ja joh.. probeer het nog isquote:Op zondag 6 april 2008 18:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ontwijk het dus en als het toch in mijn eten zit laat ik dat eten lekker staan, ongeacht wat jij er van vindt, want dat kan me eigenlijk geen reet schelen
Mijn vriend (korianderverslaafd) heeft het weleens geprobeerd bij me met hele kleine hoeveelheden door het eten en dan niets zeggen.quote:Op zondag 6 april 2008 18:58 schreef Farenji het volgende:
Ik ken inderdaad mensen die normaal echt niet moeilijk zijn met eten maar bij het aantreffen van een beetje koriander in het eten echt in een stuip schieten omdat ze dat echt met geen mogelijkheid wegkrijgen. Dat zit niet tussen de oren - zelfs als je een miniem flintertje volkomen onzichtbaar in het eten verwerkt merken ze het en gaan ze bijna over hun nek. Onbegrijpelijk voor mij, ik vind het heerlijk, maar blijkbaar geen aanstellerij.
Ik heb dat met sla en een maat van me heeft dat met komkommer.quote:Op zondag 6 april 2008 18:58 schreef Farenji het volgende:
Ik ken inderdaad mensen die normaal echt niet moeilijk zijn met eten maar bij het aantreffen van een beetje koriander in het eten echt in een stuip schieten omdat ze dat echt met geen mogelijkheid wegkrijgen. Dat zit niet tussen de oren - zelfs als je een miniem flintertje volkomen onzichtbaar in het eten verwerkt merken ze het en gaan ze bijna over hun nek. Onbegrijpelijk voor mij, ik vind het heerlijk, maar blijkbaar geen aanstellerij.
Eindelijk iemand die ook niet tegen sla kan! Ik kan het écht niet hebben, en ik baal er ontzettend van. Al heeft er een klein blaadje op een broodje gezeten en het is er al af gehaald, ik ga zowat over mijn nek als ik het proef... En ik proef het echt bij ieder klein stukje. Veel mensen vinden het aanstellerij "want het heeft geen smaak"quote:Op zondag 6 april 2008 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb dat met sla en een maat van me heeft dat met komkommer.
Mensen beweren dat sla en komkommer geen smaak heeft ofzo. Maar dat is natuurlijk dikke onzin.
Als je iets heeel erg vies vindt, dan is de smaak heel sterk. Dat heeft niets met aanstellerij te maken.
ik las ergens op internet dat de verpakte gesneden sla gewassen wordt met bleek......... om het langer houdbaaar te houdenquote:Op maandag 7 april 2008 00:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die ook niet tegen sla kan! Ik kan het écht niet hebben, en ik baal er ontzettend van. Al heeft er een klein blaadje op een broodje gezeten en het is er al af gehaald, ik ga zowat over mijn nek als ik het proef... En ik proef het echt bij ieder klein stukje. Veel mensen vinden het aanstellerij "want het heeft geen smaak"![]()
Zeer irritant, ik wou dat ik eens lekker een maaltijdsalade kon pakken als avondeten!
Een partner in crimequote:Op maandag 7 april 2008 00:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die ook niet tegen sla kan! Ik kan het écht niet hebben, en ik baal er ontzettend van. Al heeft er een klein blaadje op een broodje gezeten en het is er al af gehaald, ik ga zowat over mijn nek als ik het proef... En ik proef het echt bij ieder klein stukje. Veel mensen vinden het aanstellerij "want het heeft geen smaak"![]()
Zeer irritant, ik wou dat ik eens lekker een maaltijdsalade kon pakken als avondeten!
om het houdbaar te maken. 14 dagen na de oogst. deze sla kocht ik toch al nooit, maar dit is een reden om die zooi nooit te kopen.quote:Op maandag 7 april 2008 01:06 schreef Bluezz het volgende:
Hè nee, er staat toch altijd in ijswater gewassen ?
Alle sla. Voor de liefhebber zit er veel verschil in, voor de hater niet.quote:Op maandag 7 april 2008 01:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar hebben jullie dat dan met alle soorten sla of alleen huis-tuin-en-keukensla?
Frisee, veldsla, rucola, eikenbladsla, er zit echt heel veel verschil in.
Ik probeer me voor te stellen welk smaakje van de sla het dan precies is dat je niet lekker vind. Volgens mij ben ik erachter maar omschrijven kan ik het niet echt. Een beetje... metalig?quote:Op maandag 7 april 2008 01:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alle sla. Voor de liefhebber zit er veel verschil in, voor de hater niet.
quote:Hetzelfde geld voor mij met whisk(e)y. Die smaken voor mij allemaal hetzelfde: vies. Maar een whisk(ey)drinker zal zeker het verschil proeven.
Ik ben ook geen fan van (warme) augurk maar dat heb ik dus nog nooit meegemaakt. Ik krijg altijd een verse, speciaal voor mij gemaakte burger. Bijkomend voordeel is dat hij dan ook goed warm is i.t.t. die broodjes die al een tijdje onder de warme lamp liggen.quote:Op maandag 7 april 2008 01:48 schreef SiGNe het volgende:
Bij de Mac en de Burger King vraag ik ook altijd of ze m'n burger zonder augurk kunnen maken, maar dan wordt ook gewoon vaak de augurk eraf gepakt ipv. dat je een verse krijgt.
Tuurlijkquote:Op maandag 7 april 2008 00:55 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ik las ergens op internet dat de verpakte gesneden sla gewassen wordt met bleek......... om het langer houdbaaar te houden
Ik ben er nog niet zo lang geleden achter gekomen dat ik dat dus juist best wel lekker vindquote:Op maandag 7 januari 2008 16:53 schreef Palomar het volgende:
Ik ben er onlangs ook achter gekomen dat je geen pindakaas op een warm broodje moet doen dat net uit de oven komt...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |