Daantje had in de eerste ronde Paskwal tegen zich en Rosa wordt op dit forum aanbedenquote:Op maandag 3 mei 2004 13:55 schreef LeBeau het volgende:
Barbara Alberts-Fischer - Wil de Smet
Tracey Gould - Pascale Berings
Mickey Lammers - Charlie Fischer 2 (Toncy van Eersel)
Nick van der Heyde/Sanders - Laura Alberts-Selmhorst
Dat Nina, Rosa en Daantje er niet meer inzitten joh.
Ooh, das wel een pittige tegenstander voor Daantje ja. Tegen supersnol Paskwal kan ze niet op nee. En wat jullie in Rosa zien zie ik niet, het enige wat zij doet is iedereen binnen laten, wat moet je nou met zo een mens?quote:Op maandag 3 mei 2004 13:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Daantje had in de eerste ronde Paskwal tegen zich en Rosa wordt op dit forum aanbeden.
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:39 schreef BVO het volgende:
Tracey Gould - Pascale Berings
Of gewoon voor alle soaps.. anders zal het wel niet mogen.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:07 schreef BVO het volgende:
Mij lijkt het wel wat hoor. Maak er anders een GTST/ONM-forum van.
Maar we moeten met een mooie slijm email aankomen, wie is daar goed in?quote:Op maandag 3 mei 2004 15:59 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Of gewoon voor alle soaps.. anders zal het wel niet mogen.
Maar Prima idee Dizer.
Als Idols al genoeg is om een eigen forum te krijgen (tijdens de duur van het programma, dat dan weer wel), dan bieden de soaps (GTST, ONM, B&B, ATWT, DOOL, Y&tR) volgens mij ook meer dan genoeg stof voor discussie. Er zijn genoeg interessante personages, en daarbij biedt het ook de mogelijkheid voor personage/acteur topics, met dubbel zoveel pret.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:04 schreef BVO het volgende:
Vroeger was er een (RL) Soaps forum, maar daar zijn toen de showbizz en de sterren bijgekomen.
Ja .. dat kan toch weer terug komen, ofnie?quote:Op maandag 3 mei 2004 16:04 schreef BVO het volgende:
Vroeger was er een (RL) Soaps forum, maar daar zijn toen de showbizz en de sterren bijgekomen.
Rosa is gewoon een lieverd. Dus die hoort niet op deze lijst.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ooh, das wel een pittige tegenstander voor Daantje ja. Tegen supersnol Paskwal kan ze niet op nee. En wat jullie in Rosa zien zie ik niet, het enige wat zij doet is iedereen binnen laten, wat moet je nou met zo een mens?
Mickeyquote:* Loting Halve Finale
Pascale Berings
Mickey Lammers
We zitten al een ronde verderquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:06 schreef Infinity123 het volgende:
Tracey Gould <-- aan dat mens dus een echte hekel- Pascale Berings
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:55 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Nee, Bupa, doe ik niet.
Ik stem voor Pascale en Mickey!
Logisch toch? Wil de Smet was wel een zeikerd maar ze was wel lief. Paskwal is gewoon ongelooflijk irri!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:47 schreef LeBeau het volgende:
Wow, Paskwal gaat flink over die Wil de Smet heen.
Ik ookquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:44 schreef Dizer het volgende:
OMG mensen stemmen op Wil de Smet
Ja dat snap ik ook niet helemaal!quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:44 schreef Dizer het volgende:
OMG mensen stemmen op Wil de Smet
Paskwal zag er wel een stuk beter uitquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:11 schreef Shir het volgende:
[..]
Logisch toch? Wil de Smet was wel een zeikerd maar ze was wel lief. Paskwal is gewoon ongelooflijk irri!
quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Paskwal zag er wel een stuk beter uit.
Ja, Paskwal heeft nog één of twee keer een leuk moment gehad, aan Wil ergerde ik mij alleen maar. En jezus, wat was ZIJ lelijk!quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wil de Smet was een vervelende heks
Pascale was vlak voor haar dood nog best lief
Ja, maar wel irritant... en daar gaat het hier om..quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:18 schreef Bupatih het volgende:
Pascalle is lief
Dat haar!!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:48 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja, maar wel irritant... en daar gaat het hier om..
Ze was vandaag weer te zien in een scene.... twas gelijk weer waardeloos.
Dat was ook waardeloos... al vind ik het wel een knap meisje .. of vrouw. Whatever...quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat haar!!!
Ze heeft een beetje rare oren...quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:20 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat was ook waardeloos... al vind ik het wel een knap meisje .. of vrouw. Whatever...
Nooit gezien.. der haar zit er altijd voor.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje rare oren...
Topic 56 moet nog geboren worden hoor.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:37 schreef BVO het volgende:
Doe dat maar in GTST #55.
Of #56.
Maar Pascal was een lekker wijf. Dus mijn stem gaat naar Wilquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:11 schreef Shir het volgende:
[..]
Logisch toch? Wil de Smet was wel een zeikerd maar ze was wel lief. Paskwal is gewoon ongelooflijk irri!
Dat hebben we al gehad!!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Halve Finale:
Barbara Alberts-Fischer vs. Wil de Smet
Tracey Gould vs. Pascale Berings
Mickey Lammers vs. Charlie Fischer 2 (Toncy van Eersel)
Nick van der Heyde/Sanders vs. Laura Alberts-Selmhorst
Schopt terugquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:16 schreef BVO het volgende:
Schop..
Komt ie:quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:22 schreef BVO het volgende:
Van deze verwacht ik toch nog wel ff een stem.
Iwan1976
R_ON
ThomasBerge
FritsVanEgters
--Globe--
Leonoor
melonovy
Hmm, doet het niet...nja, dan doe ik het wel met wat ik hebquote:Op zondag 9 mei 2004 12:18 schreef S-Two het volgende:
ik kan alleen deze vinden, alleen die is niet echt mooi: www.rtl.nl/.../ fotoalbum.xml?hmgmenu_group=2
Die had ik dus ook, maar hij is nu alweer wegquote:Op zondag 9 mei 2004 13:20 schreef Bupatih het volgende:
Hier een klein plaatje van Mickey
[afbeelding]
oh ...quote:Op zondag 9 mei 2004 13:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Die had ik dus ook, maar hij is nu alweer weg.
Weet ik ook nietquote:Op zondag 9 mei 2004 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
oh ...
Maar waarom weg??
Ik had niets anders verwachtquote:Op zondag 9 mei 2004 14:33 schreef Dizer het volgende:
ooh en ik stem op:
Mickey Lammers
Laat je moeder zich eerst maar 'ns registrerenquote:Op zondag 9 mei 2004 16:29 schreef _bigmac_ het volgende:
Stem van mij : Pascalle
Stem van me moeder : Mickey Lammers
Pascale heeft Robin geslagen!!!!!!!
Ok, weet ik dat ook weer (over dat bijten) . Toch mn tweede post op dit forum, waar je aan begint moet je ook afmaken.quote:Op zondag 9 mei 2004 11:04 schreef Dizer het volgende:
Je mag best wel vaker langskomen hoor. We bijten niet.......hard
Ook al kijk je maar 1 aflevering in de week, je bent welkom
ooh mijn moeders stem telt niet ?? oke jammer.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Laat je moeder zich eerst maar 'ns registreren.
En dat van Robin:Pascalle
.
Ze heeft wel een goede smaak iigquote:Op zondag 9 mei 2004 17:35 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ooh mijn moeders stem telt niet ?? oke jammer.
quote:Op zondag 9 mei 2004 14:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had niets anders verwacht.
Lachuh man die comotie rond dat Paskwalle-laat-baby-in-het-water-vallen-gedoe.quote:
ja, pascala heeft nog wel een paar boejende verhaallijnen toegevoegd, zoals in die grot enzo... in tegenstelling tot Mickey, damn die was saaaaaaaaiquote:Op zondag 9 mei 2004 21:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Pascale, hoewel zij wel interessantere verhalen heeft toegevoegd (langdradige, dat wel) is ze veel irritanter dan Mickey, die vooral saaiwas.
Vrijdag 20:30 sluit de finale, maar Mickey kan ook nog winnen hoorquote:Op maandag 10 mei 2004 14:52 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang nog eer we met zekerheid weten dat Pascalle het meest irritante GTST personage ooit is?
Zo ken ik je weerquote:Op maandag 10 mei 2004 17:06 schreef Tania18 het volgende:
Mickey natuurlijk
Pascale komt niet eens in de buurt
Uiteraardquote:Op maandag 10 mei 2004 21:06 schreef Bupatih het volgende:
BVO...als het vrijdag 20:30 is..moet je wel mijn award uitreiken he....had je 4 topics geleden ofzo gezegd
[afbeelding]
~~~~~~~~~~~~~~GTST-TOURNAMENT: VERVELENDSTE PERSONAGE~~~~~~~~~~~~~~
Ik ook hoor!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:17 schreef Dada het volgende:
Pascale Berings
mickey vond ik niet zo vervelend. Hij irriteerde ook niet echt. Maar pascalle daarentegen, mijn God wat een vervelend irritant mokkel was dat zeg. En als zij niet wint ben ik ZWAAR teleurgesteld in dit toernooi.
Daar sta ik 100% achter.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:59 schreef FiLmStEr het volgende:
Pascwal was maybe dom, maar wel lekkerjIk kies (natuuuurlijk) voor Mickey
![]()
Fijn dat respect!.. waardeer het echt.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar sta ik 100% achter.
Paskwal was eigenlijk het model domme blondje
*met alle respect voor de blonde dames*
Is het spannend? .. de finale bedoel ik dan hequote:Op woensdag 12 mei 2004 18:44 schreef BVO het volgende:
Nog 2985 minuten om te stemmen.
.
Behoorlijkquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:45 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Is het spannend? .. de finale bedoel ik dan he.
Met dank aan alle stemmersquote:mickey vond ik niet zo vervelend. Hij irriteerde ook niet echt. Maar pascalle daarentegen, mijn God wat een vervelend irritant mokkel was dat zeg. En als zij niet wint ben ik ZWAAR teleurgesteld in dit toernooi. (Dada) Pascalle Berings vind ik het vervelendste personage ever in GTST. Mickey is saai, maar aan Pascalle kon ik me ook nog flink irriteren als ze langer dan een halve seconde in beeld was en al helemaal als ze ook nog iets moest zeggen. (Sfinxy)
Hoewel Mickey ook erg irritant was, had ie heel soms ook wel iets komisch-aandoenlijks.
Pascalle was alleen erg irritant, erg irritant.. (Copycat)Pascale. Met recht het slechtste personage ooit. En de slechtste actrice, maar daar gaat het niet om (miss_dynastie)
Dank jequote:Op donderdag 13 mei 2004 20:50 schreef Dada het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa. Het is een prachtig toernooi geweest. Jammer dat charlie de finale niet haalde maar goed pascalle is een waardige winnaar.
En leuk dat ik gequote word, alleen jammer dat niemand dat weet tenzij ze die post gelezen hebben, had je niet even kunnen vermelden wie wat zei BVO? Toch goed gedaan dit toernooi, de organisatie was voortreffelijk.
Dat was nog ergerquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:43 schreef LeBeau het volgende:
Dit is net zo erg als vorig jaar bij Idols, toen Hind die twee jochies zonder al te veel talent voor moesten laten gaan.
Als jij ookk even in het GTST Tournament doetquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:50 schreef Svensational het volgende:
Oké BVO en nou ook nog even stemmen in het ONM Tournament!
Okquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:55 schreef Svensational het volgende:
Jij eerst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |