http://fok.nl/~breuls/metalheadsquote:Metalheads Unite!!! Het topic waar metal-liefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 150 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over NWOBHM, Black Metal en alles er tussenin komen hier voorbij!
Uiteraard, maar ik vind hem voor Enter the Realm de aanschaf al waard, bovendien verzamel ik Maiden en IE releases een beetje.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:56 schreef Seborik het volgende:
Heb je de oude albums wel los?
Lol, nee zo fanatiek ben ik ook weer niet dat ik spul via Ebay porbeer te bemachtigen. Ik koop alleen elke release van die twee bands die ik in de (online) winkels kan vinden. Jij hebt waarschijnlijk meer dingen van ze ligen dan ik.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:01 schreef Seborik het volgende:
Cool, spaar je ook promo's?
Altijd maar weer dat zelfde rijtje bands.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:18 schreef Witchfynder het volgende:
Woohoo
Laten we die discussie niet weer aangaan. Doe eens volwassen en respecteer elkaar, ook qua bands.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:46 schreef OphiOn het volgende:
[..]
Altijd maar weer dat zelfde rijtje bands.![]()
Wat een onzin. Ik geef gewoon mijn mening. Het valt me gewoon op dat het altijd over die bands gaat.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Laten we die discussie niet weer aangaan. Doe eens volwassen en respecteer elkaar, ook qua bands.
TOF !quote:Op maandag 3 mei 2004 13:13 schreef Anthraxx het volgende:
Breuls heeft speciaal voor ons een script geschreven die *LIVE* een overzicht geeft van alle topics:
http://fok.nl/~breuls/metalheads
Alstu!
Hij kan wel watquote:Op maandag 3 mei 2004 13:13 schreef Anthraxx het volgende:
Breuls heeft speciaal voor ons een script geschreven die *LIVE* een overzicht geeft van alle topics:
Alstu!
Cool zeg, staat nu ongeveer in de OP.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:13 schreef Anthraxx het volgende:
Alstu!
nieuwe Katatonia? Ik mis geloof even watquote:Op maandag 3 mei 2004 15:58 schreef Summoner het volgende:
Mijn Nattföd komt morgen binnen, evenals de geweldige nieuwe Katatonia release.
Een dubbelcd met daarop alle niet meer verkrijgbare EPs en ook wat demo-materiaal geloof ik.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:10 schreef mr_cucumber het volgende:
nieuwe Katatonia? Ik mis geloof even wat
Je gaat de goede kant op!quote:Op maandag 3 mei 2004 20:44 schreef Manji het volgende:
Dit weekend Drudkh - Autumn Aurora en Mistigo Vargotth Darkestra binnengekregen. De laatste heb ik nog niet geluisterd maar Drudkh is vooralsnog niet slecht. Had er wel iets meer van verwacht eigenlijk maar misschien moet die nog een beetje groeien.
Deze week komen de nieuwe Veles, twee oude Gravelands en de nieuwe Woodtemple als t goed is.
Nargaroth vind ik niet echt fantastisch maar de sample van Pest klinkt veelbelovend inderdaad!quote:Op maandag 3 mei 2004 22:20 schreef OphiOn het volgende:
Als je toch NC materiaal aan het kopen bent. Dan raad ik je de nieuwe Pest aan (ook het oude werk natuurlijk als je dat nog niet kent) Ook de nieuwe Nargaroth (Rasluka I) ist krieg!
Ah, tof, heeft dat beestje ook nog een naam?quote:Op maandag 3 mei 2004 21:15 schreef Summoner het volgende:
[..]
Een dubbelcd met daarop alle niet meer verkrijgbare EPs en ook wat demo-materiaal geloof ik.
"Brave Yesterdays"quote:Op maandag 3 mei 2004 22:51 schreef mr_cucumber het volgende:
Ah, tof, heeft dat beestje ook nog een naam?
Ik heb net een demo van Pest binnen, uit 96, die is wel aardig hoorquote:Op maandag 3 mei 2004 22:45 schreef Manji het volgende:
[..]
Nargaroth vind ik niet echt fantastisch maar de sample van Pest klinkt veelbelovend inderdaad!
Is het stiekem met OphiOn eensquote:Op maandag 3 mei 2004 12:46 schreef OphiOn het volgende:
[..]
Altijd maar weer dat zelfde rijtje bands.![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:00 schreef Seborik het volgende:
Killing Ground, Dogs of War of Solid Balls of Rock.
Dat zijn ze dus allemaal op Forever Free naquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:58 schreef ThE_ED het volgende:
"Metalhead" ?
Ah, gefeliciteerd Piet. Kom je nu weer gezellig fokkenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:35 schreef Pietjuh het volgende:
Zo heb net nieuwe internet verbinding op mijn kamer gekregen
Echt supersnel!
Hier plaatje van statistics:
[afbeelding]
Ja, want die eikel wilde mij er geen gevenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:24 schreef Seborik het volgende:
En hij is nog beter, want ik heb er een patch van op m'n tas en een gesigneerde poster (dankzij Tokus).
Dat is de beste LP van Agent Steel en die zang is super goed!quote:Op maandag 10 mei 2004 06:38 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Net weer eens wat van Agent Steel beluisterd(unstoppible force om precies te zijn).Wat is die muziek toch gaaf,alleen jammer van die vreselijke zang.Jammer dat hun destijds stopte want die line-up met james murphy en richard bateman was toch erg gaaf.
maar een beetje een cheesy titelquote:Op maandag 10 mei 2004 00:15 schreef Summoner het volgende:
Damned fine artwork.
Ja volgens mij heb ik die al eens eerder gehoordquote:Op maandag 10 mei 2004 09:17 schreef Tokus het volgende:
[..]
maar een beetje een cheesy titel
bij kipman ook. morgen, als de TPG meewerkt. Leuk plaatje wel. 1 live cd en 1 ep.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:26 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
[afbeelding]
Deze valt binnenkort op mijn deurmat
Oud nieuws.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:53 schreef Yokozuna het volgende:
Oud nieuws: Megadeth is back!
Nieuw nieuws: Nieuw Megadeth nummer te downloaden: http://www.megadeth.com/ktc/download.php
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:26 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
[afbeelding]
Deze valt binnenkort op mijn deurmat
Vind ik best goed klinken voor Megadethquote:Op maandag 10 mei 2004 16:53 schreef Yokozuna het volgende:
Oud nieuws: Megadeth is back!
Nieuw nieuws: Nieuw Megadeth nummer te downloaden: http://www.megadeth.com/ktc/download.php
Hij ging erop staan en wiebelen zodat hij heel hoog boven het podium zat.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:06 schreef Djaser het volgende:
Whehe die microfoon is wel lijpvolgens mij is zo'n skelet nout ook niet echt functioneel.
Ohja dat is best bevorderlijk voor de stem iddquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:36 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hij ging erop staan en wiebelen zodat hij heel hoog boven het podium zat.
Als dat waar is vind ik dat Black Sabbath ook wel eens in Europa mag gaan touren.quote:BLACK SABBATH For OZZFEST 2004: Official Confirmation Coming This Week? - May 12, 2004
According to a posting at the official Ozzfest web site, Ozzy Osbourne will be making a "big announcement" this Friday, May 14 via the first OzTV episode of Ozzfest 2004. Although presently unconfirmed, it is believed that the announcement will consist of the official confirmation of BLACK SABBATH as the headliners of this year's festival, which is scheduled to kick off July 10 in Hartford, Connecticut.
Back in late March, BLACK SABBATH guitarist Tony Iommi told Launch Radio Networks that a SABBATH reunion at this year's Ozzfest was not out of the question. "I've heard that rumor as well, and there is negotiations at the moment," Iommi said. "As yet, we've not reached a settlement, but there is talk about it. I think it's great, and I would've liked to have done it last year and the year before, you know, but we didn't."
Ja, ik had 'm gisteren al. Ik viel bij de eerste luisterbeurt in slaapquote:Op maandag 10 mei 2004 15:53 schreef Tokus het volgende:
[..]
bij kipman ook. morgen, als de TPG meewerkt. Leuk plaatje wel. 1 live cd en 1 ep.
Scroll eens een paar posts naar boven.quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:50 schreef Gerwin_F het volgende:
Morgen Mayhem!!! Wie gaat er nog meer heen zoal ? En weet iemand hier misschien iets over die Japanse band in het voorprogramma?
Bastard, ik moet nog een week wachten op Khanatequote:Op woensdag 12 mei 2004 02:39 schreef Summoner het volgende:
Morgen lekker naar Khanate, en dan donderdag...
[afbeelding]
[afbeelding]
Dark shadows over Groningen!
Khanate was... verpletterend. Dit moet je echt eens ervaren hebben. Vanaf de eerste tonen was de sfeer beklemmend, ik kon me bijna niet bewegen. De vocalen van Alan Dubin waren ongelooflijk. Honderd keer zo extreem als op cd. De beste man keerde z'n ziel binnenstebuiten. Het lijkt wel alsof hij écht in de hel geweest is en de rest van z'n leven achtervolgd wordt door gruwelbeelden en angsten. De drums van Tim Wyskida waren als aanvallen op m'n trommelvliezen. Ik had nog nooit een concert meegemaakt waarbij het geluid zo hard stond. Kennelijk gold dit voor meer mensen, aangezien ik er twee heb zien neergaan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:32 schreef mr_cucumber het volgende:
Bastard, ik moet nog een week wachten op KhanateBen benieuwd hoe het was.
klopt...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:25 schreef Manji het volgende:
Mistigo Varggoth Darkestra heerst de pan uit!
Ik zag er zelfs bij Dream Theater 3 neergaanquote:Op donderdag 13 mei 2004 01:05 schreef Summoner het volgende:
[..]
Kennelijk gold dit voor meer mensen, aangezien ik er twee heb zien neergaan.
Hmm, klinkt erg koel zeg, daar moet ik zeker bij zijnquote:Op donderdag 13 mei 2004 01:05 schreef Summoner het volgende:
[..]
Khanate was... verpletterend. Dit moet je echt eens ervaren hebben. Vanaf de eerste tonen was de sfeer beklemmend, ik kon me bijna niet bewegen. De vocalen van Alan Dubin waren ongelooflijk. Honderd keer zo extreem als op cd. De beste man keerde z'n ziel binnenstebuiten. Het lijkt wel alsof hij écht in de hel geweest is en de rest van z'n leven achtervolgd wordt door gruwelbeelden en angsten. De drums van Tim Wyskida waren als aanvallen op m'n trommelvliezen. Ik had nog nooit een concert meegemaakt waarbij het geluid zo hard stond. Kennelijk gold dit voor meer mensen, aangezien ik er twee heb zien neergaan.
Priceless.
Enfin, countdown to MayheM!
Ik ga ze wel kijken op wackenquote:Op woensdag 12 mei 2004 17:50 schreef Gerwin_F het volgende:
Morgen Mayhem!!! Wie gaat er nog meer heen zoal ? En weet iemand hier misschien iets over die Japanse band in het voorprogramma?
Lichtshow is niet zo bijzonder. Puur rood licht is wel gaaf.quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:41 schreef mr_cucumber het volgende:
Hoe is verder de lichtshow (als ze die hebben) en dergelijke? Oftewel, is het de moeite waard om me camera mee te nemen?
Thanx!quote:Veel plezier bij Mayhem vanavond, zonde dat ze niet hier in de buurt komen..maargoed, niets aan te doen.
Ik vind hem tegen vallen zoals ik al in het PF topic heb gezegd, ik heb Nuclear fire hier ook ligen en die is een stuk leuker. Met name Metal is Forever vind ik saai en het is genept van hun eigen nummer Living for Metal dat ook nog eens 10x keer beter isquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:56 schreef ThE_ED het volgende:
Waarschijnlijk tot afgrijzen van mijn vriendin heb ik vandaag "Devil's ground" van Primal Fear gekocht. Fijne degelijke, classical metal, in de zin van lekker ouderwets raggende heavy/power metal met klassieke vocals. Scheepers doet erg aan priest denken, en dn wel zo dat hij de ene keer aan Halford, en dan weer aan Owens doet denken. De teksten zijn ook wel enigzins Priestachtig, maar in zoverre verschillend dat bij Priest er gewoon een uithaal midden in een zin zit, en bij Primal Fear de teksten erop gemaakt lijken te zijn zo nu en dan een mooie schreeuw te rechtvaardigen.
Het is niet heel vernieuwend, niet heel spannend, maar wel goed en degelijk naar mijn mening, Ondanks het feit dat ik een beetje koppijn heb heb ik de CD al fijn enkele keren naar tevredenheid geluisterd en het openingsnummer (waar ook een clip van schijnt te zijn) "Metal is Forever" is echt een en al oude Metalcliche, maar echt geweldig!(De openingsschreeuw wordt ook gebruikt in het programma "Aardschok" op KinkFM. )
[afbeelding]
De zelfverzonnen slogan "If you go to hell, you'll be there forever" is wel een beetje lachwekkend zwakjes en open deur trouwens.
Moet Living for metal zijn, die nummers lijken ook zo veel op elkaar hequote:Op donderdag 13 mei 2004 20:44 schreef Kipman het volgende:
Metal Is Forever is gejat van het nummer Metal Is Forever
Ik heb ze niet live ervaren, maar de nummers hebben allemaal wat dezelfde structuur met heel lange gitaarsolo's (die ik overigens wel afwisselend/pakkend/opzwepend genoeg vindt om al het gepats te accepteren). Electronische drums? Dat is bij zoveel powermetal bands zo, de bekkens zijn nog altijd true (akoestisch) dus niet volledig electronische drums.quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:40 schreef Seborik het volgende:
Slordig, vreselijk poserig. Ze rennen constant rond, spreken met elkaar af wanneer ze springen. De muziek leidt er duidelijk onder, want je kunt wel zo snel spelen, maar wanneer dat verloren gaat in het gepats met gitaren, is dat zonde. De zang is best wel slecht live. Veel valt weg (en dat was niet altijd te wijten aan de apparatuur) en het is allemaal niet even zuiver. Daarnaast zijn die elektronische drums echt niks.
Op cd is het heel anders dan live. Live is het gewoon slordig. Die elektronische drums komen live helemaal niet uit de verf en van die true bekkens was weinig te merken. Het gepats bestaat uit sprongetjes over het podium, constant op de meest idiote manieren de hals vasthouden, terwijl er overduidelijk dingen misgaan en de hals van de andere gitarist vastpakken, terwijl je doorspeelt. Ze doen het dus bij elkaar. Erg leuk bedacht, maar in de praktijk pakt het anders uit.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:38 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Ik heb ze niet live ervaren, maar de nummers hebben allemaal wat dezelfde structuur met heel lange gitaarsolo's (die ik overigens wel afwisselend/pakkend/opzwepend genoeg vindt om al het gepats te accepteren). Electronische drums? Dat is bij zoveel powermetal bands zo, de bekkens zijn nog altijd true (akoestisch) dus niet volledig electronische drums.
en wat zie jij hier?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:43 schreef Yokozuna het volgende:
Je moet hier niet live mee aankomen bij metalconcerten, dan vindt iedereen je poser (en ik kan er wel inkomen)Dit zijn "electronische drums"
[afbeelding]
eh...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 07:23 schreef Witchfynder het volgende:
Ineens zag ik Cher er tussen staan en.... Eddie the 'Ed!Gewoon Eddie die aan het headbangen etc was op 'Waterloo' :
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
eh...
ik ben gewoon hier hoor
MAYHEEEEM!!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:06 schreef Summoner het volgende:
[..]
Lichtshow is niet zo bijzonder. Puur rood licht is wel gaaf.
[..]
Thanx!
Het gaat me er eigenlijk meer om dat het behalve niet origineel ook nog niet goed isquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:41 schreef ThE_ED het volgende:
Lol @ Djaser, tsja het blinkt misschien niet uit in originaliteit, maar ik vind het toch nog gewoon leuk.
En idd: 'one on one' is kewl, hoewel dat bij mij wel even duurde voordat ik dat vond.
't is DOOM in grote letters geschrevenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:08 schreef metallicattim het volgende:
Damn dat Khanate is een saaie band, 5 min lang wat feedback en om de minuut een (vals ) akkoord aanslaan, is het soms grappig bedoeld ofzo? geen wonder dat de nummers 15 min duren
Khanate is juist ijzersterk.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:08 schreef metallicattim het volgende:
Damn dat Khanate is een saaie band, 5 min lang wat feedback en om de minuut een (vals ) akkoord aanslaan, is het soms grappig bedoeld ofzo? geen wonder dat de nummers 15 min duren
THE FREEEEEIIIZIIING MOOOOEEEN!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:13 schreef Summoner het volgende:
[..]
Khanate is juist ijzersterk.
Ik zei toch altijd al dat ik 'Demolition' goed vondquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:55 schreef Djaser het volgende:
[..]
Subterfuge is trouwens ook wel ok. Het grappige is dat beide nummers net op de Ripper cd staan die ik niet heb
Haha najah goed, weet ik ook welk genre ik moet mijdenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:09 schreef Graveland het volgende:
[..]
't is DOOM in grote letters geschreven
Nee, ik vind het eigenlijk (kwa muziek) twee totaal verschillende nummers.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:48 schreef Djaser het volgende:
[..]
Moet Living for metal zijn, die nummers lijken ook zo veel op elkaar he
Wie wat hoe waar wanneer hoelaat en hoezo?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:17 schreef Tokus het volgende:
de nieuwe Ministry cd valt niet tegen, zo op het eerste gehoor.
Verrek, een Roland electrokit! Wel met een doek ervoor, kunnen ze z'n piepkleine bassdrum padjes niet zienquote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:53 schreef Tokus het volgende:
en wat zie jij hier?
[afbeelding]
op de voorgrond dus, niet dat drumstel er achter, dat is van W.A.S.P.
de Nederlandse band Onheil heeft een anti islamitisch album gemaakt, getiteld 'The Treath'quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:45 schreef ThE_ED het volgende:
FF iets anders nal van een FP bericht;
Is er naast de bekende metal met een anti christelijke symboliek ook anti-islamitische metal? Sowieso in de echt wat populairdere metal is er niet echt iets volgens mij, behalve in nummers die geloof in het algemeen veroordelen. Maar verder bliijft het toch allemaal christ, 666 en omgekeerde kruisen. Het is niet zo dat ik perse anti-islamitische dingen wil horen, maar ik ben er wel benieuwd naar.
Ophion merkte al op dat er wel "anti" islamitische death en black metal is. Iemand nog specifieke tips? En dan liefst zonder gelijk in echt rascistische/nazistische dingen te vervallen.
(Ik denk dat het sowieso wat minder is omdat in dat soort landen nog weinig (opstandige)jeugdcultuur (mogelijk) is, behalve Turkije waarschijnlijk.)
Was jij vroeger niet anti NSBM?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:32 schreef Manji het volgende:
Veel black metal bands zijn niet enkel anti-christelijk maar anti-monotheistisch. Daaronder vallen oa de islam, het joodse en het christelijke geloof. Het laatste album van Thor's Hammer heet 'Three weeds from the same root', waarmee de genoemde geloven bedoeld worden.
Misschien via henzelf ?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:33 schreef Graveland het volgende:
[..]
de Nederlandse band Onheil heeft een anti islamitisch album gemaakt, getiteld 'The Treath'
alleen weet ik niet of ie ergens te vinden is
Hmm, kay. Sowieso kun je van veel bands zeggen dat ze tenminste sceptisch of kritisch tegen 'het geloof' an sich staan, maar meestal toch met anti-christelijke symboliek of tekst. Ik zal eens gaan kijkenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:32 schreef Manji het volgende:
Veel black metal bands zijn niet enkel anti-christelijk maar anti-monotheistisch. Daaronder vallen oa de islam, het joodse en het christelijke geloof. Het laatste album van Thor's Hammer heet 'Three weeds from the same root', waarmee de genoemde geloven bedoeld worden.
Euhm.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Misschien via henzelf ?
Ik kan altijd eens kijken natuurlijk. Is het ook nog wat muziekaal gezien?
Anti is een groot woord (of liever gezegd een klein woord met grote betekenisquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:34 schreef Graveland het volgende:
[..]
Was jij vroeger niet anti NSBM?
Mooi, want in veel gevallen is de muziek steengoed.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:39 schreef Manji het volgende:
[..]
Anti is een groot woord (of liever gezegd een klein woord met grote betekenis), maar ik heb me er overheen gezet.
Yep vooral uit oost-europa komt heel wat unieke, sfeervolle BM. Ik heb geen zin om mezelf dat te ontzeggen omdat de makers ervan een fundamentele denkfout maken.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:45 schreef Graveland het volgende:
[..]
Mooi, want in veel gevallen is de muziek steengoed.
Hoewel je af en toe van die hinderlijke potten ruis ertussen hebt
Temnozor en Nokturnal Mortum al gehoord?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:54 schreef Manji het volgende:
[..]
Yep vooral uit oost-europa komt heel wat unieke, sfeervolle BM. Ik heb geen zin om mezelf dat te ontzeggen omdat de makers ervan een fundamentele denkfout maken.
Ja zijn super! Solo project van Varggoth is eveneens erg lekker. Uit die regio vind ik ook Drudkh heersen (moest er ff inkomen maar is op dit moment is Autumn Aurora m'n meest gedraaide album na de nieuwe Veles).quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:14 schreef Graveland het volgende:
[..]
Temnozor en Nokturnal Mortum al gehoord?
Jaaa! Autumn Aurora is heersend!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:18 schreef Manji het volgende:
[..]
Ja zijn super! Solo project van Varggoth is eveneens erg lekker. Uit die regio vind ik ook Drudkh heersen (moest er ff inkomen maar is op dit moment is Autumn Aurora m'n meest gedraaide album na de nieuwe Veles).
Staan genoteerdquote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:22 schreef Graveland het volgende:
[..]
Jaaa! Autumn Aurora is heersend!
Overigens komen uit Frankrijk ook enkele goeie bands.
Ad Hominem en Seigneur Voland heb ik laatst live gezien, als je wat kan vinden moet je die zeker beluisteren
Ad Hominem is overigens qua snelheid en agressie met Marduk vergelijkbaarquote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:27 schreef Manji het volgende:
[..]
Staan genoteerd![]()
Kristallnacht heb ik nog niet gehoord maar behoort ook tot het snellere agressieve werk toch? Mijn voorkeur gaat meer uit naar de sfeervolle, epische muziek als het om BM gaat. Ik vind over het algemeen de BM waar een fusie plaatsvindt tussen traditionele muziek en metal het best.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:33 schreef Graveland het volgende:
[..]
Ad Hominem is overigens qua snelheid en agressie met Marduk vergelijkbaar
maar wel een eigen smoel
Seigneur Voland de gehele Kristallnacht lineup, dus het klinkt vergelijkbaar
Ik denk dat je Kristallnacht op sommige momenten ook als episch en slepend kan beschouwen, het is niet bepaald standaardquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:17 schreef Manji het volgende:
[..]
Kristallnacht heb ik nog niet gehoord maar behoort ook tot het snellere agressieve werk toch? Mijn voorkeur gaat meer uit naar de sfeervolle, epische muziek als het om BM gaat. Ik vind over het algemeen de BM waar een fusie plaatsvindt tussen traditionele muziek en metal het best.
Thunderbolt en Kataxu staan al op m'n checklist en wat ik er tot nu toe van gehoord heb klinkt goed! Andere bands die op m'n lijstje staan zijn Gontyna Kry, Hate Forest en Capricornus.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:24 schreef Graveland het volgende:
[..]
Ik denk dat je Kristallnacht op sommige momenten ook als episch en slepend kan beschouwen, het is niet bepaald standaard
Deathspell Omega is ook erg goed, overigens
Poolse helden: Thunderbolt, Kataxu =)
Gontyna Kry en Hate Forest zijn zeker goed.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:11 schreef Manji het volgende:
[..]
Thunderbolt en Kataxu staan al op m'n checklist en wat ik er tot nu toe van gehoord heb klinkt goed! Andere bands die op m'n lijstje staan zijn Gontyna Kry, Hate Forest en Capricornus.
Net ff wat mp3'tjes gedowned... klinkt wel lekker op zich.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:13 schreef Graveland het volgende:
[..]
Gontyna Kry en Hate Forest zijn zeker goed.
de nieuwste van Capricornus moet ik nogsteeds luisteren.
The Meads of Asphodel vind je misschien ook gaaf.
wel zeer vreemd als je het voor 't eerst hoord
Ja, die heb ik gedownload.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:41 schreef Manji het volgende:
[..]
Net ff wat mp3'tjes gedowned... klinkt wel lekker op zich.
Op de site van Graveland kun je trouwens twee full length tracks downloaden van Alone Against All.
Hmmmm, nouja als ze dan wel de terugkeer van Satan lopen te verkondigen vind ik dat niet meer anti-monotheistisch.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:32 schreef Manji het volgende:
Waarom noemen ze zichzelf niet atheïsten, is dat weer niet anti-genoeg?quote:Daaronder vallen oa de islam, het joodse en het christelijke geloof.
Je ziet Wodan, Thor en consorten over het oogquote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:12 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Waarom noemen ze zichzelf niet atheïsten, is dat weer niet anti-genoeg?
hmmm, kan aan mij liggen, maar ik vind Dragonforce nou niet bepaald extreme metal, die andere bands die in de tussentijd van mijn reactie genoemd werden, voldoen veel beter aan dat predikaatquote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:32 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Verrek, een Roland electrokit! Wel met een doek ervoor, kunnen ze z'n piepkleine bassdrum padjes niet zienEn die drumt in een extreme metalband? Wat een mietje.
Bal-Sagoth is geen extreme metal?quote:Op zondag 16 mei 2004 10:44 schreef bas-beest het volgende:
hmmm, kan aan mij liggen, maar ik vind Dragonforce nou niet bepaald extreme metal
Bal-Sagoth heerstquote:Op zondag 16 mei 2004 11:52 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Bal-Sagoth is geen extreme metal?
Bal-Sagoth is wel redelijk extreem ja...quote:Op zondag 16 mei 2004 11:52 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Bal-Sagoth is geen extreme metal?
Don't start that again.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:43 schreef Seborik het volgende:
Endorama is tof. Vooral het nummer met Tilo Wolff.
Dit jaar misschien live.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Don't start that again.
quote:Op zondag 16 mei 2004 22:43 schreef Seborik het volgende:
Endorama is tof. Vooral het nummer met Tilo Wolff.
Ik kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:54 schreef Pietjuh het volgende:
Sonic Impact van Dragonforce ging bij mij al vervelen na 4 keer luisteren :/ Eerste paar keren is het vet maar daarna...
Ik heb de vier platen van Cruachan. Je kunt hier een review van mij lezen over het nieuwste album van Cruachan, genaamd "Pagan" ---> http://www.metalfan.nl/reviews.php?op=showcontent&id=1101quote:Op maandag 17 mei 2004 21:04 schreef Maidenfan het volgende:
Zijn hier mensen die de band Cruachan kennen? Ik ken maar 2 nummers van hen, Ride on en The Children of Lir. Ze zijn tamelijk onbekend denk ik...
Daar drumt ie ook in (Aardschok). Ik vind em trouwens niet goed, ofzo.quote:Op zondag 16 mei 2004 23:50 schreef bas-beest het volgende:
Bal-Sagoth is wel redelijk extreem ja...
Maar waar haal jij dat vandaan?
Ja, moest leren helaas. (over 2 dagen eerste CSE toets). TMT goedgekeurd door Tokus ?quote:hmm, yokozuna, ik heb je niet gezien vandaag!
maar het was wel gaaf.
okee dan, weer wat geleerd....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:07 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Daar drumt ie ook in (Aardschok). Ik vind em trouwens niet goed, ofzo.
alvast suc6 dan!quote:[..]
Ja, moest leren helaas. (over 2 dagen eerste CSE toets). TMT goedgekeurd door Tokus ?
was er al 's geweest hoor, dus ik wist wel wat me te wachten stond.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:07 schreef Yokozuna het volgende:
TMT goedgekeurd door Tokus ?
Oke, maar de TMT vind je dus wel ok. Je moet niet naar Wally's Place gaan een stukje verderop, das de TMT maar dan 3 x kleiner. Het geluid is er bij grote uitzondering goedquote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:54 schreef Tokus het volgende:
[..]
was er al 's geweest hoor, dus ik wist wel wat me te wachten stond.
Ah dankquote:Op maandag 17 mei 2004 21:44 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ik heb de vier platen van Cruachan. Je kunt hier een review van mij lezen over het nieuwste album van Cruachan, genaamd "Pagan" ---> http://www.metalfan.nl/reviews.php?op=showcontent&id=1101
Tokus heeft bandleider Keith Fay laatst geinterviewed: http://www.metalfan.nl/interviews.php?op=showcontent&id=122
De meeste mensen in dit topic kennen Cruachan.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:46 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Ah dank
Meestal ben jij toch de enige die reageert en nu weer
Metal-encyclopedie
Ow wist ik niet... ik volg het hier ook niet zo...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:50 schreef OphiOn het volgende:
[..]
De meeste mensen in dit topic kennen Cruachan.Er is al zovaak over Cruachan gediscusseerd dat mensen geen zin meer hebben om op zulke posts te reageren.
Cruachan
zonder Bill Wardquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:12 schreef Djaser het volgende:
Black Sabbath is dus zoals verwacht weer bij elkaar op Ozfest dit jaar, als ze dan toch bezig zijn moeten ze toch echt hier heen komen
Cruachan (l)quote:Op maandag 17 mei 2004 21:04 schreef Maidenfan het volgende:
Zijn hier mensen die de band Cruachan kennen? Ik ken maar 2 nummers van hen, Ride on en The Children of Lir. Ze zijn tamelijk onbekend denk ik...
Ik open hier geen topic over omdat er meestal geen animo voor is...
Ach zo lang Iommi en Ozzy er maar bij zitten.quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:31 schreef Tokus het volgende:
[..]
zonder Bill Ward
Vast wel maar ik ben op het moment al blij zat dat er iig weer een paar leden bij elkaar zijn. Het is nou eenmaal een oude band en niet elk bandlid zal tot het einde door willen spelen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:10 schreef Seborik het volgende:
Nee, zonder Bill Ward is het toch niet compleet en Black Sabbath is echt meer dan alleen Iommi en Ozzy.
Nah het is gewoon zo. Odin's Court, Valhalla en The headless cross zijn wat mij betreft de 3 beste BS nummers ooit. Het is nou eenmaal een pioneersband die erg gegroeid is muzikaal vanaf de eerste platen, zeker in de zang, ik vind dat Ozzy pas fatsoenlijk begint te zingen op zijn solo platen. Ik denk daarom dat in het geval dat ze nog eens een nieuwe plaat gaan maken dat die absoluut beter zal zijn dan het eerste werk. Wat trouwens niet wil zeggen ik dat kut vind.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:26 schreef Seborik het volgende:
Dat is bijna vloeken in de kerk, Djaser.
quote:Irate BLACK SABBATH fans upset over drummer Bill Ward's exclusion from the group's upcoming reunion at Ozzfest 2004 have launched an online petition to "allow" Bill to play with the band this summer. Once the petition closes on June 20, it will be mailed to Ozzfest founder Sharon Osbourne. To view the petition and/or to add your name, click here.
As previously reported, Ward, who played with the band a for 2001 reunion gig, will be replaced by Osbourne's solo act drummer Mike Bordin for the upcoming tour, which kicks off July 10 in Hartford, Conn.
Ward wrote on his web site he received a proposal last week "where the only answer was yes or no," with no room for negotiation. He answered the proposal by saying he was sad to have to decline.
Ward said what he didn't say is he's willing to be flexible, willing to compromise, willing to negotiate and willing to play.
"BLACK SABBATH is, and always will be an important priority in my life," Ward wrote on his site. "I support Geezer's, Tony's and Ozzy's decisions to move ahead into Ozzfest '04 without me."
Drummer Bill Ward has issued the following statement via his official web site:quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:24 schreef Djaser het volgende:
Afijn volgens Blabbermouth zit Bill Ward er niet vrijwillig niet bij:
[..]
Die cover is gaaf, evenals hun versie van "Iron Man", die je terugvindt op "First Band on the Moon". "Sabbath Bloody Sabbath" staat op zowel het debuut "Emmerdale" als "Life". Guess they liked it.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:25 schreef Witchfynder het volgende:
Kent iemand hier trouwens de cover van Sabbath Bloody Sabbath door The Cardigans? Klinkt echt vaaaaag, maar wel grappig....in haar eigen idioom.
Kijk das nog eens een avatarquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:31 schreef Graveland het volgende:
Ahh..
Lekker bakkie koffie, Impending Doom hard op.
't leven is fijn
Zenk joe!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 08:09 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Kijk das nog eens een avatar![]()
![]()
*Zet Absurd op.
Dat staat boven z'n avatarquote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:52 schreef Witchfynder het volgende:
Graveland, wie is dat wijf op je icoon? Die vent herken ik wel.
Erg originele titelquote:RHAPSODY Name New Album - May 21, 2004
Italian symphonic metal band RHAPSODY have set "Symphony Of Enchanted Lands Part 2 - The Dark Secret" as the title of their forthcoming full-length album, due in September through Magic Circle Music/SPV.
As previously reported, the upcoming CD will feature a very special appearance by acclaimed actor Christopher Lee ("Star Wars - Episode 2: Attack of the Clones", "The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring", "Gremlins II", "The Legend of Sleepy Hollow"). Mr. Lee is no stranger to music and recording studios as he is a classically trained opera singer himself. He will be providing a powerful narration on the forthcoming self-produced CD of the Italy-based group.
Among other well-known narrators and London actors, Lee will guide the listeners in the role of a king through a unique saga invented by RHAPSODY's founding members Luca Turilli and Alex Staropoli. As a special surprise, Mr. Lee's daughter Christina Lee will also appear in the part of a warrior princess. Incidentally this will mark the first time father and daughter will work together.
RHAPSODY's new CD is being recorded in four different studios in Europe with appearances by more than a dozen international guest soloists. Also appearing on the album will be the entire Bohuslav Martinu Philharmonic Orchestra from the Czech Republic as well as a 50-piece choir.
RHAPSODY are scheduled to release a new mini-CD, entitled "The Dark Secret", on May 29 through Magic Circle Music/SPV. The mini-CD will be packaged with a limited edition bonus DVD containing "Making of" footage for the new album (incl. interview sequences with Christopher Lee) and a 5.1 Mix of "Unholy Warcry" (short version).
Ik denk van niet. Maar op Power of the dragonflame hadden ze toch alles in het laatste nummer vernietigd ofzo? Nou ja... dit zal wel een prequel worden ofzo. Zolang het maar goede muziek is.quote:Op maandag 24 mei 2004 08:46 schreef Witchfynder het volgende:
Als dit Symphony of Enchanted Lands part 2 wordt, betekent dat dan dat de Algalord Chronicles toch niet geheel uit zijn?
Je gaat me toch niet vertellen dat ik Belphegor heb gemist he?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:12 schreef bas-beest het volgende:
zijn er hier nog mensen die morgen naar Baroeg gaan??? Belphegor enz.
ja dus...quote:Op maandag 24 mei 2004 10:21 schreef Graveland het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ik Belphegor heb gemist he?
k*t!quote:Op maandag 24 mei 2004 11:02 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ja dus...![]()
Echt superstrakke show! Zeer extreem ook![]()
De slechterik was verslagen, maar de held (warrior of ice/firelord, whatever) en het emerald sword zijn ook vernietigd. Maar daar kan heus wel een nieuw verhaal na komen (1000 jaar na data of zo).quote:Op maandag 24 mei 2004 08:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Maar op Power of the dragonflame hadden ze toch alles in het laatste nummer vernietigd ofzo? Nou ja... dit zal wel een prequel worden ofzo. Zolang het maar goede muziek is.
GVDquote:According to a posting at KissFanShop.de, KISS appear to have abandoned plans to tour Europe in September. The trek, which was allegedly going to include a performance with the Berlin Symphony Orchestra in Berlin, was reportedly called off because the promoters "were simply not willing to pay what the band was asking for. Other bands constantly tour Europe and never want to miss the world's biggest market of almost one billion possible concert goers. The promoters claimed [that], with the band's shrunken popularity they did not want to take the risk, since KISS have been absent from the media and music scene for too long." In addition, "KISS have not played in South America and Canada in many years. With a handful of Australian and Japanese dates and just 38 U.S. dates to follow, the current tour might be one of the shortest in [the band's] 30-year history."
Ik loop me er dus wel erg aan te ergeren. Ik had echt verwacht dat ik ze eind dit jaar nog te zien zou krijgen met of zonder originele drummer.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:47 schreef Seborik het volgende:
Wat een geldbeluste kuteikels zijn het toch.
Helft van de prijs zekerquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:44 schreef Tokus het volgende:
ach, ik denk dat je Mini Kiss wel kan boeken anders. Kost ook een stuk minder dan de echte
[afbeelding]
Dus haal je AK-47 maar alvast uit het vet, en begin maar met schietoefeningen want voor je het weet meld je je aan bij Al Quaida!quote:The latest addition to the FBI list of seven terrorist suspects being sought because of their ties to al-Qaida is Adam Yahiye Gadahn (photo), a U.S. citizen from Southern California who wrote in a web posting that he was obsessed for a time with "demonic heavy metal music" before moving to Orange County and discovering the Islamic faith. After converting to Islam, he attended an al-Qaida training camp and is known to have performed translations for the group.
The FBI issued "Be On The Lookout" alerts on Wednesday, asking the public and local law enforcement for help finding seven people — including Gadahn — with ties to al-Qaida. It's not known whether the people are believed to be involved in a terror plot or whether they're in the United States.
Volgens mij doet amerika dat wel vaker, bepaalde misdaden gelijk met muzieksmaak in verband brengen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:08 schreef Tokus het volgende:
We gaan allemaal de verkeerde kant op!
[..]
Dus haal je AK-47 maar alvast uit het vet, en begin maar met schietoefeningen want voor je het weet meld je je aan bij Al Quaida!
* Seborik rockt Zeeland naar de wereld van de goden met Therion.quote:Former HELLOWEEN singer Michael Kiske has issued the following statement regarding the break-up of his SUPARED project:
"I officially like to announce my departure from the hard rock music scene now. I simply don't fit. Especially on the last record I did experiment around again with hard rock sounds, trying to keep things interesting for me, but it doesn't lead me to anything. I guess subconsciously I was working with these sounds again trying to get more in peace with my past somehow, but it simply isn't me anymore. The extremely bad record sales of the SUPARED debut was the final bit and answer I needed for this decision. My interpretation of this sort of music doesn't get accepted. So I don't want to waste my and other people's time anymore. Big thanx to everybody who supported this band-project and me! I am sorry if you are disappointed now that I have to finally close this chapter for good, but I am not the person who goes on forever with something that is not meant to be. A big 'fuck off' goes out to everybody who only burned or downloaded SUPARED instead of buying the CD. You may say you love music, but all you do is destroying the financial existence of bands and musicians. People like you make sure that all free music that is not just a fake set-up by the industry will die out completely. The same 'fuck off' goes out to all smart-ass critics who can only treat music as a stinking product to please the market. Instead of trying to understand a musician's work or the mission of art in general, you think you can dictate musicians what they have to do, misusing your power over the public opinion. As long as artists fight against your stupid kind, there's hope. If your type wins, there's no future for the real thing. People like you don't deserve any real music!
"For a number of years now there has been a strong conflict in my chest. A completely different conflict than most people would guess. Every part of me says: no more! I made myself physically ill making this last record. That says it all. And as everyone can see, it leads to nothing worth it. All I want to say is: Hard rock isn't my music anymore. I can't cope with its mentality, ideals or musical language. I have found much better artistic arguments, and certainly much higher morals than what the metal scene has to offer. And you won't hear anything metal like anymore coming from my address for the rest of my life. I will also lead no more useless discussions anymore with people around the world about things they simply don't have a sense for. It's a waste of energy and time. People don't necessarily become wise when they get old: an asshole will only become an old asshole. In the same way young people [are not] necessarily alive just because they are young. Many people are spiritually dead already as teenagers. And brutalizing music, that makes us dumb, numb and morally def does its part. If you don't agree with me, and don't like my talk, fine! To each [his] own. It's absolutely right for me. I say it again: I simply don't fit into the metal scene. I am not what the scene wants, and I don't want the wimpy artistic truth this scene has to offer. I didn't even really fit into HELLOWEEN as a person. I was always a stranger in that band, because I wasn't at all like them. I liked metal in the eighties, and still like some records, but I was never really the typical metalhead. Even in my hardest metal days I was always just as much listening to U2, ELVIS, BEATLES, EURYTHMICS, KATE BUSH, PAT BENATAR, classical music and so on. What a heresy, right? But I am happy that I never isolated myself in metal. I was always open to anything good in music. And believe it or not: I am totally convinced that's the reason for my success as a singer in metal. My approach was different! Metal is certainly not any law for me. My love for God, Christ, free aht and Humanity is. We've got to do what we believe in. If you don't follow your convictions, you're dead. A person that doesn't follow his believes, or doesn't even have any ideals or morals is just a pitiful hollow existents in my eyes, no matter how smart or modern that person might see itself. I wouldn't trust someone that has no believes for a minute. There's nothing holy for him or her.
"As Carlos Santana said in an interview: All that matters is what we do in our life's with our energy, light and love.
"That's all.
"Peace!"
quote:Guitar legend Steve Vai makes a guest appearance on two tracks.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:05 schreef Tokus het volgende:
ja. heb ik hier liggen.
Het is natuurlijk allemaal heel cool, maar dat hardste Motörhead cd ooit moet ik nog zien, Lemmy is nou niet iemand die veel vernieuwing in zn muziek stopt. Maar ach ik koop hem waarschijnlijk toch wel weer.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:55 schreef ThE_ED het volgende:
Het is vast al bekend maar ik heb het nog niet gepost gezien;
Motörhead komt 21 juni met een nieuwe CD "Inferno" waarvan beweerd wordt dat deze de hardste CD in 24 jaar zal zijn.
[afbeelding]
en
[..]
Leuke sig xDquote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:39 schreef Manji het volgende:
Is idd sarcastisch bedoeld. Raar dat er nog mensen zijn die er wel serieus zulke gedachten op nahouden.
Daar is over nagedachtquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:05 schreef Graveland het volgende:
[..]
Leuke sig xD
Overduidelijkquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:15 schreef Manji het volgende:
[..]
Daar is over nagedacht![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:20 schreef Graveland het volgende:
[..]
Overduidelijk
Hammered was wel goed, hoor. Je kan mijn nieuwe review daarover lezen op metalfan. Brave New World, Mine All Mine, Shut Your Mouth en Walk A Croocked Mile vind ik in ieder geval gweldige songs.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:43 schreef Seborik het volgende:
Ik hoop dat Inferno beter wordt dan Hammered, die vond ik niet zo. Een album als Bastards lijkt me wel wat.
Is het normaal om in België de grootte van een speeltuin te meten in een inhoudsmaat?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:35 schreef Seborik het volgende:
Ik vond 'm niet zo goed.
Die indoor-speeltuin is trouwens helemaal geweldig omdat er kubieke meter staat. Daarnaast kwamen we echt overal muzieklinks tegen in Antwerpen.
Dat is toch hardstikke handig dan kunnen ze de kinderen stapelenquote:Op zondag 30 mei 2004 18:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is het normaal om in België de grootte van een speeltuin te meten in een inhoudsmaat?
Is het niet makkelijker om het in kubieke meter uit te drukken
[/mierenneuk]
You have seen nothing yet.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:41 schreef Seborik het volgende:
Je bedoelt waarschijnlijk vierkante, maar van zo'n pleefiguur als jij, verwachten we zulke fouten.
Ja ja ja ja... ik snap je punt.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:47 schreef Seborik het volgende:
Oh ja, verbeter je quote maar snel.
Het is trouwens "You ain't."
I watch you dancing in front of the firequote:Op zondag 30 mei 2004 18:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja ja ja ja... ik snap je punt.
Kutmod.
Ik moet de oude nog halenquote:Op zondag 30 mei 2004 19:01 schreef Seborik het volgende:
[afbeelding]
Zorg nu eerst maar eens dat je in aanraking komt met een vrouw die Exodus kan waarderen.
Heb je die oude albums trouwens ook of alleen die nieuwste?
Een tientje is niet duur. De laatste keer hadden ze niets van Exodus (behalve de nieuwste) bij de Sounds in Delft. Daar zijn ze ook niet al te duur dacht ik...quote:Op zondag 30 mei 2004 19:05 schreef Seborik het volgende:
Binnenkort ga ik kijken voor Bonded by Blood. Fabulous Disaster heb ik al.
Was maar een tientje bij de Boudisque.
mijn vrouw vind er ook niks aanquote:Op zondag 30 mei 2004 19:01 schreef Seborik het volgende:
[afbeelding]
Zorg nu eerst maar eens dat je in aanraking komt met een vrouw die Exodus kan waarderen.
Heb je die oude albums trouwens ook of alleen die nieuwste?
idd, dat was ikquote:Op zondag 30 mei 2004 19:33 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
mijn vrouw vind er ook niks aan
(stam +t.. vrouwen en spelling = mierenneuken)
.... Dat was Gyurka dus... En hij had nog opnieuw ingelogd...
Wakker worden op school.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 06:36 schreef Witchfynder het volgende:
Wakker worden met White Zombie.... 'Creature of the Wheeeeeeeel!' \m/
ain't is geen Engels, "Amerikaans" is het.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:47 schreef Seborik het volgende:
Oh ja, verbeter je quote maar snel.
Het is trouwens "You ain't."
Bonded by Blood moet je zeker kopen, heerlijke lp... hmmz op cd nu :dquote:Op zondag 30 mei 2004 19:05 schreef Seborik het volgende:
Binnenkort ga ik kijken voor Bonded by Blood. Fabulous Disaster heb ik al.
Was maar een tientje bij de Boudisque.
LOL, als je van iemand af wil misschien...quote:
Meer details volgen op het 8 uur journaal.quote:AVRIL LAVIGNE: FRED DURST Expected Me To Bang Him - June 2, 2004
Avril Lavigne spoke with Rolling Stone magazine about how she shot down LIMP BIZKIT frontman Fred Durst after hanging out with him at the METALLICA tribute concert. She said, "[Backstage at a METALLICA tribute] I mentioned to Fred that I was hungry — like, 'I want an In-N-Out burger'. He had someone go out and get me a whole box of them, with fries. I was like [sarcastically], 'Yeah!' Then he took a private jet out to one of my shows, expecting me to bang him. He was disappointed that I wouldn't even go near him [laughs]. He was a little pissed that I went to my room alone that night."
Graspop 2005?quote:On the latest Air Show that Bruce co-hosted on BBC Scotland, the Maiden frontman did confirm that Maiden would be touring in the summer 2005 !
Since he said that he would meet the other Maiden boys in the summer, it would mean that the tour would again be a festival one, since there was no mention of writing sessions prior to that.
Speaking about the album that had won the BBC Scotland Air Show poll, Dickinson also put to rest once and for all the myth that the famous actor Vincent Price was behind the intro voice of the 'Number of the Beast' song.
Maiden apparently asked him to voice it, but he declined to do it for anything less that £25000. Having heard of someone reading ghost stories in the Capitol Radio station, they got him to put on a Vincent Price-style voice. He was a thespian and had no interest in Iron Maiden whatsoever. The result is history.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:35 schreef metallicattim het volgende:
waar issie aan gestorven?
quote:The 39-year-old son of Black Mark Records owner Börje Forsberg, long considered one of black metal's founders, died of an apparent heart failure. More information as it becomes available.
Slayeeeeeer.quote:Westwood One reports: Major festivals can often bring a wide variety of acts to the stage as TAKING BACK SUNDAY found out at the Download Festival. The group ended up on a bill with SLAYER after a scheduling mix-up, leading to a somewhat hostile crowd. With SLAYER moving off the main stage and their crew running behind, TAKING BACK SUNDAY was asked to move up their set time. The band agreed, but as they prepared to take the stage, they were greeted with chants of "SLAYER, SLAYER, SLAYER" by the audience. The crowd was then notified of SLAYER's delay, and they responded in a violent manner. Festival organizers then told TAKING BACK SUNDAY that it would be dangerous for them to take the stage, so they waited to go on after. The group says via their web site, "SLAYER played, barely left us any stage to play on, and then after every single person there to see them left, the much smaller, less wasted, tighter pants-wearing punk rock folks came in and we played our first show in England." Afterward, the group laughed at the experience: "We used to joke about what some of the most unlikely bills to play on would be, and we were all in agreement that us and SLAYER would be hilarious. Well…that little daydream (nightmare) came true."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |