abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 mei 2004 @ 11:53:51 #1
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18876828
quote:
"It's het Speeltuinbankje with our very special guest star Brighteyes" yeeeeaaaahhhhhh

Gefeliciteerd Brighteyes

Hoezo, ik kijk teveel Muppetshow . . .

[edit] Moet ik wel een linkje naar het vorige deel plaatsen: Deel 47

[ Bericht 16% gewijzigd door ThunderChild op 04-05-2004 12:42:54 ]
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  dinsdag 4 mei 2004 @ 11:57:37 #2
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18876873

Da's een mooi plaatje en het eten, tja wat moet je ervan zeggen . . .

[ Bericht 1% gewijzigd door ThunderChild op 04-05-2004 12:44:29 (Spelling is ook een vak . . .) ]
  dinsdag 4 mei 2004 @ 12:05:39 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18876989
Nou ja, guest star... Hmm...

Anyway, we zijn nu 8 maanden uit elkaar en het huis heeft 7 maanden te koop gestaan.
Dus niet echt snel, maar ook niet vreselijk lang.
Ik had voor mezelf een jaar ingecalculeerd zodat het niet al te erg zou tegenvallen.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 12:08:04 #4
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18877032
In deze tijden is 7 maanden best snel. Je mag best wel een beetje trots zijn . . .
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 mei 2004 @ 13:03:27 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_18877648
Nu kun je in elk geval wel naar iets anders gaan kijken, Brighteyes. Heb je al iets op het oog?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 4 mei 2004 @ 13:13:12 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18877770
Ja, ik heb zeker al iets op het oog.
Dus ben nu een beetje aan bedenken hoe ik het ga aanpakken.
Omdat we hier nog niet helemaal uit 'the woods' zijn.
Voorlopig koopcontract moet nog getekend worden en dan hebben zij nog het voorbehoud van de financiering.

Dus ik ga vanavond even een kennis bellen die makelaar is, hoe ik dat het beste aan kan pakken, want dat huis wat ik heb gezien is namelijk errug leuk en ik zou het heel erg vinden als het net voor m'n neus weg zou zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 mei 2004 @ 13:27:56 #7
13151 crew  Rewimo
pi_18877973
Ja, dat zou zeker zonde zijn. Ik hoop voor je dat het doorgaat. Ik heb ook al eens een leuk huis voorbij zien gaan omdat iemand op het laatste moment hoger bood Maar ja, dan had ik mijn huidige huis niet gehad, en dat is nog leuker!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_18878431
Ik kwam net in een ander topic een link tegen met hangmatten. Echt leuk spul..

[ Bericht 7% gewijzigd door lily op 04-05-2004 14:00:46 ]
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:13:18 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18878829
Oh, die is gaaf!
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:26:25 #10
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18879185
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 13:55 schreef lily het volgende:
Ik kwam net in een ander topic een link tegen met hangmatten. Echt leuk spul..

[afbeelding]
Ziet er leuk uit, maar vind het toch iets te link . . .
pi_18879443
Hey Beefcake! Heb je de enquête al ingevuld?
Ik wil niet zeuren hoor
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:50:03 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18879800
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 13:27 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat zou zeker zonde zijn. Ik hoop voor je dat het doorgaat. Ik heb ook al eens een leuk huis voorbij zien gaan omdat iemand op het laatste moment hoger bood Maar ja, dan had ik mijn huidige huis niet gehad, en dat is nog leuker!
Het is dus al verkocht
Balen, maar goed, dan was het blijkbaar niet 'meant to be'.
En ik moet zeggen dat ik het ook wel een beetje benauwd kreeg bij de haast waarmee het alles ging ineens.

Dus nu kan ik me gaan voorbereiden op het 'op kamers' gaan bij mijn ouders
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 mei 2004 @ 14:51:36 #13
13151 crew  Rewimo
pi_18879851
Heb ik ook gedaan, heb een klein jaar bij mijn ouders op zolder gezeten met mijn katten. Ik had mijn flat verkocht en mijn huidige huis was nog bewoond.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 15:04:24 #14
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_18880121
Héeeeeee Catan liefhebbers, kennen jullie http://www.livebootlegs.com/~bart/ladder/ deze site.
Moet je wel de kaartspelcd hebben.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:14:58 #15
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18881764
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
Dus nu kan ik me gaan voorbereiden op het 'op kamers' gaan bij mijn ouders
Is toch ook gezellig ?? Zeker voor je ouders, zien zij jouw ook weer 's
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 16:23:40 #16
43556 miss_dynastie
pi_18881955
Brighteyes, dat lijkt me toch wel moeilijk, weer bij je ouders gaan wonen. Je bent nu eigen baas, en straks toch een beetje gast. Gelukkig is het maar tijdelijk !! Wil je een huis gaan kopen of een appartement?

Gaan jullie morgen nog iets doen? Wij gaan ff naar Wageningen, daar is meestal wel wat te beleven
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:31:32 #17
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18882147
ik ga morgen niks doen... Peter moet morgen gewoon werken, dus ben ik alleen.

Hij mag hooguit wat eerder naar huis (een heel half uur welterverstaan )
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:47:02 #18
24188 Belana
kloon van belana
pi_18882480
Ik moet ook heel gewoon werken....
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:51:55 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18882567
Ik ben morgen vrij! De Koninklijke Bibliotheek waar wij bij in zitten is dicht, dus wij ook
maar ik neem wel wat werk mee naar huis, want door het gehyper vandaag heb ik iets niet helemaal afgekregen en dat moet wel donderdag af, en verder kruip ik nog even achter de naaimachine en... lekker badderen en tutten want moi heeft een date morgenavond

Bij m'n ouders wonen is op zich wel ok, maar mijn vader heeft 3 jaar geleden een herseninfarct gehad en is daardoor toch wel veranderd, en daardoor de situatie thuis en tussen mijn ouders ook wel.
En eigenlijk kijk ik er niet zo naar uit om dat van dichtbij te moeten bekijken.
Kan het niet goed uitleggen, maar goed. Wat moet dat moet, en ik mag blij zijn dat ik er terecht kan (ook met 3 katten, waaronder een hele jonge!).
Ik wil graag een huis kopen met een eigen tuintje. Lijkt me niets lekkerder dan in mijn eigen tuin te zitten met mijn poezebeesten om me heen.
Heb eerst in een flat gewoond en nu dus in een hofje met een gezamenlijke binnenplaats, dus ik ga nu voor een hele tuin voor mij alleen.
pi_18882987

Wat kleppen jullie veel!

Twas heel leuk bij mn nichtjes gister en vandaag Later vandaag komt er vast nog wel een kleine impressie

Welkom back Spindizzy!

Brighteyes fijn dat ie verkocht is! kun je nu helemaal met een frisse lei beginnen!

Ik moet morgen ook werken
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 mei 2004 @ 17:14:55 #21
13151 crew  Rewimo
pi_18883046
Ik ook hoor, Clauwheee Gelukkig heb ik morgenochtend eerst iets leuks: gastredactieschap bij ons personeelsblad. Een gezellig tripje naar Leiden
pi_18883234
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik ook hoor, Clauwheee Gelukkig heb ik morgenochtend eerst iets leuks: gastredactieschap bij ons personeelsblad. Een gezellig tripje naar Leiden
Och ik vind morgen ook niet zo heel erg hoor, vond Koninginnedag minder leuk

Ow wat leuk, gastredactieschap bij het personeelsblad! Tijdens mijn stage heb ik onder andere ook redactiewerkzaamheden enzo voor een personeelsblad gedaan! Weet je al wat je ongeveer kunt verwachten dan?
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:26:56 #23
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18883347
ik ga wel kijken of mijn schoonzusje vrij is... misschien dat ik dan ergens heen ga met haar.
Ze werkt in een kdv, zijn die doorgaans open of gesloten op 5 mei?
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 17:30:47 #24
43556 miss_dynastie
pi_18883434
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:26 schreef LadyS het volgende:
ik ga wel kijken of mijn schoonzusje vrij is... misschien dat ik dan ergens heen ga met haar.
Ze werkt in een kdv, zijn die doorgaans open of gesloten op 5 mei?
Aangezien de meeste papa's en mama's ook moeten werken, denk ik dat zij geen vrij heeft.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:31:49 #25
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18883460
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Aangezien de meeste papa's en mama's ook moeten werken, denk ik dat zij geen vrij heeft.

ships..
nou dan zie ik het wel wat ik morgen doe
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:34:24 #26
30488 coolbabe
My little pwny
pi_18883514
Coolhunk moet morgen gewoon werken, wij gaan dus ook niets "bijzonders" doen
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 17:40:05 #27
43556 miss_dynastie
pi_18883623
Sorry, zit ik jullie hier lekker te maken
pi_18884059
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Sorry, zit ik jullie hier lekker te maken
Geeft niks hoor, mijn vent zit me ook steeds te plagen dak moet werken en hij niet
pi_18884110
Zow wij zijn naar Duinrell geweest ja net als jessie... dat las ik ook vanmorgen pas...

Foto's zal ik ff in het fototopic prakken als ik de tijd en zin er voor heb... eesrt zo lekker chinees halen en dan zie ik vanaaf wel hoeveel tijd ik er voor heb
  dinsdag 4 mei 2004 @ 18:39:25 #30
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_18884715
Leuk, Angel!

En Brighteyes: date!!!!! Cool! Al nervous?
Veel plezier in elk geval!!!!!

Dames en een enkele heer, ik zoek een leuk, appelgroen dekentje dat geschikt is voor in het ledikantje van apie. Iemand een idee waar ik het kan vinden?

Ik heb gezocht bij prenatal warenhuizen, hema, ikea en babydump. Helaas.
Nog tips? In het creatopic vraag ik ook al om tips voor het vinden van de goeie stof (uit een grotere deken of uit de stoffenzaak), maar leg hier mijn luxeprobleem ook even voor. Want ja, luxe is het, hoor! Ik heb namelijk wel groene dekentjes gezien, maar net niet de "goeie" kleur!
Dank!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 4 mei 2004 @ 18:43:05 #31
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_18884805
argh! Ik moet even afkoelen want ik heb heb mezelf weer helemaal lopen opvreten omdat een stom stuk dat nog aan mijn computermeubel vast geschroefd moest worden, niet mee wil werken

het schroeven is trouwens niet het grootste probleem, het probleem is het klemmen van een ding tussen twee bevestigingsdingetjes!
patat ftw :)
  dinsdag 4 mei 2004 @ 18:45:21 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18884861
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 18:39 schreef Sugar het volgende:
Leuk, Angel!

Dames en een enkele heer, ik zoek een leuk, appelgroen dekentje dat geschikt is voor in het ledikantje van apie. Iemand een idee waar ik het kan vinden?

Nog tips? In het creatopic vraag ik ook al om tips voor het vinden van de goeie stof (uit een grotere deken of uit de stoffenzaak), maar leg hier mijn luxeprobleem ook even voor. Want ja, luxe is het, hoor! Ik heb namelijk wel groene dekentjes gezien, maar net niet de "goeie" kleur!
Dank!
Nerveus nog niet echt, gewoon heel veel zin in, is een hele aardige vent/jongen/man.

Over je dekentje, ga eens op zaterdag op de Lapjesmarkt in Utrecht kijken, daar kan je ontzettend veel groene stofjes vinden en er zit er vast ook wel eentje bij dat geschikt is voor jouw apie.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 18:46:47 #33
16245 CarOnline
met lange O
pi_18884900
quote:
Leuk, Angel!

Dank!
Sugar, ik heb bij IKEA dekentjes gekocht, zijn babydekentjes maar hier liggen ze over de leuning van de witte stoeltjes. Zoek je zoiets misschien? Zijn wel spotgoedkoop, 5 euro

Screw them.
We're going home.
pi_18884937
Helaas, ik moet morgen ook werken. Naja, bevrijdingspop is sinds dit jaar bij ons in de buurt, dus daar kan ik altijd snel even langswippen .

Bah! Ik bracht mijn fiets vandaag weg voor onderhoud en ik ben dus 150 euri's kwijt he! Grom!
Maar goed... hij fietst nu weer heerlijk zodat ik weer veel kan gaan fietsen

Sugar, appelgroen he? Volgens mij heb ik er ooit een collega over gehoord en die ga ik morgen eens uithoren waar ze dat vandaan had... ik zie dat CarOnline me voor is geweest... volgens mij waren ze dat inderdaad...

En Brighteyes, gefeliciteerd met de verkoop van je huis!
  dinsdag 4 mei 2004 @ 18:49:48 #35
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_18884975
Ja, die van Ikea... De kleur is het niet helemaal, maar ja, misschien moet ik er tóch nog eens heen! Ik dacht er net ook weer aan toen ik het kamertje van Rottdog voorbij zag komen in kamertjestopic! Thanks for the reminder!

En Brighteyes, de lapjesmarkt in Utrecht? Dat ga ik onthouden!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 4 mei 2004 @ 18:52:58 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18885033
Als je wil weten hoe en waar geef je maar even een brul!
pi_18885163
In de blokker/casa hebben ze groene,blauwe en roze dekentjes. Maar het is een beetje hetzelfde groen als die van CarOnline.
pi_18885234
Nog even zwaaien voor Brighteyes: Fijn, dat je huis verkocht, maar jammer dat het andere al weg was!

En veel plezier op je date !!

* Syrena moet (ja inderdaad: MOET) naar de fitness. En ik heb nog spierpijn van mijn eigen Pilatessessies van gisteren

Erg blij dat ik geen webcam heb aangesloten, ik lag wat aan te hobbelen voor de computer gister, hehehehe
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 19:11:41 #39
37843 lady-wrb
kortaf
pi_18885432
spindizzy, ik zag die foto van dat poolse eten en ik vroeg me af: wat is het en was het lekker?
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:41:31 #40
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_18886166
Brighteyes fijn dat het huis verkocht is.

Spindizzy welkom terug
Wat zien de foto's er mooi uit zeg!!!!!

Wij hebben een heerlijk dagje gehad. Wat hebben die meiden, en wij dus ook , genoten. Ik ahd neit gedacht dat Janneke het al zo leuk zou vinden. Maar die heeft in t clowntjestheater gewoon mee zitten klappen en gillen!!!!! Bo vond het schitterend om naar de splash te kijken en hoe dan al dat water omhoog spoot. Ze zei dan "plons"en daarachteraan "doekje", wij lagen in een deuk Ook is ze met papa in het minitreintje geweest. Het was vooral heel leuk om papa zo opgevouwen te zien zitten

Staan we bij de splash denk ik he dat lijkt Angel wel van de achterkant. Ik denk neeeee doe niet zo gek die komt morgen een bakkie doen je droomt ofzo. Maar dan zie ik Duncen en dan Damien en dan Angel zelf en dan nog haar man en denk jaaaaaaaaaaaa ze is het wel. Roep ik eerst Angel, maar ja tegelijkertijd denk ik nog wat roep ik nou Gelukkig hoorde ze het niet en kwam ik op tijd op haar eigen naam. (ben blij dat ik geen Angel 22 riep staat een beetje raar he ) Dus even lekker gebept, we hebben morgen wat om over te praten he Heel leuk dus dat we die tegen kwamen.

We hebben niet zoveel foto's gemaakt (veel te druk gehad ) En er waren er veel mislukt. Maar hier een paar.

pi_18886383
Wat een stelletje ouwehoeren hier zeg
Eens kijken of mijn geheugen een beetje beter is sinds de bevalling

Spinidizzy Welkom terug in Nederland! Spelen jullie Catan daar met zijn tweeën?

Brighteyes gefeliciteerd met de verkoop van je huis! Ik hoop voor je dat je snel iets leuks vind voor jou en je poezebeessies!

Syrena veel plezier bij fitness! En hou je dat nou echt vol, dat Pilates? Ik zou er denk ik niet de dicipline voor hebben

Angel en Jessie wat een leuk toeval haha!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_18886683
Hey Beefcake! Heb je de enquête al ingevuld??
  dinsdag 4 mei 2004 @ 20:06:01 #43
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_18886757
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:51 schreef beefcake het volgende:

Spinidizzy Welkom terug in Nederland! Spelen jullie Catan daar met zijn tweeën?
Nee, we waren met zijn drieen. Met zijn tweeen is er niks aan.

Jessie: wat heerlijk dat je meiden het zo leuk vonden. Bo heeft er helemaal een kleur van
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  dinsdag 4 mei 2004 @ 20:07:19 #44
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_18886799
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 20:06 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Nee, we waren met zijn drieen. Met zijn tweeen is er niks aan.
Catan dus. Niet de vakantie, die zou met zijn tweetjes ook best leuk zijn geweest
pi_18886856
Zo net twee minuten stil geweest! Net als de stilte op tv begint, trekt Dylan zijn scheur open en blijft huilen. Geen stilte hier dus
pi_18886888
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 20:03 schreef Zabb het volgende:
Hey Beefcake! Heb je de enquête al ingevuld??
Vanavond wel
Morgen gaat ie op de bus
  dinsdag 4 mei 2004 @ 20:19:06 #47
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_18887194
nou ik blijf van dat rotding af, het blijft maar niet lukken en ik ga me echt niet verder opnaaien!

Zo te lezen hebben jullie een leuke dag gehad Jessicaa! Ook erg grappig dat je Angel22 en aanhang tegenkwam!
pi_18887202
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 20:10 schreef beefcake het volgende:

[..]

Vanavond wel
Morgen gaat ie op de bus
Moooi! Alvast bedankt voor je medewerking!!
  dinsdag 4 mei 2004 @ 20:39:38 #49
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18887800
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 16:51 schreef Brighteyes het volgende:
Bij m'n ouders wonen is op zich wel ok, maar mijn vader heeft 3 jaar geleden een herseninfarct gehad en is daardoor toch wel veranderd, en daardoor de situatie thuis en tussen mijn ouders ook wel.
En eigenlijk kijk ik er niet zo naar uit om dat van dichtbij te moeten bekijken.
Als ik vragen mag, in welk opzicht ?? Lichamelijk of geestelijk ??
  dinsdag 4 mei 2004 @ 20:41:42 #50
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18887856
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:02 schreef Syrena het volgende:
* Syrena moet (ja inderdaad: MOET) naar de fitness. En ik heb nog spierpijn van mijn eigen Pilatessessies van gisteren

Erg blij dat ik geen webcam heb aangesloten, ik lag wat aan te hobbelen voor de computer gister, hehehehe
Er gaat me toch ééntje morgen verrot zitten zijn (en anders donderdag wel . . .)
  FOK!fossiel dinsdag 4 mei 2004 @ 20:57:25 #51
2628 Karin
pi_18888314
Hahahaha wat een toeval Angel en Jessie!
pi_18888495
Zow... foto's staan in het fototopic We hebben een hele leuke dag gehad in Duinrell.

Damey keek vanaf het begin al zijn ogen uit en duncie zat ook flink om zich heen te kijken naar wat er allemaal om hem heen gebeurde.
Damey is samen met pappa in een apparaat geweest die je zelf omhoog moet hijsen en dan kan je bovin een rondje draaien en dan weer naar beneden. Dat vond ie wel erg leuk maar wel hoog!! Verder hebben we bijna alles wel gezien vanaf de straat zeg maar. Damey wilde niet in het reuzerad dus daar heben we maar even vanaf een afstandje naar staan kijken.
We zijn de arcadehal ingeweest en daar had Damey het toch wel het meest naar zijn zin... autoracen, schieten, kop van jut... het was allemaal even prachtig

Daarna doorgelopen naar de poffertjeskraam, daar hebben Damey en pappa lekker poffertjes gehaald en ik en Duncan hebben patatjes gegeten. Hup door naar de carrousel... na een rondje in datr ding had Damey de ballenbak ontdekt dus daar moest en zou hij in... Ik ben met Duncan nog ff in de carrousel gebleven en die vond dat machtig mooi.
Duncan is later ook nog even in de ballenbak geweest.

Daarna zijn we naar de kikkerbaan ( achtbaan) gelopen en Damey wilde wel in de "trein", aangezien pappa nogal last heeft van wagenziekte ben ik met Damey meegegaan. Hij vond het heel erg spannend maar wel erg leuk ook. Met het tweede rondje gingen de handjes de lucht in, zo van kijk eens wat ik durf!!! Onwijs gaaf om dat kereltje zo te zien.
Daarna nog even naar de splash gelopen om achter het glas te kijken naar de grote hoeveelheid water die op je afkomt en daar schrok Damey nogal van... Duncan probeerde het water te pakken

Toen begon het flink te regenen en hebben we besloten naar de uitgang te gaan. Nog even snoepie halen voor Damey en ik hoor ineens achter me heel zachtjes " Wendy???" En jahoor daar stond Jessie Gezellig ff staan kleppen... Bo stond ook gezellig mee te kleppen " poppuhkast leuk!!!!!" Zo CUTE!!! Ze had het over een van de shows die daar gegeven word

Toen ging het echt hard regenen en zijn we hard naar de auto gehold... om in plaats van in drie kwartier weer thuis te zijn er dik twee uur erover te doen.... Klote files ook altijd op de ringweg van Amsterdam... op een gegeven moment maar afslag Centrum gepakt en het pontje genomen... dat scheelde denk ik wel zeker een half uur in de file staan...

We hebben net lekker chinees gegeten en nu ben ik echt af... De koters hebben niet veel gegeten want die waren ook helemaal af dus die maar gauw lekker in bed gestopt en die heb ik ook niet meer gehoord.

Zo en dan ga ik strax ff lekker lang douchen en morgen gezellig naar Jessie!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 mei 2004 @ 21:09:53 #53
13151 crew  Rewimo
pi_18888679
Mag ik even spammen?

http://frontpage.fok.nl/review/1748

*trots is*
  dinsdag 4 mei 2004 @ 21:18:30 #54
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18888930
Sugar, bij de BabyTotaal heb ik ook een appeltjesgroen dekentje gezien

en.... ships... de rest vergeten
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 21:18:42 #55
37843 lady-wrb
kortaf
pi_18888936
is het je eerste stuk rewimo? goed hoor!

hier heb ik schokkend nieuws! luca is aan het wisselen en ik heb het niet eens gemerkt!
hij had al eerder gezegd dat zijn tand loszat, maar dat zegtie wel vaker (het is een kleine hypochonder) wil ik vanavond zijn tanden poetsen denk ik: wat staat die ene tand ineens scheef,
zit hij helemaal los!
en de nieuwe tand zit er achter. hij zit er trouwens op een hele vreemde plaats
niet waar die hoort, maar een stukje dr achter.

weet iemand misschien of dat nog goed gaat komen of dat dit een potentieel beugeklantje gaat worden, want dan ga ik maar vast sparen, denk ik
  Jubileum moderator dinsdag 4 mei 2004 @ 21:19:36 #56
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18888969
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 21:09 schreef Rewimo het volgende:
Mag ik even spammen?
Nah.... voor deze ene keer dan
quote:
*trots is*

En terecht, netjes hoor
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 4 mei 2004 @ 21:24:25 #57
336 Jessicaa
pi_18889123
Goed gedaan Rewimo!
pi_18889276
Lady-wrb, mijn oudste heeft dus exact hetzelfde! Alleen zit zijn melktand nog maar een pietepeuterig klein beetje los, wiebelt nog niet zo uitbundig zeg maar.
Ik vroeg me ook al af of dat nu kwaad kon, inderdaad omdat de nieuwe tand er echt een stukje achter zit.
Beetje rondgesurft en van wat ik zo gelezen heb gaat dit meestal vanzelf goed.
Maar bij twijfel kun je altijd de tandarts raadplegen natuurlijk.

Een paar weken geleden ontdekte ik, min of meer per toeval, dat hij helemaal achteraan ook al twee nieuwe kiezen heeft. Omdat hij pijn had in zijn keel deed ik een grondige inspectie en zag ineens die dingen zitten.

Ging het doorkomen van het gebitje bij de babies ook maar zo geruisloos hè.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 21:33:36 #59
336 Jessicaa
pi_18889383
Je zoon word groot Lady-wbr
Zo heeft Janneke 3 ondertanden. Meestal komen de onderste 2 en daarna de bovenste 2 door. Janneke had ze al in de 4e maand. Alleen is die derde onder dus ook scheef. Mischien dat dat nog door de andere tandjes straks recht geduwt word of misschien nog wel schever Maar dat zegt denk ik niets over haar vaste gebitje.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 21:45:38 #60
34891 melonovy
La Kutschie
pi_18889698
He wat toevallig, wat leuk! Ook zo grappig omdat jullie morgen een date hadden, dat je elkaar vandaag nog eens treft.

Mijn neefje is hier een paar nachtjes geweest, was erg leuk en gezellig. Chiara vond het ook indrukwekkend allemaal, iets minder aandcht van mama was wat minder, maar lekker stoeien met dr neef en er op uit gaan met zn allen was wel erg leuk!
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 4 mei 2004 @ 21:52:05 #61
336 Jessicaa
pi_18889863
O klinkt gezellig Melonovy!!
  dinsdag 4 mei 2004 @ 21:52:38 #62
336 Jessicaa
pi_18889881
En Clauwhee waar blijven de foto's????
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 mei 2004 @ 21:55:10 #63
13151 crew  Rewimo
pi_18889959
Wat grappig dat jullie elkaar troffen in Duinrell zeg! Sta je ook gek te kijken hè?

Lady-wrb, wat een bikkel die Luca, zomaar ineens wisselen
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 21:55:10 #64
37843 lady-wrb
kortaf
pi_18889961
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 21:29 schreef Eska het volgende:
Lady-wrb, mijn oudste heeft dus exact hetzelfde! Alleen zit zijn melktand nog maar een pietepeuterig klein beetje los, wiebelt nog niet zo uitbundig zeg maar.
Ik vroeg me ook al af of dat nu kwaad kon, inderdaad omdat de nieuwe tand er echt een stukje achter zit.
Beetje rondgesurft en van wat ik zo gelezen heb gaat dit meestal vanzelf goed.
Maar bij twijfel kun je altijd de tandarts raadplegen natuurlijk.
hoe oud is je oudste, eska? luca is nu 4 jaar en bijna 11 maanden. ik vind hem nog zo jong om al te gaan wisselen. (wat je zegt, jessie, hij wordt groot )
pi_18890554
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 21:55 schreef lady-wrb het volgende:

hoe oud is je oudste, eska? luca is nu 4 jaar en bijna 11 maanden. ik vind hem nog zo jong om al te gaan wisselen. (wat je zegt, jessie, hij wordt groot )
Da's inderdaad een stuk jonger dan mijn oudste ja, hij is 6. Maar ik geloof dat ze gemiddeld rond hun 5e jaar beginnen met wisselen. Die van mij is dus eigenlijk later dan de jouwe vroeg is (of zoiets).
Hé, maar als je je zorgen maakt of zo, gewoon even de tandarts bellen hoor!

en ze worden inderdaad snel groot ja
  dinsdag 4 mei 2004 @ 22:39:26 #66
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_18891145
Luca al aan het wisselen? Dan is ie er snel bij of niet?
pi_18891208
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 21:52 schreef Jessicaa het volgende:
En Clauwhee waar blijven de foto's????
Komen er hopelijk zo aan, er zijn hier af en toe wat internetprobleempjes.. monumentje!
pi_18891332
Hm, ben weer even aan het surfen gegaan, lady-wrb. En ik zie nu dat het toch meer rond het 6e jaar is dat ze gaan wisselen (dus niet rond het 5e jaar, zoals ik net zei). Hij is dus inderdaad vroeg.
Op zich niet direct reden tot zorgen, denk ik. Maar zoals ik eerder zei; gewoon bellen met de tandarts als je denkt dat het niet goed is hoor!
  dinsdag 4 mei 2004 @ 22:52:46 #69
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_18891552
ik wou al zeggen ja, voor zover ik weet gebeurt wisselen altijd vanaf zes jaar!
pi_18891851
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 22:52 schreef daniman het volgende:
ik wou al zeggen ja, voor zover ik weet gebeurt wisselen altijd vanaf zes jaar!
Nou nou, zó strikt is het ook weer niet hoor. Dat is slechts een gemiddelde.
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 23:11:41 #71
37843 lady-wrb
kortaf
pi_18892105
luca zei van de week al dat zijn tand los zat, en ik nam hem niet eens serieus!
t gebeurt hier zo vaak dat hij zijn arm of been stoot en dan zegt hij dat zijn arm of been los zit!
en dan moet ik het weer "vastschroeven".
pi_18892159
Foto's staan in trotse ooms en tantes topic
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 23:18:20 #73
37843 lady-wrb
kortaf
  dinsdag 4 mei 2004 @ 23:52:38 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18893089
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 20:39 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Als ik vragen mag, in welk opzicht ?? Lichamelijk of geestelijk ??
Geestelijk en lichamelijk.
Het lichamelijke kan ik wel mee om gaan, hij loopt nog steeds niet 100% oa, maar het geestelijke gedeelte is gewoon lastiger.
Ik zie het wel als ik daar ben of zij een keertje hier, maar dat is toch anders dan dat je daar weer gewoon woont.
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 00:36:58 #75
7074 moussy
kuttekop
pi_18893961
quote:

Dank!
een katoene witte of een creme kleurige kopen (wordt je toch mee doodgegooit) en die zelf een verfje geven
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 5 mei 2004 @ 07:24:34 #76
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_18897099
Ja, kan dat, Moussy? Dat vroeg ik me dus ook al af... Want het is van dat rare spul, hè, dat fleece-achtige, pluisachtige deken-spul. Denk jij van wel? Dat zou dè oplossing zijn!
Thanks.
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 09:30:14 #77
7074 moussy
kuttekop
pi_18898031
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 07:24 schreef Sugar het volgende:
Ja, kan dat, Moussy? Dat vroeg ik me dus ook al af... Want het is van dat rare spul, hè, dat fleece-achtige, pluisachtige deken-spul. Denk jij van wel? Dat zou dè oplossing zijn!
Thanks.
Je zal wel even moeten kijken waar het dekentje van gemaakt is. als je dat weet, kan je bijv hier http://www.dylon.nl/index1.html even kijken of het te verven is.

Ik heb zelf dekentjes van pluche ( waar knuffels van gemaakt zijn) gebruikt voor Cas. Of een gewoon dekentje in een dekbedhoesje. die ik geverfd had
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 11:29:09 #78
43556 miss_dynastie
pi_18900157
Zo, Duinrell ziet er echt heerlijk uit ....

Rewimo, een goede review hoor !!!!!!

Het is hier heerlijk weer!! Wij hebben lekker uitgeslapen, ik ben al lekker in bad geweest, straks even broodjes halen en dan lekker naar Wageningen, ik heb er zin in
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 mei 2004 @ 11:39:41 #79
13151 crew  Rewimo
pi_18900399
Tnx voor de complimentjes

Ging ik vanmorgen naar Leiden, voor die redactiebijeenkomst. Sta ik voor de deur, pak mijn papieren om te kijken waar het was... zie ik de datum... 28 april
pi_18900432
Vraagje! Ik denk dat jullie hier wel verstand van hebben

Hoe kun je het beste tandpasta uit een truitje krijgen???
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 11:41:33 #81
43556 miss_dynastie
pi_18900442
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:39 schreef Rewimo het volgende:

Ging ik vanmorgen naar Leiden, voor die redactiebijeenkomst. Sta ik voor de deur, pak mijn papieren om te kijken waar het was... zie ik de datum... 28 april
Oei!!! En nu?
pi_18900451
quote:

Oeh das balen! Das een week te laat!
  woensdag 5 mei 2004 @ 11:43:32 #83
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18900484
quote:

Toen je er 28 april niet was hebben ze je niet gemist?
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 11:45:30 #84
43556 miss_dynastie
pi_18900527
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:41 schreef Zabb het volgende:
Vraagje! Ik denk dat jullie hier wel verstand van hebben

Hoe kun je het beste tandpasta uit een truitje krijgen???
Volgens mij gewoon in de wasmachine.
http://www.omaweetraad.com/ schrijft zelfs voor dat je bepaalde vlekken met tandpasta moet behandelen en daarna in de wasmachine moet doen, dus volgens mij is het niet zo'n probleem
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 mei 2004 @ 11:45:31 #85
13151 crew  Rewimo
pi_18900528
Nou, ik kwam hier net binnen en toen zag ik een mailtje waarom ik vorige week niet op was komen dagen en niks had laten horen Dus maar gauw uitgelegd dat ik me een week vergist had en net binnen kwam stappen. Ik was uiteraard al van plan om meteen te mailen en mijn excuses te maken, want is het natuurlijk gewoon oerstom van me
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 mei 2004 @ 11:46:26 #86
13151 crew  Rewimo
pi_18900545
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Volgens mij gewoon in de wasmachine.
http://www.omaweetraad.com/ schrijft zelfs voor dat je bepaalde vlekken met tandpasta moet behandelen en daarna in de wasmachine moet doen, dus volgens mij is het niet zo'n probleem
Ik vind tandpastavlekken juist zulke rotvlekken omdat ze wit uitbijten en je ze zo moeilijk wegkrijgt
pi_18900748
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik vind tandpastavlekken juist zulke rotvlekken omdat ze wit uitbijten en je ze zo moeilijk wegkrijgt
Ja ik heb de vlek al 2 keer proberen te verwijderen, maar je blijft een wittige vlek zien ! Ik had het truitje net nieuw en nog geen 10 minuten aan!
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 11:57:16 #88
43556 miss_dynastie
pi_18900848
Tandpasta kunt u verwijderen met tapijtshampoo, witte azijn of ammonia.
van:
http://www.dehuisaanhuiskrant.nl/trendinfo/ojeevlek.php

Ik weet het ook niet, maar misschien kun je het eens proberen
pi_18900936
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
van:

Hey bedankt! Ik zal dit eens proberen!!
  FOK!fossiel woensdag 5 mei 2004 @ 13:02:21 #90
2628 Karin
pi_18902405
Ik moet hier even heel trots zijn weet dat het in het dieettopic moet maar wil het toch even hier kwijt
Ben vorige week begonnen bij de Weight Watchers nav een succesverhaal van een collega. Ik ben in 1 week 2.7 kilo kwijt De eerste weken gaat natuurlijk altijd hard maar dit is wel een geweldig begin vind ik zelf en ook wel een goede stimulans om door te gaan
  woensdag 5 mei 2004 @ 13:11:40 #91
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_18902621
Goe gedaan, Karin! Knap!
En gaat zo door, als je het nog nodig vindt, natuurlijk...
pi_18902681
Weet iemand wat je het best als speeldekentjes kunt gebruiken?
Ik zou liefst iets vinden dat makkelijk in de wasmachine en droger kan.
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 13:14:44 #93
7074 moussy
kuttekop
pi_18902699
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:53 schreef Zabb het volgende:

[..]

Ja ik heb de vlek al 2 keer proberen te verwijderen, maar je blijft een wittige vlek zien ! Ik had het truitje net nieuw en nog geen 10 minuten aan!
Als het witte tanden tandpasta was, krijg je het er niet uit, daar zit een blekend goedje in
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 13:15:29 #94
7074 moussy
kuttekop
pi_18902714
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 13:14 schreef Bass-Miss het volgende:
Een (oud) éénpersoons dekbed
pi_18902754
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 13:15 schreef moussy het volgende:

[..]

Een (oud) éénpersoons dekbed
Daar dacht ik ook al aan, maar blijft dat een beetje liggen als ze daarover kruipen en zo?
pi_18902769
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
van:

Die tapijtshampoo bracht mij op een idee! Ik heb van Vanish de tapijtreiniger, en dat is een soort schuim. Die heb ik op de vlek gespoten, en het is nu bijna droog en het ziet er erg goed uit!!! De vlek is er volgens mij helemaal uit, maar ik zal niet te vroeg juichen. Even afwachten totdat het helemaal droog is!
pi_18902798
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 13:14 schreef moussy het volgende:

[..]

Als het witte tanden tandpasta was, krijg je het er niet uit, daar zit een blekend goedje in
Nee het is niet speciale witte-tanden-tandpasta. Gewoon Sensodyne!
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 13:19:36 #98
37843 lady-wrb
kortaf
pi_18902814
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 13:14 schreef Bass-Miss het volgende:
ik heb een aantal boxkleden die hier als speeldekentje gebruikt worden, hartstikke handig!
pi_18902827
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 13:19 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb een aantal boxkleden die hier als speeldekentje gebruikt worden, hartstikke handig!
Boxkleden?
  woensdag 5 mei 2004 @ 13:20:57 #100
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18902844
Karin, wat goed
Ik heb ook een hele tijd bij de Weight Watchers gezeten. En ik vond het echt perfect! Voornamelijk ook omdatje geen honger hoeft te hebben (ik ging met het avondeten altijf lekker veel groente en aardappelen eten enzo )
Ik ben er 13 kilo mee afgevallen. Toen werd ik zelf ook een beetje laks en bleef ik hangen (van aankomen was geen sprake, nou ja ene week een kilo erbij, andere week anderhalf eraf, die week daarna weer een halve erbij enz enz)
Na de bevalling wil ik me er zeker weer mee gaan bezig houden

Succes Karin
  FOK!fossiel woensdag 5 mei 2004 @ 13:36:57 #101
2628 Karin
pi_18903218
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 13:11 schreef Sugar het volgende:
Goe gedaan, Karin! Knap!
En gaat zo door, als je het nog nodig vindt, natuurlijk...
Nog 22.3 kilo te gaan

En dankje LadyS, dat soort succesverhalen dragen enorm bij aan mijn motivatie!
Wij gaan in september op vakantie en dan wil ik wel weer in badpak durven (bikini wordt niets meer met die striae en lubberbuik). Moet gaan lukken denk ik zo.
  woensdag 5 mei 2004 @ 13:40:14 #102
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18903315
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 13:36 schreef Karin het volgende:

[..]

Nog 22.3 kilo te gaan

En dankje LadyS, dat soort succesverhalen dragen enorm bij aan mijn motivatie!
Wij gaan in september op vakantie en dan wil ik wel weer in badpak durven (bikini wordt niets meer met die striae en lubberbuik). Moet gaan lukken denk ik zo.
Ik moest toen ik begon zo'n 40 kilo afvallen Maar in die termijnen moet je dus niet denken..
Das ook weer het lekkere van het WW systeem, je wordt tussendoor nog eens "beloond" voor het een of ander..
10% afgevallen en dan je streefgewicht (bij de meeste mensen lag dat dicht bij elkaar, maar bij mij dus niet) Dus ik ging uitrekenen wat de volgende 10% zou zijn...

Weight Watchers
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 13:42:02 #103
43556 miss_dynastie
pi_18903365
Wow Karin, ik ben trots op je
Tussenstappen werken inderdaad goed, tenzij je net als ik je target niet haalt
Zodra ik onder de 90 zit, krijg ik een broodbakboek, maar helaas wil dat niet zo lukken
  woensdag 5 mei 2004 @ 13:46:56 #104
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18903495
ik had mijn 2e 10% ook niet gehaald omdat ik toen in mijn lakse periode zat En toen raakte ik zwanger
Maar na de bevalling, borstvoeding en weet ik het allemaal ga ik denk ik weer beginnen
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 13:48:29 #105
37843 lady-wrb
kortaf
pi_18903543
* lady-wrb moet ook nog steeds de nodige kilootjes kwijt maar mijn vent vindt het wel goed zoals ik ben.
maar goed, ik zeg gewoon tegen mezelf: afvallen kreng!
  woensdag 5 mei 2004 @ 14:18:10 #106
336 Jessicaa
pi_18904306
Wat goed Karin!!!
Ik heb de cdrom van WW ook nog. Alleen hij blijft maar liggen waar die ligt Ik kan me er maar niet toe zetten terwijl ik ook niet echt tevreden ben met mezelf, maar ja. Komt wel weer.

Vanmorgen Angel gezellig met dr kids op bezoek gehad. Bo was helemaal weg van Duncan. Ze vond Damien af en toe maar wild geloof ik Iemand die drukker is als haar daar moet ze niks van hebben
Angel wat een heerlijke kereltjes heb je!!!!!! En ik vond het zo ontzettend leuk dat je dat hele kelere eind hiernaartoe bent gekomen met die 2!!!!

Was dus erg gezellig. Wat foto's in t fototopic.
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 14:25:07 #107
43556 miss_dynastie
pi_18904501
ZO, nog ff een verjaardagskaartje kopen voor ons over-over-heel ver over-buurjongetje dat morgen een wordt en dan gaan we
  woensdag 5 mei 2004 @ 14:38:56 #108
336 Jessicaa
pi_18904816
Waar ga je henn?
Wat heb gemist?
Veel plezier in ieder geval
  woensdag 5 mei 2004 @ 14:39:24 #109
16245 CarOnline
met lange O
pi_18904828
Goed zeg Karin! Ik ben vandaag ook weer begonnen, na een paar weken rust, en ben niet eens aangekomen! Wel iets maar dat was er zonder lijnen ook weer af. Ben alle kilos van Lara kwijt (37 in totaal, 22 gingen vanzelf en 15 moest ik zelf doen) en wil er nu nog weer 15 af. Eerst maar eens nog 5 voor mijn verjaardag, eind juni. Geen rare doelen willen, dat gaat voor mij het beste. Zoals 10 kilo voor mijn verjaardag ofzo, dat is bij voorbaat al kansloos

Veel plezier Miss-D
Screw them.
We're going home.
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 14:46:33 #110
43556 miss_dynastie
pi_18905000
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 14:38 schreef Jessicaa het volgende:
Waar ga je henn?
Wat heb gemist?
Veel plezier in ieder geval
Ik ga naar het bevrijdingsfestival in Wageningen
mister_d schroeft nu het nieuwe plaatje op de brommer en dan kunnen we zo gaan!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 mei 2004 @ 14:55:41 #111
13151 crew  Rewimo
pi_18905204
Veel plezier, Miss_D!
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 15:08:09 #112
43556 miss_dynastie
pi_18905501
Dank jullie wel
We gaan zo echt, mister_d moet nog ff de route plannen, want ik heb me in mijn hoofd gehaald dat ik ook nog ff naar de Lidl wilde voor die raam- of textielverf, ik denk dat het textielverf wordt
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 mei 2004 @ 15:10:18 #113
13151 crew  Rewimo
pi_18905547
Ik heb overigens besloten dat ik mijn Moederfiets (Sparta Amazone dus) ga verkopen. Ik heb van de week bij Frank weer op mijn oude (nou ja wat is oud) fiets gereden, met Christan achterop, en dat reed toch een stuk prettiger. Ik had de Amazone dan ook vooral omdat er op mijn Batavus geen voorzitje paste. Okee, het paste wel, maar het was het voorzitje of ik

Daar komt bij dat ik mijn fiets alleen hangend kwijt kan in mijn hal en daar is de Sparta toch wel erg zwaar voor.

Ik ga nu (leve de fietsenplanregeling van de Belastingdienst ) zo'n zelfde Batavus kopen.

Die kost me dan maar 50 euro!
  woensdag 5 mei 2004 @ 16:07:56 #114
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_18906841
Mensen, heeft iemand misschien een dekentje van katoen al in huis (voor babyledikantjel)? Al dan niet geverfd?
Ik probeer er via de site en de vragenlijn van Dylon achter te komen of dat materiaal echt te verven is, maar daarvoor hebben ze info van een etiket met wasvoorschriften nodig... Iemand?
Dankjewel!
pi_18907058
Zow weer terug van Jessie was om drie uur weer thuis dus heb er maar 1.5 uur over gedaan op de terug weg... ipv twee uur op de heenweg...T was heeeeeeel gezellig!!! LEuke meiden die Bo en Janneke, lekker bekkies en heerlijke druktemakertjes!!!
Duncan was al in slaap voor ik de straat uit was Jessie!!!! Damey vroeg net aan me of we morgen weer bij Bo gingen spelen Hij heeft het dus duidelijk naar zijn zin gehad en ik ook!!!

Wat een muts zeg die thuiszorgdame!!!! Heb je al wat geregeld voor morgen? Ik hoop het wel voor je!!!
pi_18907437
Zoooo he he...........

Ik kom me ook eindelijk weer eens melden..
de laatste tijd is het hier lekker hectisch geweest... Wilyan's verjaardag, alles in huis moest (volgens Michiel) maar alvast (voor de verhuizing) ingepakt worden, en rare perikelen met de notaris en een hyptheek ofzo..
Leuk alles ingepakt, maak je foto's van de cadeau's die je zoontje op zijn eerste verjaardag heeft gekregen, wil je ze op de pc zetten..... juistem..... kabeltje ingepakt
Fijn! en bedankt hubbie
Nu heb ik lekker even zijn flaptop ingepikt om toch even de foto hier neer te kunnen zetten.

Maar goed Wilyan is gruwelijk verwend...

Hij heeft ook nog een zandbak gekregen, maar die word pas bij het nieuwe huis in elkaar gezet.

In het kiepkarretje van het trekkertje en in het bolderkarretje zitten een soort van hele grote LEGO-blokken van a-brick. De blokken daarvan kun je geloof ik ook weer los kopen bij de Intertoys.

(P.s. Rewimo je hebt mail )
W ~ H ~ T
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 mei 2004 @ 17:35:00 #117
13151 crew  Rewimo
pi_18909057
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 16:31 schreef Jonnetje het volgende:
(P.s. Rewimo je hebt mail )
jij ook
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 mei 2004 @ 18:06:38 #118
13151 crew  Rewimo
pi_18909746
Jippie, ik krijg ondanks de voorlopige teruggave ook nog een lekker bedragje terug van meneer de Inspecteur
pi_18910040
Haaai!!!

Kom net van mn werk. Maaarrrrr vanochtend vlak voordat ik ging werken belde mijn schoonzussie zelf nog op, haar vliezen waren gebroken!! We hebben daarna niks meer gehoord, dus ik vind het retespannend!!! Clauwheee wordt nu heeeeeel snel weer tante!!!!
  woensdag 5 mei 2004 @ 18:32:13 #120
336 Jessicaa
pi_18910180
Wat spannend Clauwhee!!!
En Rewimo hoe werkt dat dan dat fietsenplan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 mei 2004 @ 18:41:09 #121
13151 crew  Rewimo
pi_18910350
Je mag voor een bedrag van 749 euro een fiets uitzoeken (als ie duurder is, moet je de rest zelf betalen). Wij krijgen van onze werkgever per jaar 375 euro waar we een computer, een fiets of extra pensioeninleg voor kunnen kopen. Je mag het bedrag voor 3 jaar tegelijk gebruiken. Twee keer 375 euro is 750 euro, dus ik hoef zelf maar 50 bij te leggen om de fiets te kunnen kopen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 mei 2004 @ 19:12:38 #122
13151 crew  Rewimo
pi_18910897
Dit is hem trouwens

[ Bericht 26% gewijzigd door Rewimo op 05-05-2004 19:31:35 ]
  Jubileum moderator woensdag 5 mei 2004 @ 19:21:27 #123
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18911086
Rewimo, even snel, ik weet dat Karin nog een mamafiets zoekt. Ik zal haar even op dit topic attenderen.
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 mei 2004 @ 19:30:46 #124
13151 crew  Rewimo
pi_18911258
Jonnetje was eerst maar ik zal Karin als tweede noteren
  woensdag 5 mei 2004 @ 19:36:27 #125
336 Jessicaa
pi_18911395
O wat lekker Rewimo. Doen vast niet alle werkgevers aan mee zeker?
En de fiets is mooi lijkt ene beetje op mijn giant.
Ik heb ook nog aan een mama fiets gedacht. Maar ik heb nu al zo'n mooie. Het feit dat 2 zitjes er niet zo gemakkelijk op gaan is dan maar jammer. Over een jaar past Janneke toch niet meer in t voorzitje en dan zit ik met hetzelfde probleem (wat ook weer niet echt een probleem is )
Fietste die een stuk zwaarder ofzo?

Jonnetje hij is zeker lekker verwent !!!! Enne rustig aandoen jij!!!
  woensdag 5 mei 2004 @ 19:38:15 #126
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18911434
Rewimo, je kan wel 1x in de zoveel tijd een "sale" houden.. Voor ieder wat wils bij jou
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 19:38:15 #127
7074 moussy
kuttekop
pi_18911435
1x is genoeg
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 19:39:26 #128
7074 moussy
kuttekop
pi_18911465
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 19:21 schreef Lois het volgende:
Rewimo, even snel, ik weet dat Karin nog een mamafiets zoekt. Ik zal haar even op dit topic attenderen.
De hema heeft een neppert in de aanbieding voor 299 euro

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 mei 2004 @ 19:42:29 #129
13151 crew  Rewimo
pi_18911546
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 19:36 schreef Jessicaa het volgende:
En de fiets is mooi lijkt ene beetje op mijn giant.
Ik heb ook nog aan een mama fiets gedacht. Maar ik heb nu al zo'n mooie. Het feit dat 2 zitjes er niet zo gemakkelijk op gaan is dan maar jammer. Over een jaar past Janneke toch niet meer in t voorzitje en dan zit ik met hetzelfde probleem (wat ook weer niet echt een probleem is )
Fietste die een stuk zwaarder ofzo?
Nou, ik zit nu voornamelijk met het probleem van mijn achillespees. Als ik op de Sparta heb gefietst heb ik veel meer last dan op mijn Batavus. Dus dat speelt ook een grote rol. Komt vooral omdat je er heel anders op zit, waardoor mijn houding op de Batavus kennelijk gunstiger is. En Christan kan nu toch achterop, en over een jaar of wat fietst ie lekker zelf
  Jubileum moderator woensdag 5 mei 2004 @ 19:51:04 #130
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18911763
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 19:36 schreef Jessicaa het volgende:
Heel veel werkgevers wel hoor Jessie, het loont de moeite om eens te informeren bij de baas van je man.
Ik heb via die regeling mijn mamafiets gekocht.
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 mei 2004 @ 20:00:28 #131
13151 crew  Rewimo
pi_18912000
  woensdag 5 mei 2004 @ 20:03:30 #132
336 Jessicaa
pi_18912082
Thx meiden ga het eens doen. Maar aangezien mijn man (lol klinkt dat toch raar, Geer dus )geen cao heeft vraag ik het me af. Maar wie weet.

Die van de hema heb ik in t echie gezien en zag er erg mooi en degelijk uit
  woensdag 5 mei 2004 @ 20:13:09 #133
336 Jessicaa
pi_18912333
Angel was erg he die thuishulp vandaag. Het lag dus echt neit aan mij!! Ik heb gezegd dat Gerard morgen vrij is. Anders trek ik t echt niet hoor daarmee. En nu morgen even iets verzinnen en het erg rustig aan doen .
  Jubileum moderator woensdag 5 mei 2004 @ 20:14:15 #134
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18912376
Had je iemand anders vandaag ofzo?
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 5 mei 2004 @ 20:18:27 #135
336 Jessicaa
pi_18912465
Ja. Beetje vaak de laatste dagen. Had er over geklaagd omdat iemand die al een paar keer had ingevallen wel zou kunnen en het ook graag wilde maar dat kon weer niet. Die moest weer ergens anders gaan werken omdat die muts die vandaag kwam daar niet ging werken. Maar goed, gelukkig ben ik niet meer zo afhankelijk dat ik het morgen MOET hebben. Maar dit moet geen hele week zo zijn. En aangezien Janneke vanmorgen helemaal van slag was. En Bo sochtends de clown uit ging hangen om maar in de smaak te vallen werd het me even te veel en heb ik toen ik haar uit ellende voor een boodschapje stuurde besloten dat als ze terug kwam te zeggen dat Geer gebeld had en dat die morgen vrij was. (beetje lange zin, verzin er maar een paar punten tussen )
pi_18913393
Ik onthou me even van commentaar over de fietsperikelen

Och Jessie das nie zo fijn, zo'n muts!

Nou, bij mijn schoonzussie wil het nog niet loskomen. Balen he.. Vanochtend om half zeven waren dr vliezen gebroken, en als het mogelijk is, dus vanavond of vanancht, bevalt ze thuis. Maar als morgenochtend er niks is wordt het dus ziekenhuis.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 mei 2004 @ 21:17:31 #137
13151 crew  Rewimo
pi_18913967
Duimen maar, Clauwheee Balen dat het zo lang duurt zeg...
  Jubileum moderator woensdag 5 mei 2004 @ 21:18:49 #138
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18914002
Ow dan duurt wachten lang clauwhee

Jeetje Jessie wat een gedoe! Wat ben je dan afhankelijk van wie ze je sturen zeg! Ik hoop dat je snel je eigen vaste hulp weer hebt, dat lijkt me ook lekkerder voor de kinderen.

Jonnetje wat is Wilyan verwend! Leuk zeg, ik vind vooral dat drumstel echt grappig, vind hij het leuk?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_18914490
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 21:17 schreef Rewimo het volgende:
Duimen maar, Clauwheee Balen dat het zo lang duurt zeg...
Mjah echt wel..ik dacht vanochtend nog, kunnen we vanavond lekker heen..nee dus. En dubbel balen, want morgenochtend moet ik naar een belangrijke bespreking bij de opdrachtgever voor het project van school en daarna moet ik werken...tot 21.00 uur morgenavond...snik... Maar goed, hihi...zo'n kleintje komt toch echt als hij of zij er zin in heeft! Als alles maar goed gaat!
  woensdag 5 mei 2004 @ 21:48:00 #140
24188 Belana
kloon van belana
pi_18914931
*valt binnen*
Ben verdorie net 20 minuten thuis uit mijn werk
stormy waters...
sailin'
pi_18914982
Jeetje wat laat Belana!
  Jubileum moderator woensdag 5 mei 2004 @ 21:51:47 #142
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18915039
Huh Belana? Moest je zolang overwerken?
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 5 mei 2004 @ 21:55:33 #143
24188 Belana
kloon van belana
pi_18915149
we hadden werkoverleg na werktijd.... er waren gelukkig wel broodjes geregeld. Maar op zulke momenten ben ik erg blij dat ik om de dag werk zeg!
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator woensdag 5 mei 2004 @ 21:57:28 #144
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18915201
Werkoverleg na werktijd.....
Dat zuigt zeg, maar ja bij jullie is het zeker te druk voor onder werktijd?
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 5 mei 2004 @ 21:58:52 #145
24188 Belana
kloon van belana
pi_18915248
ja precies, dat gaat echt niet lukken. Je werk je echt de hele dag uit de naad daar! Gaat de dag wel lekker snel hoor! Maar dit was echt ff minder, ben afgepeigerd nu!

Ik kan wel al heel binnenkort een dag vrij nemen van mijn overuren!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 21:59:04 #146
43556 miss_dynastie
pi_18915257
Wat een hoop leuke cadeau's heeft Wilyan gekregen!!! Doe je wel rustig aan jonnetje
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 22:00:17 #147
43556 miss_dynastie
pi_18915293
Jessie, balen dat gedonder met de thuiszorg ! Je betaalt er verdorie goed voor, dus waarom leveren ze geen goede service ?
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 22:00:54 #148
43556 miss_dynastie
pi_18915314
Clauwheee, ik hoop dat je schoonzusje snel gaat bevallen? Heb je nog met je kralen gespeeld?
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 22:01:09 #149
43556 miss_dynastie
pi_18915322
Belana, nu pas
Komt dat vaak voor?
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 22:01:33 #150
43556 miss_dynastie
pi_18915335
Wij waren rond half acht terug... we hebben het beregezellig gehad samen, maar ik ben wel bekaf!
  woensdag 5 mei 2004 @ 22:06:54 #151
24188 Belana
kloon van belana
pi_18915520
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Belana, nu pas
Komt dat vaak voor?
Zo min mogelijk zo is ons verzekerd...

Waar waren jullie heen? (te lui om terug te lezen)
stormy waters...
sailin'
  woensdag 5 mei 2004 @ 22:08:28 #152
24188 Belana
kloon van belana
pi_18915565
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 13:02 schreef Karin het volgende:
Ik moet hier even heel trots zijn weet dat het in het dieettopic moet maar wil het toch even hier kwijt
Ben vorige week begonnen bij de Weight Watchers nav een succesverhaal van een collega. Ik ben in 1 week 2.7 kilo kwijt De eerste weken gaat natuurlijk altijd hard maar dit is wel een geweldig begin vind ik zelf en ook wel een goede stimulans om door te gaan
Lees ik ook nu pas, wat goed Karin! Wil ik ook wel! Ik moet 10 kilo kwijt. Je moet blijkbaar echt zo'n dieet beginnen he, dat werkt toch!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 22:08:58 #153
43556 miss_dynastie
pi_18915581
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 22:06 schreef Belana het volgende:

[..]

Zo min mogelijk zo is ons verzekerd...

Waar waren jullie heen? (te lui om terug te lezen)
Het bevrijdingsfestival in Wageningen

O ja, bij de lidl hadden ze geen textielverf meer
pi_18915663
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Clauwheee, ik hoop dat je schoonzusje snel gaat bevallen? Heb je nog met je kralen gespeeld?
Ja hoop ik ook! Wachten duurt lang he..Vriendlief vraagt ook om de vijf minuten aan mij of ik denk dat z'n zussie al zou zijn begonnen..

Nou om heel eerlijk te zijn heb ik er nog maar heel weinig tijd voor gehad, hoop volgende week es echt goed te kunnen beginnen!
quote:
Wij waren rond half acht terug... we hebben het beregezellig gehad samen, maar ik ben wel bekaf!
Nou mooi zo meis, tis jullie gegund zo gezellie met z'n tweetjes!
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 22:14:19 #155
37843 lady-wrb
kortaf
pi_18915752
belana, bevalt je nieuwe baan goed?
  woensdag 5 mei 2004 @ 22:14:55 #156
336 Jessicaa
pi_18915768
He daar is miss d weer, leuk dat het leuk was!!!!
En Clauwhee nu is het helemaal spannend dan!!! Hopen dat het nog door gaat zetten voor ze he!
  FOK!fossiel woensdag 5 mei 2004 @ 22:34:52 #157
2628 Karin
pi_18916412
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 22:08 schreef Belana het volgende:

[..]

Lees ik ook nu pas, wat goed Karin! Wil ik ook wel! Ik moet 10 kilo kwijt. Je moet blijkbaar echt zo'n dieet beginnen he, dat werkt toch!
Ja het werkt echt En gelukkig zonder honger.

Moussy bedankt voor de tip! Zal ik eens hier in de groep gooien
  woensdag 5 mei 2004 @ 22:52:54 #158
24188 Belana
kloon van belana
pi_18916896
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 22:14 schreef lady-wrb het volgende:
belana, bevalt je nieuwe baan goed?
Ja, het is wel leuk. Ik moet veel leren natuurlijk en dat vind ik altijd erg vermoeiend. Daar komt bij dat het enorm druk is dus en de werkdruk dus hoog en daarom wil ik mijn collega's zo min mogelijk storen en het zo snel mogelijk allemaal goed doen. Ja, ik leg de lat altijd lekker hoog voor mezelf ja
Vandaag had ik voor het eerst een lekker gevoel, het ging wel goed en er zijn blijbaar wat kwartjes gevallen
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 22:58:40 #159
37843 lady-wrb
kortaf
  woensdag 5 mei 2004 @ 23:00:27 #160
24188 Belana
kloon van belana
pi_18917089
Hoe is het met jou en de toestanden met je ex? Of heb je het er liever ff niet over? Dat snap ik namelijk ook wel natuurlijk.
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 23:03:51 #161
43556 miss_dynastie
pi_18917177
Ik voel me een beetje schuldig ten opzichte van mister_d .... hij heeft van zijn verjaardagsgeld al een borduurpakketje voor mij gekocht en nu krijg ik ook nog de dvd van Kill Bill
pi_18917290
Nou ik ga slapen mensen... Ik hoop dat ik jullie een beetje op de hoogte kan houden morgen tussen de bedrijven door... anders wordt het pas vrijdag ofzo

Welterusten
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 23:08:54 #163
43556 miss_dynastie
pi_18917320
Welterusten
En we duimen voor je schoonzusje
  FOK!fossiel woensdag 5 mei 2004 @ 23:10:44 #164
2628 Karin
pi_18917365
Spannend zeg Clauwhee! Ik hoop dat je snel wat hoort.
pi_18922487
Nog niks gehoord.. Heb heel slecht geslapen...en ben de hele dag onderweg..snik. Als alles maar goed is!
  donderdag 6 mei 2004 @ 08:29:54 #166
24188 Belana
kloon van belana
pi_18922726
Vast wel Clauwhee! Maak je nou niet te druk, als je het mij vraagt heb je al genoeg aan je hoofd, is het niet?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 6 mei 2004 @ 09:34:59 #167
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_18923542
Karin, Halfords heeft ook (nep)moederfietsen voor 350 euro.
Maar volgens mij zetten ze gewoon een dubbele standaard onder een fiets met een lage instap en noemen ze 't tegenwoordig moederfiets...

Ik zit er ook over te denken...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 6 mei 2004 @ 09:38:21 #168
336 Jessicaa
pi_18923603
Spannend hoor Clauwhee!

Zo vandaag doe ik eht dus voor eht eerst een dagje alleen zonder hulp. Geer ging om half 7 de deur uit en gelukkig sliepen de kids nog. Janneke werd pas om 7 uur wakker en dat is voor haar vrij laat. Bo werd ook wakker rond die tijd. Beneden flesje gegeven en met Bo gegeten. Daarna lekker gespeeld. Toen Janneke een fruithap en met de bups naar boven.Daar Janneke gewassen en Bo (die hadden we expres gisterenavond gedoucht) Janneke op bed gelegd en die ging gelukkig slapen. Bo op bed gelegd met wat speelgoed en dat pikte ze ook. Daarna kon ik lekker douchen en nu zelfs hier zitten. Mijn meiden lijken gewoon bij te komen van een dagje zonder hulp en nieuwe gezichten. Ze waren hier zo aan toe. Ik ook overgens en tot nu toe gaat het nog goed en ben ik nog niet ingestort!!! Buiten dat ik nog steeds onder de jeukende uitslag zit die door de medicijnen heen komt begin ik me steeds beter te voelen. De pijn is helemaal weg, allee de moeheid nog niet. Maar dat zal ook wel komen.
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 09:42:20 #169
37843 lady-wrb
kortaf
pi_18923672
heeeeee dat is lekker jessie(caa) ga je vandaag nog iets leuks doen?
  donderdag 6 mei 2004 @ 09:45:32 #170
336 Jessicaa
pi_18923718
Nee hoor we blijven lekker thuis en gaan een stukje wandelen ofzo. Even weer een beetje de rust erin proberen te krijgen hier. En in mijn uppie op stap zou voor mijzelf nu teveel van het goeie zijn. Maar lekker met de kinderen wandelen is voor mij al een gezellig uitje geworden. Elke dag geniet ik daar van en besef dat het toch maar heerlijk is als je dat kan.
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 10:24:20 #171
37843 lady-wrb
kortaf
pi_18924373
hier ook een thuisblijver hoor! misschien dat ik vanmiddag naar de kinderboerderij ga met luca, maar verder gaat mijn fantasie vandaag ook niet.
  donderdag 6 mei 2004 @ 10:34:18 #172
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_18924559
Geniet ervan Jessicaa en Lady-wrb (waar staat dat wrb eigenlijk voor?). Hopelijk zit het weer een beetje mee tijdens het wandelen
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 10:42:00 #173
37843 lady-wrb
kortaf
pi_18924703
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 23:00 schreef Belana het volgende:
Hoe is het met jou en de toestanden met je ex? Of heb je het er liever ff niet over? Dat snap ik namelijk ook wel natuurlijk.
ach t is in handen van de advocaten en voor de rest doet hij zijn best om me zo dwars mogelijk te zitten en ik doe mijn best me dr niks van aan te trekken, al valt dat op sommige momenten niet mee.
lief dat je dr naar vraagt trouwens
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 10:44:00 #174
37843 lady-wrb
kortaf
pi_18924737
wie weet hoe lang het duurt voordat je niks meer van de waterpokken ziet?
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 10:46:28 #175
43556 miss_dynastie
pi_18924789
Jessicaa, fijn dat je merkt dat je toch wel verbeterd bent de afgelopen maanden, al gaat dat langzaam. Geniet lekker van je dagje samen met de meiden
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 10:52:08 #176
43556 miss_dynastie
pi_18924927
Mag ik hier even een frustratie delen? Dank u .... een aantal oud-klasgenoten wilden uit eten gaan, dat zou zo'n dertig euro per persoon gaan kosten. Ik heb eerlijk aangegeven dat me dat gewoon te duur is. Er waren er meer, dus werd er besloten bij iemand thuis te koken op 8 of 15 mei, dan kon iedereen. Dus ik stel een barbeque voor bij ons thuis, op 8 mei. Gewoon om de knoop door te hakken. Komen er ineens drie aanzetten met de mededeling dat ze alsnog niet kunnen en een met de mededeling dat ze het niet kan betalen, of ik ff voor wil schieten. Zie ik eruit als de Nederlandse bank? Nou dan!!! Bovendien krijgt mijn beste vriendin van haar ook nog tien euro sinds december 2002 en dat is ze spontaan vergeten, dus ik ga haar echt niet zitten lenen. Ik had om vooruitbetaling gevraagd, omdat ik anders achteraf achter iedereen aan kan zitten om mijn geld en daar heb ik geen zin in. Dat is het probleem niet, maar.... het moet nu echt naar 15 mei verzet worden. Terwijl ik dan gewoon niet kan. Maar jij woont toch op jezelf en kan je eigen tijd indelen? Precies ja, niet laten indelen. Aangezien we de woensdag erop de straatspeeldag en barbeque hebben, ga ik vanwege mijn gezondheid niet het weekend ervoor allerlei dingen plannen. Grrrr, het is nog makkelijker om met wildvreemden van internet een meet af te spreken dan met acht wijven die bij elkaar in de buurt wonen
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 10:53:37 #177
43556 miss_dynastie
pi_18924966
O ja, de kosten zouden acht euro zijn, inclusief alles, dus ook wat wijn en bier (niet teveel) en zes soorten vlees, salades, stokbrood, vier sauzen en ijs met kersen toe. Is dat redelijk? gewoon voor de volgende keer dat ik zoiets organiseer... de meiden maakten er geen probleem van
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 11:11:00 #178
37843 lady-wrb
kortaf
pi_18925451
wat een gezeur miss dynastie. ik zou ook niet zomaar voor iemand geld voorschieten, zeker niet als al gebleken is dat die figuur daarna aan acute alzheimer gaat lijden. ik vind 30 euro per persoon ook best een heleboel geld. 8 euro is dan geen geld hoor! en dan moeten ze niet moeilijk gaan doen, want ze moeten blij zijn dat jij het wilt organiseren.
pi_18925614
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:
O ja, de kosten zouden acht euro zijn, inclusief alles, dus ook wat wijn en bier (niet teveel) en zes soorten vlees, salades, stokbrood, vier sauzen en ijs met kersen toe. Is dat redelijk?
dat is zeker redelijk! (goedkoop zelfs) jeetje. wat een gezeur...
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:17:22 #180
30488 coolbabe
My little pwny
pi_18925625
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 10:44 schreef lady-wrb het volgende:
wie weet hoe lang het duurt voordat je niks meer van de waterpokken ziet?
Jaspers gezicht is nu "schoon" , op zijn lichaam zie je nog steeds rode littekentjes die hopelijk wegtrekken als hij in het zonnetje gaat spelen.
Het duurt al met al wel een week of drie voor het niet meer zo duidelijk is.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:18:11 #181
30488 coolbabe
My little pwny
pi_18925656
Miss-d, lekker stelletje k#tten zeg Voor die 8 euro moeten ze niet zeuren, dat is harstikke goedkoop!
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:39:44 #182
24188 Belana
kloon van belana
pi_18926328
Miss_D, ga es andere vriendinnen zoeken doen dan.... pfffff....wat een vermoeiende wijfen zeg. En dat voorschieten zou ik al helemaal niet doen. 8 euro is heel redelijk, trouwens, dat zijn toch gewoon de kosten? Wat gaat er nu gebeuren?
stormy waters...
sailin'
pi_18926608
Tjonge jonge... wat een gezeik allemaal miss_d! Wat is er nou zo moeilijk aan om vooruit te betalen? Liever dat dan achteraf de hele tijd om dat geld te gaan zeiken. En als het jou 15 mei niet uitkomt, dan komt het toch niet uit?
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 11:58:55 #184
43556 miss_dynastie
pi_18926884
Het gaat niet om de kosten hoor, ze zijn allemaal blij met het bedrag, dat is het niet. Maar het is makkelijker als ik het ff voorschiet, dan kunnen zij mij achteraf precies betalen waar ik recht op heb (oh, dus jullie hebben allemaal ¤ 8.27 contant bij je? Das knap!!).... dus toen zei ik dat ze welkom zijn om vijftien euro over te maken, dan stort ik wel terug wat ze nog van mij tegoed hebben Toen zagen ze ook allemaal wel in dat het redelijk was en wilden ze vooruit betalen, maar 8 mei komt niet uit. Het is gewoon een vorm van kutnijd.... acht regelneven bij elkaar, eentje die opstaat en de leiding neemt. Dan moet er wel wat te zeiken blijven natuurlijk, dat is het. Acht euro voor een barbeque all in is een koopje, dat zien zij zelf ook wel in. Maar als de helft afzegt, kan ik het ook niet voor acht euro houden. Drank wordt relatief duurder, evenals de kooltjes, salade en sauzen. Daarom is het wel een slim idee het later te houden. Maar ik snap niet dat je eerst zegt dat je kan en als er een datum wordt genoemd kan je ineens niet. Het is niet kwaad bedoeld naar mij, beslist niet, maar ik kan gewoon weinig hebben nu ik ziek ben en hier heb ik dus geen zin in. Ik ga niet de straatspeeldag in gevaar brengen door een druk weekend te plannen, dus helaas hebben ze pech.
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 12:01:46 #185
43556 miss_dynastie
pi_18926956
En vriendinnen is een groot woord.... oud-klasgenoten is echt een betere benaming. Het is gewoon leuk om contact te houden met mensen van vroeger Al is de reunie die we jaarlijks hielden met de klas - uit eten - ook al verpest, doordat de organisatie dacht (dacht, ja ) een prijs van twintig euro te hebben afgesproken, terwijl we dertig euro voor een soepje, stukje zalm en ijsje neer moesten tellen. Vandaar mijn niet enthousiasme over het uit eten gaan . mister_d en ik kennen de leuke en goedkope tentjes, en zelfs dan gaan we niet veel. Al gaan we dus wel uit eten als dit grote project is afgerond, naar de Joegoslaaf * miss_dynastie krijgt heimwee
  donderdag 6 mei 2004 @ 12:18:01 #186
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_18927378
Voor degenen die mijn Breaker-debacle hebben gevolgd:
ik heb net een keurige excuusbrief gekregen, de verpakking was aan de onderkant niet goed genoeg geseald, en dat houden ze inmiddels beter in de gaten (jaja, en daarom heb je dat in een standaardbrief staan zeker ). In de envelop zat ook een kaartje waar ze kleingeld in kunnen drukken (met van die ronde uitkepingen), en daar hadden ze keurig 2 euro in gedaan, om het aankoopbedrag te vergoeden

Best netjes
  donderdag 6 mei 2004 @ 12:22:30 #187
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18927520
wat een gedoe miss-d!! Ik hoop dat het goed opgelost word!

netjes van ze hoor, pluisje
pi_18927538
Dat is zeker netjes pluisje!!
  donderdag 6 mei 2004 @ 12:35:32 #189
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_18927876
Rick lag wel helemaal dubbel toen ik van de week "Breaker (eerst in knijpen!!!)" op het boodschappenlijstje had geschreven

Zoiets zal me verdorie niet nog een keer gebeuren
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 12:36:32 #190
43556 miss_dynastie
pi_18927901
Wow Pluisje, dat hebben ze zeker netjes opgelost !!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 mei 2004 @ 12:46:46 #191
13151 crew  Rewimo
pi_18928159
Ik ben vanmorgen naar Ortho Comfort geweest. Werd netjes geholpen en de diverse mogelijkheden zijn op een rijtje gezet. Hij kan mijn schoenen aanpassen, maar het is slimmer om eerst naar een revalidatie-arts te gaan. Want dan worden alle nodige aanpassingen vergoed Maandag dus een verwijzing vragen aan de huisarts en dan hopen dat ik een beetje rap terecht kan bij een revalidatie-arts (ze zitten gelukkig in het ziekenhuis hier om de hoek).
  donderdag 6 mei 2004 @ 13:05:31 #192
336 Jessicaa
pi_18928596
Miss D relax!!!!!!
Pluisje netjes hoor!
Lady-wbr bij Bo zitten er nog wat kleine littekentjes in haar liezen. Bij Janneke nog een paar grote op haar hoofd en rug. Duurt best lang dus.
Ben benieuwd hoe het met Clauwhee gaan, zou ze dr vingertoppies nog hebben?
Miss D je hebt het over je ziekte, wat heb je dan precies? Zijn ze daar nu achter dan?

Hier liggen de meiden en ik leef nog
  donderdag 6 mei 2004 @ 13:05:59 #193
336 Jessicaa
pi_18928609
Fijn dat het op die manier vergoed word Rewimo
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 13:17:01 #194
43556 miss_dynastie
pi_18928886
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 13:05 schreef Jessicaa het volgende:
Miss D je hebt het over je ziekte, wat heb je dan precies? Zijn ze daar nu achter dan?
Nee, de huisarts is onbereikbaar, dus ik heb nog steeds geen afspraak kunnen maken. Wat binnenkort overigens helemaal niet meer nodig is, want als ik hem morgen niet te pakken heb, ga ik hem eigenhandig wurgen, dan heeft ie pas een goed excuus om onbereikbaar te zijn
  donderdag 6 mei 2004 @ 13:20:38 #195
336 Jessicaa
pi_18928967
Lol
Krijg je elk moment ene bandje dan ofzo?
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 13:29:31 #196
43556 miss_dynastie
pi_18929143
Nee, een in gesprek toon.
  donderdag 6 mei 2004 @ 13:42:35 #197
336 Jessicaa
pi_18929375
Lekker irritant ja!!
Hij heeft het druk dus.
De 5 indrukken dan he!!!
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 13:45:04 #198
43556 miss_dynastie
pi_18929435
Dat werkt hier niet
En of ie het druk heeft, of dat ie doet alsof ie druk is, weet ik niet.
Zoals ik al zei, het versturen van de rekeningen lukt em prima
  donderdag 6 mei 2004 @ 13:46:25 #199
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18929466
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, de huisarts is onbereikbaar, dus ik heb nog steeds geen afspraak kunnen maken. Wat binnenkort overigens helemaal niet meer nodig is, want als ik hem morgen niet te pakken heb, ga ik hem eigenhandig wurgen, dan heeft ie pas een goed excuus om onbereikbaar te zijn
Dat moet ik zien (neem je wel je webcam mee ??)
  donderdag 6 mei 2004 @ 13:46:40 #200
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_18929475
Of gewoon een uur lang neurotisch de redial knop indrukken, zoals ik bij mijn vorige huisarts deed
Meestal was ik er dan binnen 10 minuten wel doorheen
pi_18929480
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 13:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Zoals ik al zei, het versturen van de rekeningen lukt em prima
daar gaat best veel tijd inzitten hoor
  donderdag 6 mei 2004 @ 13:47:40 #202
336 Jessicaa
pi_18929490
Kan best zijn dat het erg druk is natuurlijk. Maar wel balen hoor. Hebben ze bij julie geen vrij spreekuur dat je zonder afspraak langs kunt gaan? Dat is hier elke dag tussen 8 en 9. Ideaal.
pi_18929540
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 13:47 schreef Jessicaa het volgende:
Kan best zijn dat het erg druk is natuurlijk. Maar wel balen hoor. Hebben ze bij julie geen vrij spreekuur dat je zonder afspraak langs kunt gaan? Dat is hier elke dag tussen 8 en 9. Ideaal.
Dat is zeker ideaal

Kan bij ons dus ook niet Als ik bel voor een afspraak kan ik 3 dagen later pas terecht. (Hoewel ze voor kinderen veel soepeler zijn, gelukkig)
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 13:52:09 #204
43556 miss_dynastie
pi_18929607
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 13:46 schreef pluisje het volgende:
Of gewoon een uur lang neurotisch de redial knop indrukken, zoals ik bij mijn vorige huisarts deed
Meestal was ik er dan binnen 10 minuten wel doorheen
Uh, dat werkt ook wel ja, dat klopt.... dat ga ik morgenochtend maar eens doen dan
  donderdag 6 mei 2004 @ 13:53:30 #205
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_18929659
Ik heb nu een fijne arts. Die heeft het ook best druk, en als je belt voor iets dat ook wel even kan wachten, plannen ze je idd bij voorkeur een paar dagen later.
Maar toen ik vorig jaar zomer helemaal ellendig van de oorpijn Rick liet opbellen, mocht ik direct langskomen. Het feit dat ik hem liet bellen, zei hem al genoeg...en idd, doorgebroken oorontsteking
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 13:55:04 #206
43556 miss_dynastie
pi_18929708
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 13:47 schreef Jessicaa het volgende:
Nee, dat kan dus niet.
Wat dat aan gaat ben ik zo tevreden over mijn dierenarts. Oké, hij is beslist niet goedkoop, maar nog altijd iets goedkoper dan de huisarts en de service is gewoon om te zoenen Is het dringend, dan kan ik binnen twee uur terecht, bel ik voor een afspraak, zijn ze altijd bereikbaar, ze nemen de tijd voor je, leggen alles uit en meestal kan ik de volgende dag al terecht voor een afspraak als het bijvoorbeeld gaat om inentingen. De huisarts verdient zijn geld toch wel, ze houden elkaar hier in het dorp allemaal de hand boven het hoofd en je kan dus niet wisselen. Als mijn dierenarts slechte service levert, stap ik op. En dat is het hele verschil.
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 13:57:11 #207
43556 miss_dynastie
pi_18929770
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 13:47 schreef lily het volgende:

[..]

daar gaat best veel tijd inzitten hoor
Dat rolt allemaal uit zijn computerprogramma
Maar het langsfietsen (!!!!) van die rekeningen kost wel tijd ja
Maar even serieus, als ik mijn klanten nu een factuur stuur met de datum van vorige week donderdag en het verzoek binnen twee weken te betalen, dan worden ze heel boos en terecht.
  donderdag 6 mei 2004 @ 14:02:03 #208
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18929891
Miss D, wodt het niet eens tijd om naar een andere (lees: bereikbare) huisarts uit te kijken ??
  donderdag 6 mei 2004 @ 14:02:04 #209
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_18929893
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, dat kan dus niet.
Wat dat aan gaat ben ik zo tevreden over mijn dierenarts. Oké, hij is beslist niet goedkoop, maar nog altijd iets goedkoper dan de huisarts en de service is gewoon om te zoenen Is het dringend, dan kan ik binnen twee uur terecht, bel ik voor een afspraak, zijn ze altijd bereikbaar, ze nemen de tijd voor je, leggen alles uit en meestal kan ik de volgende dag al terecht voor een afspraak als het bijvoorbeeld gaat om inentingen. De huisarts verdient zijn geld toch wel, ze houden elkaar hier in het dorp allemaal de hand boven het hoofd en je kan dus niet wisselen. Als mijn dierenarts slechte service levert, stap ik op. En dat is het hele verschil.
Maar ik denk dat je niet moet vergeten dat een dierenarts veel minder patienten heeft dan een huisarts. Ik had door de slechte bereikbaarheid en de vele regeltjes van mijn vorige huisarts ook een hekel aan dat mens, maar als je dan eens hoort wat voor dagen ze maken, en hoe groot de praktijken tegenwoordig zijn (en ze worden steeds groter, wegens gebrek aan opvolgers), dan had ik er ook wel weer begrip voor.

Een dierenarts is een veel commerceler werkend persoon dan een huisarts, hij kan rekenen wat ie wil, zijn praktijk zo groot/klein maken als ie wil etc. Dat is voor een huisarts een heel ander verhaal.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 mei 2004 @ 14:02:05 #210
13151 crew  Rewimo
pi_18929895
Goh, ik kan van 8 tot half 12 bellen, en meestal kom ik er redelijk snel doorheen. Ook kan ik vaak dezelfde of de volgende dag al terecht. Als ik jullie verhalen zo lees is dat echt een uitzondering. En dat in een grote stad.

Afijn ik heb net zitten bellen voor een afspraak met de revalidatie-arts. Dat kan 'al' in juli Ik vraag maandag wel of mijn huisarts daar nog iets aan kan doen.
  donderdag 6 mei 2004 @ 14:05:18 #211
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_18929979
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:02 schreef Rewimo het volgende:
Goh, ik kan van 8 tot half 12 bellen, en meestal kom ik er redelijk snel doorheen. Ook kan ik vaak dezelfde of de volgende dag al terecht. Als ik jullie verhalen zo lees is dat echt een uitzondering.
Bij mij op zich hetzelfde verhaal hoor, maar als je belt wordt er wel gevraagd of het dringend is of niet, om te voorkomen dat iemand die echt ziek is en behandeling nodig heeft een dag moet wachten omdat er iemand die (ik noem maar wat) eens uitgebreid over de alternatieven voor de pil wil praten, net iets eerder belde voor een afspraak.
pi_18930250
Wat een slechte huisarts miss_d! Ik zou gewoon een nieuwe zoeken. Zeg gewoon dat je verhuisd bent en daarom een nieuwe zoekt .

Ik had eerst een huisarts die ook slecht bereikbaar was maar na flink kwartiertje bellen, kwam je er wel door. En daar kon je meestal pas na een week (!) terecht tenzij je flink ziek was ... nu ik verhuisd ben (al een tijd hoor), had ik gelijk een nieuwe huisarts gezocht. Bij deze nieuwe kan ik gewoonlijk de volgende dag al komen. En deze wilde zelfs een kennismakingsmakingsgesprek .
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 14:18:38 #213
43556 miss_dynastie
pi_18930354
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:02 schreef pluisje het volgende:

[..]

Maar ik denk dat je niet moet vergeten dat een dierenarts veel minder patienten heeft dan een huisarts. Ik had door de slechte bereikbaarheid en de vele regeltjes van mijn vorige huisarts ook een hekel aan dat mens, maar als je dan eens hoort wat voor dagen ze maken, en hoe groot de praktijken tegenwoordig zijn (en ze worden steeds groter, wegens gebrek aan opvolgers), dan had ik er ook wel weer begrip voor.

Een dierenarts is een veel commerceler werkend persoon dan een huisarts, hij kan rekenen wat ie wil, zijn praktijk zo groot/klein maken als ie wil etc. Dat is voor een huisarts een heel ander verhaal.
Ik zou zo graag begrip willen hebben, maar als ik dan om half vier langs mijn huisarts ga en zijn assistente heeft de computer uit, zit met haar moeder te bellen en kan geen nieuwe afspraak maken omdat de pc al uit staat en er niemand meer aanwezig is, tja, dan is het gauw over. Laat ik eerlijk zijn: als het ging om commerciele dienstverlening, dan zou ik never nooit een dienst bij hem afnemen. Maar, en dat is het probleem (Thunderchild), ik mag niet wisselen, het zooitje houdt elkaar de hand boven het hoofd. Er is dus gewoon een soort monopolie ontstaan. Een beetje service en aandacht is niet verkeerd. Maar ik ben nogal commercieel denkend
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 14:19:25 #214
43556 miss_dynastie
pi_18930380
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:02 schreef Rewimo het volgende:
Goh, ik kan van 8 tot half 12 bellen, en meestal kom ik er redelijk snel doorheen. Ook kan ik vaak dezelfde of de volgende dag al terecht. Als ik jullie verhalen zo lees is dat echt een uitzondering. En dat in een grote stad.
Jazeker, dan heb je echt mazzel
quote:
Afijn ik heb net zitten bellen voor een afspraak met de revalidatie-arts. Dat kan 'al' in juli Ik vraag maandag wel of mijn huisarts daar nog iets aan kan doen.
Urgentie
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 14:20:58 #215
43556 miss_dynastie
pi_18930423
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:14 schreef Pandorah het volgende:
Wat een slechte huisarts miss_d! Ik zou gewoon een nieuwe zoeken. Zeg gewoon dat je verhuisd bent en daarom een nieuwe zoekt .

Ik had eerst een huisarts die ook slecht bereikbaar was maar na flink kwartiertje bellen, kwam je er wel door. En daar kon je meestal pas na een week (!) terecht tenzij je flink ziek was ... nu ik verhuisd ben (al een tijd hoor), had ik gelijk een nieuwe huisarts gezocht. Bij deze nieuwe kan ik gewoonlijk de volgende dag al komen. En deze wilde zelfs een kennismakingsmakingsgesprek .
Tja, ik kan echt heel weinig, ze nemen gewoon geen nieuwe patienten aan. Als mister_d en ik gaan trouwen, kan ik op sociale indicatie terecht bij zijn huisarts.... maar om nu daarvoor een huwelijk te gaan vervroegen

Hoewel..... als ik mijn dossier meeneem, dan ben ik huisartsloos! En heeft een arts niet een zorgplicht ?
pi_18930609
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Tja, ik kan echt heel weinig, ze nemen gewoon geen nieuwe patienten aan. Als mister_d en ik gaan trouwen, kan ik op sociale indicatie terecht bij zijn huisarts.... maar om nu daarvoor een huwelijk te gaan vervroegen
Oh? Toen ik bij mijn nieuwe dok werd aangenomen, vroeg ik of mjin vriend ook bij hem mocht. Toen vertelde de dok dat "inwonende huisgenoten" van de patient gewoon werden ingeschreven! Mister_D moet het dus maar even goed gaan navragen .
  donderdag 6 mei 2004 @ 14:28:28 #217
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18930619
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
.... maar om nu daarvoor een huwelijk te gaan vervroegen
Er zijn ergere redenen . . .
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 14:30:21 #218
43556 miss_dynastie
pi_18930670
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:28 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Oh? Toen ik bij mijn nieuwe dok werd aangenomen, vroeg ik of mjin vriend ook bij hem mocht. Toen vertelde de dok dat "inwonende huisgenoten" van de patient gewoon werden ingeschreven! Mister_D moet het dus maar even goed gaan navragen .
Oh
  donderdag 6 mei 2004 @ 14:50:48 #219
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18931216
mijn huisarts is altijd weg als ik hem nodig heb
dan weer vakantie, bijscholing, vakantie, dagje vrij, vakantie

ALTIJD maar dan ook ALTIJD oh nee op 1 keertje na als ik belde voor een afspraak, kreeg ik een bandje..
de praktijk is tot dan-en-dan gesloten.. bla bla bla

donderdag 6 mei 2004 @ 14:55:47 #220
24188 Belana
kloon van belana
pi_18931369
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:50 schreef LadyS het volgende:
mijn huisarts is altijd weg als ik hem nodig heb
dan weer vakantie, bijscholing, vakantie, dagje vrij, vakantie

ALTIJD maar dan ook ALTIJD oh nee op 1 keertje na als ik belde voor een afspraak, kreeg ik een bandje..
de praktijk is tot dan-en-dan gesloten.. bla bla bla

herkenbaar! Ik belde dus van de week om die nieuwe DaKTP prik te bestellen....op vakantie....
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 14:56:45 #221
43556 miss_dynastie
pi_18931404
En van wiens centjes betalen ze die vakantie ?
Juist! Mag ik dan een beetje service verwachten
  donderdag 6 mei 2004 @ 14:57:59 #222
24188 Belana
kloon van belana
pi_18931430
zeker hoor miss_D !!!
Kijk, ik heb verder een geweldige huisarts en assistent, dus ik klaag niet heel erg.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 6 mei 2004 @ 15:02:18 #223
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18931543
mijn huisarts zit wel in een groepspraktijk gelukkig.
Toen ik 20 weken zwanger was, moest ik urine na laten kijken op blaasontsteking. Ik was die ochtend vergeten een plasje in een potje te doen. Dus dat had ik de volgende ochtend gedaan. Ik naar de huisarts. Issie er niet geen assisitente
Gelukkig wilde de assistente van de andere huisarts het even nakijken (ging echt van harte ik vind dat altijd van die chagrijnige wijven, die assistentes ) Ik kreeg nl. te horen dat ik het voor 10 uur in had moeten leveren, het was 10.45 uur en de assistente van mijn huisarts had daar niks over gezegd. blabla. Pas toen ik zei dat ik zwanger was en toch wel wilde weten waar die roze urine vandaan kwam wilde ze het wel nakijken
  donderdag 6 mei 2004 @ 15:05:01 #224
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18931602
Mijn schoonmoeder en schoonzusje lopen weg met hem, maar ik vind hem niks. Ik kwam daar toen ik zo door mijn rug gegaan was en toen begon ie een heel verhaal over afvallen en suikerziekte enzo Daar kwam ik verdorie helemaal niet voor ik zal de laatste zijn die zal beweren dat ik niet hoef af te vallen, maar toch
Ik heb 10x liever de huisarts die ik had voordat ik hierheen verhuisde
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 15:26:45 #225
43556 miss_dynastie
pi_18932149
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 15:05 schreef LadyS het volgende:
Mijn schoonmoeder en schoonzusje lopen weg met hem, maar ik vind hem niks. Ik kwam daar toen ik zo door mijn rug gegaan was en toen begon ie een heel verhaal over afvallen en suikerziekte enzo Daar kwam ik verdorie helemaal niet voor ik zal de laatste zijn die zal beweren dat ik niet hoef af te vallen, maar toch
Ik heb 10x liever de huisarts die ik had voordat ik hierheen verhuisde
Maar wie is hij om daarover te beginnen, dat is toch je eigen zaak?
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 15:27:43 #226
43556 miss_dynastie
pi_18932171
Charlotte, onze lieve valkparkiet, woont hier vandaag twee jaar
Dus ik zeg: gefeliciteerd met je verjaardag en ik begin lang zal ze leven te zingen..... staat ze gewoon te dansen
* miss_dynastie moet ook nog even een cadeautje voor haar gaan kopen
  donderdag 6 mei 2004 @ 15:44:52 #227
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18932590
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 15:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar wie is hij om daarover te beginnen, dat is toch je eigen zaak?
ja dat vond ik ook
Hij zei er wel bij dat hij dit soort dingen tegenwoordig van te voren zegt, omdat is gebleken dat er toch wel meer gevaren aan overgewicht kleven dan aangenomen. En nu was ik nog op de leeftijd om er iets aan te doen.
Op zich goed bedoeld natuurlijk, ben er ook niet superkwaad over ofzo, maar toch. Ik had niet eens de kans om te vertellen dat ik zwanger was op dat moment en dat ik vóórdat ik zwanger raakte al 13 kilo was afgevallen.
  donderdag 6 mei 2004 @ 15:47:58 #228
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18932676
en jij verwent je beesten heus niet he, miss-d

over beesten gesproken:
Mijn schoonmoeder belde net ze heeft een van haar katten in moeten laten slapen vandaag. Het beestje was 5 jaar. Hij had errug last van zijn darmen (heeft ie eerder gehad en dat is toen opgelost), maar nu bleek ook dat zijn lever heel slecht functioneerde. Hij kon wel naar de dierenkliniek om zijn darmen leeg te laten masseren, maar dat zou én een hoop geld kosten én waarschijnlijk had het zijn leven maar heel kort gerekt, want zijn lever was dus ook niet goed meer
R.I.P. Azraël
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 15:52:56 #229
43556 miss_dynastie
pi_18932805
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 15:47 schreef LadyS het volgende:
en jij verwent je beesten heus niet he, miss-d
Nee, inderdaad
quote:
over beesten gesproken:
Mijn schoonmoeder belde net ze heeft een van haar katten in moeten laten slapen vandaag. Het beestje was 5 jaar. Hij had errug last van zijn darmen (heeft ie eerder gehad en dat is toen opgelost), maar nu bleek ook dat zijn lever heel slecht functioneerde. Hij kon wel naar de dierenkliniek om zijn darmen leeg te laten masseren, maar dat zou én een hoop geld kosten én waarschijnlijk had het zijn leven maar heel kort gerekt, want zijn lever was dus ook niet goed meer
R.I.P. Azraël
Wat ontzettend zielig
Hoe is ze eronder?

27 mei is het alweer een jaar geleden dat wij Floris lieten inslapen....
  donderdag 6 mei 2004 @ 15:56:20 #230
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18932900
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:

Wat ontzettend zielig
Hoe is ze eronder?

27 mei is het alweer een jaar geleden dat wij Floris lieten inslapen....
ze was er wel redelijk onder...
Tuurlijk vind ze het wel vreselijk, maar wat dat betreft is ze best wel nuchter.
pi_18932971
Meiden heel snel, had eigenlijk al weer weg moeten zijn, heb een verschrikkelijke dag gehad, vertel ik jullie allemaal later nog, maar:

Ik ben weer tante van een jongetje dit keer Niek

Tis niet allemaal zo fijn gegaan, mn voorgevoel loog niet. Gisterochtend dus om half zeven de vliezen gebroken, afgelopen nacht pas echt goed begonnen, om vier uur vier cm, vrij znel daarna naar 10 cm, na een lange tijd puffen kwamen ze erachter dat ze niet natuurlijk kon bevallen ivm nauwe bekken, ze is om 11 uur naar ziekenhuis gegaan en daar gelijk een keizersnee gehad...

Niek is 8 pond en heeft veel haar, das alles wat ik weet, ik baal verschrikkelijk dat ik na deze klotendag (sorry) niet naar dat menneke en mn schoonzus kan, probeer het zo nog wel te regelen op mn werk maar zal wel niet lukken.

Daarnaast ben ik natuurlijk alleen maar blij dat ie er is!!!!
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 16:00:34 #232
43556 miss_dynastie
pi_18933024
Wat een spanning en stresss..... maar van harte gefeliciteerd met Niek !!!!!
  donderdag 6 mei 2004 @ 16:02:21 #233
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18933083
clauwheee.. gefeliciteerd!!!
  donderdag 6 mei 2004 @ 16:03:26 #234
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18933109
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 15:58 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben weer tante van een jongetje dit keer Niek
Een neefje om te vertroetelen (als dat maar goed gaat). Gefeliciteerd.
pi_18933160
Mensen hartstikke bedankt Ik ga nu echt weer, ik vertel jullie later vast meer!!!!
  donderdag 6 mei 2004 @ 16:06:24 #236
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_18933179
Clauwhee, van harte!!
  donderdag 6 mei 2004 @ 16:13:05 #237
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18933322
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 16:05 schreef clauwheee het volgende:
Mensen hartstikke bedankt Ik ga nu echt weer, ik vertel jullie later vast meer!!!!
Vertellen ?? Ja, dag! Foto's willen we zien !!!
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 16:16:56 #238
37843 lady-wrb
kortaf
  donderdag 6 mei 2004 @ 16:23:26 #239
24188 Belana
kloon van belana
pi_18933541
van harte clauwhee!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 6 mei 2004 @ 17:02:37 #240
30488 coolbabe
My little pwny
pi_18934422
Gefeliciteerd met Niek, Clauwhee
Leuke naam ook!
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 17:06:48 #241
43556 miss_dynastie
pi_18934538
Jessicaa, hoe was je eerste dagje samen met de meiden?? Ben je erg vermoeid?
pi_18934761
* Syrena ploft ook weer even neer op 't bankje.

Bleeeeehhhhrrggg, exen, ik ga die hakbijl eens kopen bij de Praxis
of ik laat gewoon die mail met rust, uhuhuhuhhhh...lukt niet..

En nu heb ik (waarschijnlijk van het vele urenlange gamen op GameZone) een zeer zeer pijnlijk stuitje. Ik heb al drie keer gekeken of er geen puist ofzo zat, mijn moeder ook laten kijken, maar we zien niks. Maar ik kan dus niet meer fatsoenlijk zitten. Eigen schuuuuuld, verdorie.

Maar er is weer een baby bij *Niek* leuke naam!! En Jessicaa vandaag geen thuishulp? Hopelijk ging het goed.

Zo, ik ga even heel lui liggen op het bankje, of een zwemband zoeken om op te zitten
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 6 mei 2004 @ 17:19:33 #243
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18934891
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 17:14 schreef Syrena het volgende:
Bleeeeehhhhrrggg, exen, ik ga die hakbijl eens kopen bij de Praxis
Het blijft toch nog wel veilig hiero ?? (of ga anders tekeer met een koevoet Hoezo, ik speel teveel Half-Life . . .)
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 17:14 schreef Syrena het volgende:
En nu heb ik (waarschijnlijk van het vele urenlange gamen op GameZone) een zeer zeer pijnlijk stuitje. Ik heb al drie keer gekeken of er geen puist ofzo zat, mijn moeder ook laten kijken, maar we zien niks. Maar ik kan dus niet meer fatsoenlijk zitten. Eigen schuuuuuld, verdorie.
Ouch, dat doet veel pijn . . .
pi_18934990
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 17:19 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Het blijft toch nog wel veilig hiero ?? (of ga anders tekeer met een koevoet Hoezo, ik speel teveel Half-Life . . .)
[..]

Ouch, dat doet veel pijn . . .
Nee hakbijl is beter, voor eehhh bepaalde lichaamsdelen

En kijk maar uit met Half-Life, dalijk heb je ook een zere kont
  donderdag 6 mei 2004 @ 17:28:34 #245
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18935112
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 17:23 schreef Syrena het volgende:
Nee hakbijl is beter, voor eehhh bepaalde lichaamsdelen
Ehhhhm (* ThunderChild slowly backs away . . .)
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 17:23 schreef Syrena het volgende:
En kijk maar uit met Half-Life, dalijk heb je ook een zere kont
Dat krijg ik niet, heb een goeie stoel
pi_18935733
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 17:28 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Ehhhhm (* ThunderChild slowly backs away . . .)
[..]

Dat krijg ik niet, heb een goeie stoel
Ik heb een lullig Xenos kussentje, dat net niet groot genoeg is voor mijn hele kont (ik laat in het midden of dat aan het kussentje of mijn kont ligt, hahaha)

Mag ik trouwens ook ipv de bijl gewoon een pilletje ofzo, dat stomme kerels uit mijn hersenen haalt?
(als dat zou bestaan, zou er een run op komen wed ik)(zeker als het ook omgekeerd werkt, vrouw uit man halen)(of man uit man of vrouw uit vrouw)

Oke, deze avond geen Discovery meer kijken, het gaat nu echt te ver...
  donderdag 6 mei 2004 @ 19:22:57 #247
336 Jessicaa
pi_18937342
Clauwhee van harte meid. Toffe naam Niek!!!!!
  donderdag 6 mei 2004 @ 19:29:39 #248
336 Jessicaa
pi_18937496
Ik vergat het gisteren te zeggen, maar Janneke staat!!!!!!
Stoer he
*trots is*
Zo trots dat we vandaag gelijk schoentjes (lees slofjes) gekocht hebben. Ik zal vanavond nog even foto's plaatsen. Het zijn creme met fuchsia adidasjes. En op de onderkant zit antislip. Das wel handig met ons laminaat
Ze heeft maat 19

[ Bericht 0% gewijzigd door Jessicaa op 06-05-2004 19:36:20 ]
  donderdag 6 mei 2004 @ 19:31:28 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18937541
Stoer!!!!!!!!
  donderdag 6 mei 2004 @ 19:31:42 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18937547
Enneh, niet te vergeten Fotooooooooooooo!
pi_18937583
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 19:31 schreef Brighteyes het volgende:
Inderdaad !!! En ook een Niekje als dat kan
  donderdag 6 mei 2004 @ 19:34:59 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18937628
Heel erg fout, maarreh.. Clauheee, we willen een 'kiekje van Niekje'.

Sorry, kon het niet laten
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 19:41:03 #253
37843 lady-wrb
kortaf
pi_18937769
gaaf dat janneke staat jessiecaa! nog even en ze loopt je achterna!
  donderdag 6 mei 2004 @ 19:52:24 #254
336 Jessicaa
pi_18938032
Tatatata
De schoentjes!!!
Van het staan zelf heb ik maar 1 foto en die is van boven af en dan zie je dus niet echt dat ze staat

donderdag 6 mei 2004 @ 19:58:27 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18938135
Oh, maar die zijn ook wel heel stoer idd. Echt van die stoere meiden schoenen.
  donderdag 6 mei 2004 @ 19:58:35 #256
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_18938138
Janneke! Stoere meid...Helemaal al kunnen staan en dan nog fuchsia adidasjes krijgen ook

Clauwheee: gefeliciteerd met je neefje... Hoop dat er gauw foto's zijn

Verder heb ik weinig te melden. Taco heeft nog vakantie en we zijn veel de deur uit. Niet erg spannend wel heel leuk
pi_18938142
Janneke, wat een supergave schoenen heb jij zeg !!

Hmmm....die zouden mooi staan bij mijn roze kermit t-shirt!
  donderdag 6 mei 2004 @ 20:13:12 #258
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18938410
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 17:58 schreef Syrena het volgende:
Ik heb een lullig Xenos kussentje, dat net niet groot genoeg is voor mijn hele kont (ik laat in het midden of dat aan het kussentje of mijn kont ligt, hahaha)
Waarschijnlijk het laatste . . .

sorry, was een inkoppertje
  donderdag 6 mei 2004 @ 20:14:05 #259
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18938423
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 19:31 schreef Brighteyes het volgende:
Achteraan aansluiten aub . . .
pi_18938558
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 20:13 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Waarschijnlijk het laatste . . .

sorry, was een inkoppertje
Huh, zwaar in de verleiding komt om foto te maken van kont... (not)(niet in een topic met Janneke haar mooie nieuwe schoenen).

Ik ben inmiddels trouwens PRO geworden op de GameZone. Ik kan nu alleen niet meer staan en bukken van de rugpijn.

Heeft iemand hier ervaring met intakegesprekken bij het RIAGG? Ik ben do bij mijn huisarts geweest, zij zou me dezelfde dag nog aanmelden (dag erna was Koninginnedag, daarna weekend)
Ben ik nou erg ongeduldig? Ik voel me gewoon nogal rot, ik weet dat het vast geen wondermiddelen oplevert, maar dan heb ik tenminste het idee dat er wat gebeurt. Buiten de spellen op GameZone dan. En het in gedachten aanschaffen van hakbijlen e.d.

en dan te bedenken dat ik VIER weken zomervakantie heb, mijn God, ik vind een week nu al veel te lang, en er zijn zoveel mensen die het zo druk hebben, en en *meut* meut*
  donderdag 6 mei 2004 @ 20:24:32 #261
336 Jessicaa
pi_18938656
Syrene dan bel je toch even met het RIAGG om te vragen of je aanmelding binnen gekomen is. En of ze een indicatie kunnen geven van hoe lang het gaat duren.
pi_18938781
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 20:24 schreef Jessicaa het volgende:
Syrene dan bel je toch even met het RIAGG om te vragen of je aanmelding binnen gekomen is. En of ze een indicatie kunnen geven van hoe lang het gaat duren.
Ik ben een ui! Thanx, ik bel morgen meteen even.
Helder denken soms een probleem (alvast aankruist)
  donderdag 6 mei 2004 @ 20:31:33 #263
336 Jessicaa
pi_18938804
Kan me voorstellen hoor dat nu je het in gang gezet hebt er snel mee door wil ook!
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 20:37:31 #264
43556 miss_dynastie
pi_18938910
Volgens mij kan dat een paar weken duren syrena, maar bellen kan nooit kwaad. Heb je nog uitgezocht hoe lang je hebt om je scriptie af te ronden ?
  Jubileum moderator donderdag 6 mei 2004 @ 20:56:41 #265
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18939319
Janneke wat goed jessie wat een prachtige schoentjes, zo schattig

clauwhee gefeliciteerd met Niek!

Miss D, jouw huisarts is echt niet normaal hoor. Ik moet ook weleens de redail knop gebruiken voor die van ons maar dat is alleen als het griepseizoen is. Daarnaast heeft hij nog een receptenlijn, en een speciaal spoednummer.
Wij zitten bij een huisartsenechtpaar die de praktijk deelt en ik kan altijd nog diezelfde dag terecht. Ook hebben ze altijd nog een huisarts in opleiding voor de kleine zaakjes (wratten, pilvragen etc) en later voor de wat zwaardere gevallen.
ik belde deze week voor een afspraak en de assistente zei gelijk al "is het voor Eva?" , zo bekend zijn we helaas inmiddels. Dit keer was het voor mezelf.
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 6 mei 2004 @ 21:12:18 #266
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_18939670
Syrena, voor zover ik weet kan je meestal vrij snel terecht bij het Riagg voor een intakegesprek. Afhankelijk van het intakegesprek kan het vervolg wel lang duren. Als ze tijdens het intakegesprek inschatten dat je met een paar gesprekken geholpen bent, lukt dat meestal vrij snel. Anders kan het volgens mij nog vrij lang duren.

Clauwhee, gefeliciteerd met Niek. Gelukkig is hij er dan eindelijk.

Janneke , wat knap dat je al kan staan. En wat een mooie schoentjes

Miss_D, mijn huisarts heeft sinds een jaar ondersteuning van een invalkracht/stagiair. Op die manier is de bereikbaarheid een stuk beter geworden. Wel zijn de rekeningen om die reden omhoog gegaan, maar je kunt niet alles hebben, natuurlijk
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Jubileum moderator donderdag 6 mei 2004 @ 21:32:10 #267
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18940075
Dat het de moeite loont om verschillende bedrijven te benaderen als je een bepaald produkt zoekt is hier vanavond wel weer aangetoond. Wij hebben inmiddels diverse offertes voor kunstof kozijnen liggen en de prijsverschillen zijn behoorlijk.
Klein voorbeeldje:
Bedrijf A: "een van onze 6 buitendienstmedewerkers komt zo snel mogelijk bij u langs". Hij komt, een half uur te laat in een dure leasewagen en berekent even snel op zijn flitsende laptop de prijs. Onderwijl mij af en toe aankijkend "nee mevrouwtje dat soort glas is niks voor u, u moet dat duurdere hebben" en "dat kunt u natuurlijk beter niet doen, u kunt veel beter dat duurdere nemen daar zal uw man ook blij mee zijn".

Bedrijf B: de directeur ("ik ben binnen- en buitendienstman in eigen persoon") komt in zijn bedrijfsbestelautootje. Meet alles nauwkeurig op en pakt zijn calculatortje en legt een offerte neer die dik 3000 euro scheelt met bedrijf A. "scherpe prijs zegt u? Tsja ik wil graag dat u me ook kunt aanbevelen bij uw buren en kennissen"
(en dan hebben we mooiere kozijnen, in de kleuren van het huis, met nieuwe vensterbanken en buitendorpels, eigenlijk alles wat we bij bedrijf A tegen meerprijs konden krijgen)

wij zitten hier nog met stomheid geslagen, dat het zoveel kan schelen in prijs.
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 mei 2004 @ 21:40:38 #268
13151 crew  Rewimo
pi_18940263
Ja, offerte-shoppen loont, Lois

Janneke, stoere meid met je gave schoentjes! Zaterdag wil ik ze zien hoor

Clauwheee, gefeliciteerd met Niek! Fijn dat hij er eindelijk is hè?
  FOK!fossiel donderdag 6 mei 2004 @ 21:51:30 #269
2628 Karin
pi_18940550
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 12:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben vanmorgen naar Ortho Comfort geweest. Werd netjes geholpen en de diverse mogelijkheden zijn op een rijtje gezet. Hij kan mijn schoenen aanpassen, maar het is slimmer om eerst naar een revalidatie-arts te gaan. Want dan worden alle nodige aanpassingen vergoed Maandag dus een verwijzing vragen aan de huisarts en dan hopen dat ik een beetje rap terecht kan bij een revalidatie-arts (ze zitten gelukkig in het ziekenhuis hier om de hoek).
Foei Rewimo!! Ze heten tegenwoordig Firma Hanssen!! ze komen altijd bij ons eens in de 2 weken spreekuur draaien samen met de artsen, ik ben ook de hele tijd in de war door die naamsverandering
Welk ziekenhuis zit er ook alweer bij jou om de hoek?

Je kan ook een afspraak in Heliomare maken trouwens, dan kan je iets eerder terecht, in juni helaas. Wij hebben wat zieke artsen gehad vandaar dat de wachtlijst wat langer is. Maar misschien ideetje.

Clauwhee gefeliciteerd Wat jammer zeg dat ze er na zo'n lange tijd pas achterkwamen dat het niet ging passen, als ze dat eerder hadden geweten had die lijdensweg allemaal niet gehoeven
pi_18940741
Halloooo!! *PLOF*

Jemig wat een dag. Ik zal jullie het verhaal van deze dag qua rotdingen van schoolprojecten en alles wat daarbij komt kijken besparen Gelukkig was daar Niek voor mijn (groot!) opfleurmoment van vandaag Naast het verhaal wat ik hier vanmiddag snel had neergezet kan ik jullie nog melden dat ie om 11.28 is geboren, nadat mn schoonzus pas om iets na elven het ziekenhuis was binnengebracht. Hij moest er echt snel uit. Hij was ook helemaal uitgedroogd, dus hij heeft gelijk kennis mogen maken met de kinderarts. Die kwam maar tot 1 conclusie: Niek was gewoon al twee week te laat. Ze kwamen bij de echo's de laatste paar keer al op 2 week meer uit dan de uitgerekende datum (2 mei) maar toen zeiden ze dat dat kwam omdat het een grote baby zou zijn. De kinderarts zei dus heel eerlijk dat ie niet veel langer had moeten zitten. Gelukkig is alles nu goed! Morgen mag ik um eindelijk int echie zien... Ow op een kiekje van Niekje zullen jullie denk ik wel even moeten wachten...Vriendlief was de digitale in alle haast vergeten...heb nu alleen een ouderwetse via de 1 uur-service gezien..maar we hebben geen scanner meer. Maar ik kan jullie verzekeren dat ie verschrikkelijk kjoet is!!!

Janneke wordt een grote meid! Die schoentjes zijn echt gaaf!

Miss_d..die dok..

Syrena

Niemand vergeten hoop ik..
  donderdag 6 mei 2004 @ 21:59:06 #271
24188 Belana
kloon van belana
pi_18940794
Lois!
Het is vreselijk wat dat kan schelen allemaal! Wij hebben dat toen gezien met het inhuren van de aannemer hier. Belachelijk he! Goed dat jullie het zo gedaan hebben!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:01:23 #272
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18940883
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 20:30 schreef Syrena het volgende:
Ik ben een ui! Thanx, ik bel morgen meteen even.

Nee hoor, je bent geen uitje. Hoogstends een eitje . . .
Maar als je morgen ff belt, dan weet je gelijk ook wat meer.
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:03:57 #273
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18940950
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 21:57 schreef clauwheee het volgende:
Ow op een kiekje van Niekje zullen jullie denk ik wel even moeten wachten...Vriendlief was de digitale in alle haast vergeten...heb nu alleen een ouderwetse via de 1 uur-service gezien..maar we hebben geen scanner meer. Maar ik kan jullie verzekeren dat ie verschrikkelijk kjoet is!!!

Hebben we nou wat aan . . .
pi_18941014
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:03 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Hebben we nou wat aan . . .
Ja ik weet het.. duizend en een keer sorry...
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:08:02 #275
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_18941075
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:06 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ja ik weet het.. duizend en een keer sorry...

Voor straf moet je 2 foto's plaatsen.
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:10:11 #276
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18941119
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:08 schreef Spindizzy het volgende:

Voor straf moet je 2 foto's plaatsen.
Twee maar ?? Wat dacht je van twee dozijn om het goed te maken ??
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:10:46 #277
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_18941141
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:10 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Twee maar ?? Wat dacht je van twee dozijn om het goed te maken ??
Ik bedoelde 2 foto's per minuut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 mei 2004 @ 22:11:43 #278
13151 crew  Rewimo
pi_18941163
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 21:51 schreef Karin het volgende:

[..]

Foei Rewimo!! Ze heten tegenwoordig Firma Hanssen!! ze komen altijd bij ons eens in de 2 weken spreekuur draaien samen met de artsen, ik ben ook de hele tijd in de war door die naamsverandering
Welk ziekenhuis zit er ook alweer bij jou om de hoek?

Je kan ook een afspraak in Heliomare maken trouwens, dan kan je iets eerder terecht, in juni helaas. Wij hebben wat zieke artsen gehad vandaar dat de wachtlijst wat langer is. Maar misschien ideetje.
De Deo is dat, Karin. Waar is Heliomare? Ik ken de naam wel maar ik heb geen idee waar dat ligt. Is inderdaad iets om in mijn achterhoofd te houden als het niet lukt via de huisarts. Tnx!
pi_18941237
Clauwheee: gefeliciteerd met je neeffie!
  FOK!fossiel donderdag 6 mei 2004 @ 22:14:53 #280
2628 Karin
pi_18941256
Heliomare is in Wijk aan Zee Rewimo. Maar ik weet dat ze bijvoorbeeld ook in het Spaarne een polikliniek Revalidatie hebben. Ik zou als ik jou was eens flink rondbellen.
Ik weet dat bijvoorbeeld Beverwijk een hele lange wachtlijst heeft voor een eerste consult (wel een maand of 4 vaak) en 3 km verderop bij ons dus kan je vaak al binnen een week of 4 terecht (alleen nu dus even niet, we hebben ook wat drukte).
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 mei 2004 @ 22:16:58 #281
13151 crew  Rewimo
pi_18941306
Het kan me niet zo heel veel schelen waar ik nou precies heen moet, zo ver is dat allemaal niet. Dus een goeie tip
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:30:17 #282
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18941699
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:10 schreef Spindizzy het volgende:
Ik bedoelde 2 foto's per minuut
Daar kan ik wel mee leven
pi_18941754
@ ThunderChild en Spin: Jullie pesten mij!!!! Ik heb hem zelf ook nog niet int echie gezien hoor!!! *Heftig met hoofdje nee schudt*
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:38:08 #284
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_18941882
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:32 schreef clauwheee het volgende:
Jullie pesten mij!!!!
Tsk. Zou ik nooit doen. Thunderchild ook niet
pi_18942249
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:38 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Is ook zo, had beter moeten weten
  vrijdag 7 mei 2004 @ 00:39:59 #286
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18945003
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:38 schreef Spindizzy het volgende:
Nou . . .
pi_18947813
Clauwheee gefeliciteerd met Niek!!! Heel veel plezier met hem !
Verder heb ik niets gelezen, stelletje beppies! Ik ga zo bijlezen, pfff 3 pagina's
  † In Memoriam † vrijdag 7 mei 2004 @ 08:26:39 #288
43556 miss_dynastie
pi_18948135
Ik ga zo even bijlezen hoor, maar.......... ik kreeg de huisarts in een keer te pakken en de telefoon ging maar een keer over en toen namen ze dus al op ... jammer dat ik daarna tien minuten in de wacht stond, maar je kan niet alles hebben, zullen we maar zeggen. Ik mocht zelf kiezen tussen woensdag- donderdag- vrijdag en toen koos ik voor woensdag, toen vroeg zij hoe laat ik wilde en toen vroeg ik om de vroegst mogelijke open plek, en toen zei ze negen uur, maar als dat te vroeg voor je is in verband met je klachten dan doen we het een paar uur later. Mond valt van verbazing open ... ik had een MENS aan de telefoon en ik heb het maar om negen uur gedaan, anders ga je er zo tegenaan hikken
  † In Memoriam † vrijdag 7 mei 2004 @ 08:27:55 #289
43556 miss_dynastie
pi_18948144
Janneke, wat een prachtige schoentjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 mei 2004 @ 08:30:04 #290
13151 crew  Rewimo
pi_18948156
Goed zo Miss_D, heel doortastend van je Je kunt het inderdaad maar zo snel mogelijk achter de rug hebben toch?
  † In Memoriam † vrijdag 7 mei 2004 @ 08:31:27 #291
43556 miss_dynastie
pi_18948167
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 21:12 schreef livelink het volgende:
Miss_D, mijn huisarts heeft sinds een jaar ondersteuning van een invalkracht/stagiair. Op die manier is de bereikbaarheid een stuk beter geworden. Wel zijn de rekeningen om die reden omhoog gegaan, maar je kunt niet alles hebben, natuurlijk
Tja, die rekeningen maken mij niet zoveel uit, omdat ik daar 100% voor verzekerd ben (op het eigen risico van 50 euro per jaar na, maar dat heb ik er nu wel uit ).... ik baal alleen als de service klote is en ik krijg een hoge rekening, maar volgens mister_d moet ik me daar niet druk om maken, want ik betaal voldoende premie (en das ook weer waar )
  † In Memoriam † vrijdag 7 mei 2004 @ 08:32:09 #292
43556 miss_dynastie
pi_18948175
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 08:30 schreef Rewimo het volgende:
Goed zo Miss_D, heel doortastend van je Je kunt het inderdaad maar zo snel mogelijk achter de rug hebben toch?

En nu hopen dat ik wél van mijn klachten afkom!
  † In Memoriam † vrijdag 7 mei 2004 @ 08:35:59 #293
43556 miss_dynastie
pi_18948211
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 21:32 schreef Lois het volgende:
Dat het de moeite loont om verschillende bedrijven te benaderen als je een bepaald produkt zoekt is hier vanavond wel weer aangetoond.
Oh, zeker. En als je zin en tijd hebt, kun je die bedrijven weer tegen elkaar uitspelen en dan kom je nog lager uit mister_d heeft ooit een bouwkundige opleiding gedaan en veel leraren hadden eigen bedrijfjes en die waarschuwden al hoeveel je af kunt dingen en hoeveel winst er op die dingen zit. Was jij alleen toen die meneer van bedrijf A langskwam? Het schijnt ook zo te zijn dat ze vrouwen alleen liever niet helpen, die beslissen toch niet zonder hun man, volgens sommigen Op ouders online heeft er een keer een leuk draadje over gelopen, mevrouw ging mooi met 20.000 gulden contant naar een andere winkel Als ze mij beginnen te 'mevrouwtje-en', dan word ik heeeeeeeel nijdig, dat is in de computerzaak al weleens gebeurd Ik ben benieuwd naar je kozijnen
  † In Memoriam † vrijdag 7 mei 2004 @ 08:38:36 #294
43556 miss_dynastie
pi_18948239
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 21:57 schreef clauwheee het volgende:
Gelukkig was daar Niek voor mijn (groot!) opfleurmoment van vandaag
Jeetje, wat een eng verhaal !!! Hoe is het met je schoonzusje? En als je morgen gaat, kun je toch je digitale toestel meenemen, of ben ik nu gek En rustig aan he
pi_18948247
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 21:51 schreef Karin het volgende:

[..]

Is dat Hanssen Footcare? Dat bedrijf is van de ouders van een vriendin. Haar vader is helaas gestorven maar haar schoonbroer heeft het destijds overgenomen... ik wist niet (als ze het zijn) dat ze ook buiten Limburg "werkten"
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 mei 2004 @ 08:48:31 #296
13151 crew  Rewimo
pi_18948309
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 08:39 schreef lily het volgende:

[..]

Is dat Hanssen Footcare? Dat bedrijf is van de ouders van een vriendin. Haar vader is helaas gestorven maar haar schoonbroer heeft het destijds overgenomen... ik wist niet (als ze het zijn) dat ze ook buiten Limburg "werkten"
Ja, klopt Dat is 'm.
pi_18948348
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 08:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, klopt Dat is 'm.
oh grappig (hun logo, een voet in een hand, daar heeft mijn vriendin ooit model voor gestaan.)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 mei 2004 @ 08:57:27 #298
13151 crew  Rewimo
pi_18948386
Hoe is het trouwens met Damon, is ie alweer opgeknapt?
pi_18948755
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 08:57 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het trouwens met Damon, is ie alweer opgeknapt?
Ja hoor, Damon is weer helemaal het mannetje
  vrijdag 7 mei 2004 @ 11:04:59 #300
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18950537
Wij kunnen dit weekend de steentjes voor de tuin ophalen bij de Gamma, maar het zit ons niet echt mee
Ten eerste, degene die ons zou helpen (want hij heeft een auto met een trekhaak): Zijn moeder is overleden van de week en wordt vandaag begraven, das ergens in Rotterdam die kant op. Dus ik weet niet of hij er morgen wel is En voor zoiets ga ik dat ook niet vragen natuurlijk.
Toen hadden we bedacht een busje te huren. Van de 2 verhuurbedrijven die hier zitten, is er eentje niet op zaterdag open, dus zou je hem een heel weekend moeten huren. En dat vind ik zonde aangezien we hem waar 2 of 3 uurtjes nodig hebben. (hier kan je dus in principe voor 4 uurtje huren, maar dan alleen doordeweeks )
De andere is wél op zaterdag open, maar daar moet je voor minimaal 24 uur huren. ook zonde
Dus Peter gaat het maar aan een collega vragen, want die heeft ook een auto met trekhaak, hopen dat dat lukt Anders weet ik het ook niet. 2200 trommelsteentjes op een fiets wordt wat rottig
pi_18950626
Vervelend zeg.

Jullie hebben wel de beschikking over een aanhangwagen, begrijp ik?
  vrijdag 7 mei 2004 @ 11:13:01 #302
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18950774
Anders achter in de autobak en een 'paar' keer heen en weer rijden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')