And what am I? Chopped liver?quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Misschien dat ik kom ja. Ikwil
weten
of
Sidekick
ook
irl
zo'n
grote
bek
tegen
mij
opzet.
Je kan me op elk moment mailen, geen probleem.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik wil met de volgende personen wel een hartig gesprekje voeren:
- Sidekick
Als je ook nog antwoord zou geven op mijn mails zou het helemaal goed zitten.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je kan me op elk moment mailen, geen probleem.
De prins op het witte paardquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
And what am I? Chopped liver?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Sk of Dn, vertel me eens hoeveel notes ik heb.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:07 schreef sizzler het volgende:
[..]22
Ik doe mijn best, maar de tentamengolf die over een week begint is pas over een tijdje echt voorbij.....quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]Sizzler
, wel snel terugkomen he
. Ik durf bijna niet te denken aan de Stalinistische terreur waaraan we blootgesteld zullen zijn als jij voor langere tijd niet kunt modden.
Ik heb hem gelezen, maar wat voor reactie wil je? Je doet een mededeling. Ik neem het ter kennisgeving aan. Verder kan ik er weinig mee.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:53 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als je ook nog antwoord zou geven op mijn mails zou het helemaal goed zitten.
Op mijn vorige mail heb ik geen reactie gehad, ik betwijfel zelfs of jij hem gelezen hebt.
Misschien wel, ik zal er nog over nadenken.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:11 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar de tentamengolf die over een week begint is pas over een tijdje echt voorbij.....
Enneh, kom jij dan wel op de meet?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je hebt er trouwens 23.
Geaccepteerd/geweigerd + reden bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb hem gelezen, maar wat voor reactie wil je? Je doet een mededeling. Ik neem het ter kennisgeving aan. Verder kan ik er weinig mee.
Je doet je opmerking in het POL+ONZ-integratie topic eer aan. Oeh, 24 notes.quote:Je hebt er trouwens 23.
Probeer het eens. Misschien wel, misschien niet. Mailen is gratis. Meestal helpt het om op meetings te komen en een biertje / ranja te trakteren.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Oh ja, en sizzler (26), je zei dat ik de notes kan inzien door een mailtje naar Danny te sturen. Geldt de regel nog steeds dat je zoveel euro moet overmaken op een bepaalde rekening of is het tegenwoordig gratis?
Welkom terug.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo, daar was ik weer, nadat ik plots weer gebanned was. Ik bedank Cynix en Yvonne voor de redelijkheid. Voor de rest bedank ik mijn steunende homeys. Daar laat ik het bij, dat moge duidelijk zijn.
Dank je, jij ook welkom terug!quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Welkom terug.
Ik heb alleen je doodsverwensing en je sfeerverziekende gedrag gemeld. Dat heb ik ook aangegeven in mijn mailtje aan jou, dus wees niet zo laf om dit zo te spelen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik was door Cynix op aangeven van Sidekick gebanned.
Wat zet je nu recht dan? Je geeft het alleen toe. Dat is alles, wat insinueer ik volgens jou?quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:30 schreef Sidekick het volgende:
Ik wil even iets rechtzetten:
[..]
Ik heb alleen je doodsverwensing en je sfeerverziekende gedrag gemeld. Dat heb ik ook aangegeven in mijn mailtje aan jou, dus wees niet zo laf om dit zo te spelen.
Misschien omdat dit niet de SCT isquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:35 schreef kLowJow het volgende:
Nu is bijna iedereen weer terug.. en het schiet nog niet op :')
Wat is er trollend aan het feit dat ik zeg dat jij gematigde moslims beledigd, anders dan jijzelf?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:14 schreef Sidekick het volgende:
-edit-
Niet trollen.
Let ook eens op de post ikonen of hebben die tegenwoordig ook al een multiculturele betekenis?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:45 schreef the.moderator het volgende:
Altijd grappig Sidekick hoe jij denkt voor "gematigde" moslims in de bres te moeten springen, terwijl jouw user-ikoon (Kofi A. Annan) één van de grootste beledigingen voor moslims is. Je had net zo goed Ariel Sharon als user-ikoon kunnen hebben en dat zou voor "gematigde" moslims geen enkel verschil hebben gemaakt.
Pas maar op, om niet met je ikoon in de buurt van een moskee van Woutertje Bos te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |