En de laatste reactie van mij in dat topic, waarmee ik het per ongeluk volgooide en nu voor het eerst een nieuw topic moet beginnen, dus als er iets fout is ...:
quote:
Op woensdag 24 december 2003 08:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een prachtig kamertje, Belana... het is dat het nogal onnozel is om nu al een wiegje te kopen voor een kindje dat (hopelijk) nog minimaal vijf jaar op zich laat wachten, maar anders
... * miss_dynastie is verliefd op het wiegje van Belana
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 21:36 schreef Belana het volgende:
Zow, ff showen:
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:35 schreef Ology1 het volgende:
Alhoewel de tweeling inmiddels al 9 maanden oud is, wil ik jullie de foto's van de kinderkamers niet onthouden.1 verzorgingskamertje en 1 slaapkamertje
http://www.xs4all.nl/~ovhoek/verzorigingskamertje.htm
http://www.xs4all.nl/~ovhoek/Onze%20bedjes.htm
[Dit bericht is gewijzigd door miss_dynastie op 24-12-2003 09:01]
we hebben 2 identieke kamertjes gekocht voor de tweeling. De commodes kunnen we later ook als (sokken)kastje gebruiken.
De grote kast op het verzorgingskamertje hebben we ook nog 1 op de slaapkamer van de kudos staan.
Dan hebben ze iig als ze uit elkaar gaan ieders een complete kamer.
Voor een tweeling zijn 2 commodes wel handig, want we halen ze 's ochtends tegelijk uit bed met z'n 2en en dan kunnen tegelijk de fles krijgen. We hebben er echt ritme in gebracht.
quote:Ik zou dat als ik weer een tweeling zou krijgen weer niet doen. Het is zo jammer geld, 2 complete kinderkamers. Mijn dochters zijn nu 4 en willen echt niet apart slapen. Dus niet 2 kinderkamers nodig. Plus dat als we ze tegelijk uit bed haalden de ene de luiers verschoonde en de ander alvast de flessen maakte. Zodat we allebei tegelijk de fles konden geven
Op woensdag 24 december 2003 09:01 schreef Ology1 het volgende:
CarOnlinewe hebben 2 identieke kamertjes gekocht voor de tweeling. De commodes kunnen we later ook als (sokken)kastje gebruiken.
De grote kast op het verzorgingskamertje hebben we ook nog 1 op de slaapkamer van de kudos staan.
Dan hebben ze iig als ze uit elkaar gaan ieders een complete kamer.Voor een tweeling zijn 2 commodes wel handig, want we halen ze 's ochtends tegelijk uit bed met z'n 2en en dan kunnen tegelijk de fles krijgen. We hebben er echt ritme in gebracht.
Maar goed, het ziet er wel harstikke leuk uit
Heb je jongetjes of meisjes of van allebei wat?
quote:We zijn gezegend met een koningskoppeltje. Jong/meisje dus.
Op woensdag 24 december 2003 13:14 schreef CarOnline het volgende:[..]
Ik zou dat als ik weer een tweeling zou krijgen weer niet doen. Het is zo jammer geld, 2 complete kinderkamers. Mijn dochters zijn nu 4 en willen echt niet apart slapen. Dus niet 2 kinderkamers nodig. Plus dat als we ze tegelijk uit bed haalden de ene de luiers verschoonde en de ander alvast de flessen maakte. Zodat we allebei tegelijk de fles konden geven
Maar meestal was ik alleen dus zou ik aan 2 commodes zowiezo niets gehad hebbenMaar goed, het ziet er wel harstikke leuk uit
Heb je jongetjes of meisjes of van allebei wat?
http://home.wanadoo.nl/y.pesik/babykamer%20in%20wording/de_babykamer_in_wording.htm
Wat vindt Jessai der eigenlijk van dat hij straks het kamertje deelt met zijn broertje of zusje.
Voor hem een hele prestatie want hij sliep tot die tijd bij ons in bed (al sinds de geboorte). Hoe hij op een baby op zijn kamer reageert weet ik niet, maar theoretisch gezien slapen ze ook niet samen. De baby slaapt er overdag en Jessai 's nachts. 's Nachts slaapt de baby ook bij ons in bed of in de slaapkamer (denk ik hoor, praktijk loopt toch vaak anders dan gepland )
quote:En de rest beter ook niet
Op donderdag 15 januari 2004 16:07 schreef Tan het volgende:
Telefoonmodemmers kunnen beter niet kijken (het zijn rond de 25 foto's)
quote:Was er ook al achter, dat krijg je met gratis webspace
Op donderdag 15 januari 2004 17:21 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
En de rest beter ook niet
Je maximum voor vandaag is overschreden, ik kijk morgen wel even
quote:O vandaar,
Op donderdag 15 januari 2004 17:21 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
En de rest beter ook niet
Je maximum voor vandaag is overschreden, ik kijk morgen wel even
Zo'n soort ' sluier' (hoe noem je dat?) boven het bedje willen we ook. Heb je dat met zo'n halve maan riedel aan de muur vastgemaakt, dat is wel een goed idee, ipv zo'n standaard achter het bedje.
quote:Die halvemaan hebben we bij Ikea gekocht, kost bijna niets
Op vrijdag 16 januari 2004 10:24 schreef ezzi het volgende:
Leuk kamertje, Tan! Wij zijn nu bezig met het kamertje en ik maak ook iedere keer foto's zodat we net zo'n reeks krijgen als hoe jij dat hebt gedaan.Zo'n soort ' sluier' (hoe noem je dat?) boven het bedje willen we ook. Heb je dat met zo'n halve maan riedel aan de muur vastgemaakt, dat is wel een goed idee, ipv zo'n standaard achter het bedje.
quote:Dat is een kleed, in Utrecht gekocht en in India gemaakt (wel met een Nederlands alfabet)
Op vrijdag 16 januari 2004 10:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk kamertje, Tan
Dat ABC-tje, is dat een schilderij of hebben jullie dat zelf op de muur geschilderd?
quote:Echt heel mooi
Op vrijdag 16 januari 2004 10:50 schreef Tan het volgende:[..]
Dat is een kleed, in Utrecht gekocht en in India gemaakt (wel met een Nederlands alfabet)
quote:Vond ik zelf ook, je hebt ze ook groter of met andere kleuren/afbeeldingen.
Op vrijdag 16 januari 2004 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Echt heel mooi
!!!
Hier vind je meer info over waar je ze kunt kopen
http://www.aba-i.nl/
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 20:46 schreef Lois het volgende:
Tan wat een gezellige kamer.Ik vind die Teletubbieshoes geweldig en ook dat bedrekje lijkt me heel handig (waar heb je die vandaan?) en het klussende kindje is om op te vreten.
Dat bedrekje is inderdaad ideaal. Ik heb hem ook een tijdje op ons bed gehad toen hij nog bij ons in bed sliep. Ik heb hem toentertijd voor de oudste gekocht bij een lokale babyspeciaalzaak, maar de Prenatal verkoopt het ook, of kan het in ieder geval voor je bestellen. Het rekje is groter en kleiner te maken, naar gelang je wens. Ook is het eenvoudig uit elkaar te halen (kliksysteem) en mee te nemen als je op vakantie gaat of als je kleine ergens gaat logeren.
Dat teletubbiedekbed vind hij zelf ook helemaal geweldig, ook die had ik al voor mijn oudste twee dus ik weet niet of die nu nog te koop zijn. Volgens mij gewoon bij de Leenbakker of Kwantum.
Mocht je er erg graag eentje willen hebben maar kun je er geen vinden dan moet je het even aangeven. Ik heb er twee en gebruik er maar eentje. Je mag er best eentje van me hebben (ik heb genoeg dekbedhoezen en Jessai krijgt ook nog een giraffendekbedhoes van mijn moeder op zijn verjaardag).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |