Een klein beetje respect voor die mensen die het wel iets doet is toch niet teveel gevraagd lijkt me?quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Niet echt. Hij was ook maar een mens en ik maak geen onderscheid tussen mensen. De een is niet meer waard dan de ander.
Maar misschien denk ik wel aan hem als ik toevallig rond dat tijdstip op de wc zit. Meer zit er echt niet in.
Iemand die de intentie heeft een topic "schoon" te houden plaatst om te beginnen niet dit soort reacties. Ik mag toch hopen dat je die mening met me deelt?quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Maar misschien denk ik wel aan hem als ik toevallig rond dat tijdstip op de wc zit. Meer zit er echt niet in.
Nee, ik gaf mijn welgemeende mening. Of was dit een besloten feestje voor Pim aanbidders?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:23 schreef DoN_S1X0rZ het volgende:
[..]
Iemand die de intentie heeft een topic "schoon" te houden plaatst om te beginnen niet dit soort reacties. Ik mag toch hopen dat je die mening met me deelt?
Met misselijke opmerkingen werk je de persoonlijke benadering zelf in de hand. Achteraf de vermoorde onschuld spelen doet daar niets aan af.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nee, ik gaf mijn welgemeende mening. Of was dit een besloten feestje voor Pim aanbidders?
Nogmaals, waarom die behoefte om persoonlijk te worden. Het is niet alsof er geen reacties zijn verwijderd omdat je offtopic ging en persoonlijk werd.
Nogmaals, wat was er misselijk aan de opmerking dat Pim niet meer of minder was dan een ander mens?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:45 schreef DoN_S1X0rZ het volgende:
[..]
Met misselijke opmerkingen werk je de persoonlijke benadering zelf in de hand.
Precies, veel linkse mensen kijken zich dood aan het feit dat ze niet eens waren met zijn ideeen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:05 schreef sizzler het volgende:
Offtopics verwijdert.
Ik herdenk niet actief, maar het is wel goed om er bij stil te staan. Ik hoop dat de politiek dat ook doet. En ik hoop dat mensen er met respect mee om blijven gaan. Een vermoorde politicus is niet iets waar je luchtig over mag denken. Ookal was je het niet eens met zijn ideëen.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:44 schreef Verbal het volgende:
Ik ga geen minuut stilte houden, of zo.
Wèl sta ik vandaag -ook door de tv, radio en internet- regelmatig stil bij de schokkende en ingrijpende gebeurtenis die die moord was..
Waarschijnlijk net zo groot als de partij nu is en geen enkele kans.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:41 schreef DePresident het volgende:
Het was leuk geweest als hij nog geleefd had. Ben benieuwd hoe groot zijn partij dan nu zou zijn en of hij inderdaad kans maakte om premier te worden.
Ik denk dat ook, maar ik denk ook dan Pim misschien de politiek wakker hield. Je kan niet ontkennen dat het met Pim het zelfde zou zijn geweest.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zo groot als de partij nu is en geen enkele kans.
Zoals je ongetwijfeld weet doelde ik op de bovenstaande opmerking.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Het was mischien zelfs beter geweest...mischien hadden we dan geen minkukels als Hirsi Ali en Wilders in de Kamer gehad.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:51 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik denk dat ook, maar ik denk ook dan Pim misschien de politiek wakker hield. Je kan niet ontkennen dat het met Pim het zelfde zou zijn geweest.
Moet ik dan liegen over wat ik van Pim vond? Dat zou Pim niet hebben gewild. Hij was juist een voorstander van zaken bij hun naam benoemen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:52 schreef DoN_S1X0rZ het volgende:
[..]
Zoals je ongetwijfeld weet doelde ik op de bovenstaande opmerking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |