Ja idd, schiet eens opquote:Op maandag 3 mei 2004 12:48 schreef Anitra het volgende:
ohjah het is weer buikfototijd!!! Hmm morgen ff vriendje lief aan kijken dat hij foto neemt
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:33 schreef Sjeen het volgende:
Beefcake, thanks voor de hint. Ik ben d'r zo eentje van 'zelluf doen', hoop dat babySjeen meer een babyto_davy wordt. Anders krijg ik er nog heel veel mee te stellen![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:09 schreef Sugar het volgende:
Hihi, die vent heeft via-via excuses gemaakt en zelfs geloofwaardig (echt!) gezegd dat hij iets heel anders bedoelde! Ik geloof dat ie juist bedoelde dat ik er zo goed uitzag. Dus!
En dank!
quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:32 schreef Sugar het volgende:
Weer een foto van mij, omdat vriendje zegt dat het nu zo hard gaat!
[afbeelding]
25 weken, 1 dag
Lieverd, ik ben niet eens zwanger en bij mij is het ook niet zo strak als bij sugarquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:59 schreef Stiekemurd het volgende:
't Is niet zo strak als bij Sugar, maar hier een verse buik bij 11 wkn en 6 dagen.
Ja, aan welke kant is je kont en aan welke kant je buik?quote:Er is niet veel verschil tussen buik en kont, hopelijk trekt dat bij![]()
nee, deze is op mijn werk gemaakt! Zou wel erg groot huis zijn dan hahahaquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:11 schreef phluphy het volgende:
Stiekemurd gaat ook hard! Flinke buik al hoor!![]()
(Wat een leuk / ruim / licht huis trouwens)!
quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:46 schreef pluisje het volgende:
LadyS, mooie buik hoor
quote:...maar wat een troep op de achtergrond
quote:Je streepjes zien er trouwens niet vers uit hoor, ik denk echt dat er niet veel is bijgekomen tijdens je zwangerschap. Die van mij zijn echt donkerpaars, en lopen in een gezellig cirkeltje rond mijn navel en lopen ook heel laag door,
ik wilde laatst mijn bikinilijn e.d. bijwerken, maar ik zag mooi geen fluit, ik kon elke houding aannemen die ik wilde, maar ik zag mooi niksquote:tot in mijn onderbroek (niet dat ik dat zelf nog kan zien ofzo).
quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:52 schreef LadyS het volgende:
ik wilde laatst mijn bikinilijn e.d. bijwerken, maar ik zag mooi geen fluit, ik kon elke houding aannemen die ik wilde, maar ik zag mooi niks![]()
Nog met alle geweld geprobeerd mijn buik opzij te duwen, maar nee hoor...
niks hielp
quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:09 schreef ezzi het volgende:
[..]
Herkenbaar zeg! Ik heb het door m'n vriend maar laten snoeien
lmao
Dat doe ik dus ookquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:09 schreef ezzi het volgende:
[..]
lmao
Whahaha ja inderdaad hier nog eentje die zo'n lieve vent had die dat voor mij deed.quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:09 schreef ezzi het volgende:
[..]
lmao
mooi he die tasquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:59 schreef beefcake het volgende:
Wat een mooie buiken weer![]()
LadyS wat leuk een blote buik!! En wat een leuke tas zie ik daar![]()
Ik schoor mijn doos zelluf (zelluf doen)! Haha gewoon op de tast!
onbetaalbaarquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:56 schreef Rottdog het volgende:
LadySgaaaaf
hmmm hoe duur zou je zijn bij de scan van appie hein
![]()
fotooooquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:15 schreef Luchtbel het volgende:
LadyS! Wat een buik!!!!! Echt super!!!!!!
Volgens mij issie dubbel die van mij
Overigens heb ik aan alletwee de zijkanten van m'n buik precies 1 dun streepje, ziet er nogal vaag uit
misschien vinden de kleren het ook heel knap!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:55 schreef livelink het volgende:
Ik zou het heel knap vinden als je dan nog steeds deze kleren aan kunt.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:00 schreef bixister het volgende:
[..]
misschien vinden de kleren het ook heel knap!
JAAA, DOENquote:Op zondag 9 mei 2004 11:21 schreef Anitra het volgende:
Hihihi wat gaan de buiken hard nu
Hmmm ik moet vandaag ook weer eens foto maken
Ja sorry, ik ging alleen na een berichtje van LadyS even zelf lopen kloten (effe kijken of ik het toch kan) en toen lukte het spontaan. Maar wees niet gevreest ik vind de jouwe mooier!! Die is veel groter dan de mijne.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Huh? Maar jij had mij toch gemaild of ik em wou plaatsen
dat was je al niet hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:23 schreef Anitra het volgende:
Anitra is nu heel blij dat ze niet de enige is met een zebrapd
Sjeen ziet er nu nog zo uit als avater hoorquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:11 schreef Sugar het volgende:
Anitra, Pluis en Knor: mooi alledrie!
Geinig hoe buiken zo heel anders kunnen zijn, hè?![]()
Ben wel weer benieuwd naar buikje Piglet!
En Poemojn? En Sjeen? En Snoopy? Loena?
Kom op dametjes!
Jij bent echt wel het voorbeeld van dat je niet in bloemzakken of jogging hoeft te lopen als je zwanger bent. Erg mooi!quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:15 schreef Sugar het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dat ik erg groei. Is dit normaal?
Maar eigenlijk is deze post vooral om de ándere dames een beetje aan te moedigen om ook weer te posten. Kan me niet schelen of het lang of kort geleden is (Sjeen!) : foto's!
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:15 schreef Sugar het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dat ik erg groei. Is dit normaal?
Maar eigenlijk is deze post vooral om de ándere dames een beetje aan te moedigen om ook weer te posten. Kan me niet schelen of het lang of kort geleden is (Sjeen!) : foto's!
mooi hoor Sugar!!!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:15 schreef Sugar het volgende: Maar eigenlijk is deze post vooral om de ándere dames een beetje aan te moedigen om ook weer te posten. Kan me niet schelen of het lang of kort geleden is (Sjeen!) : foto's!
Ik zal Peter even lief aankijken of hij nog een foto wil nemen zo directquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:45 schreef Sugar het volgende:
![]()
![]()
![]()
LadyS: groot en mooi wederom!
Maar ehm, wanneer mogen we je koppie er weer eens bij zien? Met of zonder "blosjes"?![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:16 schreef Sugar het volgende:
Vind ik niet! Je ziet er zeer zwanger uit, zwangerder nog dan die "eerste" foto en daar vond ik het al! Dus trots zijn, hoor!
Maar idd,wel zwart
! Volgende keer helemaal wit? Of rose?
Zieieieieienquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:59 schreef LadyS het volgende:
mijn rode blosjes zijn getransformeerd tot verse paarse streepjes op mijn buik![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zieieieieien![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAA leuk!!! Doen hoor!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:16 schreef m@x het volgende:
Wat zien jullie er allemaal weer prachtig uit! Ik wou dat mijn buik er al zo mooi uit zag. Het begint nu eindelijk een beetje te komen en sinds een week wordt hij steeds puntiger aan de voorkant. Een heel maf gezicht, maar ik ben er stiekem supertrots op. Binnenkort van mij dan ook maar een foto...
Ja goed he?! Ben zelf ook helemaal weg van dat groen en felblauw!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 20:29 schreef Jessicaa het volgende:
Heeeee loena jij past mooi in het kamertje van LadyS hahahahahaha
Mooie buiken meiden!!!
Ken je dat zien danquote:Op zondag 16 mei 2004 20:32 schreef clauwheee het volgende:
Mooi Loena!!! Hebbie in de zon gezeten???
quote:Op zondag 16 mei 2004 20:35 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ken je dat zien danMijn sproetenhuidje kan er idd niet zo goed tegen
![]()
Weet ik tochquote:Op zondag 16 mei 2004 20:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Ik weet wat je bedoelt hoor, Clauwheee heeft ook een mega-sproeten-huidje
Leuk he dat felgroen- en blauw
Zo herkenbaar die wisselende reacties. De één vond dat ik een bescheiden buikje had, de ander vond dat ik een megabuik had. De vk vond het gewoon een buik die precies goed was bij de duur van de zwangerschap. Ach ja, ieder z'n eigen mening.quote:Op maandag 17 mei 2004 08:49 schreef piglet het volgende:
Gisteren zei m'n moeder ook al dat je in sommige kleren amper kon zien dat ik zwanger was. En dat is ook zo
Sowieso krijg ik de laatste tijd van alle kanten te horen dat het nog niet veel aangekomen ben hè? Alsof iedereen denkt dat ik meteen in een olifant zou veranderen zodra ik zwanger was
Maar ja, m'n bazin (ook zwanger maar van haar 3e) krijgt weer hele wisselende dingen te horen. De een zegt: 'O, wat een bescheiden buikje' (wat het ook is voor iemand die van de 3e in verwachting is) en de ander roept 'Jeetje wat ga je hard en je wordt ook al zo bol in je gezicht.'
Daar wordt zij weer helemaalvan.
Of een dikke handen-en-voeten-topic, want daar kan ik ook een flinke bijdrage aan leverenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:13 schreef dutchie het volgende:
Misschien moet er nog "het grote gezicht topic" komen.![]()
Dan krijg je een meisjequote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:13 schreef dutchie het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat mijn buik er misschien best strak uit ziet en al, maar mijn hoofd niet. Ik heb echt een plofkop gekregen.En ik overdrijf niet. Mensen zijn heel voorzichtig in hun reacties daarop. Ik begin er meestal zelf maar over, omdat je ze toch wel ziet kijken.
Zo van: "Ja, je bent wel iets voller geworden in je gezich ja."
Iets???? Ik heb gewoon een onderkin en dat heb ik best door hoor!!
Heb ik ook al in huis.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:27 schreef LadyS het volgende:
[..]
Of een dikke handen-en-voeten-topic, want daar kan ik ook een flinke bijdrage aan leveren
Mijn moeder gaf als advies brandnetelthee te drinken. (ik vergeet het steeds, maar goed)
Hier nog een haha. Ik vind het toch wel grappig dat ik toen foto's van mijn voeten had genomenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:27 schreef LadyS het volgende:
Of een dikke handen-en-voeten-topic, want daar kan ik ook een flinke bijdrage aan leveren
HAHAHA, dan heb ik toch twee hele "aparte" meiden rondlopen hier, ik had bij alle twee de knullen echt een plofkop op het laatstquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:27 schreef piglet het volgende:
[..]
Dan krijg je een meisje
Althans dat zeggen ze, als je in je gezicht veranderd krijg je een meid
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:25 schreef Five_Horizons het volgende:
HAHAHA, dan heb ik toch twee hele "aparte" meiden rondlopen hier, ik had bij alle twee de knullen echt een plofkop op het laatst![]()
It is I, Loena hoor!!!
Veel mensen zijn van mening dat dikke mensen niet zelf mogen bepalen hoe ze erbij lopenquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:06 schreef Sugar het volgende:
Vreemd eigenlijk, als ik dus zwanger "zou zijn", vindt men het blijkbaar wèl oké, maar als ik niet zwanger "zou zijn", waren mijn buik en kledingstijl zondermeer lelijk!![]()
Thanks!quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:10 schreef Beaker1 het volgende:
![]()
Wat een vreselijke uitspraak Sugar
Al was je niet zwanger, als je er zo bij wilt lopen moet je dat toch lekker zelf weten
Ik vind dat je er mooi zwanger uit ziet
* weer gaat lurken*
Dat bedoelde ik met wat ik zei, ik bedoelde niet dat ik jou dik vind. Integendeel!!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:16 schreef Sugar het volgende:
Maar vond het wel een beledigende uitspraak voor iedereen die van zichzelf een wat vollere buik heeft en toch korte dingen wil dragen.
Misverstand, want dat maakte ik ook niet uit je woorden op, hoor!quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:19 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met wat ik zei, ik bedoelde niet dat ik jou dik vind. Integendeel!!!
Gelukkig maar. Ik zei het er ff bij voor de zekerheid, toen ik het teruglas dacht ik dat het ook anders opgevat zou kunnen wordenquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:26 schreef Sugar het volgende:
[..]
Misverstand, want dat maakte ik ook niet uit je woorden op, hoor!![]()
maatje 34 gebruiken ze daarvoorquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:23 schreef Beaker1 het volgende:
Helaas is het nog altijd zo dat als je maatje 36 hebt je er volgens de maatschappij mooier uitziet dan dat je maatje 40 hebt![]()
Kijk maar in magazines! Je ziet nooit is een mooie "moeke"in leuke kleding op een foto staan
quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:01 schreef moussy het volgende:
[..]
Een blinde is in ieder geval blij dat ie dat zien kan![]()
Ja kijk uit! Achter je!!!!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:23 schreef beefcake het volgende:
En er hangt een beest aan je schutting![]()
![]()
Ik had ook nog maar twee broeken hoor. Inderdaad vaak wassen. Maar wat maakt het uit, zo gebruik je die positiekleding tenminste intensief en heb je er geen spijt van dat je ze gekocht hebt!quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:49 schreef LadyS het volgende:
Ik heb nog maar een paar setjes die ik aantrek's avonds snel in de was, snel ophangen, kan ik het de volgende dag weer aan
![]()
![]()
Precies! Een beetje zonde om tien broeken en twintig truitjes te kopen voor zo'n korte periode.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:10 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik had ook nog maar twee broeken hoor. Inderdaad vaak wassen. Maar wat maakt het uit, zo gebruik je die positiekleding tenminste intensief en heb je er geen spijt van dat je ze gekocht hebt!
Klopt! Had ik het stiekemer moeten doen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:30 schreef dutchie het volgende:
Sugar je bent gewoon aan het spammen met die prachtige buik van je!![]()
Een navelpiercing al voor het een trend werd? Wanneer was dat dan?quote:Ik heb trouwens ook altijd een piercing gehad, al voor het een trend werd. (ben dan ook geen 19 meer) Heb 'm na 3 maanden zwangerschap er toch maar uitgehaald. Bang dat ie uit zou scheuren, maar daar heb jij geen last van.
Dus ja, hoe voelt het nu?
Heb trouwens wel besloten om er straks geen eentje meer te laten zetten. Ach, kan altijd nog van gedachten veranderen niet waar?
Misschien omdat ik altijd zo gezellig en hartelijk overkomquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:24 schreef Tan het volgende:
Mooie buikjes!! Luchtbel, om de één of andere reden had ik bij jou iemand in gedachten die wat gezet was, maar je bent dus heel slank, vreemd.. weet ik niet hoe ik daar bij kom
*zich helemaal bij aan sluit* Je bent heel mooi zwanger Sugar!quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:58 schreef heaven7 het volgende:
Ik blijf er nog steeds bij dat jij de mooiste bent
En dat was die buik waar die kiekens over twijfelde of je zwanger was of dat het vet was?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:49 schreef Sugar het volgende:
Stiekemerd! Al echt goed te zien, zeg! Coooooooooooool!!!
Ikke weer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja vinnik ook, leuk! Ze had aan het begin van dit topic op een foto nog langer haar ook, en nu korter met een ponyquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Sugar, wat heb jij een 'hoop hoofden', elke keer zie je er weer anders uit
Gaaf hoor!
Altijd handig hoor, een reservehoofd, zou ik ook wel willen na een slapeloze nachtquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Sugar, wat heb jij een 'hoop hoofden', elke keer zie je er weer anders uit
quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:04 schreef LadyS het volgende:
maar BabyS wordt uiteraard mooier dan jouw Apie
quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:39 schreef Bass-Miss het volgende:
En dat was die buik waar die kiekens over twijfelde of je zwanger was of dat het vet was?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:22 schreef Sugar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is goed! Maar ehm, dan heeft apie een beter karakter dan BabyS, oké?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:40 schreef piglet het volgende:
Wat is dit toch een leuk topic hè?![]()
Die van mij komt binnenkort wel weer, maar de batterijen van de digitale camera zijn op en we hebben geen nieuwe (en helaas ook nog geen oplaadbarequote:Op donderdag 27 mei 2004 21:44 schreef phluphy het volgende:
Hebben we alle buiken recentelijk gezien? Piglet? Poemojn? Rottdog? Tinkepink?
en de rest?
Shirly, girly! Thanks!quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:58 schreef Girly het volgende:
sugar.. wat kleed je je toch elke keer weer superleuk.. waar haal jij je kleding als ik vragen mag??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |