Leuk om te zien Stiekemurd, kun je straks mooi een 'before' en 'after' vergelijking doenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:56 schreef Stiekemurd het volgende:
Als ik al die leuke kamertjes zie wil ik ook zo graag!!! Ik ga 5 juni as. met de oma's naar Babythings en hoop ik iets leuks te zullen vinden.
Kijk dit is onze rommelkamer, die wordt dus straks de babykamer.
[afbeelding]
Lekker zooitje he.
[afbeelding]
Het behang is er wel al af en er is een muurtje verplaatst en die is ook al afgewerkt. In de nis komt een wastafel, omdat de badkamer 1 verdieping lager is.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:56 schreef Stiekemurd het volgende:
Lekker zooitje he.
Hiehie en daarna even braaf hier melden wat ze erover zegt, dan weet ik dat ook weerquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:46 schreef Rottdog het volgende:
Luchtbel daar kwam ik dus later ook pas achter maar krijg volgende week woensdag een intake gesprek over kraamhulp en dan vraag ik het. Anders nog leuk als plaid te gebruiken ofzo
Ik heb zelf de groene en ik heb spijt dat ik niet ook de blauwe heb gekocht. Voor in bed zou ik ze niet gebruiken. Ze zijn erg dun en gaan pillen na gebruik en na wassen. Maar omdat ze zo dun zijn is het ideaal als omslagdoek. Mocht ik binnen nu en een paar weken nog naar Ikea gaan dan koop ik de blauwe er denk ik ook bij.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:53 schreef Luchtbel het volgende:
Heb je die dekentjes van Ikea voor in het bedje? Zijn die nou van het goede materiaal of niet?
Het 'probleem' is inmiddels opgelost. Ik heb net twee bijna nieuwe duodekentjes van iemand overgekocht, ik koop gewoon nog 2 van die van Ikea erbij. Kan geen kwaad, zie ik alweer.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:29 schreef Tan het volgende:
[..]
Als je via mijn homepage naar de foto's van Junah gaat dan zie je wel hoeveel ik de afgelopen 2½e week die doek heb gebruikt.
Ik weet zo snel niet wat je bedoelt. Maar mij is geadviseerd om voor in bed bij voorkeur wol te kopen. Fleece is pas warm als je zelf ook al lekker warm bent en katoen is juist weer lekkerder als je baby té warm is.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:00 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n geweven dekentje van de Hema maar die lijkt me ook niet echt geschikt voor in bed, of wel?
Zoveel zelfs dat de gemiddelde leek bijna gaat denken dat dat doek standaard bijgeleverd werd . . .quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:29 schreef Tan het volgende:
Als je via mijn homepage naar de foto's van Junah gaat dan zie je wel hoeveel ik de afgelopen 2½e week die doek heb gebruikt.
Hmmmmm. Mij is geadviseerd juist katoen te nemen, omdat wol te warm is in zomer en katoen in alle jaargetijden genoeg zou verwarmen.... Alle andere stoffen (fleece, polyester) werden afgeraden vanwege het afsluitende karakter.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:08 schreef Tan het volgende:
Maar mij is geadviseerd om voor in bed bij voorkeur wol te kopen. Fleece is pas warm als je zelf ook al lekker warm bent en katoen is juist weer lekkerder als je baby té warm is.
Nou, als je een mooie en hele babykamer geleverd wil krijgen zou ik vooral NIET naar de Babythings gaan..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:56 schreef Stiekemurd het volgende:
Als ik al die leuke kamertjes zie wil ik ook zo graag!!! Ik ga 5 juni as. met de oma's naar Babythings en hoop ik iets leuks te zullen vinden.
Ik ben goed te spreken over Burgerhout in Sliedrecht (ook in R'dam, maar die is klein).quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:34 schreef Stiekemurd het volgende:
Ja, ik las ook net het verhaal van Pluisje en de levering van de kamer....... word er ook niet echt vrolijk van.
Een aanbetaling wil ik dus ook niet doen......
Hmzzzzz![]()
Wat is wel een goede winkel met veel keus?
Ik vond BabyStunter niks aan en heel weinig keus...... Toch maar naar Kesteren toe dan?
Ik weet het niet, maar Junah is natuurlijk niet in de zomer geboren. De VK vroeg op kraamcontrole bij mij thuis specifiek of ik geen wollen dekentje had omdat ze dat fleece niet warm genoeg vond. Toen ik haar uitlegde dat ze onder wol lag en dat de fleecedeken alleen als omslagdoek diende vond ze het goed. Ze had liever dat ik een wollen dekentje zonder kruik gebruikte in bed dan een katoenen met een kruikje.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:16 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hmmmmm. Mij is geadviseerd juist katoen te nemen, omdat wol te warm is in zomer en katoen in alle jaargetijden genoeg zou verwarmen.... Alle andere stoffen (fleece, polyester) werden afgeraden vanwege het afsluitende karakter.
Wat is waar?
Zit dus nu ook te denken om daar naar toe te gaan. Overigens is het nog een volle neef van mijn moeder ook, dus misschien kunnen we dan wel wat regelen. (ze heet ook Burgerhout). Ik dacht dat Burgerhout wel wat duurder was, vraag me niet waarom... Maar mijn buurvrouw was dus naar de Babydump geweest in Eindhoven (laagste prijs garantie) en Burgerhout was goedkoper!quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:43 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik ben goed te spreken over Burgerhout in Sliedrecht (ook in R'dam, maar die is klein).
Ook goede service enzo met fabrieksfouten en goedkoper dan Kesteren! (scheelde ruim 300 euro voor hetzelfde kamertje)
quote:Op woensdag 5 mei 2004 07:54 schreef Angel22 het volgende:
Rottdog?/? Speciefieke instructies graag over de lampjes, want ik ben dus al een eeuwigheid op zoek naar dat soort lampjes voor in mijn woonkamer!!!!!
Als ik me niet vergis komt dit lampje bij de Praxis weg, of een andere bouwmarkt als Formidoquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik vragen waar je dit simpele lampje vandaan hebt?
Dat noemt men nog wel eens hardboard.....quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:32 schreef Berkery het volgende:
Ikdenk dat spaanplaat te dik is, het materiaal wat wij (lees: rottdog) gebruikt hebben is de achterkant van een oude hang-legkast die in de weg stond en nu gedeeltelijk hergebruikt is.
Hmmm ik zal eens kijken, het is hardboard trouwens. Misschien iets dikker dan de hardboard die ze gebruiken voor de achterkant van kastjes. Maar dat zal niet zoveel schelen denk ik.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:32 schreef Berkery het volgende:
Ikdenk dat spaanplaat te dik is, het materiaal wat wij (lees: rottdog) gebruikt hebben is de achterkant van een oude hang-legkast die in de weg stond en nu gedeeltelijk hergebruikt is.
oopsquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:47 schreef Sugar het volgende:
Heee! Maar dát is geen foto van de kinderkamer!![]()
Dat is een foto van een man met een zeer ernstige drugsverslaving! Die hoort hier niet!![]()
![]()
woehahahahahahahahquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:47 schreef Sugar het volgende:
Dat is een foto van een man met een zeer ernstige drugsverslaving! Die hoort hier niet!![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:47 schreef Sugar het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je ook nog een foto van het werk van snuivertje, LadyS?
wij hadden dus de muren bewerkt met dat soort stucspul. Daaroverheen voorstrijk. Toen een laag van de Gamma. peter kon niet eens goed zien waar welk muurtje hij gedaan had. Zo slecht dekte het. Toen het droog was, was het wel wat witter. 2e laag erop. nog steed erg vlekkerig en niet wit.quote:Op zondag 16 mei 2004 08:53 schreef Tan het volgende:
Netjes hoor, maar wat is er mis met die van de Gamma? ( die hebben wij ook en smeert heerlijk)
Kun je het behang niet schilderenquote:Op zondag 16 mei 2004 10:07 schreef Jessicaa het volgende:
Wat dat betreft baal ik dat wij op behangen aangewezen zijn. Onze muren zien er hier echt niet uit om te verven. Anders had ik zeker ook zoiets met vlakken gedaan. Echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk.
quote:Op maandag 17 mei 2004 10:55 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Leuk kamertje Dutchie. Ik vindt die foto's ech leuk geworden zo. Dat zijn toch baby foto's van jou en familie?
Dat effect is in het echt nog mooier, je komt echt de kamer binnen en ziet dan direct die blauwe muur met die contrasterende meubels, staat echt supergaaf.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:07 schreef Anitra het volgende:
wow wat gaaf die witte kasten tegen die blauwe muur!!!!
Dan kan ik je nu vast melden dat je vanaf morgen steeds even stiekum het kamertje inlooptquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:26 schreef LadyS het volgende:
Als het goed is, is hier de kinderkamer morgen ook af![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:34 schreef pluisje het volgende:
[..]
Dan kan ik je nu vast melden dat je vanaf morgen steeds even stiekum het kamertje inloopt
Net had ik onder de douche mijn haren gewassen, en was daarna het bad aan het laten vollopen. Normaal ga ik dan vast rustig in bad zitten terwijl het volloopt, nu ben ik even stiekum met een handdoekje om de babykamer in gewandeld om nog even te kijken
voor de 20e keer in een uur![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:34 schreef pluisje het volgende:
[..]
Dan kan ik je nu vast melden dat je vanaf morgen steeds even stiekum het kamertje inloopt
Net had ik onder de douche mijn haren gewassen, en was daarna het bad aan het laten vollopen. Normaal ga ik dan vast rustig in bad zitten terwijl het volloopt, nu ben ik even stiekum met een handdoekje om de babykamer in gewandeld om nog even te kijken
voor de 20e keer in een uur![]()
Ik vind iedereen zijn/haar kamertjes geweldig. Maar die van LadyS is toch wel 1 helemaal naar mijn stijl zegquote:Op zondag 16 mei 2004 13:15 schreef LadyS het volgende:update
[afbeelding]
en nu gaan we op zoek naar afplaktape
quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:09 schreef _amber_ het volgende:
[..]
Ik vind iedereen zijn/haar kamertjes geweldig. Maar die van LadyS is toch wel 1 helemaal naar mijn stijl zegDie kleuren ....
De kleuren zijn:quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
LadyS ik ben iig wel benieuwd naar de kleurcodes aangezien ik strakjes mijn (nog te kopen) nieuwe huis moet gaan opknappen en ik vind ze erg leuk!
dat lijkt me wel gaafquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:23 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks, ik heb namelijk in mijn hoofd dat ik mijn keuken in limoengroen met zuurstokroze wil gaan verven!
gewichtjes? met welk doeleinde dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:25 schreef dutchie het volgende:
Pluisje, ik kreeg trouwens 1 opmerking van de kraamzorg.
De kleine kan nl. op den duur gaan grijpen naar de klamboe. Het was dan ook niet onverstandig om er even wat gewichtjes aan te hangen. Je weet wel, van die dingen die je ook aan het tafelkleedje klemt op de tuintafel.
Misschien ook een tip voor jou. Of zit er zo'n loodrandje onderaan?
Zodat de klamboe weer terug glijdt op de grond ipv in het het bedje te blijven hangen. Kindje kon er dan ms in verst(r)ikt raken.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:40 schreef Tan het volgende:
[..]
gewichtjes? met welk doeleinde dan?
Oooh ik dacht al dat het moest voorkomen dat de kleine het uberhaupt kon pakkenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:56 schreef dutchie het volgende:
[..]
Zodat de klamboe weer terug glijdt op de grond ipv in het het bedje te blijven hangen. Kindje kon er dan ms in verst(r)ikt raken.
Ook daar zit wat in. Ms was die klamboe dan wel helemaal niet zo'n goed idee, maar vind 'm gewoon leuk staan. Frist de kamer zo op en heeft ook wel nut straks.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:14 schreef Tan het volgende:
[..]
Oooh ik dacht al dat het moest voorkomen dat de kleine het uberhaupt kon pakkenVond het al zo wazig. Maar met die gewichtjes is het ook gevaarlijk vind ik, een beetje inventief kind trekt die dingen los (bijv. als hij/zij op de grond speelt of als het bed in de laagste stand is) met gevolgen van dien. Ik denk niet dat je snel stikt in een klamboe, zelf door een dikke prop krijg ik nog lucht (net geprobeerd
)
we hadden de behang en verf allemaal al gekocht dus het blijft gewoon de genoemde kleuren. Gelukkig kan dat prima bij ieder geslacht. *opluchting*quote:Op zondag 23 mei 2004 09:49 schreef Sugar het volgende:
Ben beniéuwd, Knor! Blijven posten, heel leuk om zo een hele metamorfose te kunnen zien!
Hebben jullie nu andere gedachten over kleuren enzo, omdat jullie kiddie een kameleon is?![]()
Ja raar is dat eigenlijk he?quote:Op zondag 23 mei 2004 10:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Al vind ik een meisje in een blauwe kamer dan weer minder erg dan een jongen in zuurstokroze
Nou, tja..... roze is zo sprekend he... mijn Joegoslavische nichtje trok mijn achterneefje een roze tuinbroek aan was van zijn zusje geweest vreselijk vond ik datquote:Op zondag 23 mei 2004 12:15 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja raar is dat eigenlijk he?Dat heb ik ook!!!
Mooi kamertje, maar was dit nou eens een zwijnestal of haal ik nu 2/3 dingen door elkaar ??quote:Op zondag 23 mei 2004 12:18 schreef LadyS het volgende:
Hier is het kamertje dan ingerichtEr moeten nog wel wat kleine dingetjes op hun plaats gezet, maar dat wordt vanmiddag gedaan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 mei 2004 18:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mooi kamertje, maar was dit nou eens een zwijnestal of haal ik nu 2/3 dingen door elkaar ??
Ik herinner me opeens de plannen van een kraammeet bij LadySquote:Op zondag 23 mei 2004 20:02 schreef LadyS het volgende:
en beefcake, kom hem maar in het echie bewonderen hoor,!!!Gezellig
alle eer voor Peterquote:Op zondag 23 mei 2004 20:07 schreef melonovy het volgende:
Wauw, LadyS en Peter!! wat hebben jullie je best gedaan, het is echt super leuk geworden!
[..]
Ow ja..quote:Ik herinner me opeens de plannen van een kraammeet bij LadyS![]()
![]()
quote:Op zondag 23 mei 2004 20:10 schreef LadyS het volgende:
[..]
alle eer voor Peter![]()
[..]
Ow ja..![]()
ook gezellig
hmm dr komt wel veel roze en paars aan te pas, maar gecombineerd met rood, oranje, geel. (jah we konden geen keuze maken, dus heel erg bont geheel strakkies)quote:Op zondag 23 mei 2004 10:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Knorretje, wat een werk
Ik ben blij dat jullie in elk geval niet voor knalroze hebben gekozen bijvoorbeeld
Al vind ik een meisje in een blauwe kamer dan weer minder erg dan een jongen in zuurstokroze
Hahaquote:Op zondag 23 mei 2004 22:12 schreef melonovy het volgende:
Sylvana, waar moet ik dan op letten, als ik niet op de troep mag letten?![]()
Je broertje heeft een hoop speelgoed!!!
Dat is omdat zijn fantasie niet echt geprikkeld wordtquote:Op zondag 23 mei 2004 22:25 schreef Sylvana het volgende:
En dan nog verveelt hij zich soms
Opruimen heeft geen zin, want de volgende dag is het weer precies zoquote:Op zondag 23 mei 2004 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is omdat zijn fantasie niet echt geprikkeld wordt
Kan hij zelf niet een handje helpen met opruimen?
Ik moet toegeven... het heeft z'n charmes. Die sneeuwballenboom is inderdaad om verliefd op te worden, hij staat niet eens in z'n geheel op de foto, maar hij is grootquote:Op zondag 23 mei 2004 22:23 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Tan, ik heb net even je website gekeken voor die foto's van je huis en er buiten. Inderdaad het huis is oud, maar al die bomen en struiken, planten en dergelijke dingen maakt het juist zo sfeervol. Ik vind je tuin echt geweldig. En die sneeuwballen boom is mooi joh![]()
Ik heb zelf vroeger ook in zo'n soort huisje gewoont en heb daar hele leuke herinneringen aan. Jouw huisje deed me daar gelijk aan denken. Oud en krakkemikkig maar oh zo gezellig en knus![]()
kijk en dat wisten wij dus niet. Mocht ik ooit de kolder in mijn kop krijgen en weer iets rood willen verven gaan we daar rekening mee houden. Maar als de kinderkamer af is kan ik waarschijnlijk geen rood en oranje meer zienquote:Op maandag 24 mei 2004 22:21 schreef LadyS het volgende:
Knor, als je iets rood wil verven, moet je eigenlijk met een grijze grondverf aan de slag... Dan dekt het een stuk beter
is nu wel een beetje laat, maar toch
quote:Op maandag 24 mei 2004 22:23 schreef Knorretje het volgende:
[..]
kijk en dat wisten wij dus niet. Mocht ik ooit de kolder in mijn kop krijgen en weer iets rood willen verven gaan we daar rekening mee houden. Maar als de kinderkamer af is kan ik waarschijnlijk geen rood en oranje meer zien![]()
we hebben verder alleen nog oranje verf. De rest is behang omdat de muren bestaan uit kalk en bij verven gewoon 'afbrokkelen'quote:Op maandag 24 mei 2004 22:26 schreef LadyS het volgende:
[..]
Voor andere donkere kleuren geldt het ook geloof ik... (maar voor rood weet ik het zeker)
Succes verder!!!
Ik heb het inderdaad ook gezien bij een klusprogramma (volgens mij was het Dennis), maar de precieze reden weet ik niet precies meer.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:30 schreef Knorretje het volgende:
[..]
we hebben verder alleen nog oranje verf. De rest is behang omdat de muren bestaan uit kalk en bij verven gewoon 'afbrokkelen'
Wat is eigenlijk de reden dat rood beter dekt op grijs dan op wit ?
Dat doe ik altijd met extreme kleuren, is mij ooit eens verteld in een verfzaak.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:54 schreef E.T. het volgende:
Wat Nico me wist te vertellen (of Dennis ofzo.. 't was in een klusprogramma) bij rood verven (rood geeft de meeste dekkingsproblemen) de grondverf mengen met de kleur. (dan wordt 't dus roze volgens mij) Maar dat zou ook goed moeten werken
Vervelen is heel gezond voor een kind (af en toe dan). Ik weet niet meer precies waarom, maar het schijnt echt goed te zijn als ze zich eens vervelen. Ik geloof dat het te maken had met even helemaal niks willen/moeten (o, wat zalig... hadden wij dat maar!quote:Op zondag 23 mei 2004 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is omdat zijn fantasie niet echt geprikkeld wordt
Kan hij zelf niet een handje helpen met opruimen?
Die dromenvanger hebben wij ook, het heet een dromenvanger maar dat is 't niet. Je kunt vaak dromenvangers kopen op de markt of bij een reformwinkel. Het gros is echter nep. Een echte dromenvanger is namelijk een web, gemaakt van kattedarmen, met een gat in het midden. Dat gat is van essentieel belang om de goede dromen door te laten. Slechte dromen worden in het web gevangen. Ik heb zelf een echte, gemaakt door Indianen, maar die je in de winkel koopt hebben vaak een kraal in het midden, da's dus geen echte.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:14 schreef dutchie het volgende:
Danosa, is dat een dromenvanger joh? Ik had geen idee, vond 'm gewoon leuk!![]()
Sowieso ben ik een grote aanhanger van de Hema hoor voor babyspulletjes. Die kleurtjes en figuurtjes zijn zo grappig. Niet te truttig en niet te stoer, gewoon lekker vrolijk.
Dank jequote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:02 schreef danosa het volgende:
LadyS, prachtige kleuren zeg! Ik dacht dat het de kleuren waren van Gamma, maar later las ik dat ze van Flexa waren. Gamma heeft trouwens ook kleurencombi-kaarten (4 kleuren) met ook een combi van oa deze 2 kleuren. Wij hebben daar de limoengroene van gebruikt en daar lijkt deze precies op. Ook erg leuk ingericht, ik vind vooral de commode mooi, is dat niet een buikkastje ofzo?
Je wilt zeggen dat we eerst een kat moeten afslachten?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:37 schreef Tan het volgende:
. Een echte dromenvanger is namelijk een web, gemaakt van kattedarmen
Het mooist is als je er eentje zelf maakt.
Jah en de oogjes kun je dan als kraaltjes gebruiken en de aan de staart kun je hem ophangenquote:Op woensdag 26 mei 2004 02:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat we eerst een kat moeten afslachten?
ik ga even opzoek naar je post. Ben net bij zinloosgeweld.nl wezen kijken. Maar alleen de shirtjes zijn echt leuk. Stom dat ik ondanks die banner telkens bovenin (waar alicia me iedere keer, meerdere malen op wijst) nooit aangedacht heb.quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:14 schreef Rewimo het volgende:
Had je mijn lhb-doosjes-post nog gezien, ergens hier in het topic geloof ik, of was het in een ander topic?
prijs valt mee, het alternatief wat we gevonden hadden was dik 120,- euro. Ik ga ff op de andere pc kijken (deze weigert de wehkamp (en andere online winkels) te laden.....)quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:16 schreef beefcake het volgende:
[afbeelding]
Van de Wehkamp, beetje duur alleen¤ 39,99
heb hem nog niet gevonden (je post echt veel) maar er daagt me iets over marktkraam en haarlokdoosje ofzoquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:17 schreef Rewimo het volgende:
Als je het niet kunt vinden post ik het nog wel een keer
quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:24 schreef beefcake het volgende:
Hier kun je ook kijken. Zijn nog goedkoper, maar hebben volgens mij geen oranje. Wel wit, misschien kun je ze verven ofzo!
quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:33 schreef clauwheee het volgende:
Goed bezig Knor! Dat gaat helemaal goed komen! En ik vind dit klusteam vele malen gezelliger dan alle klusteams van tv bij elkaar
Hij wil zeker geld besparenquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:27 schreef Knorretje het volgende:
en of niet danny dit heeft gedaan.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:36 schreef Rewimo het volgende:
De opvolgers van Myrna en Nico zijn gevonden!
quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:27 schreef Knorretje het volgende:
[..]en ook die moet ik op de andere pc bekijken. Ik vraag me echt serieus af wat voor bug dit is op mijn pc en of niet danny dit heeft gedaan. (echt iedere winkel is geblokkeerd, zelfs de niet bekende)
knor hier:quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:27 schreef Rewimo het volgende:
Haarlokdoosje en melktandendoosje was het ja, ik meen voor 1,95 (kan ook 1,50 zijn). Geef maar een gil als je ze wilt hebbenBlank hout met een gekleurd lhb-tje erop.
En? Mag Knor expres niet op wehkampquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:38 schreef Danny het volgende:
btw ik heb net de oranje klamboe van de wehkamp besteld
Komt voor elkaarquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:37 schreef Danny het volgende:
[..]
knor hier:
***gilt***
We willen ze graag hebben. ALs je dus in de buurt er van bent en ze voor ons alvast wil kopen graag. Voor beide spruiten het setje. Als je bankgegevens doormailt, maken we het bedrag naar je over. Alvast bedankt.
nog steeds knor hier:quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Komt voor elkaarIk ga als het goed is morgen naar de markt en dan haal ik ze voor je. Frank kan ze vast wel een keer afgeven bij jullie (hij weet vast nog wel waar het is).
Ik zal het erbij vermeldenquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:48 schreef Danny het volgende:
[..]
nog steeds knor hier:
hij moet alleen nu wel een deurtje hoger zijn he (we zijn verhuist naar het bovenhuis)
Ik heb eens gelezen dat vloerbedekking fijn is, omdat je kind dan ietsje zachter valtquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:55 schreef phluphy het volgende:
Ik zag iets over zeil. Toevallig had ik het er gisteren over thuis, of vloerbedekking wel kan op de babykamer? Wordt dit afgeraden? Of maakt het niet uit?
Als je kindje een stofallergie blijkt te hebben, kan je het er altijd nog uithalen. Ik weet trouwens niet of vloerbedekking een allergie kan opwekkenquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:04 schreef phluphy het volgende:
OK, dus niet om mogelijke problemen met stof of zo. De vloerbedekking die er ligt is pas een jaar oud en past precies in het gewenste kleurenschema, dus ik vond het zo zonde 'm eruit te halen.
Als ie vuil wordt van olie of speelongelukjes kan-ie er altijd nog uit![]()
Thanks dames, scheelt me weer een klus.
Ik denk dat zeil of iets dergelijks net zo stoffig kan worden als je het gewoon niet dagelijks even meestofzuigt. Stof hoopt zich toch overal op en gaat niet kijken waar wel of niet vloerbedekking ligt ('k zie het al voor me, 'ah hier ligt zeil, hier mag ik dus niet blijven liggen' )quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:04 schreef phluphy het volgende:
OK, dus niet om mogelijke problemen met stof of zo.
Ik den kdat je in de praktijk die doeken hooguit eens in de drie maand of zelfs eens in het half jaar wast (geen idee hoe makkelijk het stof aan trekt, das nml ff afwachten) Het vast naaien hadden we ook bedacht, maar met de naaimachine naaien is nu vrij pijnlijk voor me en met de hand een k*tkarwei omdat het best lange doeken zijn. Maar dat kan idd altijd nog.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:35 schreef pluisje het volgende:
Ik heb er zelf niet echt goede ervaringen mee, maar het ligt eraan hoe vaak je het los wil maken denk ik. Met zo'n doek zal dat denk ik wel meevallen, dus dan zou het denk ik best goed kunnen blijven kleven. Maar bij dingen die je vaak los wil maken (vliegenhorren etc) is het vaak een ramp. Je zou de ene kant van het klittenband ook met een paar steekjes vast kunnen naaien aan het gordijn, mocht het los gaan laten.
Knor, er bestaan ook drukkers die je met een schroef aan het plafond (of muur of wat dan ook) kunt vastmaken. Misschien ook nog een optie.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:30 schreef Knorretje het volgende:
ben ik weer met een vraag: heeft iemand ervaring met dat zelfklevend klitteband van bv de zeeman ?? Hoe goed blijft dat kleven ? is dat voor alle stoffen geschikt ?? (Op het rechte plafond komt een doek te hangen en aangezien ik die wel wil kunnen wassen en makelijk erop en eraf wil kunnen halen dachten wij aan klitteband. Op het plafond nieten we het, maar op het gordijn zat ik aan zelfklevend te denken dus.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 02:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat we eerst een kat moeten afslachten?
we hebben gisteren en vandaag veel voorbereidend werk gedaan waar je niet echt resultaat van ziet (erg deprimerend en frustrerend werk). Heb ook geen foto's ervan gemaakt. Hopelijk morgen (misschien vanaaf in de vooravond als alicia nog niet slaapt) nog even wat leuke klusjes waar je wel gelijk resultaat van ziet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:29 schreef melonovy het volgende:
En Knorretje, ben je vandaag weer opgeschoten?
doe rustig aan, het heeft geen haast. alicia's babylokje zit veilig opgeborgen dus daar hebben we het doossie niet snel voor nodig. Tandjes wisselen duurt hopelijk nog heeeeel lang. En wat betreft spruit 2 die heb nog geen tandjes om te wisselen en mocht het haar hebben dan mag er nog niet in geknipt worden van mequote:Op donderdag 27 mei 2004 16:26 schreef Rewimo het volgende:
Ben nog niet naar de markt geweest, Knor, maar die man staat er elke week, dus dat komt goed
ik citeer: "meppen"quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:27 schreef Tan het volgende:
Je kunt toch ook van die ogen (van metaal erin meppen of gewoon op de knoopsgatstand van de naamachine)
-knip-
die laatste twee foto's zijn bij avondlicht en vertekenen de boel behoorlijk kwa felheid. Het is net een circus boven kwa kleuren, ieder muur is anders en de ene kleur loopt over in de ander.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:39 schreef Luckepuk het volgende:
Jeetjuh Knor wat een heftige maar o zo gave kleuren!!!
ik weet welke je bedoeld, maar ze hebben ze niet meerquote:Op maandag 31 mei 2004 00:48 schreef Jonnetje het volgende:
Knor, ik zag in de Ouders van nu een lhb-kapstokje(gewoon zo'n kleintje met twee haakjes)
Hij is te koop bij Babythings en kost 3,50 euro.. www.babbythings.nl
Kon 'm zo niet vinden op de site...
Misschien vind je 'm leuk?
Dus eigenlijk zing je dan "Sinterklaas Lieveheerstbeestje"quote:Op maandag 31 mei 2004 12:06 schreef phluphy het volgende:
Ik ken alleen Sinterklaas "kapoentje"![]()
![]()
Ut wordt steeds vreemder!quote:Op maandag 31 mei 2004 12:11 schreef bixister het volgende:
of: 'sinterklaas gecastreerde haan'.
yep die heb ik inmiddels ook eerder gehoord, evenals koekediefie.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:02 schreef CarOnline het volgende:
Zonnekoekjes zijn toch ook lieveheerstbeestjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |