quote:Op maandag 3 mei 2004 10:23 schreef gfree het volgende:
Hij heeft een goed hoofd voor de radio!
[afbeelding]
Van De Winkel van Sinkel denk ik.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ken hem niet, zijn kop staat me vaag bij. Maar ik weet niet waarvan.
neej sorry die heb ik zown 300 jaar gelee verbrandquote:Op maandag 10 mei 2004 01:02 schreef defpaul het volgende:
Ik ben een groot fan, zoek dan ook al tijden zijn nummer: Zomer en zee... kan iemand me daaraan helpen?
TS is helemaal geen heer!!!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:50 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Is de TS soms de heer Rijken zelf?
Die track heb ik toevallig op een verzamelaar staan. Hollandse Hits 1996 disc 2 ,,,quote:Op zondag 30 mei 2004 17:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Voor mij is er maar één
Daar ben jij
Ben ik alleen, jij bent er altijd bij
Als ik weer zit te dromen
Ga je altijd mee
Altijd mee met mij in onze liefde
Alles wat ik voel, voel je met mee
Alles wat ik zie, zien we met z’n twee
Ja ik weet het heus, ik heb het niet altijd gezegd
Maar ondanks dat, geloof me, is mij liefde echt
Is mijn liefde echt
Ik kijk om me heen
Voor mij is er maar één
En die ene dat ben jij
Jij bent m’n zon
Jij bent m’n maan
Jij bent de zin van mijn bestaan
Als ik naar je kijk
En ik streel je haar
Weet ik zeker wat ik wil
Sla je armen om me heen
Wij samen hier alleen
Nee ik laat je nooit meer gaan
Voor mij is er mar één
Alles wat ik voel, voel je met me mee
Alles wat ik zie, zien we met z’n twee
Alles wat ik denk, heb jij allang gedacht
En wat ik nu alleen maar wil is dat je naar me lacht
Dat je naar me lacht…
Ik kijk om me heen
Voor mij is maar één…
Ik wil niet meer alleen
Voor mij is er maar één…
Dan mag jij jezelf een gelukkig man noemenquote:Op woensdag 1 september 2004 21:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die track heb ik toevallig op een verzamelaar staan. Hollandse Hits 1996 disc 2 ,,,![]()
Heeft die man nog meer nummers?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan mag jij jezelf een gelukkig man noemen![]()
Klik op de link in de OP en stap in de wereld die Wim Rijken heet, vriend!quote:Op woensdag 1 september 2004 21:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heeft die man nog meer nummers?
Er is maar een man die dat kan, en dat is......quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:24 schreef defpaul het volgende:
Wie regelt nou Zomer en zee!!!!!!!!!!!!!!!
En daar kijk ik dan weer niet naar..........quote:Op maandag 24 januari 2005 20:35 schreef mark_03 het volgende:
Onze held had een rolletje in GTST zonet. Hij was van de politieWIM
Hij zat in de cliff, dus hij zal vanavond wel weer even te zien zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En daar kijk ik dan weer niet naar..........![]()
Ik kijk nu met spanning naar de herhalingquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hij zat in de cliff, dus hij zal vanavond wel weer even te zien zijn.
Hij deed 't nie eens slecht![]()
Ik hoorde juist dat ze hem wilden aantrekken voor NSE, om de kijkcijfers op te krikken.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gelukkig is Wim niet naar Talpa gegaan. Daar is 'ie tenslotte veel te goed voor.
Mag ie ook gelijk aanschuiven bij Thuisquote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat ze hem wilden aantrekken voor NSE, om de kijkcijfers op te krikken.
Natuurlijk word hij niet vergetenquote:Ah, een Wim Rijken fantopic. Was al even bang dat deze held hier niet geëerd zou worden.
Ik had kunnen weten dat ik jou hier zou aantreffenquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:49 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ha die Wim!
Ja?quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:20 schreef Takje het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat ik jou hier zou aantreffen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |