Catootje, heb jij niet iets om te showen ??
Bij deze dan, van afgelopen woensdag, 21 en en halve week inmiddels!
http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/32V6AN891R
buikie
quote:Daar zit een beebie in!!!
Op zondag 18 januari 2004 22:02 schreef Psyche2003 het volgende:buikie
quote:Mag toch hopen van wel
Op zondag 18 januari 2004 22:53 schreef Belana het volgende:[..]
Daar zit een beebie in!!!
Gaan morgen eerst maar weer luisteren of alles nog "klopt" en dan...... vrijdag.... PRETECHO!!! Kan niet wachten om haar te zien spartelen (of hem, maar wij denken een zij).
quote:Gewone echo, voor 3D moet je weer wachtten tot een bepaalde tijd is mij verteld omdat dan het gezichtje beter uitkomt. Alleen willen we niet wachtten
Op zondag 18 januari 2004 23:27 schreef Loena-tik- het volgende:
Zo die groeit snel
Veel plezier vrijdag, doen jullie een "gewone" echo of een 3D?
quote:Kan ik me helemaal voorstellen! Ik wilde bij de tweede een 3D echo laten doen, had plaatjes op internet laten zie aan mijn man en ik zat echt zo van:" Oh wat mooi he?" Keek daarbij ff naar mijn man, had ie echt zo`n blik van walging in zijn ogen en zijn commentaar bij die blik was:"Gadver dat ziet er echt niet uit, lijkt een beetje op die film Alien!!!"
Op zondag 18 januari 2004 23:41 schreef Psyche2003 het volgende:[..]
Gewone echo, voor 3D moet je weer wachtten tot een bepaalde tijd is mij verteld omdat dan het gezichtje beter uitkomt. Alleen willen we niet wachtten
quote:LOL, mijn eerste ook hoor, vond hem zelf heeeeel mooi, maar als ik de foto`s achteraf bekijk moet ik mijn man gelijk geven, hij was echt niet mooi!
Op zondag 18 januari 2004 23:59 schreef moussy het volgende:
Mijn kind is met een plat gedrukte neus geboren en was helemaal niet lelijk
quote:Ik heb zo een heel lelijke foto van mijn kind... Hij was met 4 weken 2 kilo gegroeid in de breedte voornamelijk zeg maar
Op maandag 19 januari 2004 00:03 schreef Loena-tik- het volgende:[..]
LOL, mijn eerste ook hoor, vond hem zelf heeeeel mooi, maar als ik de foto`s achteraf bekijk moet ik mijn man gelijk geven, hij was echt niet mooi!
Misschien een leuk idee voor een nieuw topic? Wij showen onze kindjes altijd op ons mooist, maar misschien nu eens op ons lelijkst?
14 weken en 6 dagen
Peter is nu weer naar zijn werk, maar zal vanavond vragen offie een goeie wil maken.
[Dit bericht is gewijzigd door LadyS op 20-01-2004 13:10]
Ik zal er deze week ook eentje maken, heb het idee dat ie de afgelopen 4 weken flink gegroeid is
quote:Ik ben zelf ook wel wat verbaasd soms, maar komt toch echt omdat het de vierde is denk ik. Bij de eerste eindigde ik met een buikomvang van 105 cm en begon met een gewicht van 72 kilo (was veel dikker dan nu). Nu begon ik met een gewicht van 65 kilo maar heb al een buik van 112cm... Scheelt wel dus
Op dinsdag 20 januari 2004 14:22 schreef pluisje het volgende:
Ik blijf me verbazen Tan, wat een grote buik al zeg!*stiekum best beetje jaloers is*
Wat zonde Rottdog dat er nog niets te zien is. Ook niet al een klein bolletje?
Ik ben gisteren helemaal vergeten om er eentje te maken , dus dat wordt vanavond dan als ik eraan denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |