Kawasaki ZX12-Rquote:Model: Suzuki GSX 1300 R Hayabusa
Year: 1999
Category: Sport touring
Engine/transmission
Displacement: 1298.00 ccm (79.20 cubic inches)
Engine type: In-line 4
Stroke: 4
HP (kW): 175.00 (127.7) @ 9800
Torque - Nm (kgf-m / ft.lbs): 140.00 (14.3 / 103.3) @ 7000
Fuel system: Injection
Valves per cylinder: 4
Cooling system: Liquid
Gears: 6
Transmission type/final drive: Chain
Physical measures
Weight (incl. oil and gas): 248.0 kg (546.7 pounds)
Seat height (if adjustable, lowest setting): 805 mm (31.7 inches)
Wheelbase: 1,485 mm (58.5 inches)
Chassis/dimensions
Front tyre dimensions: 120/70-ZR17
Rear tyre dimensions: 190/50-ZR17
Front brake(s): Dual disc
Front brake(s) diameter: 320 mm (12.6 inches)
Rear brake(s): Single disc
Speed/acceleration
Top speed: 308.0 real km/h (191.4 mph)
Other specifications
Fuel capacity: 22.00 litres (5.81 gallons)
Honda CBR1100XX Super BlackBirdquote:Model: Kawasaki ZX-12R
Year: 2000
Category: Sport touring
Engine/transmission
Displacement: 1199.00 ccm (73.16 cubic inches)
Engine type: In-line 4
Stroke: 4
HP (kW): 185.00 (135.0) @ 10000
Torque - Nm (kgf-m / ft.lbs): 134.00 (13.7 / 98.8) @ 7500
Gears: 6
Transmission type/final drive: Chain
Physical measures
Weight (dry): 215.0 kg (474.0 pounds)
Chassis/dimensions
Front brake(s): Dual disc
Rear brake(s): Single disc
Speed/acceleration
Top speed: 320.0 km/h (198.8 mph)
Other specifications
Color options: Red, green, silver
Bleuh, ik kan nu niet de vorige topics erbij zetten want het vorige topic zit al op slot dus kan niet meer quoten of editten om vervolgens hier te plakkenquote:Model: Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
Year: 1997
Category: Sport touring
Engine/transmission
Displacement: 1137.00 ccm (69.38 cubic inches)
Engine type: In-line 4
Stroke: 4
HP (kW): 164.00 (119.7)
Torque - Nm (kgf-m / ft.lbs): 127.00 (12.9 / 93.7)
Valves per cylinder: 4
Cooling system: Liquid
Gears: 6
Transmission type/final drive: Chain
Physical measures
Weight (dry): 223.0 kg (491.6 pounds)
Seat height (if adjustable, lowest setting): 810 mm (31.9 inches)
Chassis/dimensions
Front brake(s): Dual disc
Rear brake(s): Single disc
Speed/acceleration
Top speed: 295.0 km/h (183.3 mph)
Waar was dat ergens? Erg triest om zoiets te horen!quote:Op maandag 3 mei 2004 17:36 schreef jojomen4 het volgende:
Motorongeluk op N201
Hier ook..quote:Op maandag 3 mei 2004 17:22 schreef stinkie het volgende:
Die Busa blijft toch wel op het verlanglijstje staan als opvolger voor de huidige
N201 loopt van Hilversum naar Haarlem via dorpen als Vinkeveen, Uithoorn, Aalsmeer en Hoofddorp.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:06 schreef ploderus het volgende:
[..]
Waar was dat ergens? Erg triest om zoiets te horen!
1,5 jaar zou misschien gaan, als mijn huidige dat nog volhoudt, anders komt er nog een modelletje tussendoor. Heb al voor die Busa gekeken, gebruikt scheelt financieel nauwelijks met nieuwquote:Op maandag 3 mei 2004 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hier ook..
Maar niet over 1,5 jaar... is financieel niet haalbaar voor mij. Een BlackBird uit 96/97 echter wel
Ik weet ook nog niet of een Sporttout wel iets voor mij is.... het lijkt mij relaxted van een supersport. En met een sporttour (Busa, blackbird) kan je ook aardig hoeken hoor
Ik las pas dat de Busa qua rijden wel degelijk als de opvolger voor de GSX-R1100 aanvoelde.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hier ook..
Maar niet over 1,5 jaar... is financieel niet haalbaar voor mij. Een BlackBird uit 96/97 echter wel
Ik weet ook nog niet of een Sporttout wel iets voor mij is.... het lijkt mij relaxted van een supersport. En met een sporttour (Busa, blackbird) kan je ook aardig hoeken hoor
quote:Op maandag 3 mei 2004 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hier ook..
Maar niet over 1,5 jaar... is financieel niet haalbaar voor mij. Een BlackBird uit 96/97 echter wel
Ik weet ook nog niet of een Sporttout wel iets voor mij is.... het lijkt mij relaxter dan een supersport. En met een sporttour (Busa, blackbird) kan je ook aardig hoeken hoor
Ik heb eens rond de tafel met ervaren Busa-rijders gezeten.... en die delen allemaal de mening dat het een zeer makkelijk te berijden motor is. Vergeleken met de GSX-R1000 istie poesliefquote:Op maandag 3 mei 2004 19:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik las pas dat de Busa qua rijden wel degelijk als de opvolger voor de GSX-R1100 aanvoelde.
De GSX-R1000 mogen we dan als een nieuwe klasse beschouwen blijkbaar.
En dat hebben ze nietquote:Op maandag 3 mei 2004 19:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alleen mijn volgende motor moet toch ook echt wel weer cardan hebben
Alleen duurt dat nog wel minimaal 2 jaar en/of 120k kilometer voordat ik een andere motor ga nemen
Maar de komende BMW K1200S welquote:Op maandag 3 mei 2004 19:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En dat hebben ze niet
Tja, ik weet het. Het is verassend... een Beemer met cardenquote:Op maandag 3 mei 2004 19:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh
Hij zit in ieder geval een stuk comfortabeler dan een gsx-r1000/750quote:Op maandag 3 mei 2004 19:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb eens rond de tafel met ervaren Busa-rijders gezeten.... en die delen allemaal de mening dat het een zeer makkelijk te berijden motor is. Vergeleken met de GSX-R1000 istie poeslief
Hij is tamelijk zwaar en superstabiel.....
Ja maar dat is ook een stukje motorpraat .. nee hoor ik vind het wel een makkelijke motor om te rijden..quote:Op maandag 3 mei 2004 19:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb eens rond de tafel met ervaren Busa-rijders gezeten.... en die delen allemaal de mening dat het een zeer makkelijk te berijden motor is. Vergeleken met de GSX-R1000 istie poeslief
Hij is tamelijk zwaar en superstabiel.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |