dat lijkt me nou niks.. de spanning omdat je betrapt kunt worden is lekker, maar dit gaat me wel wat ver.quote:Sex in een club waar anderen konden meekijken.
me2quote:seks in een kleedhokje in een zwembad... 20, man![]()
je hebt sex in een kleedhokje gehad met 20 man?quote:Op maandag 3 mei 2004 11:21 schreef MikeyMan het volgende:
seks in een kleedhokje in een zwembad... 20, man
jij bent gefrustreerd..quote:Op maandag 3 mei 2004 11:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
je hebt sex in een kleedhokje gehad met 20 man?
![]()
dan ben IK niet gefrustreerd hoorquote:Op maandag 3 mei 2004 11:29 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
jij bent gefrustreerd..
Op je 15e in een steegje een gozer pijpen gaat mij weer wat te ver.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:24 schreef moniek het volgende:
[..]
dat lijkt me nou niks.. de spanning omdat je betrapt kunt worden is lekker, maar dit gaat me wel wat ver.
Eronder zelfsquote:Op maandag 3 mei 2004 11:32 schreef _oxygen_ het volgende:
Niet echt hot maar toch... Vorige jaar... onder de douchehokje in het zwembad in centerparcs met mijn vriendinnetje..
als jij dat uit die zin haalt, ben je gefrustreerdquote:Op maandag 3 mei 2004 11:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dan ben IK niet gefrustreerd hoor![]()
Oeps foutje...quote:Op maandag 3 mei 2004 11:36 schreef StephanL het volgende:
Eronder zelfs![]()
LOL DIES SICKquote:Op maandag 3 mei 2004 11:46 schreef 2cv het volgende:
's Nachts rukken in het ziekenhuis (ik was patiënt) terwijl er nog 3 anderen op dezelfde kamer lagen (en er iig 1 wakker was).
Kwas toen 18 en man (ben nu nog steeds man hoor).
Nogal wiedes, anders lag ik niet in het ziekenhuisquote:Op maandag 3 mei 2004 11:48 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
LOL DIES SICK
Nopes, met mij! van 19, btw...quote:Op maandag 3 mei 2004 11:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
je hebt sex in een kleedhokje gehad met 20 man?
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:07 schreef djeffie het volgende:
Rond middennacht op de middenstip van een voetbalveld, het was een graadje of 20 en echt helemaal super. Ik was 21 en zij 17, daarna samen in het donker doesjen in de kleedkamer van de club...altijd handig als je overal de sleutel van hebt...
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:47 schreef Apekoek het volgende:
- op een spoorwegovergang, dit was superspannend in verband met de trein van 48 over.
- op de fiets, dit terwijl we richting zaandam reden
gelukkig wel, maar de zomers zijn niet zo warm meer, de laatste tijdquote:Op maandag 3 mei 2004 12:15 schreef Rooie_Zita het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb je die sleutel nog altijd?![]()
Vind ik best geil. Ben je klaargekomen en heb heb je nog geluid gemaakt toen je klaarkwam?quote:Op maandag 3 mei 2004 11:46 schreef 2cv het volgende:
's Nachts rukken in het ziekenhuis (ik was patiënt) terwijl er nog 3 anderen op dezelfde kamer lagen (en er iig 1 wakker was).
Op de fiets? hoe ging dat? Trok je vriendin je af?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:47 schreef Apekoek het volgende:
- op een spoorwegovergang, dit was superspannend in verband met de trein van 48 over.
- op de fiets, dit terwijl we richting zaandam reden
Spannend, trok die vriend zich af terwijl je met z'n vriendin aan het vrijen was?quote:Op maandag 3 mei 2004 14:29 schreef dafjedaf het volgende:
Hm, tja. Het geeikte badhokje en consorten buiten beschouwing latend... Die in het ziekenhuis heb ik ook gedaan (is als meisje denk ik wel makkelijker), verder heb ik aan lichte tot medium sm gedaan en ik heb met een vrouw gevreeen terwijl haar vriend toekeek. Ben vrouw, is allemaal paar jaar geleden, ben nu 20.
WOWquote:Op maandag 3 mei 2004 18:51 schreef godard_k het volgende:
een keertje liep ik door de discotheek, en sloeg ik zomaar een meisje op haar billetjes, en toen liep ik snel door![]()
Ja, daar was ie wel mee bezig ja, maar ik ben halverwege weg gegaan. Ik keek omhoog en ik zag gewoon aan haar gezicht dat ze het alleen voor hem deed, toen ben ik weg gegaan.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:38 schreef girllover het volgende:
Spannend, trok die vriend zich af terwijl je met z'n vriendin aan het vrijen was?
Jij hebt echt iets met anaal hè?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:55 schreef erodome het volgende:
Tja, lastig hoor.....
Heb een hoop gekke dingen gedaan, maar het meest gewaagde was toch misschien wel dat ik bijna een dame anaal gefist heb, het ging niet helemaal, maar oei oei oei, dat zou ik bij mezelf niet durven.
Was wel een ontzettend geile ervaring...
Als ze het voor haarzelf had gedaan was je doorgegaan dafje?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:06 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja, daar was ie wel mee bezig ja, maar ik ben halverwege weg gegaan. Ik keek omhoog en ik zag gewoon aan haar gezicht dat ze het alleen voor hem deed, toen ben ik weg gegaan.
* _joepie_ is ook altijd in een _joepie_ stemming.... zullen we.??quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:29 schreef erodome het volgende:
Valt wel mee hoor die anaal fixatie, de laatste tijd wel een beetje, maar dat komt omdat ik in een joepie stemming ben dat het zonder enig probleem lukt nu
wat is daar spannend aan, dat is gewoon exhibitionismequote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:33 schreef kastanova het volgende:
- Op de motorkap van de auto neuken, terwijl er mensen naast in de rij stonden bij de bakker.
- Midden op het zandpad van de camping liggen neuken terwijl de rest van de campinggasten langs je loopt.
Openbare schennispleging is nog steeds strafbaar en het risico om met een gummiknuppel uit elkaar geslagen te worden is toch best spannendquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:57 schreef Byte_Me het volgende:
wat is daar spannend aan, dat is gewoon exhibitionisme
ik zei: orale sex. ik zei niet dat ik hem pijpte. you do the math.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:35 schreef Twiggy het volgende:
[..]
Op je 15e in een steegje een gozer pijpen gaat mij weer wat te ver.
Maar goed, je zei het zelf al: je bent een slet.
Geen geluid, anders komen de zusters (en nee, daar had ik geen zin in, die gaan echt niet even leuk meedoen). Wel klaargekomen.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:35 schreef girllover het volgende:
[..]
Vind ik best geil. Ben je klaargekomen en heb heb je nog geluid gemaakt toen je klaarkwam?
Ik had al zoiets verwachtquote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:33 schreef kastanova het volgende:
- Op de motorkap van de auto neuken, terwijl er mensen naast in de rij stonden bij de bakker.
- Midden op het zandpad van de camping liggen neuken terwijl de rest van de campinggasten langs je loopt.
dit slaat echt alles!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Op het werk in het archief door meerdere afdelingen gebruikt worden.
hm als dit echt isquote:Op maandag 3 mei 2004 18:56 schreef nickybol het volgende:
na schooltijd toen we allebei moesten nablijven in een klaslokaal man, 13
Tja, ik zie dat probleem niet zo...quote:Op donderdag 6 mei 2004 02:00 schreef Profesor het volgende:
Tegenwoordig loopt iedereen met een fototoestel (in GSM) in de hand rond..
Prof durft niet meer zo goed..
dat is wel gewaagd ja!quote:Op donderdag 6 mei 2004 06:33 schreef Schoft het volgende:
Vriendinneke vingeren in dezelfde kamer waar de ouders waren, ik 16, zij 14.
Dikke lol![]()
FuifDuif, dat had ik niet van je verwacht!quote:Op donderdag 6 mei 2004 06:48 schreef FuifDuif het volgende:
In het zwembad onder water kijken naar het prachtige geile lichaam van een meisje aldaar. Toen het wat drukker werd ben ik zelfs langs haar heen gezwommen, waarbij ik met mijn lichaam haar lichaam raakte. Door de drukte kon ze onmogelijk vermoeden dat het opzettelijk was. Heerlijk!
Om eerlijk te zijn, dafjedaf, vind ik dat als je nu 20 bent je wel allemaal wat vroeg bent begonnen met al die heftige dingen. Kijk, dat penetratie dan weer nodig is voor iemands 18de, zo zij het dan, maar sm? Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:29 schreef dafjedaf het volgende:
Hm, tja. Het geeikte badhokje en consorten buiten beschouwing latend... Die in het ziekenhuis heb ik ook gedaan (is als meisje denk ik wel makkelijker), verder heb ik aan lichte tot medium sm gedaan en ik heb met een vrouw gevreeen terwijl haar vriend toekeek. Ben vrouw, is allemaal paar jaar geleden, ben nu 20.
het wordt alleen maar gekkerquote:Op donderdag 6 mei 2004 06:51 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, dafjedaf, vind ik dat als je nu 20 bent je wel allemaal wat vroeg bent begonnen met al die heftige dingen. Kijk, dat penetratie dan weer nodig is voor iemands 18de, zo zij het dan, maar sm? Het moet niet gekker worden.
Nee, dat zie je verkeerd. Het wordt gekker bij een bepaald gedeelte van de bevolking. Je moet de zaak niet gaan generaliseren natuurlijk. In mijn hele omgeving ken ik geen persoon, die zo overseksueel bezig is. Men heeft met andere woorden nog wat waarden en normen en fatsoen en ook eigenwaarde.quote:Op donderdag 6 mei 2004 07:00 schreef Caesu het volgende:
[..]
het wordt alleen maar gekker![]()
grow up!
quote:Op donderdag 6 mei 2004 07:02 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Het wordt gekker bij een bepaald gedeelte van de bevolking. Je moet de zaak niet gaan generaliseren natuurlijk. In mijn hele omgeving ken ik geen persoon, die zo overseksueel bezig is. Men heeft met andere woorden nog wat waarden en normen en fatsoen en ook eigenwaarde.
gewoon blijven toen hoor meisjes in het zwembad stiekem aanraken - maar je spreekt jezelf wel tegen of niet?quote:Op donderdag 6 mei 2004 06:48 schreef FuifDuif het volgende:
In het zwembad onder water kijken naar het prachtige geile lichaam van een meisje aldaar. Toen het wat drukker werd ben ik zelfs langs haar heen gezwommen, waarbij ik met mijn lichaam haar lichaam raakte. Door de drukte kon ze onmogelijk vermoeden dat het opzettelijk was. Heerlijk!
Als je het verschil niet ziet tussen een romantische daad in chloorwater en een keiharde penetratie met sm-facetten, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 6 mei 2004 07:07 schreef Caesu het volgende:
gewoon blijven toen hoor meisjes in het zwembad stiekem aanraken - maar je spreekt jezelf wel tegen of niet?
ik bedoel dan normen en waarden en fatsoen enzo wat jezelf noemt.quote:Op donderdag 6 mei 2004 07:09 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet tussen een romantische daad in chloorwater en een keiharde penetratie met sm-facetten, dan weet ik het ook niet meer.
Of je zou het in plaats van romantische daad natuurlijk ook aanranding kunnen noemenquote:Op donderdag 6 mei 2004 07:09 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet tussen een romantische daad in chloorwater en een keiharde penetratie met sm-facetten, dan weet ik het ook niet meer.
SM en DP moet je doen als je er aan toe bent of dat nou 16 of 56 is...dat merk je vanzelf wel.quote:Op donderdag 6 mei 2004 08:30 schreef roofless het volgende:
[..]
Of je zou het in plaats van romantische daad natuurlijk ook aanranding kunnen noemen![]()
Maarruh, aangezien je nu blijkbaar in de fase van seksuele obsessie zit: wanneer is een goede leeftijd om aan SM en DP te doen? 30? 40?
Niet mee eens. Als je 16 bent, ben je uiterst beïnvloedbaar, maar alles behalve volwassen. Als men je vertelt dat SM lekker is en dat dat erbij hoort, zul je het eerder doen, ook al ben je er eigenlijk nog niet aan toe. De televisie speelt daar ook een belangrijke rol in. En dat geldt ook voor de 'normale' seks. Eerst 18 worden vind ik.quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:26 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
SM en DP moet je doen als je er aan toe bent of dat nou 16 of 56 is...dat merk je vanzelf wel.
Als het zo ontzettend druk is in het zwembad, is dat onvermijdelijk. En bovendien, hoe oud was ik? 16? Zoiets is toch totaal onschuldig, ik zou nog te schijterig zijn geweest haar iets te vragen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 07:12 schreef Caesu het volgende:
ik bedoel dan normen en waarden en fatsoen enzo wat jezelf noemt.
dat meisje in het zwembad heeft er niet om gevraagd om door een rare vogel aangeraakt te worden.
dus jouw meest gewaagde sexuele ervaring is totaal onschuldig?quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Als het zo ontzettend druk is in het zwembad, is dat onvermijdelijk. En bovendien, hoe oud was ik? 16? Zoiets is toch totaal onschuldig, ik zou nog te schijterig zijn geweest haar iets te vragen.
Dus ga je haar maar aanraken? Ik ben ooit op deze wijze aangerand in een zwembad, stond in de stroomversnelling, zwom iemand langs, en in zijn "armslag" werd ik dus vol in mijn kruis gegrepen... ging vast héél per ongeluk, maar doordat diegene onder water zwemt en je even te beduust bent om te reageren, kun je er verder niks meer aan doen, je herkent diegene niet eens.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Als het zo ontzettend druk is in het zwembad, is dat onvermijdelijk. En bovendien, hoe oud was ik? 16? Zoiets is toch totaal onschuldig, ik zou nog te schijterig zijn geweest haar iets te vragen.
Ja, maar destijds was het wel heel gewaagd voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:42 schreef Byte_Me het volgende:
dus jouw meest gewaagde sexuele ervaring is totaal onschuldig?
en als je hier dit topic leest, dan krijg je niet het gevoel dat je toch iets mist?quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:44 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, maar destijds was het wel heel gewaagd voor mijn gevoel.
Iemand in zijn kruis grijpen vind ik toch heel wat anders. Ik zwom er gewoon langs, net zoals zovelen en net zoals zovelen bij mij deden en bij elkaar. Het was echt ontzettend druk en ook, net zoals bij jou, in een golfslagbad.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:44 schreef innovative het volgende:
Dus ga je haar maar aanraken? Ik ben ooit op deze wijze aangerand in een zwembad, stond in de stroomversnelling, zwom iemand langs, en in zijn "armslag" werd ik dus vol in mijn kruis gegrepen... ging vast héél per ongeluk, maar doordat diegene onder water zwemt en je even te beduust bent om te reageren, kun je er verder niks meer aan doen, je herkent diegene niet eens.
Ja, hier heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:44 schreef innovative het volgende:
Je kunt beter op je 16e uit vrije wil sm hebben of met jan en alleman naar bed gaan, dan zomaar in het zwembad ongewenst aangeraakt worden. In het eerste geval heb je zelf de keuze gemaakt en de controle over wat er gebeurt, in het laatste geval voel je je vooral erg vies en heel erg aangetast in je eigenwaarde. Je gevoel voor veiligheid is ook meteen weg!
Nee, zoveel belang hecht ik verder namelijk niet zo aan seks. Seks doe ik met mijn eventuele liefdespartner binnen ene liefdesrelatie, verder niet.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:46 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
en als je hier dit topic leest, dan krijg je niet het gevoel dat je toch iets mist?
Double Penetration.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat DP is?
Ik heb al een hoop gehoord inmiddels, maar kan niet bedenken waar dit voor zou staan...
maar binnen een realtie vind je seks niet belangrijk. spanning is niet nodig?quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, zoveel belang hecht ik verder namelijk niet zo aan seks. Seks doe ik met mijn eventuele liefdespartner binnen ene liefdesrelatie, verder niet.
Ow, ok. Thanks.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:50 schreef Knut het volgende:
[..]
Double Penetration.
Seks kan een mooi onderdeel zijn van de relatie en inderdaad, een mooie manier om wat spanning te realiseren. Maar ik vind het zeker niet het belangrijkste. Ik zou in ieder geval de relatie niet opgeven vanwege problemen op het seksuele vlak.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:52 schreef Byte_Me het volgende:
maar binnen een realtie vind je seks niet belangrijk. spanning is niet nodig?
Wacht maar totdat je voor het eerst geneukt hebt, dan denk je er wel anders over.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval de relatie niet opgeven vanwege problemen op het seksuele vlak.
Kom nu zeg, wat dacht je van al die huwelijken die nog steeds in stand zijn. Denk je dat daar er niet eentje tussen zit, waarbij de seks niet echt je van het is? Het is eerder een probleem van de tijdgeest om maar meteen een relatie te beëindigen als de seks je niet bevalt. Ik vind het vooral gemakzucht.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:57 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je voor het eerst geneukt hebt, dan denk je er wel anders over.![]()
I don't agree on that. Ik denk dat het op beide vlakken moet klikken (dus op zowel sexueel gebied als op het normale relationele gebied, de omgang met de ander zeg maar). Als het op 1 van beide gebieden niet goed klikt, gaat dat gewoon op d'n duur frustraties opleveren. Dan kan je beter gewoon meteen er een punt achter zetten dan eerst een lange lijdensweg af te leggen. Tenzij je er echt beide serieus aan wilt werken en de kans erin zit dat er verandering plaats gaat vinden. Anders is het gewoon verloren tijd.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kom nu zeg, wat dacht je van al die huwelijken die nog steeds in stand zijn. Denk je dat daar er niet eentje tussen zit, waarbij de seks niet echt je van het is? Het is eerder een probleem van de tijdgeest om maar meteen een relatie te beëindigen als de seks je niet bevalt. Ik vind het vooral gemakzucht.
Maar hoe verklaar je dan al die in stand gehouden huwelijken van de vorige generatie? Mensen die nu zo rond de 50 zijn. Mensen die nog steeds bij elkaar zijn. Ik kan mij niet voorstellen dat het seksleven bij elk van die huwelijken optimaal is. Het is zelfs zo dat veel van die mensen voor hun huwelijk nog niet eens met elkaar het bed gedeeld hadden. Ik denk dat men tegenwoordig te veel waarde hecht aan seks en de betekenig van een liefdesrelatie een beetje verkeerd inschat. Mensen zijn tegenwoordig niets meer gewend.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:08 schreef White_Wolf het volgende:
I don't agree on that. Ik denk dat het op beide vlakken moet klikken (dus op zowel sexueel gebied als op het normale relationele gebied, de omgang met de ander zeg maar). Als het op 1 van beide gebieden niet goed klikt, gaat dat gewoon op d'n duur frustraties opleveren. Dan kan je beter gewoon meteen er een punt achter zetten dan eerst een lange lijdensweg af te leggen. Tenzij je er echt beide serieus aan wilt werken en de kans erin zit dat er verandering plaats gaat vinden. Anders is het gewoon verloren tijd.
ze zullen er best zijn, maar de laatste tijd valt mij op dat er verontrustend veel wordt vreemdgegaan, ook binnen huwelijken. dus ik denk dat ik maar nooit ga trouwen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kom nu zeg, wat dacht je van al die huwelijken die nog steeds in stand zijn. Denk je dat daar er niet eentje tussen zit, waarbij de seks niet echt je van het is?
mensen tegewoordig zijn juist veel te veel gewendquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je dan al die in stand gehouden huwelijken van de vorige generatie? Mensen die nu zo rond de 50 zijn. Mensen die nog steeds bij elkaar zijn. Ik kan mij niet voorstellen dat het seksleven bij elk van die huwelijken optimaal is. Het is zelfs zo dat veel van die mensen voor hun huwelijk nog niet eens met elkaar het bed gedeeld hadden. Ik denk dat men tegenwoordig te veel waarde hecht aan seks en de betekenig van een liefdesrelatie een beetje verkeerd inschat. Mensen zijn tegenwoordig niets meer gewend.
Dat klopt, er wordt meer vreemdgegaan, maar ik zie dat dan toch gebeuren bij een bepaald slag volk. In mijn hele omgeving (ook familie) zijn alle huwelijken nog volop in stand, waarbij ik niet kan geloven, dat er niet eentje is waar de seks wat minder is.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:14 schreef Byte_Me het volgende:
ze zullen er best zijn, maar de laatste tijd valt mij op dat er verontrustend veel wordt vreemdgegaan, ook binnen huwelijken. dus ik denk dat ik maar nooit ga trouwen.
Dat lijkt maar zo ja. Maar men gaat al scheiden als er een scheet dwars zit. Probeer eens te vechten voor je relatie in plaats van er als een laffe hond ervandoor te gaan.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:15 schreef Byte_Me het volgende:
mensen tegewoordig zijn juist veel te veel gewend
Omdat scheiden toen misschien nog not done was? Mijn moeder is nu 50 en ze is eerder in haar leven gescheiden geweest voordat ze mijn vader ontmoette. Daar werd ze echt op aan gekeken.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je dan al die in stand gehouden huwelijken van de vorige generatie? Mensen die nu zo rond de 50 zijn.
Wat was de reden dan voor de scheiding? En overigens, het is tegenwoordig nog steeds niet echt 'done'. Ik vind dat als je gaat trouwen moet je er ook zeker van zijn, dat het goed zit en niet vervolgens maar weer lekker makkelijk gaan scheiden. Minister Donner stelde al voor om de scheidingsprocedures moeilijker te maken, zodat minder mensen gaan scheiden.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:28 schreef White_Wolf het volgende:
Omdat scheiden toen misschien nog not done was? Mijn moeder is nu 50 en ze is eerder in haar leven gescheiden geweest voordat ze mijn vader ontmoette. Daar werd ze echt op aan gekeken.
Wat er precies aan ten grondslag lag weet ik niet. Ik weet alleen dat die kerel toch niet zo'n toffe peer bleek te zijn dan dat ie zich altijd voorgedaan had. Na de scheiding is ie ook met de noorderzon vertrokken zonder zich nog om zijn zoon (mijn halfbroer dus)en mijn moeder te bekommeren.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat was de reden dan voor de scheiding? En overigens, het is tegenwoordig nog steeds niet echt 'done'. Ik vind dat als je gaat trouwen moet je er ook zeker van zijn, dat het goed zit en niet vervolgens maar weer lekker makkelijk gaan scheiden. Minister Donner stelde al voor om de scheidingsprocedures moeilijker te maken, zodat minder mensen gaan scheiden.
Bij de Big Boss?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:39 schreef Nympholientje het volgende:
Op klaarlichte dag sex tegenover het gemeentehuis te Purmerend!
Het zou voor mij geen geldige reden zijn maar wie ben ik om over een ander te oordelen? Wel kan ik me voorstellen dat het indirect wel een reden is om uiteindelijk uit elkaar te gaan (let op uiteindelijk). Hiermee bedoel ik dat ik me kan voorstellen dat er bepaalde spanningen tussen beide kunnen ontstaan als een van de partners niet meer aan zijn/haar trekken komt. Dit kan in mijn ogen uiteindelijk leiden tot een scheiding ja.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:53 schreef FuifDuif het volgende:
Dan heb ik trouwens een mooie andere voor jou. Stel je hebt een getrouwd stel: Jan en Annie. Jan krijgt één of andere aandoening aan zijn mannelijke geslachtsdelen, waardoor hij niet meer in staat is seks te hebben. Vind jij het dan een reden voor Annie om de scheiden, omdat ze daardoor niet meer aan haar trekken komt?
Aye aye madam.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:32 schreef Aventura het volgende:
@White_Wolf en FuifDuif: graag weer even ontopic; dit heeft niks met gewaagde sex te maken
weet je man er van? want je bent hier namelijk niet anoniem. hij zou je bericht(en) zo kunnen lezen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:20 schreef striker06 het volgende:
ik ben al meer dan 10 jaar samen met mijn vriend en sinds een jaar of 4 is de sex echt niet meer van dat je zegt :-)
Al die tijd ben ik energie in de relatie blijven steken, omdat die veel belangrijker voor mij was!
Vorige jaar Juni getrouwd en afgelopen vakantie in april vreemdgegaan met een van de plaatselijke boys.
Moet zeggen, dat het aspect sex toch wel een heel wat belangrijkere rol is gaan spelen voor mij!!
Moet ik er ook nog bij vertellen, dat ik pas 26 ben en echt niets gewend ben??
Dus voor mij was deze `fling` toch wel de meest gewaagde sexervaring
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:32 schreef _oxygen_ het volgende:
Niet echt hot maar toch... Vorige jaar... in het douchehokje in het zwembad in centerparcs met mijn vriendinnetje..
quote:Ex-schoonmoeder tegen aanrecht gepakt, terwijl mijn ex-vriendin in (aangrenzend vertrek ) bad zat. Was 21 jaar, schoonmama 38 maar een lekker wijf!!!!!!!!
diergaarde blijdorp toevallig.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:38 schreef J.J.McKay het volgende:
sex in een pashokje van de V&D op koopavond en sex in de vlindertuin van een bekende dierentuin....
![]()
![]()
![]()
diergaarde blijdorp toevallig?quote:Op maandag 3 mei 2004 11:38 schreef J.J.McKay het volgende:
sex in een pashokje van de V&D op koopavond en sex in de vlindertuin van een bekende dierentuin....
![]()
![]()
![]()
Waar bemoei jij je mee? Ik zeg helemaal niet dat penetratie nodig is voor iemands 18e, en van sm zeg ik dat ook niet. Ik had daar behoefte aan op mn 18e, en als de rest van de wereld vind dat ik daar nog 4 jaar mee had moeten wachten kan de rest van de wereld mijn welgevormde kont kussen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 06:51 schreef FuifDuif het volgende:
Om eerlijk te zijn, dafjedaf, vind ik dat als je nu 20 bent je wel allemaal wat vroeg bent begonnen met al die heftige dingen. Kijk, dat penetratie dan weer nodig is voor iemands 18de, zo zij het dan, maar sm? Het moet niet gekker worden.
Ik bemoei me nergens mee, ik geef enkel mijn mening. Jij moet doen wat jij wilt en ik doe wat ik wil. Ik vind sm gewoon iets te heftig voor iemand van beneden de 18. Er is nogal wat verantwoordelijkheid voor nodig om sm goed te bedrijven.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:04 schreef dafjedaf het volgende:
Waar bemoei jij je mee? Ik zeg helemaal niet dat penetratie nodig is voor iemands 18e, en van sm zeg ik dat ook niet. Ik had daar behoefte aan op mn 18e, en als de rest van de wereld vind dat ik daar nog 4 jaar mee had moeten wachten kan de rest van de wereld mijn welgevormde kont kussen.
Rustig maar hoor, vat het niet zo persoonlijk op. Maar ik kan bijna niet voorkomen dat ik me weer aan je ga ergeren, want het sarcasme straalt weer af van je volgende opmerking: "de een wil alleen brave missionariscopulatie ter verwekking van een een stel koters." Maar om daar toch op in te gaan, een standje op zijn hondjes sta ik nog wel toe.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:04 schreef dafjedaf het volgende:
Ik doe wat voor mij goed voelt en dit hoorde daar bij. Iedereen is anders, de een wil alleen brave missionariscopulatie ter verwekking van een stel koters, de ander wil alle aspecten van zijn of haar seksuele beleving ontdekken. Wie ben jij om je met mijn seksleven te bemoeien? Jij zou dat meisje wat je ongevraagd aangeraakt hebt in het zwembad ernstig geschaadt kunnen hebben, ik heb alles uit vrije wil gedaan met een partner waar ik tot in het diepst van mijn ziel van hield. Het heeft mij geholpen in het overwinnen van trauma's en ik ken mezelf nu veel beter.
Sm kan je alleen maar aanspreken als je er bekend mee bent. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo eventjes bedenkt om elkaar eens lekker te gaan slaan. Dat moet je via iets anders vernomen hebben.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:04 schreef dafjedaf het volgende:
Je insinuatie dat mensen dit op jonge leeftijd doen omdat ze het op TV zien of in blaadjes lezen slaat gewoon nergens op. Sm spreekt je aan of niet, en veel mensen die het aanspreekt weten dit al van hunzelf op zeer jonge leeftijd.
Dit was een topic over wat je meest gewaagde ervaring is - en het vraagt nogal wat lef om zoiets als dit te bekennen. Ik vind dat je op een wat vriendelijkere manier kunt reageren dan hoe je nu deed. Je zou bijvoorbeeld ook gewoon kunnen vragen waarom ik dat zo jong al heb gedaan.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:20 schreef FuifDuif het volgende:
Ik bemoei me nergens mee, ik geef enkel mijn mening. Jij moet doen wat jij wilt en ik doe wat ik wil. Ik vind sm gewoon iets te heftig voor iemand van beneden de 18. Er is nogal wat verantwoordelijkheid voor nodig om sm goed te bedrijven.
Omdat het zo is. En dat vind ik niet arrogant nee, waarom zou het arrogant zijn?quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:20 schreef FuifDuif het volgende:
En welgevormde kont? Beetje arrogant vind je niet? Waarom denk je dat je een welgevormde kont hebt?
Dat is alleen sarcasme als jij het je persoonlijk aantrekt. Er zijn zulke mensen, dus hoezo sarcasme? Ik zeg toch niet dat jij zo bent of dat het slecht is om zo te zijn?quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:20 schreef FuifDuif het volgende:
Rustig maar hoor, vat het niet zo persoonlijk op. Maar ik kan bijna niet voorkomen dat ik me weer aan je ga ergeren, want het sarcasme straalt weer af van je volgende opmerking: "de een wil alleen brave missionariscopulatie ter verwekking van een een stel koters." Maar om daar toch op in te gaan, een standje op zijn hondjes sta ik nog wel toe.
Masturberen hoef je ook niet van een ander gehoord of gezien te hebben, dat ontdek je vanzelf omdat iets in die richting prettig voelt. Dat werkt met sm net zo, je merkt dat je van ruig houdt, dan doet het een keer een beetje au en merk je dat dat je opwindt, enzovoort.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:20 schreef FuifDuif het volgende:
Sm kan je alleen maar aanspreken als je er bekend mee bent. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo eventjes bedenkt om elkaar eens lekker te gaan slaan. Dat moet je via iets anders vernomen hebben.
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:46 schreef 2cv het volgende:
Emmenquote:Op maandag 3 mei 2004 11:38 schreef J.J.McKay het volgende:
![]()
![]()
![]()
goed punt, ik verwachtte ook een 'ander' topicquote:Op maandag 3 mei 2004 14:17 schreef schism het volgende:
de meest gewaagde sexuele ervaring lijkt altijd te slaan op een openbare locatie?
vaag...
Ja lol ik heb die hele serie gedonwload wat een mooie muziek-clip had die david gemaakt hahahaha loolllllllllquote:Op donderdag 6 mei 2004 06:49 schreef Caesu het volgende:
[..]
dat is wel gewaagd ja!
goede avatar btw
Mens moet wat als ie wanhopig en geil isquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:20 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[..]
![]()
![]()
foto's, dafejdaf, meer foto's.quote:Omdat het zo is. En dat vind ik niet arrogant nee, waarom zou het arrogant zijn?
welke "bekende discotheek" dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 05:14 schreef JoPiDo het volgende:
Ik heb een keer een meisje 2x laten klaarkomen op de dansvloer van een bekende discotheek
Waarom heb je het al zo jong gedaan?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:03 schreef dafjedaf het volgende:
Dit was een topic over wat je meest gewaagde ervaring is - en het vraagt nogal wat lef om zoiets als dit te bekennen. Ik vind dat je op een wat vriendelijkere manier kunt reageren dan hoe je nu deed. Je zou bijvoorbeeld ook gewoon kunnen vragen waarom ik dat zo jong al heb gedaan.
Hoezo is dat zo? Hoe weet jij dat? Zeggen anderen dat over je? Misschien vind ik dat wel niet. Bepaal jij voor mij dat ik het een welgevormde kont moet vinden? Als je dan zoiets zegt, post dan ook een foto.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:03 schreef dafjedaf het volgende:
Omdat het zo is. En dat vind ik niet arrogant nee, waarom zou het arrogant zijn?
Het gaat om de manier waarop je het zegt en in welke context. Hier trap ik niet in, schatjequote:Op donderdag 6 mei 2004 21:03 schreef dafjedaf het volgende:
Dat is alleen sarcasme als jij het je persoonlijk aantrekt. Er zijn zulke mensen, dus hoezo sarcasme? Ik zeg toch niet dat jij zo bent of dat het slecht is om zo te zijn?
Ja, oke, hier heb je wel gelijk in. Dat geef ik toe.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:03 schreef dafjedaf het volgende:
Masturberen hoef je ook niet van een ander gehoord of gezien te hebben, dat ontdek je vanzelf omdat iets in die richting prettig voelt. Dat werkt met sm net zo, je merkt dat je van ruig houdt, dan doet het een keer een beetje au en merk je dat dat je opwindt, enzovoort.
ik heb je dit nou al een paar keer zien zeggen fuifduif, en ik moet het gewoon vragen... wat bedoel je met een bepaald slag volk?? en wat is jouw omgeving? ik vind het erg raar dat je er op zo'n manier over begint. please leg het mij uit want weet niet hoe ik hierover moet denkenquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:16 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
maar ik zie dat dan toch gebeuren bij een bepaald slag volk. In mijn hele omgeving (ook familie) zijn alle huwelijken nog volop in stand,
of rotterdamquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Emmen
Supergeil idd. Ben je in haar klaargekomen? En had je een condoom om?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:27 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]![]()
Prachtig!!! het is echt zo fout als maar kan.. maar wel lkkr
Verdiende je daar geld mee ? Dat wil ik ook !quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:17 schreef adjes26 het volgende:
hmm Ik ben een keer gepijpt op de wc van mijn werk door een collega van me!! Was wel een vrouwelijke collega hoor
Moet zeggen dat dat wel leuk geld verdienen is!!
Je hebt geen idee waar je het over hebt, dat is wel duidelijk.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:20 schreef FuifDuif het volgende:
Sm kan je alleen maar aanspreken als je er bekend mee bent. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo eventjes bedenkt om elkaar eens lekker te gaan slaan. Dat moet je via iets anders vernomen hebben.
Je had nog kunnen zeggen dat het met zijn ex was....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:27 schreef SEMTEX het volgende:Ik hoop dat mijn ouders niet meelezen op Fok
![]()
ik vind het eigenlijk wel gewaagder dan al die andere "in public" voorbeelden. vooral ook omdat het bij je schoonouders was enzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:22 schreef hoe-die-nie het volgende:
Ms het minst gewaagd maar mijn eigen favouriet: de eerste keer dat ik bij mijn 'schoonouders' sliep 's nachts samen naar de huiskamer gegaan (terwijl de rest sliep) en op de eet-en salontafel en de favouriete stoel van dr vader geneukt. Vooral de volgende dag was het kicken toen dr pa weer lekker in z'n stoel ging zitten en de ontbijtbordjes op de tafel werden gezet
volgens mij zat je zelf te rukkenquote:Op zondag 9 mei 2004 17:22 schreef devilish1980 het volgende:
in de trein gerukt worden en dan merken dat opeens de conductrice naast je staan terwijl je eerst constant staat te kijken of er niemand komt, en dan opeens let je aantal seconden niet op en staat ze naast je
whehe neu zonodig hoeft dat niet, zeker niet in de treinquote:Op zondag 9 mei 2004 17:41 schreef Caesu het volgende:
[..]
volgens mij zat je zelf te rukken
Da's idd niet zo leukquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:06 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja, daar was ie wel mee bezig ja, maar ik ben halverwege weg gegaan. Ik keek omhoog en ik zag gewoon aan haar gezicht dat ze het alleen voor hem deed, toen ben ik weg gegaan.
Die tweede vind ik erg geil.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:47 schreef Sugarlady het volgende:
- op de keukenvloer bij mijn ex thuis, waar de keukenmuur de enige agscheiding was met de slaapkamer van zijn ouders.
- in de kamer een vluggerte terwijl mijn zus elk moment binnen kon komen
- pijpen op straat terwijl er toch nog wel enkele mensen langs kwamen
Is dat grappig bedoeld? Klinkt erg arogant.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:20 schreef FuifDuif het volgende:
Rustig maar hoor, vat het niet zo persoonlijk op. Maar ik kan bijna niet voorkomen dat ik me weer aan je ga ergeren, want het sarcasme straalt weer af van je volgende opmerking: "de een wil alleen brave missionariscopulatie ter verwekking van een een stel koters." Maar om daar toch op in te gaan, een standje op zijn hondjes sta ik nog wel toe.
[..]
Ik ben flabbergasted. War heb je haar aangeraakt?quote:Op donderdag 6 mei 2004 06:48 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, we hebben alles gewoon laten opdrogen.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:13 schreef sioux_ het volgende:
[..]
een beetje een stomme opmerking misschien, maar dachten jullie er na afloop aan (wel zo praktisch) nog even een doekje over de tafel halen?
dan kan ik me voorstellen dat je wel schrok toen je mijn bericht las. zo van: "kut, vergeten!quote:Op zondag 9 mei 2004 23:17 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Nee, we hebben alles gewoon laten opdrogen.
Honey, heet dat ten eerste niet business class? En ten tweede is het streng verboden seks te hebben op de wc in het vliegtuig, dus ik geloof geen reet van je hele verhaal. Vloog je zeker ook naar Japan om een film op te nemen, meneer de Pornoacteur?quote:Op zondag 9 mei 2004 23:35 schreef SEX het volgende:
-blablablaverhaal over zakenreis naar japan-
Volgens mij heb je economy, first, business en royal. Maar ik zag de relevantie van het vermelden van het feit dat er first class werd gevlogen ook niet helemaal.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:22 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Honey, heet dat ten eerste niet business class? En ten tweede is het streng verboden seks te hebben op de wc in het vliegtuig, dus ik geloof geen reet van je hele verhaal. Vloog je zeker ook naar Japan om een film op te nemen, meneer de Pornoacteur?
Woeiii! Een relquote:Op maandag 10 mei 2004 00:22 schreef dafjedaf het volgende:
Honey, heet dat ten eerste niet business class? En ten tweede is het streng verboden seks te hebben op de wc in het vliegtuig, dus ik geloof geen reet van je hele verhaal. Vloog je zeker ook naar Japan om een film op te nemen, meneer de Pornoacteur?
ik heb wel eens een stelletje betrapt dat in frankrijk bezig was op een betonnen ping-pong tafel...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:01 schreef DooZjUh het volgende:
Seks in een steegje, in het bos, op een ping-pong tafel, kan het zo snel allemaal ff niet meer bedenken, misschien was dit het wel...het valt dus allemaal wel mee!
was jij datquote:Op maandag 10 mei 2004 00:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb wel eens een stelletje betrapt dat in frankrijk bezig was op een betonnen ping-pong tafel...
dafjepaffertdepafpaf kan je niet gewoon je mondje houden en zouten?quote:Op maandag 10 mei 2004 00:32 schreef dafjedaf het volgende:
Precies, boeit niet welke "class" het is, maar mensen die een onzinverhaal ophangen zetten er vaak van die domme details bij. En come on, een stewardess die alleen even vraagt of het zachter kan? Wat moeten die andere Rijke Belangrijke Mensen wel niet denken als ze daarna naar die zelfde Rijke Belangrijke Mensen Plee moeten?
Nou eh.... lees het topic eens door zou ik zeggen.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:01 schreef Ferdi81 het volgende:
iemand nog tips om eens heen te gaan, zwembad ofzo ??
Ja hoor nog steeds, maar ik ben gelukkig iets voorzichter geworden, inmiddels getrouwd en 2 kindjes en dat wil ik graag zo houden...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:15 schreef Rooie_Zita het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb je die sleutel nog altijd?![]()
Volgens mij heeft the last salomo een kloon aangemaakt. Hai schat!quote:Op maandag 10 mei 2004 14:46 schreef Phalanxxx het volgende:
dafjepaffertdepafpaf kan je niet gewoon je mondje houden en zouten?![]()
ik zat me al af te vargen of ik nou gek was gewordenquote:Op zondag 23 mei 2004 22:08 schreef erodome het volgende:
Ja er zijn idd reactie's verwijderd, allemaal van die edits achter elkaar is geen gezicht...
die wc's in de oude duitse treinen (tegenwoordig blauwe stoelen in de coupe's van 6)quote:Op zondag 23 mei 2004 23:13 schreef KonnieKipke het volgende:
vertel mij nou eens wat er zo lekker is aan rukken in een treincoupe, terwijl je thuis lekker uitgebreid de seks kan bedrijven?
haha, toch niet in een zwembad van een camping in Brabant?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:48 schreef Squall_robbert het volgende:
Het ergste bij mij is een badhokje in het zwembad, en we zijn nog betrapt ook, ik was toen 16 en man (en nu nog steeds)
- Squall
Dat staat ook nog op mijn verlanglijstjequote:Op woensdag 26 mei 2004 11:30 schreef twisted_jeewee het volgende:
trio
Dafje, jij post ook wel eens dingen die een hoop mensen ongeloofwaardig zouden kunnen vinden, dat vind je toch ook niet leuk als iedereen dat in twijfel trekt dan? Tuurlijk is het een typisch verhaal, maar toch, dit soort dingen gebeuren hoor, waarom niet door iemand op Fok!quote:Op maandag 10 mei 2004 00:32 schreef dafjedaf het volgende:
Precies, boeit niet welke "class" het is, maar mensen die een onzinverhaal ophangen zetten er vaak van die domme details bij. En come on, een stewardess die alleen even vraagt of het zachter kan? Wat moeten die andere Rijke Belangrijke Mensen wel niet denken als ze daarna naar die zelfde Rijke Belangrijke Mensen Plee moeten?
Dat iemand het niet leuk vind is geen reden om het niet te zeggen, het is het aspect van de stewardess wat ik gewoon totaal niet geloof. Dat mensen seks hebben in vliegtuigen weet ik ook wel. Wat voor dingen zouden mensen trouwens ongeloofwaardig vinden van mij, denk je?quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:57 schreef Kamphuys het volgende:
Dafje, jij post ook wel eens dingen die een hoop mensen ongeloofwaardig zouden kunnen vinden, dat vind je toch ook niet leuk als iedereen dat in twijfel trekt dan?
Dat je als vrouw geniet van seks en allerlei dingen die de ChristenUnie als smeerpijperij zou betitelen, dat is voor veel Fok!'ers al aardig geloofwaardig. Voel je niet zo aangevallen johquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:00 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dat iemand het niet leuk vind is geen reden om het niet te zeggen, het is het aspect van de stewardess wat ik gewoon totaal niet geloof. Dat mensen seks hebben in vliegtuigen weet ik ook wel. Wat voor dingen zouden mensen trouwens ongeloofwaardig vinden van mij, denk je?
Oh ik voelde me niet aangevallen hoor, ik vroeg me alleen af wat er ongeloofwaardig overkwam, want ik kon zelf niet zo veel bedenken. Tja, zo zit de wereld in elkaar he, vrouwen kunnen niet autorijden, we vinden seks maar bah en poepen doen we ook nietquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:29 schreef Kamphuys het volgende:
Dat je als vrouw geniet van seks en allerlei dingen die de ChristenUnie als smeerpijperij zou betitelen, dat is voor veel Fok!'ers al aardig geloofwaardig. Voel je niet zo aangevallen joh
Rozenblaadjes, hooguit!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:34 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Oh ik voelde me niet aangevallen hoor, ik vroeg me alleen af wat er ongeloofwaardig overkwam, want ik kon zelf niet zo veel bedenken. Tja, zo zit de wereld in elkaar he, vrouwen kunnen niet autorijden, we vinden seks maar bah en poepen doen we ook niet
en de auto of echt ín de berm??quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:53 schreef WiZzi het volgende:
whoei, net in de berm van de snelweg met mn vriendin gevreeen, zeker goede moed voor mn examen![]()
![]()
![]()
wat een zelfkennisquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:34 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Oh ik voelde me niet aangevallen hoor, ik vroeg me alleen af wat er ongeloofwaardig overkwam, want ik kon zelf niet zo veel bedenken. Tja, zo zit de wereld in elkaar he, vrouwen kunnen niet autorijden, we vinden seks maar bah en poepen doen we ook niet
ik heb pas 1 rijles gehad en ik heb 50 gereden in de stad zonder iets te raken, ik ben best trots tot nu toequote:Op woensdag 26 mei 2004 23:14 schreef GewoneMan het volgende:
wat een zelfkennis![]()
Laat je de bomen en lantaarnpalen verder ook met rust? Ze zullen je dankbaar zijnquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:30 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
ik heb pas 1 rijles gehad en ik heb 50 gereden in de stad zonder iets te raken, ik ben best trots tot nu toe
nee echt in de berm, binnenkort kan het in de auto want dan heb ik mn rijbewijsquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
en de auto of echt ín de berm??
Ik hoop niet dat het een voorproefje is waar je terecht komt als je je rijbewijs hebt..quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:26 schreef WiZzi het volgende:
nee echt in de berm, binnenkort kan het in de auto want dan heb ik mn rijbewijs![]()
je hoeft geen rijbewijs te hebben om je vriendin in je auto te berijden, maar als je de auto wilt besturenquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:26 schreef WiZzi het volgende:
[..]
nee echt in de berm, binnenkort kan het in de auto want dan heb ik mn rijbewijs![]()
godallejezus, fokking hell wat fijn oid?????quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:03 schreef beestjuh het volgende:
Hmm, op het altaar in een kerk. Voelde wel alsof er iemand over mijn schouder mee keek, ja, iemand die ik niet kon zien. Ik hoef vast niet te vermelden wat ik op het hoogtepunt heb geroepen...
Zeker ook een godelijk orgasmequote:Op donderdag 27 mei 2004 12:03 schreef beestjuh het volgende:
Hmm, op het altaar in een kerk. Voelde wel alsof er iemand over mijn schouder mee keek, ja, iemand die ik niet kon zien. Ik hoef vast niet te vermelden wat ik op het hoogtepunt heb geroepen...
Haha, nou, het was wel dezelfde kijker ja. Als het niet een voor mij onaantrekkelijk persoon zou zijn geweest....quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:52 schreef Rooie_Zita het volgende:
![]()
![]()
dezelfde kijker? Kon nog opwindend zijn...
Het viel wel mee. Ze konden er wel om lachen, ze vroegen ons gewoon of we dat niet liever thuis wilden doen. Er speelden tenslotte overdag kinderen op dezelfde plekquote:Is het niet bescamend om door de flikken weggestuurd te worden? En hoe doen ze dat? Zeggen ze dan zoiets van: doe dat thuis?![]()
Maar leuke verhaaltjes om hier te vertellen.
![]()
jeeeeeeeeeezus dat was lekker!quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:03 schreef beestjuh het volgende:
ik ga mn vriendin niet berijden op de oprit hier.... dat doe je meestal ook ergens waar je naartoe bent gereden of niet?quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:24 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je hoeft geen rijbewijs te hebben om je vriendin in je auto te berijden, maar als je de auto wilt besturen![]()
En toen dronk zij het uit de Heilige Graal.....quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:07 schreef pukkiepuk het volgende:
[..]
jeeeeeeeeeezus dat was lekker!
godslastering!!! gij zult branden in den hel!maar wel een leuke dit
Oeff.... wat zal FuifDuif daar allemaal niet van zeggen.....quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:03 schreef beestjuh het volgende:
Daar zat ik ook al over te denkenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:24 schreef Lotusss het volgende:
Oeff.... wat zal FuifDuif daar allemaal niet van zeggen.....![]()
gave postquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:51 schreef Sannetie het volgende:
bij een groep van 15 hangjongeren horen..bij eentje op schoot gaan zitten..zat een klein gaatje in de legging (ja die droeg men toen nog..8 jaar geleden) die groter werd gemaakt..onderbroekie opzij en hop die tampeloerus erin...en geen enkele kik geven terwijl er dan nog 13 man om je heen staat...beetje onopvallend proberen te bewegen...handje onder het tshirtje in de broek...echt kicke gewoon..en dan proberen stilletjes klaar te komen...
jezum wat was ik een slet zeg...hit me baby...
Vrouw, was toen 22jr
jammer dat ik je toen niet kendequote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:58 schreef Sannetie het volgende:
ja ja dat was toen he...mn "wilde" jaren.....![]()
![]()
Slet!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:51 schreef Sannetie het volgende:
bij een groep van 15 hangjongeren horen..bij eentje op schoot gaan zitten..zat een klein gaatje in de legging (ja die droeg men toen nog..8 jaar geleden) die groter werd gemaakt..onderbroekie opzij en hop die tampeloerus erin...en geen enkele kik geven terwijl er dan nog 13 man om je heen staat...beetje onopvallend proberen te bewegen...handje onder het tshirtje in de broek...echt kicke gewoon..en dan proberen stilletjes klaar te komen...
jezum wat was ik een slet zeg...hit me baby...
Vrouw, was toen 22jr
Duurt meestal vrij lang voordat ik em aan iets erger, maar alleen als ik jouw naam zie staan word ik al misselijk......quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:20 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En welgevormde kont? Beetje arrogant vind je niet? Waarom denk je dat je een welgevormde kont hebt?
vooral deze 3, jezus wat triest. Anders heb je even wat fatsoen tegenover je eigen vrienden/familie.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:22 schreef hoe-die-nie het volgende:
Afgetrokken worden aan tafel in een restaurant terwijl we met een groep vrienden uit eten waren.
Een vluggertje in de keuken tijdens een verjaardag terwijl de huiskamer vol bezoek zat
Ms het minst gewaagd maar mijn eigen favouriet: de eerste keer dat ik bij mijn 'schoonouders' sliep 's nachts samen naar de huiskamer gegaan (terwijl de rest sliep) en op de eet-en salontafel en de favouriete stoel van dr vader geneukt. Vooral de volgende dag was het kicken toen dr pa weer lekker in z'n stoel ging zitten en de ontbijtbordjes op de tafel werden gezet
idd nogal discutabel to say the least.quote:Op zondag 13 juni 2004 01:42 schreef Passione het volgende:
[..]
vooral deze 3, jezus wat triest. Anders heb je even wat fatsoen tegenover je eigen vrienden/familie.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:09 schreef Brody het volgende:
Verwend worden door mn vriendin terwijl ik aan het autorijden was. Niet echt gewaagd op sexueel gebied, maar wel voor alle andere automobilisten!
Normaal rijd ik wel goed, maar toen had ik toch serieuze concentratieproblemen!![]()
Dan heb je mijn reactie niet gezien dus..quote:buiten de veelgenoemde plaatsen heb ik de school wc's nog nergens zien staan... bij deze dus..
huiliequote:Op zondag 13 juni 2004 01:42 schreef Passione het volgende:
[..]
vooral deze 3, jezus wat triest. Anders heb je even wat fatsoen tegenover je eigen vrienden/familie.
Ik ken mijn ouders en die zouden er alleen maar om lachenquote:Op zondag 13 juni 2004 01:42 schreef Passione het volgende:
[..]
heb je dat later nog opgebiechtquote:Op zondag 13 juni 2004 02:23 schreef Tronica het volgende:
Op vakantie, toen we een kathedraal bezochten zijn we wegens een acute aanval van geilheid in een biechtstoel gedoken. En naderhand met verhitte gezichten eruit en die mensen maar kijken. Verder nog op een mooie zomeravond in de branding op een strand, terwijl het daar nog best druk was. Uiteraard in de bioscoop. In de orkestbak van een schouwburg terwijl de voorstelling 25 minuten later zou beginnen en de zaal binnen 5 minuten open zou gaan, was een vluggertje dus. En allemaal met dezelfde partner.
Maar die biechtstoel vond ik het meest gewaagd.
Dit meen je serieus?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 03:30 schreef Gompy58 het volgende:
met mijn toenmalige vriendin ( ik was haar eerste) bij het ontmaagden m'n zaakje ff doorde bona pot geroerd omdat het ff wat te stroef ging. Mooiste was dat ik bij het onbijd de volgende dag haar huisgenote haar beschuitje zag smeren uit die pot. Zit nu weer te grijnzen.
Tis inderdaad wel gewaagd om je nicht een beurt te geven ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:00 schreef EdPowers het volgende:
In chronologische volgorde
- Sex hebben met mijn vriendinnetje terwijl mijn broertje in hetzelfde bed sliep
- Sex hebben met mijn vriendinnetje (zelfde) terwijl mijn nicht in het bed ernaast sliep (wakker lag, kwam ik later achter
- Sex hebben met diezelfde nicht (dat was 3 jaar later, dezelfde periode dat ze vertelde dat ze wakker was)
- Sex hebben in een weiland terwijl 2 koeien toch wel ERG dichtbij kwamen :p
- Gepijpt worden achterin de auto van preutse vrienden terwijl zij dachten dat ze sliep met haar hoofd op mijn schoot
- Triootje met vriendin's beste vriendin
- 2x triootje met vriendin en vriend van mij
That's it, laatbloeier he
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:15 schreef Rooie_Zita het volgende:
Wat vind je zelf je meest gewaagde sexuele ervaring tot nu toe?
Had de vraag niet beter kunnen zijn: "waar heb je het gedaan" zeker gezien de antwoorden.quote:ervaring: wat men meegemaakt heeft
quote:Op maandag 21 juni 2004 17:52 schreef more het volgende:
[..]
[..]
Had de vraag niet beter kunnen zijn: "waar heb je het gedaan" zeker gezien de antwoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |