abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18878359
de campagne voor de verkiezingen van het Europees parlement leeft nog niet echt De SP heeft echter wel weer een voor haar bekende manier van campagne voeren gevonden en heeft weer een s een liedje geproduceerd

http://europa.sp.nl/campagne2004/waakhond.shtml hier te bewonderen

hmm wat moeten we hier nou mee?
pi_18878529
quote:
hmm wat moeten we hier nou mee?
Ja, ik zie ook niet de toegevoegde discussiewaarde van dit topic in. Volgens mij is het gewoon SPAM!!!
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_18878635
zo zou je het kunnen zien, je zou je ook kunnen afvragen waarom de SP de enige partij is die dit doet en of het niet een leuke effectieve manier is van campagne voeren. bij de landelijke verkiezingen hadden ze ook zo'n liedje (stem voor stem SP) in een bus. Ik vind het een leuke manier van campagne voeren en zou het leuk vinden als meer partijen dit zouden doen. De vraag is of ik de enige ben en wat anderen van deze manier van campagne voeren vinden

de dieper liggende gedachte is dus: wat is de beste manier om een politieke campagne te voeren?

lijkt me dus geen Spam
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:12:43 #4
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_18878815
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:00 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ja, ik zie ook niet de toegevoegde discussiewaarde van dit topic in. Volgens mij is het gewoon SPAM!!!
Inderdaad, de TS zou de policy nog eens moeten doorlezen.
pi_18878846
Dit lijkt me totaal niet de goede manier om campagne te voeren. Heb je ook het filmpje gezien dat op de site staat? Een 'reus' die geld in de rondte strooit. Wat een sterk vertekent beeld van Brussel. Brussel doet zoveel goede dingen met een relatief laag budget en dan tekent de SP brussel zo af ... erg fout.

Deze manier van campagne voeren maken de campagnes dus alleen maar populistisch en zorgen dat ze afgaan van het echte beleid. Laten we dus hopen dat andere partijen niet zullen volgen met deze onzin.

edit: en dan ook nog de vergelijking maken 'Goed en Kwaad' is natuurlijk helemaal belachelijk.
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_18882707
'Het congres van de SP, waar partijleider Jan Marijnissen voor de vijfde keer als lijsttrekker wordt aangewezen, speelt zich zaterdag af in De Doelen in Rotterdam. Alles is vol. Wie zijn de bezoekers? Veel gehandicapten en WAO'ers, losjes gekleed – de Kamerleden Van Bommel en De Wit vormen met hun nette pakken een uitzondering – , de gemiddelde leeftijd zal boven de veertig liggen. Het zijn wel vooral jongeren die proberen wijzigingen in het `actieprogramma' te krijgen.

De stemming is uitzonderlijk goed, zeggen SP'ers van het eerste uur. Halverwege de dag lijkt het al op een overwinningsfeest. Als de stemmingen voor de kandidaten wat langer duren dan verwacht, verschijnt op het scherm een reclamespot met het opzwepende campagnelied van Bob Fosko: Stem voor, stem SP. Na het eerste couplet staat de halve zaal mee te dansen. Oud en jong.'...
bron: NRC-dec 2003

aha.. dat smaakt naar meer, vandaar nog maar een liedje van Bobby F.

ben momenteel ook bezig een liedje te componeren .. ( S P A M )
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:20:09 #7
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18883157
Ik vind het geen spam, er is een duidelijke opening tot discussie over de manier van campagnevoeren, en de TS laat een voorbeeld van de SP zien.

Ontopic: Ik zal zo het liedje gaan beluisteren, maar op zich weinig relevant om deze manier van campagnevoeren te beoordelen, denk ik.

Via muziek campagnevoeren vind ik best slim. Een herkenbaar deuntje gaat langer mee, hoewel de inhoud er zwaar onder lijdt. Maar bij de SP zal die terugval minder opvallend zijn.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')