abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel zondag 5 augustus 2001 @ 00:43:27 #1
1455 Keroppi
kool kikker
pi_1335311
Ja er zijn al een hoop topics geweest over mensen die advies over leuke openingszinnen vroegen, of dat je van die lijstjes kreeg met foute openingzinnen die mensen toch echt niet in een kroeg/disco zullen gebruiken.

Daarom: Wat is de raarste/leukste/(on)origineelste openingzin die je zelf gebruikt hebt of die iemand bij jou gebruikte

Dus nogmaals: alleen ervaringen en niet weer die achterlijke lijstjes die standaard in dit soort topics verschijnen.

Even een paar:

Onorigineel:

Een jongen tegen mij: Heb je een vuurtje (hallo dit is wel heeel erg fout he, trouwens was het je niet opgevallen dat ik niet rook? )

Fout:

Een jongen tegen mij: Ik ken je nog niet zo goed maar wil je met me neuken. (ik ken je nog niet zo goed??? Dit waren de eerste 13 woorden die je ooit tegen me hetbt gezegd! )

Vaag:

Hee was jij dat net op de boulevard (Dit zei ik tegen iemand die ik 20 minuten eerder op de boulevard had zien staan en waartegen ik vaag iets van "hoi" had gezegd. Deze zin kwam alleen over alsof we een heel gesprek hadden gehad)

Chick on a mission
pi_1335319
vind:

Yo aiyo yo yo.... yo yo..

wel een aardige

-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_1335331
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 00:43 schreef Keroppi het volgende:
Een jongen tegen mij: Ik ken je nog niet zo goed maar wil je met me neuken. (ik ken je nog niet zo goed??? Dit waren de eerste 13 woorden die je ooit tegen me hetbt gezegd! )
Tel jij de woorden die iemand zegt? .

On-topic:

"Hoe heet die jongen die daarnet bij je stond?"

.

Wittgenstein
pi_1335370
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 00:45 schreef Koekepan het volgende:

[..]

.

Bijdrage

Tegen mij terwijl ik onder een klok op de metro sta te wachten:
Heej Skat weet jij misschien hoe laat het is?

If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_1335998
"kenker, wat ben ik chagrijnig, probeer me aub niet op te vrolijken want dat lukt toch niet"

Kuch...achteraf toch wel...kuch

pi_1336023
ik gebruik vaak in een melige dronken bui waarbij me niets kan schelen "of je zoent me nu,of je zoent me nooit", terwijl ik haar omhels.
6 van de 10 x is het nee, maar de rest ja
Maar dan moet er wel een goede sfeer hangen waarbij iedereen zich laat gaan.
En het moet je ook geen flikker schelen wat anderen denken, en vooraaaaaaaal niet serieus zijn/kijken.
  zondag 5 augustus 2001 @ 03:42:15 #7
3767 Herald
Come get some
pi_1336032
standaard openingzin:
"hoi ik ben een kneus, ben hier met mijn IRC vriendjes en Scorp is veel leuker dan ik"
meestal moet ik daarna uitleggen wat IRC is
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1336037
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 03:42 schreef Herald het volgende:
standaard openingzin:
"hoi ik ben een kneus, ben hier met mijn IRC vriendjes en Scorp is veel leuker dan ik"
meestal moet ik daarna uitleggen wat IRC is
Wat is IRC?
  zondag 5 augustus 2001 @ 12:23:00 #9
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_1337045
In een disco:
'Erg he, die lampen, zou je er ook nog van groeien?'
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
  zondag 5 augustus 2001 @ 13:17:30 #10
10710 gday
propria cures
pi_1337331
Nou.

2 openingstactieken die ik zelf de afgelopen maand heb gebruikt:

- In het washok: "Oh hoi.. zeg, je lijkt me wel een grappig persoontje.. en tja, nu ik hier pas ben komen wonen heb ik nog niet zoveel vrienden hier.. dus ik dacht dat we misschien een keer samen iets leuks zouden kunnen doen?" Daar zei ze "ja" op, waarop ze vervolgens uit ging leggen waar ze woonde, en dat ik aan moest bellen bij een deur waar een naamplaatje op hing met 2(!) namen.. ze bleek samen te wonen met haar vriend .

- Op een festival: Hee zeg, heb jij misschien zin om samen met mij wat te gaan drinken daarachter, want die saaie vrienden van mij hebben geen zin.. en tja, in je eentje is ook maar zo alleen.

Die vrienden wisten van niks natuurlijk, want die zaten zich laveloos te zuipen.. ach .. maar die approach werkte in ieder geval wel, en we hebben nog een gezellige avond gehad, zeg maar .

A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_1337965
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 00:45 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Tel jij de woorden die iemand zegt? .

On-topic:

.

Ha ha ha

Heb ik trouwens ook een keer gehad

It is much easier to be critical than to be correct.
pi_1338247
Ik heb een grotere penis dan jou, dat zei iemand ooit eens tegen me...
pi_1341232
Er zijn 2 biggetjes, 1tje heet knorretje en de andere heet ik wil met je zoenen, knorretje ging dood wie bleef er toen nog over??
is dit nou m'n eerste biertje van vandaag of de laatste van gisteravond?
pi_1341360
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 20:51 schreef Superjasper het volgende:
Er zijn 2 biggetjes, 1tje heet knorretje en de andere heet ik wil met je zoenen, knorretje ging dood wie bleef er toen nog over??
En.. werkte het?
pi_1341450
- Ken ik jou niet ergens van?
- Lach lach (wat on-origineel)
- Nee echt serieus, kom je hier uit tilburg?
- Yep (zou ie het nou menen?)
- Heb je op de willem II gezeten, kom je uit die buurt, waar ga je boodschappen doen, etc..

In zo'n dorp als tilburg, ondanks dat het de op zeven na grootste stad van tilburg is, is er toch nog altijd wel iets waar ik haar eventueel van zou kennen. En doet het hem altijd...

pi_1345715
Ik werd laatst door een vriendelijke jongeman benaderd met de woorden: Hoi, ik ben John en ik heb een snelle wagen. Antwoord: gefeliciteerd John. Doei!
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_1345744
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 09:59 schreef Ripley het volgende:
Ik werd laatst door een vriendelijke jongeman benaderd met de woorden: Hoi, ik ben John en ik heb een snelle wagen. Antwoord: gefeliciteerd John. Doei!
Dat met een koortslip
pi_1345774
Op mijn vakantie avonturen heeft iemande een geniale zin gebruikt.

Het vergde wat voorbereiding maar het eindresultaat was erna. Het ging in het Engels.

Ik sta met twee anderen buiten een bar, waar het er saai uitzag , op 2 meisjes na dan.

Een van ons ging naar binnen en zei tegen de meisjes:

" He, do you want to waste your time here, or come with me and my buddy's?"

meisjes twijfelen en vragen :

" why?"

jongen :" Because we're superrich. "

gegiechel van de meisjes. twijfelen nog een beetje.

jongen: " Or else you two have wasted 15 minutes of ourtime by looking in the window and figuring out what to sya to you".

succes verzekerd.

maandag 6 augustus 2001 @ 21:24:49 #19
2764 Trainspotter
Nu mčt goedkope zonnebril
pi_1350867
Tegen mij:

"Mijn oppaskinderen vinden jou een knappe man."

Ha, da's mooi! Ik ben hartstikke pedo, dus stuur maar langs...

pi_1350929
heb weleens iemand horen zeggen, die al een hele tijd naast mij stond, ik nog nooit gesproken had en ik niet kende :
"Nou moet je ff een tijdje je bek dicht houden want je lult de oren van mijn kop..." (moest ik best om lachen)

ik heb wel eens tegen een heel vervelend , half bezopen typje, die kwam vragen waar hij mij toch van kende gezegd : "Ik doe nu mijn ogen dicht en tel tot 10 en als ik ze dan weer open ben jij weg...." (en hij was en bleef weg hoor )

pi_1350997
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 21:33 schreef supergirl het volgende:
ik heb wel eens tegen een heel vervelend , half bezopen typje, die kwam vragen waar hij mij toch van kende gezegd : "Ik doe nu mijn ogen dicht en tel tot 10 en als ik ze dan weer open ben jij weg...." (en hij was en bleef weg hoor )
Dit is nou precies de reden waarom zoveel jongens/mannen NIET op vrouwen af durven te stappen. Ze zijn te bang voor dit soort opmerkingen!

Je had toch ook kunnen zeggen dat je een vriend hebt of dat je net wegging ofzo....

pi_1351088
Er zijn zoveel zinnen die ik gebruikt heb. Hieronder een bloemlezing.

Ben jij een brilofiel?? (Tegen een meisje met een zonnebril op haar voorhoofd.)

Kom ik een lama tegen, spit ie zo op me head..! (slaat helemaal nergens op, ze keek me raar en begon toen toch te lachen en later wat meer.)

Hey, heb jij al die mensen uitgenodigd?? (in een erg drukke bar-dancing).

Zo! Jij ziet er echt lief uit, het is dat ik niet mag versieren anders had ik het bij jou geprobeerd! (uit de tijd toen ik nog verkering had, mag ik dus nu weer gebruiken.)

Hee jij heb glitters op je buik, dat wil ik ook! (deze werkte ik heb er nu verkering mee en ze is mooi, lief, intelligent en 5 jaar ouder dan ik..)

niw je kan dus alles zeggen als je maar de juiste intonatie hebt..

Openingszinnen die dames bij mij hebben geprobeerd:
hee! kijk niet zo boos... (tja die werkt niet altijd).

Mag ik je bloes uit trekken (die wilde zeker mijn kippenborst zien??)

Wil je nou zoenen?? (en dat drie/vier keer en ik maar nee zeggen en uiteindelijk toch met haar zoenen, ik vond het zo zielig)

pi_1351106
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 21:53 schreef Frenkie het volgende:

niw je kan dus alles zeggen als je maar de juiste intonatie hebt..

dat is zeker waar. Dat 'superrich'-gedoe moet delicaat uitgesproken worden.
pi_1351249
Een keer in een bomvol café stond ik vlakbij een meisje, toen er een of ander gek wijf langs kwam denderen (nogal bezopen). 'Die hoort toch niet bij jou he?' vroeg ik toen. En dat sloeg aan
pi_1351268
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 22:14 schreef Meneer_Aart het volgende:
Een keer in een bomvol café stond ik vlakbij een meisje, toen er een of ander gek wijf langs kwam denderen (nogal bezopen). 'Die hoort toch niet bij jou he?' vroeg ik toen. En dat sloeg aan
Ouwe player!

.

Verbaal genie in love!
  maandag 6 augustus 2001 @ 22:18:29 #26
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1351275
Non-verbaal is ook leuk... een meisje begon ooit een conversatie door gewoon boven op me te springen...

Een vriend van mij gebruikt altijd heel vreemde openingszinnen, maar kan me ff niks herinneren...

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_1351292
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 21:41 schreef SittingDuck het volgende:

[..]

Dit is nou precies de reden waarom zoveel jongens/mannen NIET op vrouwen af durven te stappen. Ze zijn te bang voor dit soort opmerkingen!

Je had toch ook kunnen zeggen dat je een vriend hebt of dat je net wegging ofzo....

sommige jongetjes luisteren heel slecht en zijn erg hardleers en handtastelijk helaas, met name met een slok op.
pi_1351316
in spanje vroeg iemand aan mij, when are you leaving??
Toen raakten we aan de praat.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  maandag 6 augustus 2001 @ 22:24:18 #29
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_1351328
Echt gebeurd bij mij.

Ik sta te praten met een maat van mij. Rechter hand een RedBull/Rode Wodka, mijn linker hand tegen mijn buik, rustend op de gesp van mijn riem.

Komt er een meisje naast me staan: "Je staat nou al de hele tijd over je buik te wrijven, nu wil ik het eens proberen." En zonder blikken of blozen stopt ze haar hand onder mijn shirt.

Dat noem ik nog eens een opening zeg.

If things don't go right, turn left!
pi_1351343
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 22:14 schreef Meneer_Aart het volgende:
ik krijg een beeld van jou in een jacuzzi met 30 vrouwen erin en een glas champagne in je hand en dat je dan zegt : " yeah yeah"
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 00:58:44 #31
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_1352191
"Ik ben jarig.. en je mag me zoenen"

satisfaction guaranteed Ž

PS: Niet elke in dezelde club gebruiken

[b]@RemiLehmann[/b]
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 08:28:24 #32
1542 Ludo
Still YF&S
pi_1352956
Echt gebeurd.

Staat Ludo in een kroeg, komt er een meisje naar me toe en zegt: "wil je wat van me drinken"

Ludo: "Rot op; ik verdien zelf geld"

altijd hetzelfde gelul; voor wat hoort wat.

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_1352981
"He, wil je .... ow nee, je bent te lang..."

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_1352994
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 21:33 schreef supergirl het volgende:

Zo'n supergirl ben je dus niet, beetje triest eigenlijk.

dinsdag 7 augustus 2001 @ 10:34:03 #35
14477 kaio
348 best club in town
pi_1353428
krijg bijna altijd deze te horen:
Hoe heet jij ook alweer?
en
wat doe je altijd met een Tissue voor je neus???
ben je verkouden????

ik wtf?.....

Surfing with P266mhz,256mg,Radeon7000,Voodoo2SLI, SbLive
pi_1356493
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 22:26 schreef zodiakk het volgende:

[..]

ik krijg een beeld van jou in een jacuzzi met 30 vrouwen erin en een glas champagne in je hand en dat je dan zegt : " yeah yeah"

Je vergeet het witte pak.
pi_1356825
Heej, leuke schoene heb je. Neuken

Enneuh, Heej, zin om ff pizza te gaan eten in een restaurant en dan bij mij thuis heftige sex te hebben? Of lus je geen pizza ?

dinsdag 7 augustus 2001 @ 16:12:24 #38
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_1356899
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 00:58 schreef reem het volgende:
"Ik ben jarig.. en je mag me zoenen"

satisfaction guaranteed Ž

PS: Niet elke in dezelde club gebruiken

En die heb ik dus al eens twee weken achter elkaar van dezelfde bezopen jongen gehoord in m'n vaste discotheek
pi_1357194
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 16:03 schreef Fallen_Angel het volgende:
Enneuh, Heej, zin om ff pizza te gaan eten in een restaurant en dan bij mij thuis heftige sex te hebben? Of lus je geen pizza ?
EUJ!!! Da's mijnus JA?!!!

mmm, meestal doe ik niet aan openingszinnen of lekker zwaar direct of super bot zoals die, ik hou het wel op het non-verbale.

Ooit 'es een keer gebruikt "op mij":

"Hoe lang is ie" (om daarna gelijk te verifiëren met haar handjes)

en ik maar denken dat ik direct was

Ik heb gezegd.

"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 17:03:04 #40
10710 gday
propria cures
pi_1357357
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 16:03 schreef Fallen_Angel het volgende:
Heej, leuke schoene heb je. Neuken

Eh, het ging om echt gebruikte openingszinnen. Welke dwaas gebruikt nu zulke openingszinnen? (Afgezien van het feit dat iedereen ze al kent...)
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_1357880
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 15:28 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Je vergeet het witte pak.

ROTFLOL!!!!!!!!!
pi_1358029
Afgelopen weekend op Dance Valley moest ik gewoon iemand zoenen, anders was ik echt ontploft

Dus ik loop naar een lekkere gozer toe, zeg mag ik je ff zoenen anders ontplof ik. Hij uhhh ja hoor, 5 minuten gezoend, ik he bedankt he en ging weer naar me vrienden toe

pi_1358110
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 18:54 schreef MissX het volgende:
Afgelopen weekend op Dance Valley moest ik gewoon iemand zoenen, anders was ik echt ontploft

Dus ik loop naar een lekkere gozer toe, zeg mag ik je ff zoenen anders ontplof ik. Hij uhhh ja hoor, 5 minuten gezoend, ik he bedankt he en ging weer naar me vrienden toe

Demn! Strak!!!!!!!!!!

.

.

niet zo'n boeiende reactie dit maar ik moest het even kwijt! .

Verbaal genie in love!
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 19:31:38 #44
374 beelzebub
master of disaster
pi_1358385
"Die vriendin van je, dat zou best wel eens je zus kunnen zijn." "Klopt is m'n tweelingzus huppeldepup"

Op mij 'gebruikt':
"Jij zit toch op die en die sportschool"

*wenkend met het hoofd*
"Kan je me ff helpen" (moest dus mee de WC in )

"Ik kan niet zo goed dansen, kan je me 't leren"

"Jij bent toch de vriend van die en die?"

"Kijk niet zo boos"

"Jij hebt helemaal geen borsthaar" om daarna ff te verifieren onder het shirt.

"Ik zie je wel denken, ik heb grote tieten en ben wel blond, maar zo ben ik niet"

pi_1359355
Tegen een meisje dat op een barkruk zit:

Jij:"Wil je dansen?"
Zij:"Ja hoor!"
Jij:"Mooi, dan kan ik zitten!"

(Succes niet gegarandeerd)

dus.....
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 augustus 2001 @ 21:17:52 #46
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_1359671
tegen een meisje met een erg grote neus:

"kan je even meelopen naar de bus?"
"ja hoor, maar waarom?"
"kan je mijn shaggie droog houden" (moet wel regenen uiteraard)
---
"zeg je lijkt me nogal handig met je handen, zou je even naar de pomp van mijn centrale verwarmingsinstallatie willen kijken"

pi_1359741
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 18:54 schreef MissX het volgende:

YOU SLUT!

dinsdag 7 augustus 2001 @ 21:58:12 #48
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_1360221
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 16:12 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

En die heb ik dus al eens twee weken achter elkaar van dezelfde bezopen jongen gehoord in m'n vaste discotheek

Dat is humor

ps > da was ik nie

[b]@RemiLehmann[/b]
pi_1360549
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 21:25 schreef zodiakk het volgende:

[..]

YOU SLUT!

Hell Yeah

and proud of it

dinsdag 7 augustus 2001 @ 23:07:01 #50
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_1360981
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 21:53 schreef Frenkie het volgende:

Zo! Jij ziet er echt lief uit, het is dat ik niet mag versieren anders had ik het bij jou geprobeerd! (uit de tijd toen ik nog verkering had, mag ik dus nu weer gebruiken.)

Hee jij heb glitters op je buik, dat wil ik ook! (deze werkte ik heb er nu verkering mee en ze is mooi, lief, intelligent en 5 jaar ouder dan ik..)

lees eens heel goed...........klopt niet he???
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')