quote:"It's het Speeltuinbankje with our very special guest star Brighteyes" yeeeeaaaahhhhhh
Ziet er leuk uit, maar vind het toch iets te link . . .quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:55 schreef lily het volgende:
Ik kwam net in een ander topic een link tegen met hangmatten. Echt leuk spul..
[afbeelding]
Het is dus al verkochtquote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:27 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat zou zeker zonde zijn. Ik hoop voor je dat het doorgaat. Ik heb ook al eens een leuk huis voorbij zien gaan omdat iemand op het laatste moment hoger boodMaar ja, dan had ik mijn huidige huis niet gehad, en dat is nog leuker!
Is toch ook gezellig ?? Zeker voor je ouders, zien zij jouw ook weer 'squote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
Dus nu kan ik me gaan voorbereiden op het 'op kamers' gaan bij mijn ouders
Och ik vind morgen ook niet zo heel erg hoor, vond Koninginnedag minder leukquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik ook hoor, ClauwheeeGelukkig heb ik morgenochtend eerst iets leuks: gastredactieschap bij ons personeelsblad. Een gezellig tripje naar Leiden
Aangezien de meeste papa's en mama's ook moeten werken, denk ik dat zij geen vrij heeft.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:26 schreef LadyS het volgende:
ik ga wel kijken of mijn schoonzusje vrij is... misschien dat ik dan ergens heen ga met haar.
Ze werkt in een kdv, zijn die doorgaans open of gesloten op 5 mei?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aangezien de meeste papa's en mama's ook moeten werken, denk ik dat zij geen vrij heeft.
Geeft niks hoor, mijn vent zit me ook steeds te plagen dak moet werken en hij nietquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Sorry, zit ik jullie hier lekker te maken
Nerveus nog niet echt, gewoon heel veel zin in, is een hele aardige vent/jongen/man.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:39 schreef Sugar het volgende:
Leuk, Angel!
En Brighteyes: date!!!!! Cool! Al nervous?
Veel plezier in elk geval!!!!!
Dames en een enkele heer, ik zoek een leuk, appelgroen dekentje dat geschikt is voor in het ledikantje van apie. Iemand een idee waar ik het kan vinden?
Ik heb gezocht bij prenatal warenhuizen, hema, ikea en babydump. Helaas.
Nog tips? In het creatopic vraag ik ook al om tips voor het vinden van de goeie stof (uit een grotere deken of uit de stoffenzaak), maar leg hier mijn luxeprobleem ook even voor. Want ja, luxe is het, hoor! Ik heb namelijk wel groene dekentjes gezien, maar net niet de "goeie" kleur!![]()
Dank!
Sugar, ik heb bij IKEA dekentjes gekocht, zijn babydekentjes maar hier liggen ze over de leuning van de witte stoeltjes. Zoek je zoiets misschien? Zijn wel spotgoedkoop, 5 euroquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:39 schreef Sugar het volgende:
Leuk, Angel!
En Brighteyes: date!!!!! Cool! Al nervous?
Veel plezier in elk geval!!!!!
Dames en een enkele heer, ik zoek een leuk, appelgroen dekentje dat geschikt is voor in het ledikantje van apie. Iemand een idee waar ik het kan vinden?
Nog tips? In het creatopic vraag ik ook al om tips voor het vinden van de goeie stof (uit een grotere deken of uit de stoffenzaak), maar leg hier mijn luxeprobleem ook even voor. Want ja, luxe is het, hoor! Ik heb namelijk wel groene dekentjes gezien, maar net niet de "goeie" kleur!![]()
Dank!
Nee, we waren met zijn drieen. Met zijn tweeen is er niks aan.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:51 schreef beefcake het volgende:
Spinidizzy Welkom terug in Nederland! Spelen jullie Catan daar met zijn tweeën?
Catan dus. Niet de vakantie, die zou met zijn tweetjes ook best leuk zijn geweestquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:06 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nee, we waren met zijn drieen. Met zijn tweeen is er niks aan.
Vanavond welquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:03 schreef Zabb het volgende:
Hey Beefcake! Heb je de enquête al ingevuld??![]()
Moooi!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:10 schreef beefcake het volgende:
[..]
Vanavond wel![]()
Morgen gaat ie op de bus![]()
Als ik vragen mag, in welk opzicht ?? Lichamelijk of geestelijk ??quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:51 schreef Brighteyes het volgende:
Bij m'n ouders wonen is op zich wel ok, maar mijn vader heeft 3 jaar geleden een herseninfarct gehad en is daardoor toch wel veranderd, en daardoor de situatie thuis en tussen mijn ouders ook wel.
En eigenlijk kijk ik er niet zo naar uit om dat van dichtbij te moeten bekijken.
Er gaat me toch ééntje morgen verrot zitten zijn (en anders donderdag wel . . .)quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:02 schreef Syrena het volgende:
* Syrena moet (ja inderdaad: MOET) naar de fitness. En ik heb nog spierpijn van mijn eigen Pilatessessies van gisteren![]()
Erg blij dat ik geen webcam heb aangesloten, ik lag wat aan te hobbelen voor de computer gister, hehehehe![]()
Nah.... voor deze ene keer danquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:09 schreef Rewimo het volgende:
Mag ik even spammen?
quote:*trots is*
hoe oud is je oudste, eska? luca is nu 4 jaar en bijna 11 maanden. ik vind hem nog zo jong om al te gaan wisselen. (wat je zegt, jessie, hij wordt grootquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:29 schreef Eska het volgende:
Lady-wrb, mijn oudste heeft dus exact hetzelfde! Alleen zit zijn melktand nog maar een pietepeuterig klein beetje los, wiebelt nog niet zo uitbundig zeg maar.
Ik vroeg me ook al af of dat nu kwaad kon, inderdaad omdat de nieuwe tand er echt een stukje achter zit.
Beetje rondgesurft en van wat ik zo gelezen heb gaat dit meestal vanzelf goed.
Maar bij twijfel kun je altijd de tandarts raadplegen natuurlijk.
Da's inderdaad een stuk jonger dan mijn oudste ja, hij is 6. Maar ik geloof dat ze gemiddeld rond hun 5e jaar beginnen met wisselen. Die van mij is dus eigenlijk later dan de jouwe vroeg is (of zoiets).quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
hoe oud is je oudste, eska? luca is nu 4 jaar en bijna 11 maanden. ik vind hem nog zo jong om al te gaan wisselen. (wat je zegt, jessie, hij wordt groot)
Komen er hopelijk zo aan, er zijn hier af en toe wat internetprobleempjes.. monumentje!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:52 schreef Jessicaa het volgende:
En Clauwhee waar blijven de foto's????
Nou nou, zó strikt is het ook weer niet hoor. Dat is slechts een gemiddelde.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:52 schreef daniman het volgende:
ik wou al zeggen ja, voor zover ik weet gebeurt wisselen altijd vanaf zes jaar!
Geestelijk en lichamelijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als ik vragen mag, in welk opzicht ?? Lichamelijk of geestelijk ??
een katoene witte of een creme kleurige kopen (wordt je toch mee doodgegooit) en die zelf een verfje gevenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:39 schreef Sugar het volgende:
Dank!
Je zal wel even moeten kijken waar het dekentje van gemaakt is. als je dat weet, kan je bijv hier http://www.dylon.nl/index1.html even kijken of het te verven is.quote:Op woensdag 5 mei 2004 07:24 schreef Sugar het volgende:
Ja, kan dat, Moussy? Dat vroeg ik me dus ook al af... Want het is van dat rare spul, hè, dat fleece-achtige, pluisachtige deken-spul. Denk jij van wel? Dat zou dè oplossing zijn!
Thanks.
Oei!!! En nu?quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:39 schreef Rewimo het volgende:
Tnx voor de complimentjes
Ging ik vanmorgen naar Leiden, voor die redactiebijeenkomst. Sta ik voor de deur, pak mijn papieren om te kijken waar het was... zie ik de datum... 28 april
Oeh das balen! Das een week te laat!quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:39 schreef Rewimo het volgende:
Ging ik vanmorgen naar Leiden, voor die redactiebijeenkomst. Sta ik voor de deur, pak mijn papieren om te kijken waar het was... zie ik de datum... 28 april
quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:39 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij gewoon in de wasmachine.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:41 schreef Zabb het volgende:
Vraagje! Ik denk dat jullie hier wel verstand van hebben
Hoe kun je het beste tandpasta uit een truitje krijgen???![]()
Ik vind tandpastavlekken juist zulke rotvlekken omdat ze wit uitbijten en je ze zo moeilijk wegkrijgtquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon in de wasmachine.
http://www.omaweetraad.com/ schrijft zelfs voor dat je bepaalde vlekken met tandpasta moet behandelen en daarna in de wasmachine moet doen, dus volgens mij is het niet zo'n probleem
Ja ik heb de vlek al 2 keer proberen te verwijderen, maar je blijft een wittige vlek zienquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind tandpastavlekken juist zulke rotvlekken omdat ze wit uitbijten en je ze zo moeilijk wegkrijgt
Hey bedankt!quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Tandpasta kunt u verwijderen met tapijtshampoo, witte azijn of ammonia.
van:
http://www.dehuisaanhuiskrant.nl/trendinfo/ojeevlek.php
Ik weet het ook niet, maar misschien kun je het eens proberen
Als het witte tanden tandpasta was, krijg je het er niet uit, daar zit een blekend goedje inquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:53 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ja ik heb de vlek al 2 keer proberen te verwijderen, maar je blijft een wittige vlek zien! Ik had het truitje net nieuw en nog geen 10 minuten aan!
![]()
Een (oud) éénpersoons dekbedquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:14 schreef Bass-Miss het volgende:
Weet iemand wat je het best als speeldekentjes kunt gebruiken?
Ik zou liefst iets vinden dat makkelijk in de wasmachine en droger kan.
Daar dacht ik ook al aan, maar blijft dat een beetje liggen als ze daarover kruipen en zo?quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Een (oud) éénpersoons dekbed
Die tapijtshampoo bracht mij op een idee! Ik heb van Vanish de tapijtreiniger, en dat is een soort schuim. Die heb ik op de vlek gespoten, en het is nu bijna droog en het ziet er erg goed uit!!! De vlek is er volgens mij helemaal uit, maar ik zal niet te vroeg juichen. Even afwachten totdat het helemaal droog is!quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Tandpasta kunt u verwijderen met tapijtshampoo, witte azijn of ammonia.
van:
http://www.dehuisaanhuiskrant.nl/trendinfo/ojeevlek.php
Ik weet het ook niet, maar misschien kun je het eens proberen
Nee het is niet speciale witte-tanden-tandpasta. Gewoon Sensodyne!quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:14 schreef moussy het volgende:
[..]
Als het witte tanden tandpasta was, krijg je het er niet uit, daar zit een blekend goedje in
ik heb een aantal boxkleden die hier als speeldekentje gebruikt worden, hartstikke handig!quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:14 schreef Bass-Miss het volgende:
Weet iemand wat je het best als speeldekentjes kunt gebruiken?
Ik zou liefst iets vinden dat makkelijk in de wasmachine en droger kan.
Boxkleden?quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb een aantal boxkleden die hier als speeldekentje gebruikt worden, hartstikke handig!![]()
Nog 22.3 kilo te gaanquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:11 schreef Sugar het volgende:
Goe gedaan, Karin! Knap!
En gaat zo door, als je het nog nodig vindt, natuurlijk...
Ik moest toen ik begon zo'n 40 kilo afvallenquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:36 schreef Karin het volgende:
[..]
Nog 22.3 kilo te gaan![]()
En dankje LadyS, dat soort succesverhalen dragen enorm bij aan mijn motivatie!
Wij gaan in september op vakantie en dan wil ik wel weer in badpak durven (bikini wordt niets meer met die striae en lubberbuik). Moet gaan lukken denk ik zo.
Ik ga naar het bevrijdingsfestival in Wageningenquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:38 schreef Jessicaa het volgende:
Waar ga je henn?
Wat heb gemist?
Veel plezier in ieder geval
jij ookquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:31 schreef Jonnetje het volgende:
(P.s. Rewimo je hebt mail)
De hema heeft een neppert in de aanbieding voor 299 euroquote:Op woensdag 5 mei 2004 19:21 schreef Lois het volgende:
Rewimo, even snel, ik weet dat Karin nog een mamafiets zoekt. Ik zal haar even op dit topic attenderen.
Nou, ik zit nu voornamelijk met het probleem van mijn achillespees. Als ik op de Sparta heb gefietst heb ik veel meer last dan op mijn Batavus. Dus dat speelt ook een grote rol. Komt vooral omdat je er heel anders op zit, waardoor mijn houding op de Batavus kennelijk gunstiger is. En Christan kan nu toch achterop, en over een jaar of wat fietst ie lekker zelfquote:Op woensdag 5 mei 2004 19:36 schreef Jessicaa het volgende:
O wat lekker Rewimo. Doen vast niet alle werkgevers aan mee zeker?
En de fiets is mooi lijkt ene beetje op mijn giant.
Ik heb ook nog aan een mama fiets gedacht. Maar ik heb nu al zo'n mooie. Het feit dat 2 zitjes er niet zo gemakkelijk op gaan is dan maar jammer. Over een jaar past Janneke toch niet meer in t voorzitje en dan zit ik met hetzelfde probleem (wat ook weer niet echt een probleem is )
Fietste die een stuk zwaarder ofzo?
Heel veel werkgevers wel hoor Jessie, het loont de moeite om eens te informeren bij de baas van je man.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:36 schreef Jessicaa het volgende:
O wat lekker Rewimo. Doen vast niet alle werkgevers aan mee zeker?
Mjah echt wel..ik dacht vanochtend nog, kunnen we vanavond lekker heen..nee dus. En dubbel balen, want morgenochtend moet ik naar een belangrijke bespreking bij de opdrachtgever voor het project van school en daarna moet ik werken...tot 21.00 uur morgenavond...snik... Maar goed, hihi...zo'n kleintje komt toch echt als hij of zij er zin in heeft! Als alles maar goed gaat!quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:17 schreef Rewimo het volgende:
Duimen maar, ClauwheeeBalen dat het zo lang duurt zeg...
Zo min mogelijk zo is ons verzekerd...quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Belana, nu pas
Komt dat vaak voor?
Lees ik ook nu pas, wat goed Karin! Wil ik ook wel! Ik moet 10 kilo kwijt. Je moet blijkbaar echt zo'n dieet beginnen he, dat werkt toch!quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:02 schreef Karin het volgende:
Ik moet hier even heel trots zijn weet dat het in het dieettopic moet maar wil het toch even hier kwijt
Ben vorige week begonnen bij de Weight Watchers nav een succesverhaal van een collega. Ik ben in 1 week 2.7 kilo kwijtDe eerste weken gaat natuurlijk altijd hard maar dit is wel een geweldig begin vind ik zelf en ook wel een goede stimulans om door te gaan
![]()
Het bevrijdingsfestival in Wageningenquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:06 schreef Belana het volgende:
[..]
Zo min mogelijk zo is ons verzekerd...![]()
Waar waren jullie heen? (te lui om terug te lezen)
Ja hoop ik ook! Wachten duurt lang he..Vriendlief vraagt ook om de vijf minuten aan mij of ik denk dat z'n zussie al zou zijn begonnen..quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Clauwheee, ik hoop dat je schoonzusje snel gaat bevallen? Heb je nog met je kralen gespeeld?
Nou mooi zo meis, tis jullie gegund zo gezellie met z'n tweetjes!quote:Wij waren rond half acht terug... we hebben het beregezellig gehad samen, maar ik ben wel bekaf!
Ja het werkt echtquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:08 schreef Belana het volgende:
[..]
Lees ik ook nu pas, wat goed Karin! Wil ik ook wel! Ik moet 10 kilo kwijt. Je moet blijkbaar echt zo'n dieet beginnen he, dat werkt toch!
Ja, het is wel leuk. Ik moet veel leren natuurlijk en dat vind ik altijd erg vermoeiend. Daar komt bij dat het enorm druk is dus en de werkdruk dus hoog en daarom wil ik mijn collega's zo min mogelijk storen en het zo snel mogelijk allemaal goed doen. Ja, ik leg de lat altijd lekker hoog voor mezelf jaquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:14 schreef lady-wrb het volgende:
belana, bevalt je nieuwe baan goed?
ach t is in handen van de advocaten en voor de rest doet hij zijn best om me zo dwars mogelijk te zitten en ik doe mijn best me dr niks van aan te trekken, al valt dat op sommige momenten niet mee.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:00 schreef Belana het volgende:
Hoe is het met jou en de toestanden met je ex? Of heb je het er liever ff niet over? Dat snap ik namelijk ook wel natuurlijk.
dat is zeker redelijk! (goedkoop zelfs) jeetje. wat een gezeur...quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:
O ja, de kosten zouden acht euro zijn, inclusief alles, dus ook wat wijn en bier (niet teveel) en zes soorten vlees, salades, stokbrood, vier sauzen en ijs met kersen toe. Is dat redelijk?
Jaspers gezicht is nu "schoon" , op zijn lichaam zie je nog steeds rode littekentjes die hopelijk wegtrekken als hij in het zonnetje gaat spelen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:44 schreef lady-wrb het volgende:
wie weet hoe lang het duurt voordat je niks meer van de waterpokken ziet?
Nee, de huisarts is onbereikbaar, dus ik heb nog steeds geen afspraak kunnen maken. Wat binnenkort overigens helemaal niet meer nodig is, want als ik hem morgen niet te pakken heb, ga ik hem eigenhandig wurgen, dan heeft ie pas een goed excuus om onbereikbaar te zijnquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:05 schreef Jessicaa het volgende:
Miss D je hebt het over je ziekte, wat heb je dan precies? Zijn ze daar nu achter dan?
Dat moet ik zien (neem je wel je webcam mee ??)quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, de huisarts is onbereikbaar, dus ik heb nog steeds geen afspraak kunnen maken. Wat binnenkort overigens helemaal niet meer nodig is, want als ik hem morgen niet te pakken heb, ga ik hem eigenhandig wurgen, dan heeft ie pas een goed excuus om onbereikbaar te zijn
daar gaat best veel tijd inzitten hoorquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Zoals ik al zei, het versturen van de rekeningen lukt em prima
Dat is zeker ideaalquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:47 schreef Jessicaa het volgende:
Kan best zijn dat het erg druk is natuurlijk. Maar wel balen hoor. Hebben ze bij julie geen vrij spreekuur dat je zonder afspraak langs kunt gaan? Dat is hier elke dag tussen 8 en 9. Ideaal.
Uh, dat werkt ook wel ja, dat klopt.... dat ga ik morgenochtend maar eens doen danquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:46 schreef pluisje het volgende:
Of gewoon een uur lang neurotisch de redial knop indrukken, zoals ik bij mijn vorige huisarts deed
Meestal was ik er dan binnen 10 minuten wel doorheen
Nee, dat kan dus niet.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:47 schreef Jessicaa het volgende:
Kan best zijn dat het erg druk is natuurlijk. Maar wel balen hoor. Hebben ze bij julie geen vrij spreekuur dat je zonder afspraak langs kunt gaan? Dat is hier elke dag tussen 8 en 9. Ideaal.
Dat rolt allemaal uit zijn computerprogrammaquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:47 schreef lily het volgende:
[..]
daar gaat best veel tijd inzitten hoor![]()
Maar ik denk dat je niet moet vergeten dat een dierenarts veel minder patienten heeft dan een huisarts. Ik had door de slechte bereikbaarheid en de vele regeltjes van mijn vorige huisarts ook een hekel aan dat mens, maar als je dan eens hoort wat voor dagen ze maken, en hoe groot de praktijken tegenwoordig zijn (en ze worden steeds groter, wegens gebrek aan opvolgers), dan had ik er ook wel weer begrip voor.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat kan dus niet.
Wat dat aan gaat ben ik zo tevreden over mijn dierenarts. Oké, hij is beslist niet goedkoop, maar nog altijd iets goedkoper dan de huisarts en de service is gewoon om te zoenenIs het dringend, dan kan ik binnen twee uur terecht, bel ik voor een afspraak, zijn ze altijd bereikbaar, ze nemen de tijd voor je, leggen alles uit en meestal kan ik de volgende dag al terecht voor een afspraak als het bijvoorbeeld gaat om inentingen. De huisarts verdient zijn geld toch wel, ze houden elkaar hier in het dorp allemaal de hand boven het hoofd en je kan dus niet wisselen. Als mijn dierenarts slechte service levert, stap ik op. En dat is het hele verschil.
Bij mij op zich hetzelfde verhaal hoor, maar als je belt wordt er wel gevraagd of het dringend is of niet, om te voorkomen dat iemand die echt ziek is en behandeling nodig heeft een dag moet wachten omdat er iemand die (ik noem maar wat) eens uitgebreid over de alternatieven voor de pil wil praten, net iets eerder belde voor een afspraak.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:02 schreef Rewimo het volgende:
Goh, ik kan van 8 tot half 12 bellen, en meestal kom ik er redelijk snel doorheen. Ook kan ik vaak dezelfde of de volgende dag al terecht. Als ik jullie verhalen zo lees is dat echt een uitzondering.
Ik zou zo graag begrip willen hebben, maar als ik dan om half vier langs mijn huisarts ga en zijn assistente heeft de computer uit, zit met haar moeder te bellen en kan geen nieuwe afspraak maken omdat de pc al uit staat en er niemand meer aanwezig is, tja, dan is het gauw over. Laat ik eerlijk zijn: als het ging om commerciele dienstverlening, dan zou ik never nooit een dienst bij hem afnemen. Maar, en dat is het probleem (Thunderchild), ik mag niet wisselen, het zooitje houdt elkaar de hand boven het hoofd. Er is dus gewoon een soort monopolie ontstaan. Een beetje service en aandacht is niet verkeerd. Maar ik ben nogal commercieel denkendquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:02 schreef pluisje het volgende:
[..]
Maar ik denk dat je niet moet vergeten dat een dierenarts veel minder patienten heeft dan een huisarts. Ik had door de slechte bereikbaarheid en de vele regeltjes van mijn vorige huisarts ook een hekel aan dat mens, maar als je dan eens hoort wat voor dagen ze maken, en hoe groot de praktijken tegenwoordig zijn (en ze worden steeds groter, wegens gebrek aan opvolgers), dan had ik er ook wel weer begrip voor.
Een dierenarts is een veel commerceler werkend persoon dan een huisarts, hij kan rekenen wat ie wil, zijn praktijk zo groot/klein maken als ie wil etc. Dat is voor een huisarts een heel ander verhaal.
Jazeker, dan heb je echt mazzelquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:02 schreef Rewimo het volgende:
Goh, ik kan van 8 tot half 12 bellen, en meestal kom ik er redelijk snel doorheen. Ook kan ik vaak dezelfde of de volgende dag al terecht. Als ik jullie verhalen zo lees is dat echt een uitzondering. En dat in een grote stad.
Urgentiequote:Afijn ik heb net zitten bellen voor een afspraak met de revalidatie-arts. Dat kan 'al' in juliIk vraag maandag wel of mijn huisarts daar nog iets aan kan doen.
Tja, ik kan echt heel weinig, ze nemen gewoon geen nieuwe patienten aan. Als mister_d en ik gaan trouwen, kan ik op sociale indicatie terecht bij zijn huisarts.... maar om nu daarvoor een huwelijk te gaan vervroegenquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:14 schreef Pandorah het volgende:
Wat een slechte huisarts miss_d! Ik zou gewoon een nieuwe zoeken. Zeg gewoon dat je verhuisd bent en daarom een nieuwe zoekt.
Ik had eerst een huisarts die ook slecht bereikbaar was maar na flink kwartiertje bellen, kwam je er wel door. En daar kon je meestal pas na een week (!) terecht tenzij je flink ziek was... nu ik verhuisd ben (al een tijd hoor), had ik gelijk een nieuwe huisarts gezocht. Bij deze nieuwe kan ik gewoonlijk de volgende dag al komen. En deze wilde zelfs een kennismakingsmakingsgesprek
.
Oh? Toen ik bij mijn nieuwe dok werd aangenomen, vroeg ik of mjin vriend ook bij hem mocht. Toen vertelde de dok dat "inwonende huisgenoten" van de patient gewoon werden ingeschreven! Mister_D moet het dus maar even goed gaan navragenquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Tja, ik kan echt heel weinig, ze nemen gewoon geen nieuwe patienten aan. Als mister_d en ik gaan trouwen, kan ik op sociale indicatie terecht bij zijn huisarts.... maar om nu daarvoor een huwelijk te gaan vervroegen![]()
Er zijn ergere redenen . . .quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
.... maar om nu daarvoor een huwelijk te gaan vervroegen![]()
Ohquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:28 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Oh? Toen ik bij mijn nieuwe dok werd aangenomen, vroeg ik of mjin vriend ook bij hem mocht. Toen vertelde de dok dat "inwonende huisgenoten" van de patient gewoon werden ingeschreven! Mister_D moet het dus maar even goed gaan navragen.
herkenbaar! Ik belde dus van de week om die nieuwe DaKTP prik te bestellen....op vakantie....quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:50 schreef LadyS het volgende:
mijn huisarts is altijd weg als ik hem nodig heb
dan weer vakantie, bijscholing, vakantie, dagje vrij, vakantie
ALTIJD maar dan ook ALTIJD oh nee op 1 keertje na als ik belde voor een afspraak, kreeg ik een bandje..
de praktijk is tot dan-en-dan gesloten.. bla bla bla
Maar wie is hij om daarover te beginnen, dat is toch je eigen zaak?quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:05 schreef LadyS het volgende:
Mijn schoonmoeder en schoonzusje lopen weg met hem, maar ik vind hem niks. Ik kwam daar toen ik zo door mijn rug gegaan was en toen begon ie een heel verhaal over afvallen en suikerziekte enzoDaar kwam ik verdorie helemaal niet voor
ik zal de laatste zijn die zal beweren dat ik niet hoef af te vallen, maar toch
Ik heb 10x liever de huisarts die ik had voordat ik hierheen verhuisde
ja dat vond ik ookquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wie is hij om daarover te beginnen, dat is toch je eigen zaak?
Nee, inderdaadquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:47 schreef LadyS het volgende:
en jij verwent je beesten heus niet he, miss-d
Wat ontzettend zieligquote:over beesten gesproken:
Mijn schoonmoeder belde netze heeft een van haar katten in moeten laten slapen vandaag. Het beestje was 5 jaar. Hij had errug last van zijn darmen (heeft ie eerder gehad en dat is toen opgelost), maar nu bleek ook dat zijn lever heel slecht functioneerde. Hij kon wel naar de dierenkliniek om zijn darmen leeg te laten masseren, maar dat zou én een hoop geld kosten én waarschijnlijk had het zijn leven maar heel kort gerekt, want zijn lever was dus ook niet goed meer
R.I.P. Azraël
ze was er wel redelijk onder...quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat ontzettend zielig
Hoe is ze eronder?
27 mei is het alweer een jaar geleden dat wij Floris lieten inslapen....
Een neefje om te vertroetelen (als dat maar goed gaat). Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:58 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben weer tante van een jongetje dit keer![]()
Niek
Vertellen ?? Ja, dag! Foto's willen we zien !!!quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:05 schreef clauwheee het volgende:
Mensen hartstikke bedanktIk ga nu echt weer, ik vertel jullie later vast meer!!!!
Het blijft toch nog wel veilig hiero ?? (of ga anders tekeer met een koevoet Hoezo, ik speel teveel Half-Life . . .)quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:14 schreef Syrena het volgende:
Bleeeeehhhhrrggg, exen, ik ga die hakbijl eens kopen bij de Praxis![]()
Ouch, dat doet veel pijn . . .quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:14 schreef Syrena het volgende:
En nu heb ik (waarschijnlijk van het vele urenlange gamen op GameZone) een zeer zeer pijnlijk stuitje. Ik heb al drie keer gekeken of er geen puist ofzo zat, mijn moeder ook laten kijken, maar we zien niks. Maar ik kan dus niet meer fatsoenlijk zitten. Eigen schuuuuuld, verdorie.
Nee hakbijl is beter, voor eehhh bepaalde lichaamsdelenquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het blijft toch nog wel veilig hiero ?? (of ga anders tekeer met een koevoet Hoezo, ik speel teveel Half-Life . . .)
[..]
Ouch, dat doet veel pijn . . .
Ehhhhm (* ThunderChild slowly backs away . . .)quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:23 schreef Syrena het volgende:
Nee hakbijl is beter, voor eehhh bepaalde lichaamsdelen![]()
Dat krijg ik niet, heb een goeie stoelquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:23 schreef Syrena het volgende:
En kijk maar uit met Half-Life, dalijk heb je ook een zere kont
Ik heb een lullig Xenos kussentje, dat net niet groot genoeg is voor mijn hele kont (ik laat in het midden of dat aan het kussentje of mijn kont ligt, hahaha)quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ehhhhm (* ThunderChild slowly backs away . . .)
[..]
Dat krijg ik niet, heb een goeie stoel
Inderdaad !!! En ook een Niekje als dat kanquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:31 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh, niet te vergeten Fotooooooooooooo!
Waarschijnlijk het laatste . . .quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:58 schreef Syrena het volgende:
Ik heb een lullig Xenos kussentje, dat net niet groot genoeg is voor mijn hele kont (ik laat in het midden of dat aan het kussentje of mijn kont ligt, hahaha)
Achteraan aansluiten aub . . .quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:31 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh, niet te vergeten Fotooooooooooooo!
Huh, zwaar in de verleiding komt om foto te maken van kont... (not)(niet in een topic met Janneke haar mooie nieuwe schoenen).quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het laatste . . .![]()
![]()
![]()
![]()
sorry, was een inkoppertje
Ik ben een ui! Thanx, ik bel morgen meteen even.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:24 schreef Jessicaa het volgende:
Syrene dan bel je toch even met het RIAGG om te vragen of je aanmelding binnen gekomen is. En of ze een indicatie kunnen geven van hoe lang het gaat duren.
Foei Rewimo!! Ze heten tegenwoordig Firma Hanssen!!quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben vanmorgen naar Ortho Comfort geweest. Werd netjes geholpen en de diverse mogelijkheden zijn op een rijtje gezet. Hij kan mijn schoenen aanpassen, maar het is slimmer om eerst naar een revalidatie-arts te gaan. Want dan worden alle nodige aanpassingen vergoedMaandag dus een verwijzing vragen aan de huisarts en dan hopen dat ik een beetje rap terecht kan bij een revalidatie-arts (ze zitten gelukkig in het ziekenhuis hier om de hoek).
quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:30 schreef Syrena het volgende:
Ik ben een ui! Thanx, ik bel morgen meteen even.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:57 schreef clauwheee het volgende:
Ow op een kiekje van Niekje![]()
zullen jullie denk ik wel even moeten wachten...Vriendlief was de digitale in alle haast vergeten...heb nu alleen een ouderwetse via de 1 uur-service gezien..maar we hebben geen scanner meer. Maar ik kan jullie verzekeren dat ie verschrikkelijk kjoet is!!!
![]()
Ja ik weet het.. duizend en een keer sorry...quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
![]()
Hebben we nou wat aan . . .
quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja ik weet het.. duizend en een keer sorry...![]()
Twee maar ?? Wat dacht je van twee dozijn om het goed te maken ??quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:08 schreef Spindizzy het volgende:
Voor straf moet je 2 foto's plaatsen.
Ik bedoelde 2 foto's per minuutquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Twee maar ?? Wat dacht je van twee dozijn om het goed te maken ??![]()
De Deo is dat, Karin. Waar is Heliomare? Ik ken de naam wel maar ik heb geen idee waar dat ligt. Is inderdaad iets om in mijn achterhoofd te houden als het niet lukt via de huisarts. Tnx!quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:51 schreef Karin het volgende:
[..]
Foei Rewimo!! Ze heten tegenwoordig Firma Hanssen!!ze komen altijd bij ons eens in de 2 weken spreekuur draaien samen met de artsen, ik ben ook de hele tijd in de war door die naamsverandering
Welk ziekenhuis zit er ook alweer bij jou om de hoek?
Je kan ook een afspraak in Heliomare maken trouwens, dan kan je iets eerder terecht, in juni helaas. Wij hebben wat zieke artsen gehad vandaar dat de wachtlijst wat langer is. Maar misschien ideetje.
Daar kan ik wel mee levenquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:10 schreef Spindizzy het volgende:
Ik bedoelde 2 foto's per minuut
Tsk. Zou ik nooit doen. Thunderchild ook nietquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:32 schreef clauwheee het volgende:
Jullie pesten mij!!!!
quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:38 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Tsk. Zou ik nooit doen. Thunderchild ook niet
Nou . . .quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:38 schreef Spindizzy het volgende:
Tsk. Zou ik nooit doen. Thunderchild ook niet
Tja, die rekeningen maken mij niet zoveel uit, omdat ik daar 100% voor verzekerd ben (op het eigen risico van 50 euro per jaar na, maar dat heb ik er nu wel uitquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:12 schreef livelink het volgende:
Miss_D, mijn huisarts heeft sinds een jaar ondersteuning van een invalkracht/stagiair. Op die manier is de bereikbaarheid een stuk beter geworden. Wel zijn de rekeningen om die reden omhoog gegaan, maar je kunt niet alles hebben, natuurlijk
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:30 schreef Rewimo het volgende:
Goed zo Miss_D, heel doortastend van jeJe kunt het inderdaad maar zo snel mogelijk achter de rug hebben toch?
Oh, zeker. En als je zin en tijd hebt, kun je die bedrijven weer tegen elkaar uitspelen en dan kom je nog lager uitquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:32 schreef Lois het volgende:
Dat het de moeite loont om verschillende bedrijven te benaderen als je een bepaald produkt zoekt is hier vanavond wel weer aangetoond.
Jeetje, wat een eng verhaalquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:57 schreef clauwheee het volgende:
Gelukkig was daar Niek voor mijn (groot!) opfleurmoment van vandaag![]()
Is dat Hanssen Footcare? Dat bedrijf is van de ouders van een vriendin. Haar vader is helaas gestorven maar haar schoonbroer heeft het destijds overgenomen... ik wist niet (als ze het zijn) dat ze ook buiten Limburg "werkten"quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:51 schreef Karin het volgende:
[..]
Foei Rewimo!! Ze heten tegenwoordig Firma Hanssen!!ze komen altijd bij ons eens in de 2 weken spreekuur draaien samen met de artsen, ik ben ook de hele tijd in de war door die naamsverandering
Ja, kloptquote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:39 schreef lily het volgende:
[..]
Is dat Hanssen Footcare? Dat bedrijf is van de ouders van een vriendin. Haar vader is helaas gestorven maar haar schoonbroer heeft het destijds overgenomen... ik wist niet (als ze het zijn) dat ze ook buiten Limburg "werkten"
oh grappigquote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, kloptDat is 'm.
Ja hoor, Damon is weer helemaal het mannetjequote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:57 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het trouwens met Damon, is ie alweer opgeknapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |