Aaaah, zielig.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:09 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
.. het is Fortuyn bashdag dus dat zal wel niet....![]()
aha.. daar istie weer, die allochtone jongen met dat hoofddoekjequote:Op donderdag 6 mei 2004 11:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Aaaah, zielig.![]()
Doe even normaal man. Waar slaat je opmerking over Pimbashen nou weer op. Er is voor iedereen gelegenheid om bewondering te uiten of kritiek te spuien - ben jij van mening dat het laatste niet mag?quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:16 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
aha.. daar istie weer, die allochtone jongen met dat hoofddoekje![]()
Het is en blijft respectloos bashen... ga je gang.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe even normaal man. Waar slaat je opmerking over Pimbashen nou weer op. Er is voor iedereen gelegenheid om bewondering te uiten of kritiek te spuien - ben jij van mening dat het laatste niet mag?
Het betreffende homo-topic is niet sterk geopend en er wordt in geflamed, ook door jou, maar het is op zich best een interessante kwestie, vind ik.
Dat bedoel IK nou ..quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:30 schreef SCH het volgende:
Dat bedoel ik nou met die Koos Voos - er valt geen zinnig woord mee te wisselen, en dan anderen van bashen beschuldigen. Jammer.
Maar elke dag Bos/Links/Marijnissen/Groen Links/PvdA bashdag is niks mis mee, begrijp ik uit deze Calimero-opmerking....quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:09 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
.. het is Fortuyn bashdag dus dat zal wel niet....![]()
Dat heb je dan verkeerd begrepen Calimeroquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar elke dag Bos/Links/Marijnissen/Groen Links/PvdA bashdag is niks mis mee, begrijp ik uit deze Calimero-opmerking....
Kenmerkend voor de xenofoob.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:16 schreef Koos Voos het volgende:
aha.. daar istie weer, die allochtone jongen met dat hoofddoekje![]()
Nee, ik geef toe dat JIJ het blijkbaar zo beschouwt en erover huilt, maar wel vrolijk participeert in elk topic wat lekker losbasht op alles wat enigszins links in het politieke spectrum zit.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:51 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Maar feitenlijk geeft je nu dus toe dat het een 'bash-topic' is ?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, ik geef toe dat JIJ het blijkbaar zo beschouwt en erover huilt, maar wel vrolijk participeert in elk topic wat lekker losbasht op alles wat enigszins links in het politieke spectrum zit.
Het ontbreken van tegenargumenten bewijst mijn stelling. Dank je..quote:
Je 'bewijst' nada.. je draait mijn stelling om.. doeiquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het ontbreken van tegenargumenten bewijst mijn stelling. Dank je..
Jouw stelling is het gevolg van een verdraaiing van een oorspronkelijke stelling. Als iemand anders jouw verdraaide stelling weer verdraait, komt men weer uit op de originele stelling. Deze staat dus als een huis.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:57 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Je 'bewijst' nada.. je draait mijn stelling om.. doei![]()
goeie ..quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Je laat je voorkeur wel heel erg zien zo, sizzler..
Dat topic gaat over de manier van herdenken bij de users. Daarom heeft het bestaansrecht. Tsja, er zijn nu meerdere Fortuyn-topics. Zo erg is dat niet.quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom mag Pim Fortuyn werd 2 jaar geleden doodgeschoten openblijven terwijl er op het forum zo ongeveer 17 precies dezelfde, maar eerder geopende topics lopen? De discussie in ndit topic gaat over precies dezelfde punten als de andere.
Je laat je voorkeur wel heel erg zien zo, sizzler..
Daar zullen we het hebben.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Mjammie. In het kader van 'vies is lekker'? En voor de rechtse users negerzoenen?
Ja. Door Kozzmic op de FP. Ik weet niet op wat voor termijn.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:50 schreef Monidique het volgende:
Worden er misschien weer 's interviews gehouden?
Is het niet wettelijk verplicht om gegevens die vastgelegd zijn in een database over een persoon openbaar te maken of aan te melden?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
Omdat ze niet voor users bedoeld zijn. (denk ik)
Notes vallen daar iig niet over. Maar dat is een discussie die al vaak is gevoerd.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Is het niet wettelijk verplicht om gegevens die vastgelegd zijn in een database over een persoon openbaar te maken of aan te melden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |