abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18881309
Ryan, ik heb het met SK overlegd en kan je een in je persiflage anders beide kampen meenemen? Dan is het wat ons betreft ok.

(zet dan wel even in de topictitel dat het een persiflagetopic is)
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:11:24 #52
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18881682
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 15:53 schreef freako het volgende:
Zeg Sidekick, die link die je geeft naar de partij "Democratisch Europa" klopt volgens mij niet (maar zeker weten doe ik het niet). Ik kan zelf geen betere link vinden, maar jouw link leidt naar de "Vereniging Democratisch Europa", maar dat lijkt me meer een babbelclubje wat een keer in de zoveel tijd in Felix Meritis bij elkaar komt. Ik kan er ook geen verkiezingsprogramma e.d. vinden, wel een comite van aanbeveling:

Mevrouw drs. H. d'Ancona
De heer drs. D.A. Benschop
De heer prof. mr. L.J. Brinkhorst
De heer prof. dr P.J.G. Kapteyn
De heer W. Kok
Mevrouw H. May-Weggen
De heer L. de Waal
De heer A.H.E.M. Wellink

En het lijkt me niet waarschijnlijk dat dit comite een splinterpartijtje van een voormalig VVD-bestuurslid ondersteunt.
Ik denk dat je gelijk hebt. En ik kan verder ook niets vinden over de partij.
Ik heb het linkje onder de partij weggehaald en als aparte link vermeld bij het kopje Algemene sites.

Toch mooi dat er tenminste 1 is die het aandachtig bekijkt.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:13:47 #53
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18881729
Althans, dat dacht ik, maar ik heb nu database-problemen te hebben met het editten van dat topic....
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:44:53 #54
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_18882428
De grote POL mods

Eindelijk word humor van 2 kanten belicht. Mogen bijtende opmerkingen in dat topic dan ook, aangezien dat ook onder het kopje humor valt?
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:00:31 #55
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_18882747
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 15:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou en de jouwe ook - beetje flauw en vooral heel hypocriet hoe je reageert op Ryan, in het zelfde topic waarin je het weer nodig vindt om de term Maorijnissen te bezigen. Heb je dan een bord voor je kop of niet?
Agossie....was ie je grote voorbeeld?

Ik vind eerlijk gezegd Sieg Heil ongeveer twintig keer zo kwalijk, afgezaagd en voorspelbaar. Vooral omdat het nog maar ongeveer 34.567 keer op Fok! is voorgekomen dat de nazi's erbij worden gesleept vanuit gene zijde der politieke spectrum.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_18882883
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Agossie....was ie je grote voorbeeld?

Ik vind eerlijk gezegd Sieg Heil ongeveer twintig keer zo kwalijk, afgezaagd en voorspelbaar. Vooral omdat het nog maar ongeveer 34.567 keer op Fok! is voorgekomen dat de nazi's erbij worden gesleept vanuit gene zijde der politieke spectrum.
Ik begrijp van sommige users dat Mao en Hitler op 1 lijn kunnen worden gesteld. En mensen met Hitler vergelijken leidt vrijwel automatisch tot een ban dus........................
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:09:11 #57
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18882933
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 16:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[afbeelding] De grote POL mods [afbeelding]

Eindelijk word humor van 2 kanten belicht. Mogen bijtende opmerkingen in dat topic dan ook, aangezien dat ook onder het kopje humor valt?
Aangezien er een POL-boycot van een select groepje users, verwacht ik weinig problemen in dat topic.

Serieus: Houd het gezellig.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:16:41 #58
3647 B.R.Oekhoest
pi_18883078
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik begrijp van sommige users dat Mao en Hitler op 1 lijn kunnen worden gesteld. En mensen met Hitler vergelijken leidt vrijwel automatisch tot een ban dus........................
Oh ja, is Ryan3 al geband? Niks van gezien.

Banaanvragen was toch ook een ban waard? Goeie sollicitatie van je dus.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_18883231
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Oh ja, is Ryan3 al geband? Niks van gezien.
Wie heeft hij met Hitler vergeleken dan?
quote:
Banaanvragen was toch ook een ban waard? Goeie sollicitatie van je dus.
Het was geen banaanvraag, hoe kom je daar nou bij. Ik wijs je er slechts op dat die vergelijking tussen Marijnissen en Mao niet gepast is, dus als je anderen vraagt te stoppen met nazi-termen, geef dan zelf het goede voorbeeld. Okay?
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:29:11 #60
3647 B.R.Oekhoest
pi_18883399
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Wie heeft hij met Hitler vergeleken dan?
[..]
Een groep Fokkers die hij blijkbaar schaart onder rechtse nazi-huilies die Hitlers daden vergoelijken. Hoe ie erbij komt weet ik ook niet, maar lees het topic nog maar eens.
quote:
Het was geen banaanvraag, hoe kom je daar nou bij. Ik wijs je er slechts op dat die vergelijking tussen Marijnissen en Mao niet gepast is, dus als je anderen vraagt te stoppen met nazi-termen, geef dan zelf het goede voorbeeld. Okay?
Hem vergelijken met Mao is wel degelijk mogelijk, hij was notabene een Maoist. Check your facts.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:42:32 #61
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18883671
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:06 schreef SCH het volgende:

En mensen met Hitler vergelijken leidt vrijwel automatisch tot een ban dus........................
Nee, dat was niet het geval bij jouw ban destijds. Het hangt van de context af of het toelaatbaar is, en bij jouw was dat niet het geval, wat leidde tot een edit. Het was meer het constant doorzeuren over dit wat tot de ban leidde.
pi_18885440
Ik heb dat topic gevolgd.
Ryan3 heeft geen enkele user met Hitler gelijkgesteld of gesuggereerd dat een user een soort Hitler is.
Ook niet dat een user een nazi zou zijn...
Kern van zijn mening was dat ter extreemrechtse zijde de neiging is nazistische dingetjes op te fleuren door te schreeuwen over communistische wandaden.
En een extreemrechtse user zat idd te brallen over ene 'Mao die moedwillig 100 miljoen Chinezen zou hebben vermoord'
Toen ik die flauwekul met argumenten bloot legde werd ik uitgemaakt voor een soort holocaustkenner.
Ryan3 kan zichzelf wel verweren in dit topic.
De affaire is een storm in een glas water eigenlijk...
pi_18885656
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:42 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nee, dat was niet het geval bij jouw ban destijds. Het hangt van de context af of het toelaatbaar is, en bij jouw was dat niet het geval, wat leidde tot een edit. Het was meer het constant doorzeuren over dit wat tot de ban leidde.
Grappig dat je dat zegt. Heb je het archief er echt helemaal op nagelezen ofzo? Want je was in die tijd nog helemaal geen moderator en zou normaal gesproken ook niet kunnen weten waar die ban op is gebaseerd. In de correspondentie die ik heb gevoerd werd de Hitlervergelijking trouwens wel degelijk als voornaamste reden opgevoerd. Maar jij vindt dat dus niet te ver gaan, begrijp ik.

En wat vind je van de aanduiding Maorijnissen?
  dinsdag 4 mei 2004 @ 20:21:04 #64
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18887259
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt. Heb je het archief er echt helemaal op nagelezen ofzo? Want je was in die tijd nog helemaal geen moderator en zou normaal gesproken ook niet kunnen weten waar die ban op is gebaseerd.
I was there

Ik heb de opmerking gelezen over Aznar, en ik heb de "discussie" in feedback gelezen.
quote:
In de correspondentie die ik heb gevoerd werd de Hitlervergelijking trouwens wel degelijk als voornaamste reden opgevoerd. Maar jij vindt dat dus niet te ver gaan, begrijp ik.
Ik vond het wel te ver gaan, alleen die opmerking op zich was niet ban-waardig. Maar de vergelijking het heeft wel een rol gespeeld natuurlijk.
quote:
En wat vind je van de aanduiding Maorijnissen?
Irritant. Maar het gaat ook om context.
pi_18899755
Nu R-Q en X-Ray weer weg - mag ik vragen of jullie niet iets te voortvarend te werk gaan? Blijven er nog wel mensen over?
  woensdag 5 mei 2004 @ 11:10:38 #66
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18899774
Gaat wel heel rap inderdaad. Beetje jammer.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 5 mei 2004 @ 11:10:56 #67
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_18899781
.

[ Bericht 96% gewijzigd door ExtraWaskracht op 05-05-2004 11:20:03 (overbodig) ]
pi_18900558
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:09 schreef SCH het volgende:
Nu R-Q en X-Ray weer weg - mag ik vragen of jullie niet iets te voortvarend te werk gaan? Blijven er nog wel mensen over?
Ik hou het zelf nieteens meer bij.

RQ wordt in beraad genomen. Niet alle 'usuals' zijn overigens in POL gebanned. Dora, x-ray en de tweede ban van aaah waren in andere fora.

[ Bericht 6% gewijzigd door sizzler op 05-05-2004 11:54:36 ]
  woensdag 5 mei 2004 @ 11:54:02 #69
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_18900761
Hey dit wordt idd wel een beetje idioot. De een na de ander wordt gebanned. Is Yvonnen ongesteld ofzo
pi_18900808
Ach, ach, ach... bans verdien je.
pi_18900822
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:54 schreef Silmarwen het volgende:
Hey dit wordt idd wel een beetje idioot. De een na de ander wordt gebanned. Is Yvonnen ongesteld ofzo
Het zal wel volle maan zijn een dezer dagen.
pi_18900828
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:55 schreef Monidique het volgende:
Ach, ach, ach... bans verdien je.
Yep je moet er in ieder geval moeite voor doen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_18900872
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Yep je moet er in ieder geval moeite voor doen.
Da's waar.

SCH die het voor x-ray opneemt, wel lief eigenlijk :')
pi_18900926
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:58 schreef sizzler het volgende:

[..]

Da's waar.

SCH die het voor x-ray opneemt, wel lief eigenlijk
Als hij nou ook nog vriendjes wordt met Lithoin dan is de wereldvrede ook dichtbij .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Admin woensdag 5 mei 2004 @ 12:00:19 #75
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_18900929
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:56 schreef sizzler het volgende:

[..]

Het zal wel volle maan zijn een dezer dagen.
Ja, gisteren
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')