Oh, vandaar, ik zat al naar de foto te kijken en kon de baby niet ontdekken, maar nu je het zegtquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:36 schreef LadyS het volgende:
hier mijn buik weer eens
Mijn buik zit, voor de kijkers thuis, aan de linkerkant. Aan de rechterkant is mijn kont![]()
Haha, ja het ziet er niet charmant uit, maar met een holle rug tijdens bijv. de afwas of strijken verpest je je rug. Ik merk nu dat ik zelf te lang verkeerd heb gestaan, maar eigenlijk is het kwaad bij mij al geschied. Terwijl ik het wel wist van te voren, maar ik vergat gewoon steeds mijn bekken te kantelen. Op zich hoef je niet je hele schede naar voren te duwen. Je kunt ook heel licht je knieën buigen zodat ze niet 'op slot' staan. Dat is in principe al voldoende om je bekken en rug in de goede stand te hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:24 schreef LadyS het volgende:
ow... je edit nog niet gezien![]()
Peter zei dat ook al, (was toevallig gisteren toen hij die foto maakte) maar als ik ging proberen anders te staan, stond ik volgens hem nog achterlijker
Ik ga het bij het volgende bezoek meteen even aankaartenquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:30 schreef melonovy het volgende:
misschien kun je even oefenen met staan enzo bij de VK, het zou wel prettig zijn als je daarmee pijn en klachen kunt voorkomen.
Nu wel! Wat ben je mooi!!! Maak niet van die grappen, je hebt een prachtige zwangere buik!!!quote:Op donderdag 11 maart 2004 09:03 schreef Belana het volgende:
Ik zie niet een foto???![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:35 schreef piglet het volgende:
(ik heb nl. al jaren een ongeveer-4-maanden-buikje van mezelf).
hahaha, idd! Ik heb nu nog een 6 maanden buikje trouwens, kan echt voor een flink gevorderde zwangere doorgaan hoor...heel frustrerend. Loop ook nog in mijn zwangerschapsbroeken. Maar dat schijnt normaal te zijn...quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen: wie niet
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |