quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:27 schreef BVO het volgende:Vooral bovenstaande stukje bevalt me goed, MuahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het allemaal waar is, krijgen we in de laatste weken alles wat we een heel seizoenm hebben moeten missen.
Ik denk trouwens wel dat het waar is, zijn allemaal van die standaard programmagidszinnen.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:35 schreef BVO het volgende:Me2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het allemaal waar is, krijgen we in de laatste weken alles wat we een heel seizoenm hebben moeten missen.
Ik denk trouwens wel dat het waar is, zijn allemaal van die standaard programmagidszinnen.
Maar hoe denkt die Valleri in godsnaam aanspraak te maken op die kut Sil"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal onder voorbehoud enzo....
[ Bericht 2% gewijzigd door BVO op 05-05-2004 17:15:49 ]La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Laura en Robert hebben niet bepaald een net verledenquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:36 schreef Wytze het volgende:
[..]
Me2
Maar hoe denkt die Valleri in godsnaam aanspraak te maken op die kut Sil
Van de GTST-site:quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:00 schreef Bupatih het volgende:
wat is dat nou met die zomercliffspoilers??
Zijn dat suggesties van iemand ofzo?
Ik geloof het welquote:Hey een vriend van me werkt bij een televisiegids en die heeft de teksten voor de laatste week GTST van dit seizoen tot aan de cliffhangers aan mij doorverteld! Weet er niet het fijne van, maar dit komt in de programmagidsen en op teletekst te staan die week:....
Dat is dus wat er net voor de zomerstop gaat gebeuren, de cliffhangers dus... of iets dergelijks.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:00 schreef Bupatih het volgende:
wat is dat nou met die zomercliffspoilers??
Zijn dat suggesties van iemand ofzo?
vèèèèèèèèèèètquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is dus wat er net voor de zomerstop gaat gebeuren, de cliffhangers dus... of iets dergelijks.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:41 schreef BVO het volgende:
De zomercliffspoilers op een rijtje.
coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Minstens 6quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:06 schreef BVO het volgende:
En wat voor wraak.
Hoeveel doden zullen er vallen tijdens deze cliff?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:06 schreef _bigmac_ het volgende:
oehEn wat is de bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Of is dit gewoon je eigen interpetatie van de zomercliffspoilers?.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
het laatstequote:Op woensdag 5 mei 2004 20:19 schreef BVO het volgende:
[..]
En wat is de bron?.
Of is dit gewoon je eigen interpetatie van de zomercliffspoilers?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |