zag ik ook netquote:Op maandag 3 mei 2004 14:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je mist het topicnummer!!!
OP? openingspost?quote:Op maandag 3 mei 2004 14:41 schreef Gorro het volgende:
In het vervolg ook graag een OP met bold enzo...
het probleem ligt m er in dat je uit een gesloten topic niet meer kunt quoten en dus kopieren. Dat veroorzaakt het verdwijnen van de taags in OP (overigens niet alleen in FMT-reeks, maar in veel reeksen). Maar wel iets voor TS om op te letten en extra aandacht (evt in edit) aan te schenken.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:41 schreef Gorro het volgende:
In het vervolg ook graag een OP met bold enzo...
O ja, dat kon bij topix nog wel. Daar merkte je pas wanneer je op invoeren drukte dat het topic gesloten was, maar het quote knopje werkte nog wel...quote:Op maandag 3 mei 2004 14:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het probleem ligt m er in dat je uit een gesloten topic niet meer kunt quoten en dus kopieren. Dat veroorzaakt het verdwijnen van de taags in OP (overigens niet alleen in FMT-reeks, maar in veel reeksen). Maar wel iets voor TS om op te letten en extra aandacht (evt in edit) aan te schenken.
[ me=]blablabla[/me]quote:Op maandag 3 mei 2004 14:47 schreef EricusMaximus het volgende:
Hoe krijg je het sowieso in het rood?
Erg fijn ja. Vraag me af of dat als bug of als feature beschouwd wordtquote:Op maandag 3 mei 2004 14:45 schreef dolle_hond het volgende:
het probleem ligt m er in dat je uit een gesloten topic niet meer kunt quoten en dus kopieren.
* thanksquote:Op maandag 3 mei 2004 14:49 schreef Gorro het volgende:
[..]
[ me=]blablabla[/me]
InTre + waarderingquote:Op maandag 3 mei 2004 15:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb even de vrijheid genomen om een Openingspost-sjabloon te maken, die vanaf heden te vinden is op -edit-
Last time I checked, 'waardering' was worth 20 pointsquote:Op maandag 3 mei 2004 15:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
InTre + waardering
quote:Op maandag 3 mei 2004 15:12 schreef Sannetie het volgende:
ik heb er 4..maar ik kan met die 7 letters nog geen kaas maken![]()
ik kom in het eerste woord echter op een B uitquote:Op maandag 3 mei 2004 15:01 schreef sasquatsch het volgende:
Tom Cruise
Ik zie maar 1 keer Clooney en volgens mij is de eerste Tinkerbellquote:Op maandag 3 mei 2004 15:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zie dat er 2x Julia - George Clooney staat...
Die eerste herken ik volgens mij als Tess, uit Ocean's Eleven, is die andere dan uit Confessions Of A Dangerous Mind? Kan namelijk maar weinig andere films met hun twee voor de geest halen. Of is et gewoon een sneaky iets waarbij je 2x dezelfde film gebruikt??
quote:Op maandag 3 mei 2004 15:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik neem trouwens aan dat de "6" op de foto met Clooney een "5" moet zijn?
quote:Op maandag 3 mei 2004 15:17 schreef Sasandra het volgende:
[..]
ik kom in het eerste woord echter op een B uit
1 Tinkerbell, letters R en B.
quote:Op maandag 3 mei 2004 15:17 schreef Sannetie het volgende:
RBIENAC..is dat een beetje in de richting![]()
Yep!quote:Op maandag 3 mei 2004 15:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die ene is toch gewoon Mary Reilly
ME dus
Beetje teveel lettersquote:Op maandag 3 mei 2004 15:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Brian McNee?
die speelde in De Uitvinding van de Frietsausquote:Op maandag 3 mei 2004 15:26 schreef Sannetie het volgende:
Ben C. Remia![]()
Brian McNee heeft volgens IMDB het volgende prachtige cv:quote:Op maandag 3 mei 2004 15:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Brian McNee?
Ik vond het een van de beste films die ik tot nu toe gezien heb! Eindelijk iemand die 'm ook kent!quote:Op maandag 3 mei 2004 15:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die speelde in De Uitvinding van de Frietsaus
quote:Op maandag 3 mei 2004 15:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die speelde in De Uitvinding van de Frietsaus
Soms sta ik versteld van m'n eigen domheidquote:Op maandag 3 mei 2004 15:32 schreef scanman01 het volgende:
Bernie Mac?
Hello Helloquote:Op maandag 3 mei 2004 15:33 schreef mamamiep het volgende:
[..].
ja, ik duik ook weer eens op
Tadaaaaaaaahhhh... en hij speelt nog wel met Djoelieaah samen in Ocean's 11 & 12!!quote:Op maandag 3 mei 2004 15:32 schreef scanman01 het volgende:
Bernie Mac?
Als ik haar zou herkennen dan werd het allicht iets makkelijkerquote:Op maandag 3 mei 2004 15:44 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen lam geslagen door het plaatje?
Nee, alles behalve.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:52 schreef twentemeisje het volgende:
horror?
Johanna heeft nog nooit een ff gedaan (helaasquote:Op maandag 3 mei 2004 15:54 schreef dolle_hond het volgende:
ze lijkt nog het meest op johanna ter steege, maar ik betwijfel of zij het is.
Dat neem ik terug trouwens... in "Edes Emma" welquote:Op maandag 3 mei 2004 15:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Johanna heeft nog nooit een ff gedaan (helaas) .. dus die is het niet.
Hierin zat een vrij sterke hint verborgen trouwensquote:Op maandag 3 mei 2004 15:51 schreef scanman01 het volgende:
Ze is niet echt bekend, maar de scene wel degelijk. Het meisje lijkt mij in ieder geval vrij onschuldig. De vraag is voor hoe lang nog?
Gezien je eerdere opmerking dan maar een gokje... "The loss of sexual innocence?"quote:Op maandag 3 mei 2004 15:51 schreef scanman01 het volgende:
Ze is niet echt bekend, maar de scene wel degelijk. Het meisje lijkt mij in ieder geval vrij onschuldig. De vraag is voor hoe lang nog?
is die niet al eens eerder geweest? met een plaatje met een donkere man en een slang?quote:Op maandag 3 mei 2004 16:24 schreef twentemeisje het volgende:
Wil net zeggen... die meneer hebben we vandaag eerder gehad!
Gezien je eerdere opmerking dan maar een gokje... "The loss of sexual innocence?"
quote:Op maandag 3 mei 2004 16:24 schreef twentemeisje het volgende:
Wil net zeggen... die meneer hebben we vandaag eerder gehad!
[..]
Gezien je eerdere opmerking dan maar een gokje... "The loss of sexual innocence?"
Dit is iig Teenage Mutant Ninja Turtles.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:05 schreef SODA het volgende:
-Classic artists eat pizza.
Zal wel iets met Brosnan zijn.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:22 schreef EricusMaximus het volgende:
Is "A pierce of cake" trouwens een spelfout, of gewoon dubbelzinnig?
Bingo!quote:Op maandag 3 mei 2004 19:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Contact?
Die zijn juist.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:07 schreef ReSpawn het volgende:
Hoooi....
Ken nummer 3 en 4 niet denk ik..
Heb al R V E I
4 = D? Mad Max?quote:Op maandag 3 mei 2004 20:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die zijn juist.
3 is een film van Clive Barker
4 is deel 1 van een trilogie
quote:Op maandag 3 mei 2004 20:13 schreef victorinox het volgende:
4 - Mad Max?
Allemaal juist. Behalve de 3dequote:Op maandag 3 mei 2004 20:19 schreef ReSpawn het volgende:
DRIVEN??
Met op:
1. From dusk till dawn
2. The matrix revolutions
3. Hellraiser: inferno??
4. Mad Max
5. True Romance
6. American beauty
Lord of illusions op 3!!quote:Op maandag 3 mei 2004 20:19 schreef ReSpawn het volgende:
DRIVEN??
Met op:
1. From dusk till dawn
2. The matrix revolutions
3. Hellraiser: inferno??
4. Mad Max
5. True Romance
6. American beauty
Helemaal juist nuquote:Op maandag 3 mei 2004 20:24 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Lord of illusions op 3!!
Heel mooiquote:Op maandag 3 mei 2004 20:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Helemaal juist nu
ReSpawn +1
ik heb deel 2 ook gezien en ben toen gestoptquote:Op maandag 3 mei 2004 20:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ken alleen de eerste
Hellraiser dus
Ik heb ze allemaal gezien t/m 6, 7 komt binnenkort uit op video en 8 is in post-production...quote:Op maandag 3 mei 2004 20:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb deel 2 ook gezien en ben toen gestopt
Vast welquote:Op maandag 3 mei 2004 20:44 schreef scanman01 het volgende:
Kinky Queen weet ze vast wel
Ik heb de eerste 4 gezien. Deel 3 en 4 waren niet zo goedquote:Op maandag 3 mei 2004 20:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb er maar 1 gezien geloof ik
quote:Op maandag 3 mei 2004 20:55 schreef scanman01 het volgende:
Hellraiser
Hellraiser: Hellbound![]()
Hellraiser III
Hellraiser IV![]()
maar dan half
quote:Op maandag 3 mei 2004 21:04 schreef ranja het volgende:
5 is volgens mij Inferno.![]()
Jaquote:Op maandag 3 mei 2004 21:12 schreef kinky_queen het volgende:
hell on earth voor III
bloodlinequote:Op maandag 3 mei 2004 21:13 schreef ReSpawn het volgende:
III heeft een cliché-uitspraak over de staat van onze aarde als wanneer deze in het verderf gestort wordt, als ondertitel.
IV heeft als ondertitel de benaming van waar een stamboom over gaat.. Maar dan in het engels...
quote:Op maandag 3 mei 2004 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Vast ook nog wel eentje met Blood ofzo ....
quote:Op maandag 3 mei 2004 21:14 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
bloodline
We have a winner!!quote:Op maandag 3 mei 2004 21:15 schreef kinky_queen het volgende:
HELLRAISER
HELLBOUND:HELLRAISER II
HELLRAISER III:HELL ON EARTH
HELLRAISER IV:BLOODLINE
T'is maar waar je van houdtquote:Op maandag 3 mei 2004 21:16 schreef ReSpawn het volgende:
En allemaal stuk voor stuk geweldige films
vind ze ook niet allemaal goed hoor, na het afgrijselijke 4e deel heb ik niet meer gekeken...quote:Op maandag 3 mei 2004 21:19 schreef scanman01 het volgende:
T'is maar waar je van houdt
quote:Op maandag 3 mei 2004 21:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Trancers?
Ik welquote:Op maandag 3 mei 2004 21:47 schreef scanman01 het volgende:
Ik had Helen Hunt er niet in herkend
quote:Op maandag 3 mei 2004 22:16 schreef CeeJee het volgende:
Back to the Future 2 ?
Nein !quote:Op maandag 3 mei 2004 22:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Thirteen Days
quote:Op maandag 3 mei 2004 23:00 schreef ranja het volgende:
Top secret?
dan ga ik niet hinten natuurlijkquote:Op maandag 3 mei 2004 23:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ben 'em nu ff aan het kijken
tja sorry maar als iemand de film kijkt en ik zeg van let hier op dan is het wel erg flauw he...quote:Op maandag 3 mei 2004 23:42 schreef EricusMaximus het volgende:
ja, maar ik kijk niet
Juist.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Abba?
Ik heb zelf ook moeite met Tom Hanks de laatste jaren. Ik vond hem in zijn comedy-jaren leuker eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:06 schreef ranja het volgende:
die ga ik morgen pas zien
als ik Tom Hanks zo lang kan verdragen tenminste.
Drie van z'n broers zijn ook al overleden in het heetst van de strijd, en een of andere typmiep ziet dat staan en gaat daarmee naar een hoge officier die daarop besluit een reddingsoperatie op touw te zetten...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Dan gooi ik er nog even een simpele vraag tegenaan (denk ik)
Wat is de reden dat Private Ryan zo nodig gered moet worden?
Klopt. Ze vinden dat de moeder geen risico mag lopen dat ze al haar zoons verliest.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 07:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Drie van z'n broers zijn ook al overleden in het heetst van de strijd, en een of andere typmiep ziet dat staan en gaat daarmee naar een hoge officier die daarop besluit een reddingsoperatie op touw te zetten...
story niet linequote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:46 schreef EricusMaximus het volgende:
Laatste twee zijn The straight line en mulholland drive?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:52 schreef dolle_hond het volgende:
ERASERHEAD !
Ojaquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
story niet line
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is het een Spaanse film?
idd, het bloot is wellicht om t draaglijk te makenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:37 schreef kinky_queen het volgende:
LOVE ACTUALLY
als je het voor het bloot doet, kun je net zo goed de plaatjes hier bekijken, heb je alles wel zo'n beetje gehadquote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:46 schreef Phennim het volgende:
ben em nu aan het downloaden!!
ranja + 1quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:11 schreef ranja het volgende:
geen anagram toch? volgens mij is het The beyond.
Als je "WELKE FILM ?" bedoelt, mis je nog een 'E' !quote:
Ik kom alleen maar op Christian Slater en Dennis Hopper wat tot True Romance zou leiden, maar dat zie ik nog niet gebeuren, dus moet ik beter nadenken denk ik zoquote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:37 schreef ranja het volgende:
Fok is echt traag
Initialen maar een keer weer... 4 acteurs m/v en 1 regisseur.
CS
DH
JH
JM
SB
welke film zitten ze samen in?
snel zeg!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:46 schreef twentemeisje het volgende:
Ik dacht al dat het aan de verbinding hier lag... inderdaad megatraag...
CS Christian Slater?
SB Steve Buscemi?
JM Julianne Moore?
JH
DH
Tales from the Dark Side?
oww gelukkig...wat was tie traag he...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:34 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik ben er
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:47 schreef Sannetie het volgende:
sjeemig..je hept echt zitten broeien![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:05 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik heb Falkor, Spike
, Roz
, mr. bojangles
(bijna) , Peach
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:11 schreef sasquatsch het volgende:
Nummer 5 is toch Jareth uit labyrinthmaar dat is niet de volledige naam...
En wil je van nummer 3 (uit Monsters en Co) de nederlandse of engelse naam? Engels!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:19 schreef EricusMaximus het volgende:
Die ene is natuurlijk mr. Jingles
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:20 schreef sasquatsch het volgende:
OK, The Italian Job is fout (geen SK van Spike)
Ik heb nu de volgende letters
LO
SK
O
EH(als je daar tenminste het laatste plaatje mee bedoelde)
TTI
... je hebt ze nu ook niet allemaal... je mist de letters voor 1 plaatje...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:20 schreef EricusMaximus het volgende:
Shoot to Kill?
-edit mocht het goed zijn, dank aan sasquatschhad ze nog niet allemaal
+ MIE van Mr. Jingles toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:30 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
+ MIE van Mr. Jingles toch?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:37 schreef EricusMaximus het volgende:
begint de film met The? anders zijn er echt veeeel mogelijkheden...
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:44 schreef EricusMaximus het volgende:
some like it hot![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:46 schreef dolle_hond het volgende:
* twentemeisje zucht en schaamt een beetje, want vandaag nog ff bekeken op imdb
doeiquote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:50 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
TM proudly presents, the puzzelkampioen EricusMaximus +1
Tot morgen!!!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:03 schreef victorinox het volgende:
Brazil?
het moet wel bekender zijn dan Brazil en The prophecyquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:14 schreef sasquatsch het volgende:
De enige andere film over een engel die ik kan bedenken is
Michael, met John Travolta
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:21 schreef Sasandra het volgende:
he, dat is Charlize Theron, niet?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:23 schreef ranja het volgende:
Oh, dan is het The devils advocate!
graag gedaan. Jeez, jullie zijn goed in dit spel.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:26 schreef ranja het volgende:
Met dank aan Sasandra voor het herkennen van Charlize
En AL Amy Locanequote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:43 schreef Sasandra het volgende:
En dan is IP Iggy Pop
helemaal goed!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:42 schreef SODA het volgende:
John Waters, Ricki Lake, Tracy Lords..
Cry-Baby met Johnny Depp
you got itquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Spectre?
Wat trouwens great is
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:39 schreef dolle_hond het volgende:
journey to the centre of the earth
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:44 schreef victorinox het volgende:
Spawn
Dat is goed.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Abyss?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:26 schreef EricusMaximus het volgende:
Gaan ze een séance houden?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:46 schreef Phennim het volgende:
halloween: resurrection?
Tja, 't is dan ook m'n favoriete film. M'n alltime nr. 1quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:00 schreef Phennim het volgende:
FOUT!
THE Usual Suspects
crap wa snel
SaintOfKillers + 1
User commentje van welke film?quote:Summary: Dreary, bleak, depressing and excellent
This is a film that I want to see about every five years. I need to see it every once in awhile so I can appreciate what an excellent movie it is, because it is excellent. However, this story is just SOOOOOOO depressing and difficult to watch, that it is borderline unbearable. However, it is compelling and no matter how much deeper you go into the abyss, you still have to keep watching. I realize perfectly why some people don't like this film. Heck, I am a dog lover and it made me uneasy in that regard, however, I was relieved to see that no animals were hurt in this film. Oh well, I guess I have to check this thing out again in a year or so.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:12 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
American Psycho?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:11 schreef Phennim het volgende:
Old Yeller?
quote:A bitterly upsetting and highly emotional journey into the underworlds of different individuals. It is initially quite hard to get into, as it is very grittily realistic and often too insightful to the point that it is near unwatchably unpleasant. It does, nevertheless, stand as a cinematic achievement. It is edited with flair and style, and it makes good use of free-hand photography. Also the characters are involving, however ultimately one cannot help but recognise that the film is marred by its extreme length. In the end, it also does just seem like a whole lot of odd things thrown together, but overall it is a good variant of the Pulp Fiction genre nonetheless.
U bedoelt uiteraard Amores Perrosquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:39 schreef ranja het volgende:
Amores perres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |