Dat zei mijn man ook en wees me niet alleen op de groei van mijn buik maar ook mijn voorgevel. Ik moet nog 18 weken, hopelijk lijk ik dan niet al te veel op LoLa Ferarri straks!quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:53 schreef Belana het volgende:
Little-Angel, wat mooi! Ook leuk om zo die groei te zien!
Dat hoop ik ook niet voor je, want die is alweer een paar jaar doodquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:06 schreef Little-Angel het volgende:
[..]
Dat zei mijn man ook en wees me niet alleen op de groei van mijn buik maar ook mijn voorgevel. Ik moet nog 18 weken, hopelijk lijk ik dan niet al te veel op LoLa Ferarri straks!
Och ja!! Dat is ook zo! Ik had ze al ingescanned, maar heb dus geen eigen site. Mag ik weer een stukje webspace van iemand lenen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:33 schreef Little-Angel het volgende:
Ik doe de kick-off wel. In topic nummer 4 (weet niet hoe je het linkje moet plaatsen) staat een mooie foto van mijn 13-17-22 weken buik. En we wachten geloof ik vol spanning op een buik foto van Dutchie.
Zo heb ik mijn moeder flink te kijk gezet als klein meisjequote:Op vrijdag 2 april 2004 16:01 schreef bixister het volgende:quidos!
da's pas een grote buik!
Ik zat er ook al naar te kijken jaquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:06 schreef Little-Angel het volgende:
[..]
Dat zei mijn man ook en wees me niet alleen op de groei van mijn buik maar ook mijn voorgevel. Ik moet nog 18 weken, hopelijk lijk ik dan niet al te veel op LoLa Ferarri straks!
quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zat er ook al naar te kijken ja
Je mag ze ook naar mij sturen!quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:13 schreef dutchie het volgende:
[..]
Och ja!! Dat is ook zo! Ik had ze al ingescanned, maar heb dus geen eigen site. Mag ik weer een stukje webspace van iemand lenen.
Rewimo??![]()
Da's een goeie!quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:46 schreef bixister het volgende:
tip voor dutchie: je kunt ook gratis wat foto-upload-ruimte krijgen bij bijvoorbeeld msn: maak daarvoor een msn-group aan. (kies: 'je eigen groep maken' en het wijst zich verder vanzelf).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |