das een über loser openingszinquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:25 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Dit is ook een leuke openingszin:
Hoi zit je ook op FOK! ?
Deze vind ik erg goed ook in het geval dat je wel met de persoon wilt dansen, vanwege de mooie fail-safe, stel hij/zij zegt nee kan je altijd zeggen van "jammer, ik wou hier even zitten" of iets in die richting.quote:Op dinsdag 7 augustus 2001 20:52 schreef Daryon het volgende:
Tegen een meisje dat op een barkruk zit:
Jij:"Wil je dansen?"
Zij:"Ja hoor!"
Jij:"Mooi, dan kan ik zitten!"
(Succes niet gegarandeerd)
in de jacuzzi???quote:Op dinsdag 7 augustus 2001 15:28 schreef Meneer_Aart het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:26 schreef zwaaibaai het volgende:
Ooit, jaren terug, had ik inderdaad geen aansteker bij me. Ik loop op een mooie vrouw af en vraag haar om een vuurtje;
ik: " Dit is een slechte openingszin, maar heb je een vuurtje voor me?"
zij: " jawel, maar het is inderdaad een slechte openingszin "'
ik licht mijn sigaret en vertel haar: "wacht even, dan doe ik het overnieuw"'
Even later kom ik terug: " Hoi, wil je wat drinken?" En ik keek er zo dom mogelijk bij.
dat werkte dus wel...
Kun je weer gaan uitleggen wat Fok! is.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:25 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Dit is ook een leuke openingszin:
Hoi zit je ook op FOK! ?
Ja, dit ken ik. Al vroeg ik gewoon, intentieloos, een vuurtje aan een of andere vrouw. En dat resulteerde in een hele leuke avond.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:26 schreef zwaaibaai het volgende:
Ooit, jaren terug, had ik inderdaad geen aansteker bij me. Ik loop op een mooie vrouw af en vraag haar om een vuurtje;
ik: " Dit is een slechte openingszin, maar heb je een vuurtje voor me?"
zij: " jawel, maar het is inderdaad een slechte openingszin "'
ik licht mijn sigaret en vertel haar: "wacht even, dan doe ik het overnieuw"'
Even later kom ik terug: " Hoi, wil je wat drinken?" En ik keek er zo dom mogelijk bij.
dat werkte dus wel...
quote:Op zondag 5 augustus 2001 12:23 schreef Xortes het volgende:
mens je hoeft geeneens te versieren..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:19 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heet CyclingGirl, hoe heet ben jij
Werkt vrij vraak
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:28 schreef a-child-in-chains het volgende:
hoe maak je bookmarks?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |