Wat een dwaas!quote:Bij het politiek forum zei u afgelopen zaterdag: wij zijn de enige partij die het heeft aangedurfd op te schrijven dat er meer moskeeën moeten worden gebouwd in Nederland. Dat was duidelijk.
,,Zal ik het hier herhalen? Er moeten meer moskeeën gebouwd worden in Nederland.''
http://www.nrc.nl/binnenl(...)l
Dat is het leuke, die valt in geen velden of wegen te bekennen!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heeft ie er ook nog een argumentatie bijgegeven?
Jawel, die staat in de integratienota van de PvdA, maar dat is natuurlijk veel te veel moeite om te lezenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:31 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Dat is het leuke, die valt in geen velden of wegen te bekennen!
Leuk dat je dat aanhaalt!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:32 schreef bruut het volgende:
[..]
Jawel, die staat in de integratienota van de PvdA, maar dat is natuurlijk veel te veel moeite om te lezen
De overheid mengt zich ook niet in de godsdienst, het is slechts een uitspraak van Bos. Er zijn geen regels, geen wetten of verordeningen die nu op de godsdienst van toepassing zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:33 schreef Goodluck het volgende:
In die nota staat dat de overheid zich niet in culturen/godsdienst dient te mengen!
Het is op dit moment een maatschappelijke kwestie, omdat iedereen zich er momenteel over uitspreekt. Zo ook PvdA.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:33 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Leuk dat je dat aanhaalt!
In die nota staat dat de overheid zich niet in culturen/godsdienst dient te mengen!
Ik word bijna spontaan Ajax-fan als ik zulk soort reacties lees.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:35 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Bos, de man die we als schuldige aan kunnen wijzen als NL compleet overhoop ligt over een aantal jaar..
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
De overheid mengt zich ook niet in de godsdienst, het is slechts een uitspraak van Bos. Er zijn geen regels, geen wetten of verordeningen die nu op de godsdienst van toepassing zijn.
Op dit moment even wel ja...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:32 schreef bruut het volgende:
[..]
Jawel, die staat in de integratienota van de PvdA, maar dat is natuurlijk veel te veel moeite om te lezen
bron is de passage waar Bos naar verwijst. Wellicht wat onhandig samengevat in die quote.quote:De vrijheid van godsdienst houdt overigens ook in dat de overheid aan alle
godsdiensten vergelijkbare faciliteiten biedt. Getuige discussies als in Ede, waar de
lokale moslimgemeenschap al zestien jaar wacht op een eigen moskee, is er op dit
gebied nog wel het een en ander te doen.
Dat constateer je dan fout, want er is geen overheidsbemoeienis.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:36 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Ik constateer alleen maar dat deze uitspraak tegen de (o.a door hem zel geschreven) nota ingaat.
Ach, ik denk dat hij vroeg of laat bij iedereen door de mand valt.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:35 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Bos, de man die we als schuldige aan kunnen wijzen als NL compleet overhoop ligt over een aantal jaar..
Waarom bemoeit Bos zich dan toch met het aantal Moskeeen terwijl daar geen enkele aanleiding voor is ?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat constateer je dan fout, want er is geen overheidsbemoeienis.
Weer lekker kort door de bocht. De overheid dient voor alle gebouwen bouwvergunningen af te geven, zo ook voor kerken en moskeeen. In die nota staat nu net dat de overheid zich daarin neutraal moet opstellen, of `vergelijkbare faciliteiten biedt' voor beide.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:33 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Leuk dat je dat aanhaalt!
Dát is een goede vraag. Tegengeluid voor de anti-islamitische tendensen van de laatste tijd?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:39 schreef Goodluck het volgende:
Waarom bemoeit Bos zich dan toch met het aantal Moskeeen terwijl daar geen enkele aanleiding voor is ?
Ach, het gaat én over de PvdA én over moslims. Kortom, daar moet wel over gezeurd worden, wil men nog serieus genomen worden in het politiek-correcte kamp.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:39 schreef schatje het volgende:
Bos heeft het vast afgekeken van Wilders.
Ik begrijp de ophef niet zo hoor. En wat is er in godsnaam mis met meer moskeeën??
Ja ja, en dan ga je gewoon zomaar wat roepen ?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dát is een goede vraag. Tegengeluid voor de anti-islamitische tendensen van de laatste tijd?
Dat zou kunnen, ik weet het niet. Ik vind het in ieder geval een domme uitspraak van Bos.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:42 schreef Goodluck het volgende:
Ja ja, en dan ga je gewoon zomaar wat roepen ?
Ik gok op stemmen winnen onder de islamitische bevolkingsgroepen!![]()
Of je doet een poging om normaal te reageren.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ach, het gaat én over de PvdA én over moslims. Kortom, daar moet wel over gezeurd worden, wil men nog serieus genomen worden in het politiek-correcte kamp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |