Ik had het op moeten nemen. Volgens mij iets van Recalsitrering.quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:23 schreef milagro het volgende:
In die docu heeft Frans Tokkie het over de reclassering... wat die daar van maakt, dat woord
Ik heb ze beide op harde schijf... Wil nog wel eens een keer lachen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had het op moeten nemen. Volgens mij iets van Recalsitrering.
En de ma heeft die inmiddels volwassenen groot gebracht.quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De ironie. Als ze in die babyzaak dat koffertje inspecteren, met baby-tools, zegt ma: "wah staat daar, curatele?"
Dat is inderdaad opmerkelijk snel gegaan. Zeker als je bedenkt dat die ikon-docu pas een driekwart jaar geleden geschoten is. Toen deed van alles het nog.quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:32 schreef tong80 het volgende:
Met haar losse handjes. Die nu niet meer kunnen bewegen wegens overmatig medicijngebruik.
En volgens Debbie was ze gemollestreertquote:Op woensdag 5 mei 2004 01:23 schreef milagro het volgende:
In die docu heeft Frans Tokkie het over de reclassering... wat die daar van maakt, dat woord
Die geep is inderdaad ook hilarisch.quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:55 schreef AchJa het volgende:
Passen jullie bij elkaar??? Neuh, want hij is een reus en ik ben maar klein... maar we houwe van elkaar...
Welkom thuis helt.quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:52 schreef Steijn het volgende:
Heb net de Tokkiedocu van de IKON bekeken. Wat een tuig zeg.
HELTquote:Op woensdag 5 mei 2004 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Welkom thuis helt.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
HELT![]()
![]()
En het stond er écht!
Volgens mij stond er ontrecht hoorquote:Op woensdag 5 mei 2004 02:24 schreef tong80 het volgende:
Nog beter dan onteregt.
Ten-onreght!quote:Op woensdag 5 mei 2004 02:25 schreef Stranger het volgende:
[..]
Volgens mij stond er ontrecht hoor
quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:55 schreef AchJa het volgende:
Passen jullie bij elkaar??? Neuh, want hij is een reus en ik ben maar klein... maar we houwe van elkaar...
Weet iemand misschien hoe ik het ook kan zien?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:59 schreef Toeps het volgende:
Ik hoor alleen het geluid. Moet ik een of andere codec hebben?
Volgens mij donderdagmiddag, programma Factor heet het geloof ikquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:13 schreef ruby het volgende:
Wordt die documentaire van de IKON nog herhaald?
Senk joe!quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:15 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Volgens mij donderdagmiddag, programma Factor heet het geloof ik
RTFM,quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:12 schreef Toeps het volgende:
[..]
Weet iemand misschien hoe ik het ook kan zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |