Ik wou dat je mijn vrouw was...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:13 schreef Natemy het volgende:
Over rommel in huis of over vervelende familieleden, die het maar wat handig vinden om een gratis computergenie binnen de familie te hebben en denken dat we nooit iets anders te doen hebben![]()
haha.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:21 schreef GeneralFailure het volgende:
ruzie maken om dichter bij elkaar te komen is zo 2003
ja sorry hoor maar wij hebben nog nooit echt ruzie gehad, wel eens geiiriteerd raken maar geen ruzie no way (wij zijn net iets meer dan een jaar samen)quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:46 schreef leonieke het volgende:
@sommige mensen die hier al gepost hebben: ik kan me niet voorstellen dat een koppel nooit ruzie heeft.
Jaloers?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:46 schreef leonieke het volgende:
@sommige mensen die hier al gepost hebben: ik kan me niet voorstellen dat een koppel nooit ruzie heeft.
Lekker is dat he ?quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaloers?En de dooddoener "ruzie maken is gezond" hebben we ook al vaak genoeg gehoord.
Nog nooit ruzie gehad. Nog nooit stevige woordenwisseling gehad. Nog nooit hevig geïrriteerd geweest. Heerlijk. Wat een verademing na mijn vorige relatie waarbij we dagelijks ruzie hadden.
En we wonen samen. (voor iedereen denkt dat we elkaar eens in de 2 weken zien of zo)
Dat vind ik onzin. Ms houd je zo juist wel dingen verborgen voor elkaar, omdat het nooit tot een uitspatting komt. Ik vind dat een juist een manier om eindelijk elkaar eens te vertelle hoe het werkelijk zit. Zo weet je waar je aan toe bent.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:57 schreef catena het volgende:
Met mijn huidige vriend heb ik nooit ruzie. Dit in tegenstelling met de voorgaande relatie waar ik iedere dag wel een paar keer ruzie had.
En Isabeau ik weet wel hoe dat goedmaken voelt. Het weegt echt bij lange na niet op tegen het goede gevoel wat je krijgt als je helemaal geen ruzie maakt en het gewoon gezellig hebt samen
Dat is het ookquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:17 schreef SEMTEX het volgende:
Iedere dag ruzie is wat anders, dat lijkt me idd ook slopend
Met andere woorden, je huidige vriend doet braaf alles wat je hem oplegt?quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:16 schreef catena het volgende:
Met mijn vorige vriend botste dit. Met hem had ik een soort machtsstrijd verhouding. Die machsstrijd is er altijd wel een beetje in een relatie, maar die moet niet te hoog oplopen.
Nee hoor, we zijn het zelfs regelmatig oneens met elkaar. Hij vertelt hoe hij erover denkt, ik hoe ik erover denk en eh...that's it. Daar hoef je toch geen ruzie om te makenquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:14 schreef Untouchables het volgende:
Idd, elke dag ruzie is nix, maar helemaal nooit? Ben je het dan altijd eens met elkaar ofzo?
Hoe werkt zoiets?
haha, nee hij doet niet braaf wat ik hem opleg. We hoeven elkaar niks op te leggen. We houden gewoon rekening met elkaars grenzen en proberen die niet te passeren. We laten elkaar los. Ieder mag zijn eigen mening hebben. Als een bepaald idee over je grens heen gaat dan geef je dat aan en dan is het die ander zijn verantwoordelijkheid wat ie er mee doet.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:14 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Met andere woorden, je huidige vriend doet braaf alles wat je hem oplegt?
Idd, elke dag ruzie is nix, maar helemaal nooit? Ben je het dan altijd eens met elkaar ofzo?
Hoe werkt zoiets?
Jaloers?? helemaal niet.. eerder gewoon realistisch ingesteld. Liever af en toe eens een kleine ruzie waarin je wel leert hoe je er samen uitkomt ipv 1 keer een knallende ruzie waar het einde van je relatie uit voortvloeit.quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaloers?En de dooddoener "ruzie maken is gezond" hebben we ook al vaak genoeg gehoord.
Tjah... da's dan weer kwestie van interpretatie natuurlijk. Als ik spreek over ruzie dan gaat het bij jullie misschien eerder over een meningsverschil.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:22 schreef catena het volgende:
Daarom ben ik ook zo blij dat ik nu eigenlijk nooit meer ruzie heb. Althans niet iets wat ik kwalificeer als ruzie. Tuurlijk ben ik het wel eens ergens niet mee eens en gaat hij wel eens over mijn grens, maar hij reageert daar dan op zo'n manier op dat ik erover na ga denken of hij biedt zijn excuses aan als hij echt fout zat.
Wie het hardst kan schreeuwen wint zo was het in mijn vorige relatie.
moet je ruzie maken om te leren hoe je er samen uitkomt? dat kan ook zonder ruzie te maken hoor. (ook al zijn het misschien kleine ruzies)quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jaloers?? helemaal niet.. eerder gewoon realistisch ingesteld. Liever af en toe eens een kleine ruzie waarin je wel leert hoe je er samen uitkomt ipv 1 keer een knallende ruzie waar het einde van je relatie uit voortvloeit.
Ja dat is oook kinderachtig gedrag, maar geloof me in heel veel relaties werkt dat zo. De een komt met argumenten en luisterd niet naar de ander en andersom. Om maar even zwart wit te zeggen wie het hardst kan schreeuwen dus.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tjah... da's dan weer kwestie van interpretatie natuurlijk. Als ik spreek over ruzie dan gaat het bij jullie misschien eerder over een meningsverschil.
En euh.. trouwens, 'wie het hardst kan schreeuwen...' dat klasseer ik dan weer onder kinderachtig gedrag
Hoe je samen uit een ruzie komt? Dat lijkt me wel logisch ja..quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:05 schreef lieverd23 het volgende:
[..]
moet je ruzie maken om te leren hoe je er samen uitkomt? dat kan ook zonder ruzie te maken hoor. (ook al zijn het misschien kleine ruzies)
quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik zeg vrij snel als iets me niet bevalt hoor
Maar ik zeg het dan, ik hoef het niet te schreeuwen of er ruzie om te maken.
En van zijn kant hetzelfde. Wederzijds respect en meer van die jeuktermen
Eergisteren nog een leuke ordinaire ruzie op straat gezien. Sommige mensen laten zich wel heel erg gaan. Beetje zo:
Zij (schreeuwend): "Je hebt mij alleen maar om te neuken!!" Bij het woordje neuken een zeer goed getimede en dramatsche klap in zijn gezicht.
Hij: Vies vuil kutwijf!
Zij: (inmiddels na de klap omgedraaid en weggelopen draait zich nu pardoes (na 20 seconden) om en kijkt mijn vriend recht aan alsof ze hem wil gaan slaan...ziet dan dat ze de verkeerde voor zich heeft en dat haar vriendje haar helemaal niet achterna is gelopen en rent al krijsend "Wat zeg je daaaaaaaar!!!" terug naar hem.
We zien ze nog even verder ruziën voor ze verdwijnen in een park (zij blijft hem slaan en blijft krijsen). Sommige relaties....
Tjah... ruzie, meningsverschil... kwestie van het kind een andere naam geven zeker. Alsof je trouwens in een ruzie geen respect kunt hebben voor elkaar ofzo..quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik zeg vrij snel als iets me niet bevalt hoor
Maar ik zeg het dan, ik hoef het niet te schreeuwen of er ruzie om te maken.
En van zijn kant hetzelfde. Wederzijds respect en meer van die jeuktermen
(ruzie)
zo voel ik het dus ook wist alleen niet hoe ik het moest verwoordenquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb genoeg relaties met veel ruzie gehad en ik ben van mening dat het je relatie zelden goed doet. Ik moet wel zeggen dat ik nà een ruzie me wel altijd heel erg gelukkig voelde als het weer goed was. Maar om nou voor dat speciale gevoel expres ruzie te gaan maken? Nah...
Een goede relatie kan af en toe ruzie natuurlijk prima hebben en als het je hart lucht: prima. Alleen ik heb er geen zin meer in. De tranen. De koppijn. De dingen die gezegd worden die je beiden niet echt meent. Blech. Ruzies zijn gewoon knap waardeloos en ik zie het nut er echt niet van in. Hoe mensen die wèl regelmatig ruzie hebben het ook proberen in een soort "therapeutische hoek" (lucht op, goed voor de band etc) proberen te drukken. Daarvoor heb ik teveel ervaring met relaties mèt ruzie.
Ik heb ooit eerder een topic gemaakt over geen ruzie in relaties en ik merk dat mensen die wèl ruzies hebben in hun relaties je of niet geloven dat je nooit ruzie hebt (nee, ook geen flinke woordenwisselingen *zucht*) of ze beweren dat het niet hebben van ruzie ongezond is (...nee, mijn vorige relaties mèt ruzie dat was gezond! het zijn nu exen...ring a bell?).quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:29 schreef lieverd23 het volgende:
Ik vind het helemaal niet raar als andere mensen wel ruzies (groot of klein) hebben, maar ik ga geen ruzie maken als dit dus niet nodig is. dus waarom zou ik? als het zo ook kan
Wat een zakquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:32 schreef Ripley het volgende:
Met mijn ex had ik vooral ruzie over het feit dat hij nooit iets aardigs tegen me zei.
En straks constant discussies tussen DE en Rtificial omdat DE véél te vaak bezig is met Fok! *grijns*quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:18 schreef DarkElf het volgende:
gelukkig hebben Rtificial en ik bijna nooit ruzie...
ik zeg snel als iets me dwars zit en hij is ook lekker duidelijk, op het botte af en dus weet je waar je aan toe bent.
zalig hoor.
ik geloof dat we in 5 jaar een keer of 6 misschien 7 ruzie gehad hebben waarvan 1 of 2 keer daarvan knallend.
Inderdaad. In een vorige lange relatie had ik regelmatig knallende ruzie maar dat had vooral te maken met botsende temperamenten en het feit dat we er allebei goed in waren elkaar het bloed onder de nagels vandaan te halen en dat ook een leuk spelletje vonden.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:40 schreef st4rbr1ght het volgende:
Wat een gedoe zeg, ga ff lekker tegen elkaar afwegen wat beter of gezonder is!!!
Het gaat om 2 individuen in een relatie, en die hebben samen een combinatie van omgangsvormen en daar ligt het ook bij of er wel of geen ruzie gemaakt word.
Ruzie maken is niet slecht en geen ruzie maken zegt ook niet dat je relatie niet gezong is. Het zegt geen f*ck.
sorry dat ik je teleurstel maar heb echt nog geen ruzie gehad in nu bijna 10 maanden (*afkloppen*)quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:46 schreef leonieke het volgende:
Mijn vriend en ik zijn nu bijna een jaar samen en soms gaat het er wel eens stevig aan toe. Soms gaat het er eens over dat ik wat zelfzekerder moet zijn of een beslissing moet durven nemen. Meestal moet mijn vriend mij dan eens met 2 voeten stevig op de grond zetten, over de situatie met mijn pa, de situatie op het werk. En dan kan het er wel eens luid aan toe gaan, maar we leggen het ook altijd vlug bij hoor. Het is niet dat we slaande ruzie ofzo hebben natuurlijk.
En het is misschien niet echt ruzie, maar soms zijn we ook wel eens kort als het over de ex'en gaat. Maar dat komt wel in meerdere relaties voor zeker?
moet je nagaan ik heb anderhalf jaar samengewoondquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:13 schreef Scorpie het volgende:
nooit echt veel ruzie gehad, beetje de zelfde dingen die gaan irriteren na 2 weken op elkaars lip te zitten
Op zich vind ik het niet erg om samen te wonen , maar echt 2 weken lang niemand anders zien / niet gaan werken / puur en alleen elkaar, dat is overkill voor je relatiequote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:24 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
moet je nagaan ik heb anderhalf jaar samengewoond
kijk, dat doe je goedquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:19 schreef Martino_JR het volgende:
We hadden laatst ruzie over het feit dat we zo vaak ruzie hebben![]()
Ja sure, ik had er ook zo 1. Wedden dat het ooit wel over gaat, of jij ontzettend ongelukki gaat worden?quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:04 schreef demons_lady het volgende:
En ook vaak als hij bij mij is en hij is bijv aan het ps2en savonds dan is ie klaar en wilt ie gelijk slapen zonder mij nog even aandacht te geven en daar kan ik niet tegen en dan moet ik vaak huilen maar als ik dan huil negeert ie me volkomen en na 3/4 uur krijg ik eindelijk aandacht van "kan je niet gaan slapen" maar uiteindelijk krijg ik dan meestal wel mn zin en is alles weer goed en vallen we in elkaars armen in slaap.ik hou wel heel veel van hem, we zijn nu 7,5 maand samen en ik wil echt niet zonder hem, verder is hij wel lief voor me en hij zegt me ook dat hij voor altijd samen met me wilt blijven.. alleen hoop ik dat ie wel iets socialer wordt in die tussentijd..
Herkenbaar: Men vorige vriend en ik hadden daar ook veel ruzie over. En hij kon zich daar wel heel kwaad in maken.quote:het enige wat echt een punt is in onze relatie zijn haar ouders. die kunne haar niet loslaten en geven nog steeds t strenge regels. ik vind dat ze er meer tegenin moet gaan maar dat durft ze dan niet. het is vooral irritant, soms heeeel irritant. hebbe er ook wel problemen door, maar ik hou veels te veel van me vrindin om d relatie daar kapot op t laten lopen.
You go girlquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:01 schreef missDemeanor het volgende:
volgens mijn vriend ben ik te 'aardig' tegen iedereen en in het bijzonder is dat dan heel erg als dat te aardig zijn tegen mannen betreft. Dan geef ik - zegt hij- namelijk de indruk dat ik wel beschikbaar ben ofzo....Tja , ik ben gewoon mezelf....sorry voor hem hoor!
Dat je dat pikt zeg?quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:43 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Over zijn ex, dat stomme wijf waar hij zo nodig goede vrienden mee moet blijven. En ik mag dan niet mee naar een verjaardag van een gezamenlijke vriend van hun omdat dat dan zo pijnlijk zou worden of zo. (hij zit daar nu inderdaad en ik ben kwaaaaaad)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |