
Op woensdag 21 januari 2004 12:49 schreef SHE het volgende:[..]
Dat goedje heb ik vervolgens in de kont van een hele grote meneer moeten spuiten...dus ik was wat angstig dat ie zo exploderen ofzo
quote:Hij was net zo groot als die koe op dat etiket...dus ik dacht bij mijn simpele zelf, dat als het die koe geen kwaad deed, het hem ook niet kon schaden.
Op woensdag 21 januari 2004 12:51 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
Hmm, als hij dood was gegaan, was jij verantwoordelijk geweest...
Daarnaast weet ik hoe ik moet injecteren. Ik heb liever dat ik het zelf zet en weet dat het goed gebeurt ( en hygienisch ) dan dat men gaat zitten stunten.
Van een xtc-pil vallen ook doden en daar houd men ook alleen de ontvanger voor verantwoordelijk.
Ik snap je punt wel hoor..maar er is altijd een nuance natuurlijk.
quote:Precies. Iedereen heeft weer z'n eigen doelstellingen en hoe deze te behalen zijn.
Op woensdag 21 januari 2004 12:49 schreef KonnieKipke het volgende:
Tja, 't is natuurlijk ook aanleg en wat je er voorover hebt.
Ben prima tevreden met mn lichaam. Geen strakke abs zoals Mr J., maar wel fijne pectoralis major, schouder partij, armen en beentjesMaar dat mag ook wel na 8 jaar.
Goed, ik doe nu shoulder press met 2 halters van 33 KG en ik vind dat prima. Geen streven om nog groter te worden. Dan moet je het blijven onderhouden en daar heeft konniekipke soms geen zin in..
quote:Er zijn zat heldere onderzoeken hoor. Je moet ze alleen ff zoeken en dan ook lezen!
Op woensdag 21 januari 2004 12:49 schreef SHE het volgende:oh, dat wil ik niet tegenspreken.. Als ik het zelf niet geprobeerd heb, kan ik er ook niet over oordelen en onderzoeken hiernaar zijn ook niet al te helder.
quote:Haha, je explodeerd niet zo snel hoor!
Ik vond het etiketje gewoon wat grappig; er stond een koe op en die tekst dus.
quote:Het is een complete studie!
Uiteindelijk blijft het bijna een complete studie, wat groeien en bloeien betreft.
AAS en alles eromheen (biochemie van je lichaam) is al een studie an sich.
quote:O ja? Echt alle plaatsen plus wat erbij komt kijken enzo?
Op woensdag 21 januari 2004 12:54 schreef SHE het volgende:[..]
Daarnaast weet ik hoe ik moet injecteren. Ik heb liever dat ik het zelf zet en weet dat het goed gebeurt ( en hygienisch ) dan dat men gaat zitten stunten.
(Just curious!)
/edit:
Niet dat het zo moeilijk is, je moet je gewoon aan de 'regels' houden. Dus huid ontsmetten, niet met dezelfde naald injecteren als waarmee je de vloeistof opgezogen hebt, controleren of je niet direct in een adertje zit maar echt in het weefsel.
M'n vriendin doet het nu bij mij. Is toch net ff wat makkelijker dan zelf injecteren vind ik.
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.J op 21-01-2004 12:59]
quote:Is ook zo..
Op woensdag 21 januari 2004 12:54 schreef SHE het volgende:[..]
Ik snap je punt wel hoor..maar er is altijd een nuance natuurlijk.
quote:Ik had ooit een vriendje met bobybuild aspiraties. Heb toen via een vriend ( arts ) een cursus gedaan in het diakonesshuis in Utrecht.
Op woensdag 21 januari 2004 12:57 schreef Mr.J het volgende:[..]
O ja? Echt alle plaatsen plus wat erbij komt kijken enzo?
(Just curious!)
/edit:
Niet dat het zo moeilijk is, je moet je gewoon aan de 'regels' houden. Dus huid ontsmetten, niet met dezelfde naald injecteren als waarmee je de vloeistof opgezogen hebt, controleren of je niet direct in een adertje zit maar echt in het weefsel.M'n vriendin doet het nu bij mij. Is toch net ff wat makkelijker dan zelf injecteren vind ik.
Focus ligt op hygiene en gebruik van schone naalden. In feite kan iedereen het, want zo moeilijk is het niet..mits je weet waar je mee bezig bent.
Voordeel van BB-ers is trouwens is dat je nooit misprikt aangezien aders en spieren goed zichtbaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |