Leuk om te zien Stiekemurd, kun je straks mooi een 'before' en 'after' vergelijking doenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:56 schreef Stiekemurd het volgende:
Als ik al die leuke kamertjes zie wil ik ook zo graag!!! Ik ga 5 juni as. met de oma's naar Babythings en hoop ik iets leuks te zullen vinden.
Kijk dit is onze rommelkamer, die wordt dus straks de babykamer.
[afbeelding]
Lekker zooitje he.
[afbeelding]
Het behang is er wel al af en er is een muurtje verplaatst en die is ook al afgewerkt. In de nis komt een wastafel, omdat de badkamer 1 verdieping lager is.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:56 schreef Stiekemurd het volgende:
Lekker zooitje he.
Hiehie en daarna even braaf hier melden wat ze erover zegt, dan weet ik dat ook weerquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:46 schreef Rottdog het volgende:
Luchtbel daar kwam ik dus later ook pas achter maar krijg volgende week woensdag een intake gesprek over kraamhulp en dan vraag ik het. Anders nog leuk als plaid te gebruiken ofzo
Ik heb zelf de groene en ik heb spijt dat ik niet ook de blauwe heb gekocht. Voor in bed zou ik ze niet gebruiken. Ze zijn erg dun en gaan pillen na gebruik en na wassen. Maar omdat ze zo dun zijn is het ideaal als omslagdoek. Mocht ik binnen nu en een paar weken nog naar Ikea gaan dan koop ik de blauwe er denk ik ook bij.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:53 schreef Luchtbel het volgende:
Heb je die dekentjes van Ikea voor in het bedje? Zijn die nou van het goede materiaal of niet?
Het 'probleem' is inmiddels opgelost. Ik heb net twee bijna nieuwe duodekentjes van iemand overgekocht, ik koop gewoon nog 2 van die van Ikea erbij. Kan geen kwaad, zie ik alweer.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:29 schreef Tan het volgende:
[..]
Als je via mijn homepage naar de foto's van Junah gaat dan zie je wel hoeveel ik de afgelopen 2½e week die doek heb gebruikt.
Ik weet zo snel niet wat je bedoelt. Maar mij is geadviseerd om voor in bed bij voorkeur wol te kopen. Fleece is pas warm als je zelf ook al lekker warm bent en katoen is juist weer lekkerder als je baby té warm is.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:00 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n geweven dekentje van de Hema maar die lijkt me ook niet echt geschikt voor in bed, of wel?
Zoveel zelfs dat de gemiddelde leek bijna gaat denken dat dat doek standaard bijgeleverd werd . . .quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:29 schreef Tan het volgende:
Als je via mijn homepage naar de foto's van Junah gaat dan zie je wel hoeveel ik de afgelopen 2½e week die doek heb gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |