quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:27 schreef BVO het volgende:Vooral bovenstaande stukje bevalt me goed, MuahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het allemaal waar is, krijgen we in de laatste weken alles wat we een heel seizoenm hebben moeten missen.
Ik denk trouwens wel dat het waar is, zijn allemaal van die standaard programmagidszinnen.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:35 schreef BVO het volgende:Me2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het allemaal waar is, krijgen we in de laatste weken alles wat we een heel seizoenm hebben moeten missen.
Ik denk trouwens wel dat het waar is, zijn allemaal van die standaard programmagidszinnen.
Maar hoe denkt die Valleri in godsnaam aanspraak te maken op die kut Sil"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal onder voorbehoud enzo....
[ Bericht 2% gewijzigd door BVO op 05-05-2004 17:15:49 ]La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Laura en Robert hebben niet bepaald een net verledenquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:36 schreef Wytze het volgende:
[..]
Me2
Maar hoe denkt die Valleri in godsnaam aanspraak te maken op die kut Sil
Van de GTST-site:quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:00 schreef Bupatih het volgende:
wat is dat nou met die zomercliffspoilers??
Zijn dat suggesties van iemand ofzo?
Ik geloof het welquote:Hey een vriend van me werkt bij een televisiegids en die heeft de teksten voor de laatste week GTST van dit seizoen tot aan de cliffhangers aan mij doorverteld! Weet er niet het fijne van, maar dit komt in de programmagidsen en op teletekst te staan die week:....
Dat is dus wat er net voor de zomerstop gaat gebeuren, de cliffhangers dus... of iets dergelijks.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:00 schreef Bupatih het volgende:
wat is dat nou met die zomercliffspoilers??
Zijn dat suggesties van iemand ofzo?
vèèèèèèèèèèètquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is dus wat er net voor de zomerstop gaat gebeuren, de cliffhangers dus... of iets dergelijks.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:41 schreef BVO het volgende:
De zomercliffspoilers op een rijtje.
coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Minstens 6quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:06 schreef BVO het volgende:
En wat voor wraak.
Hoeveel doden zullen er vallen tijdens deze cliff?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:06 schreef _bigmac_ het volgende:
oehEn wat is de bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Of is dit gewoon je eigen interpetatie van de zomercliffspoilers?.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
het laatstequote:Op woensdag 5 mei 2004 20:19 schreef BVO het volgende:
[..]
En wat is de bron?.
Of is dit gewoon je eigen interpetatie van de zomercliffspoilers?.
Nee.... niet echt he... ach ja... ik had niet anders verwacht!quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:38 schreef Bupatih het volgende:
Idd...die koffers klopten niet
quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:34 schreef _bigmac_ het volgende:
Janine doe niet zo zielig je snapt toch wel dat Ray en Benjamin ,Robin wouden beschermen.
milan en dennis zijn inderdaad zeikerds, maar erger dan charlie? Dacht het niet. Heb je charlie vanavond weer gezien? Dat zeikkind wil niet eens meer lopen. Het zeikwijf is nog geen 7 maanden invalide en zegt niet meer te weten hoe het voelt om te lopen. En nu wil ze dus niet meer lopen. Echt DE zeikerd van de serie is charlie.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:44 schreef Shir het volgende:
Milan en Dennis zijn inderdaad zeikerds! Veel erger als Charlie.
Inderdaad, die koffers stonden niet goed. De domheid die rond het hele moordgebeuren hangt is onvoorstelbaar. Echt ongelooflijk, het moordwapen staat in de kamer, geen agent die het heeft gezien.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:23 schreef BVO het volgende:
Ik was bijna vergeten hoe slecht ze was.
Die koffers stonden toch recht?
Wat??.. dat jochie???? nee joh....quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:44 schreef BVO het volgende:
Morris en Janine.
Neeeeeeeeeeeeeeee. Bah. En wat moet een prachtvrouw als janine met een galbak als morris? morris die ooit wendela chanteerde om haar het bed in te krijgen. Nee morris en janine: NOOIT.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:44 schreef BVO het volgende:
Morris en Janine.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:46 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wat??.. dat jochie???? nee joh....
Nee, Janine en Ludoquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:56 schreef _bigmac_ het volgende:
Janine en Benjamin ???.
En Guusje en Nina krijgen een relatie.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:00 schreef _bigmac_ het volgende:
Janine moet gewoon 2 siezoenen er uit .
komt ze later terug met tiener Nina en tiener Lucas,
En dan komt Rick ook terug met Anita en dan maakt Lucas Ricky zwanger.
Waar door Rick weer boos word en Janine die dan al een tijde met Benjamin gaat word dan weer boos op Rick enz .
Wie is Guusje? ..quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:01 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
En Guusje en Nina krijgen een relatie.
Ludo wil hier niks van weten en is hier heel erg tegen .
Hij besluit zelfs een anti omgangs regeling te maken waar bij Guusje 15 meter buiten het berijk van Nina moet blijven.
Was mij niet echt opgevallen.... wat me wel opviel was dat ze echt niet kan acteren.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:02 schreef Dizer het volgende:
Wat was er nou aan de hand met dat haar van Paskwal? Had ze nou een pruik op of zo?
Het zag er echt niet uit gewoon!!!
De zoon van Suzanne.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:07 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wie is Guusje? ..
Zoontje van Suzanne Balk toch?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:07 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wie is Guusje? ..
Ricky was een jongen toch?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:00 schreef _bigmac_ het volgende:
Janine moet gewoon 2jaar er uit .
komt ze later terug met tiener Nina en tiener Lucas,
En dan komt Rick ook terug met Anita en dan maakt Lucas Ricky zwanger.
Waar door Rick weer boos word en Janine die dan al een tijde met Benjamin gaat word dan weer boos op Rick enz .
Nee een meisje.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ricky was een jongen toch?.
Dat was er zonet toch ook al uit?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:39 schreef LeBeau het volgende:
Paskwal heeft rare oren.
Zo, das der weer uit.
Ja maar daar mocht het opeens niet, dus ik denk gooi het er hier ook nog maar een keertje uit.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:44 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat was er zonet toch ook al uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |