Charlie is volgens mij de officiele zeikerd van de serie, dus ik denk niet dat zij snel al te lief zal worden. Ik kan me eigenlijk niet echt heugen dan Charlie ooit ook maar lief is geweest.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:16 schreef Ventje83 het volgende:
Ik vond inderdaad Dennis eerst wel een leuke acteur, maar de laatste tijd erger ik me echt aan 'mHij is nu echt 'n zeikerd, en als hij iets lacherigs of leuks speelt is 't nep.
En ook Charlie erger ik me de pleuris aan, zeker toen ze tegen Jef en Bar begon uit te vallen over dat ze weeeeer zaten te zeuren over Nick terwijl het over haar benen ging, ik vind haar zo verwaand en arrogant daar, ze kan alleen maar zeuren! Wanneer gaat zij wat liefs doen?
Hij mag dan irritant zijn (vind ik ook trouwens) maar ik vind dat hij zijn rol wel goed speelt.. misschien is het makkelijker om een rol te spelen die verder van je af staat. Maar hij doet het wel goed.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:21 schreef suus21 het volgende:
die robin is een vieze vette homo en hoe makkelijk is het om een mongool te spelen
Ja... ik ook...quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:45 schreef BVO het volgende:
Ik wil Robin welns zien als hij normaal is.
Hij heeft een programma op Omroep Brabant.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:47 schreef dunn0w het volgende:
Die acteur komt weinig in de media.![]()
Wat grappig!quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hij heeft een programma op Omroep Brabant.
Wattan?quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:18 schreef BVO het volgende:
Op teletekst staat bij as. maandag goed nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:25 schreef BVO het volgende:
Al zal uiteindelijk wel Dennis eerst de voogdij krijgen, dan komt er weer een maandenlange verhaallijn, waarna het 'moederschap' van Valerie haar en Robert uit elkaar drijft en Robert en Laura weer samen komen en opnieuw de voogdij krijgen ofzo.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:07 schreef Dizer het volgende:
Gjeeeeez derde pagina alGaat lekker hard.
Gisteren was echt een topaflevering. Alleen is Milan nu toch echt een gore klootzak!!!
Wanneer rot hij op naar Aussieland? Wat een achterbakse eikel!!!!
Iemand zei hier dat Charlie de zeikerd is van gtst. Nou sorry hoor, maar iemand meer zeiken dan Milan en Dennis bestaat niet!!!
En Dennis, WTF is mis met hem??? Laat hem lekker doodgaan of zo!! Heb het helemaal met zijn gezeik over de baby gehad!! Het is niet eens zijn eigen kind!!! Eikel
Ja daar zit ik nouw ook op te wachten.. die vrouw verdient beterquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:56 schreef Dizer het volgende:
Wanneer krijgt Janine nou eens een goede verhaallijn!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |